Laidiens: 18.03.2015., Nr. 55
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/55.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) -
Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektors/-e pārtikas
uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) veterinārmedicīnā,
medicīnā, pārtikas zinībās, pārtikas produktu tehnoloģijā vai iegūta
sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei
atbilstošām mācībām; priekšroka tiks dota pretendentiem ar augstāko izglītību
veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā
formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2015/55.AKK2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz valsts SIA "Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs" (reģ. Nr.50103237791) valdes locekļa amatu (2 amata vietas)
Prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
vadības zinātņu, ekonomikas, finanšu, vides pārvaldības vai eksakto zinātņu
jomā
- darba pieredze vairāk par 3 gadiem vadošos amatos projektu īstenošanas,
finanšu resursu piesaistes, administrācijas vai pakalpojumu attīstības jomā
- valsts valoda C līmeņa 1.pakāpē
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas un pieredze finanšu resursu pārvaldīšanā un administrēšanā
- zināšanas vides aizsardzības jautājumos, tai skaitā likumdošanā
- stratēģisks redzējums par iestādes attīstību
- spēja patstāvīgi darboties, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to
izpildi
- prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinējot tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā un piemērojot savā darbā racionālas darba
organizācijas principus
- nevainojama reputācija
Pieteikuma dokumenti (motivētu pieteikuma vēstule, kurā iekļauti rakstveida
priekšlikumi par valsts SIA "Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas
centrs" stratēģisko attīstību (teksta apjoms līdz 3 lp.), CV (atbilstoši Europass CV standarta formai, pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas), augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas vai atsauksmes, kā arī citus
dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla
nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2015/55.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496,
www.vsaa.lv)
izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas
daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam)10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai
sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67600651.
OP 2015/55.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496,
www.vsaa.lv)
izsludina konkursu uz Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas
inspektora/es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (vakance uz noteiktu
laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir
darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam)10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pasta
adresi zemgale@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67600651.
OP 2015/55.AKK5
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta
Kvalitātes vadības daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- koordinēt un organizēt Eiropas Statistikas prakses kodeksa (turpmāk - Prakses
kodekss) ieviešanu Pārvaldē. Tostarp organizēt novērtēšanas aktivitātes,
sagatavot ziņojumu par atbilstību Prakses kodeksa prasībām, uzraudzīt
uzlabojumu darbību ieviešanu
- organizēt aktivitātes Prakses kodeksa ieviešanai nacionālajā statistikas sistēmā.
Izstrādāt vadlīnijas Prakses kodeksa prasību ieviešanai citās institūcijās, kas
sagatavo oficiālo statistiku, organizēt un uzraudzīt to ieviešanas aktivitātes
- sagatavot un sniegt ES statistikas birojam (Eurostat) un Eiropas
Statistikas Pārvaldības konsultatīvajai padomei (ESGAB) ziņojumus par Prakses
kodeksa ieviešanu un ievērošanu nacionālajā statistikas sistēmā
- veikt saraksti, rīkot sanāksmes, sagatavot un vadīt prezentācijas,
organizēt apmācības par Prakses kodeksa jautājumiem
- darba pienākumu veikšanas gaitā sadarboties ar Pārvaldes struktūrvienībām
un citām valsts institūcijām - mācēt paskaidrot, panākt rezultātu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
kvalitātes vadības jomā)
- C līmeņa 2.pakāpes latviešu valodas zināšanas (ļoti labas latviešu valodas
zināšanas mutvārdos un rakstos)
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes, pieredze
sadarboties ar dažāda līmeņa darbiniekiem
- prasmes strādāt elektroniski ar liela apjoma dokumentiem (MS Word, MS
Excel)
- ļoti labas datorprasmes (MS Office lietojumprogrammās: Word, Excel,
PowerPoint)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlamas zināšanas par standartu "Kvalitātes pārvaldības sistēmas.
Prasības (ISO 9001:2008)"
- vēlamas zināšanas par normatīvo aktu projektu izstrādi valsts pārvaldē
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas
pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1,
kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli
un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu
67830137 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/55.AKK6
Latvijas Republikas Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Valsts vides dienesta
Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - vecākais/-ā inspektors/-e Kontroles daļas
Piesārņojuma kontroles sektorā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu, veicot pārbaudes
- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus
- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem,
izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ķīmijā vai vides
inženierzinātnē
- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)
- komunikācijas spējas un atbildības sajūta
- autovadītāja tiesības
- pieredze vides inženiera-tehnologa darbā, svešvalodu (angļu) zināšanas, kā
arī pieredze darbā ar likumdošanas aktiem, tiks uzskatīta par priekšrocību
Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt personīgi 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Jelgavā, Kazarmes ielā 17a, tālrunis 63023228.
OP 2015/55.AKK7
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas
departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām statistiskās
informācijas iegūšanas un pieejamības jautājumos
- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās
statistiskās informācijas pārbaudi, informācijas pieprasījumu izskatīšanu un
atbilžu sagatavošanu
- veikt klientu viedokļu noskaidrošanu par pakalpojumu kvalitāti
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes un iniciatīva
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes
(reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP
mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli
un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu
67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/55.AKK8
Finanšu ministrija, reģistrācijas Nr. 90000014724, izsludina konkursu uz
šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam,
kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments Informātikas nodaļas
referents/-e (uz noteiktu laiku)
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas un visa resora budžeta projekta sagatavošanu, budžeta
izpildes finanšu vadību, ministrijas izpildāmo ārvalstu finansēto līdzekļu
projektu īstenošanu, nodrošina ministrijas IT infrastruktūras darbu, organizē
un vada publiskā iepirkuma procedūras nepieciešamo preču un pakalpojumu
saņemšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju (IT) jomā
- vismaz viena gada praktiskā darba pieredze informācijas sistēmu projektu
ieviešanā un pārvaldībā
- angļu valodas zināšanas
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru
pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas
nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- kontrolēt informācijas sistēmu projektu izpildi atbilstoši termiņiem,
budžetam un kvalitātes prasībām
- nodrošināt atbalstu informācijas sistēmas projekta ieviešanas pasākumu
organizēšanā, kā arī informācijas un publicitātes pasākumu īstenošanā
- pārvaldīt un koordinēt informācijas sistēmu izmaiņu realizāciju un kļūdu
novēršanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2015/55.AKK9
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un
precīzu ZIEMEĻVIDZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN
UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)
Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt
labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj
operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta
situācijās?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi
un uzraudzību
- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas
saimniecībās
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama mērniecības, dabas zinātņu vai informācijas
tehnoloģiju jomā)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- izpratni par Latvijas Republikas lauksaimniecības politiku
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)
- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem
- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Valmierā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 15 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv,
tālr. uzziņām 27877187, 67027846, vai Valmierā, Mūrmuižas ielā 18, LV-4201,
tālr. uzziņām 64201503.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/55.AKR1
Valsts probācijas dienests paziņo, ka 2015.gada 29.janvārī oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākā referenta amatu (1
vakance uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.