Laidiens: 18.03.2015., Nr. 55

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/55.AKK1

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

 Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā

 Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas zinībās, pārtikas produktu tehnoloģijā vai iegūta sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām; priekšroka tiks dota pretendentiem ar augstāko izglītību veterinārmedicīnā

- vēlama pieredze profesionālajā jomā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

 Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/55.AKK2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz valsts SIA "Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs" (reģ. Nr.50103237791) valdes locekļa amatu (2 amata vietas)

Prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadības zinātņu, ekonomikas, finanšu, vides pārvaldības vai eksakto zinātņu jomā

- darba pieredze vairāk par 3 gadiem vadošos amatos projektu īstenošanas, finanšu resursu piesaistes, administrācijas vai pakalpojumu attīstības jomā

- valsts valoda C līmeņa 1.pakāpē

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas un pieredze finanšu resursu pārvaldīšanā un administrēšanā

- zināšanas vides aizsardzības jautājumos, tai skaitā likumdošanā

- stratēģisks redzējums par iestādes attīstību

- spēja patstāvīgi darboties, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi

- prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinējot tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā un piemērojot savā darbā racionālas darba organizācijas principus

- nevainojama reputācija

Pieteikuma dokumenti (motivētu pieteikuma vēstule, kurā iekļauti rakstveida priekšlikumi par valsts SIA "Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs" stratēģisko attīstību (teksta apjoms līdz 3 lp.), CV (atbilstoši Europass CV standarta formai, pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas), augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas vai atsauksmes, kā arī citus dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2015/55.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam)10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2015/55.AKK4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektora/es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam)10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2015/55.AKK5

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Kvalitātes vadības daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- koordinēt un organizēt Eiropas Statistikas prakses kodeksa (turpmāk - Prakses kodekss) ieviešanu Pārvaldē. Tostarp organizēt novērtēšanas aktivitātes, sagatavot ziņojumu par atbilstību Prakses kodeksa prasībām, uzraudzīt uzlabojumu darbību ieviešanu

- organizēt aktivitātes Prakses kodeksa ieviešanai nacionālajā statistikas sistēmā. Izstrādāt vadlīnijas Prakses kodeksa prasību ieviešanai citās institūcijās, kas sagatavo oficiālo statistiku, organizēt un uzraudzīt to ieviešanas aktivitātes

- sagatavot un sniegt ES statistikas birojam (Eurostat) un Eiropas Statistikas Pārvaldības konsultatīvajai padomei (ESGAB) ziņojumus par Prakses kodeksa ieviešanu un ievērošanu nacionālajā statistikas sistēmā

- veikt saraksti, rīkot sanāksmes, sagatavot un vadīt prezentācijas, organizēt apmācības par Prakses kodeksa jautājumiem

- darba pienākumu veikšanas gaitā sadarboties ar Pārvaldes struktūrvienībām un citām valsts institūcijām - mācēt paskaidrot, panākt rezultātu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams - kvalitātes vadības jomā)

- C līmeņa 2.pakāpes latviešu valodas zināšanas (ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos)

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes, pieredze sadarboties ar dažāda līmeņa darbiniekiem

- prasmes strādāt elektroniski ar liela apjoma dokumentiem (MS Word, MS Excel)

- ļoti labas datorprasmes (MS Office lietojumprogrammās: Word, Excel, PowerPoint)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlamas zināšanas par standartu "Kvalitātes pārvaldības sistēmas. Prasības (ISO 9001:2008)"

- vēlamas zināšanas par normatīvo aktu projektu izstrādi valsts pārvaldē

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/55.AKK6

Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vecākais/-ā inspektors/-e Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektorā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu, veicot pārbaudes

- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus

- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ķīmijā vai vides inženierzinātnē

- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)

- komunikācijas spējas un atbildības sajūta

- autovadītāja tiesības

- pieredze vides inženiera-tehnologa darbā, svešvalodu (angļu) zināšanas, kā arī pieredze darbā ar likumdošanas aktiem, tiks uzskatīta par priekšrocību

Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt personīgi 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Jelgavā, Kazarmes ielā 17a, tālrunis 63023228.


OP 2015/55.AKK7

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām statistiskās informācijas iegūšanas un pieejamības jautājumos

- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās statistiskās informācijas pārbaudi, informācijas pieprasījumu izskatīšanu un atbilžu sagatavošanu

- veikt klientu viedokļu noskaidrošanu par pakalpojumu kvalitāti

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes un iniciatīva

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/55.AKK8

Finanšu ministrija, reģistrācijas Nr. 90000014724, izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments Informātikas nodaļas referents/-e (uz noteiktu laiku)

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un visa resora budžeta projekta sagatavošanu, budžeta izpildes finanšu vadību, ministrijas izpildāmo ārvalstu finansēto līdzekļu projektu īstenošanu, nodrošina ministrijas IT infrastruktūras darbu, organizē un vada publiskā iepirkuma procedūras nepieciešamo preču un pakalpojumu saņemšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju (IT) jomā

- vismaz viena gada praktiskā darba pieredze informācijas sistēmu projektu ieviešanā un pārvaldībā

- angļu valodas zināšanas

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru

pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- kontrolēt informācijas sistēmu projektu izpildi atbilstoši termiņiem, budžetam un kvalitātes prasībām

- nodrošināt atbalstu informācijas sistēmas projekta ieviešanas pasākumu organizēšanā, kā arī informācijas un publicitātes pasākumu īstenošanā

- pārvaldīt un koordinēt informācijas sistēmu izmaiņu realizāciju un kļūdu novēršanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2015/55.AKK9

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu ZIEMEĻVIDZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)

Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi un uzraudzību

- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas saimniecībās

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama mērniecības, dabas zinātņu vai informācijas tehnoloģiju jomā)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- izpratni par Latvijas Republikas lauksaimniecības politiku

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)

- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem

- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Valmierā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv, tālr. uzziņām 27877187, 67027846, vai Valmierā, Mūrmuižas ielā 18, LV-4201, tālr. uzziņām 64201503.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/55.AKR1

Valsts probācijas dienests paziņo, ka 2015.gada 29.janvārī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākā referenta amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)