Laidiens: 13.03.2015., Nr. 52
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/52.AKK1
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz divām vakancēm -
Uzturēšanās atļauju nodaļas VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES ierēdņa amats (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pirmā līmeņa augstākā izglītība (vēlama - akadēmiskā vai otrā līmeņa
augstākā izglītība, vēlams - tiesību zinātnē)
- pieredze darbā ar datubāzēm (pieteikuma vēstulē norādīt ar kādām datubāzēm)
- praktiskā darba pieredze sagatavojot administratīvos aktus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus svešvalodā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt normatīvos aktus migrācijas jomā un piemērot to normas, gatavojot
administratīvo aktu projektus par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem
- izskatīt ārzemnieku iesniegtos dokumentus un sagatavot lēmuma projektus
uzturēšanās atļauju saņemšanai, reģistrēšanai, anulēšanai, atteikumam un darba
atļauju saņemšanai un anulēšanai
- veikt ārzemnieku datu ievadīšanu un datu aktualizēšanu Vienotajā
migrācijas informācijas sistēmā
- konsultēt klientus telefoniski un pa elektronisko pastu
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu
vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2015/52.AKK2
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties
pretendentus Medicīniskās kvalifikācijas un mācību centra galvenā/-ās speciālista/-es pakalpojuma kvalitātes uzraudzības
jautājumos amatam
Galvenie uzdevumi:
- metodoloģiski vadīt un uzraudzīt medicīniskās kvalitātes kontroles
sistēmas ieviešanu un uzturēšanu reģionālajos centros
- piedalīties vadlīniju un rekomendāciju pirmsslimnīcas
neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšanai izstrādāšanā
- kontrolēt mācību programmu realizēšanas kvalitāti
Prasības pretendentam:
Izglītība - 2.līmeņa augstākā
medicīniskā izglītība
Kvalifikācija
- ārsta grāds
- neatliekamās medicīnas ārsta vai citas specialitātes ārsta sertifikāts
- teorētiskā un praktiskā pieredze neatliekamās medicīniskās palīdzības
nodrošināšanā ne mazāka par 5 gadiem
Prasmes un iemaņas
- teicama valsts valodas prasme, t.sk. lietišķās rakstu valodas
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām
- spēja apgūt NMP dienestā funkcionējošo, amata pienākumu veikšanai
nepieciešamo informācijas sistēmu operatīvās darbības nodrošināšanai
- spēja izmantot dažādus komunikācijas kanālus un mūsdienīgus tehniskos
līdzekļus, lai nodrošinātu informācijas apmaiņu
Personīgās īpašības
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- nesavtīgums
- spēja strādāt komandā
Papildu prasības
- pieredze neatliekamās medicīniskās palīdzības kvalitātes izvērtēšanas
darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlams pārzināt pirmsslimnīcas etapa
neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšanas sistēmu
Pieteikumus un CV sūtīt uz e-pasta adresi personals@nmpd.gov.lv līdz
2015.gada 28.martam. Papildu informācija pa tālr. 67337063, 67337011.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.
OP 2015/52.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Iepirkumu un līgumu
nodaļas juriskonsults/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- ne mazāk kā 3 gadu darba pieredze valsts pārvaldē
vai pašvaldību institūcijās juridiskā jomā, t.sk. pieredze līgumu slēgšanas
jomā, publisko iepirkumu organizēšanā, administratīvo aktu un normatīvo aktu
projektu sagatavošanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana publisko
iepirkumu jomā, saistību tiesību jomā un izglītības jomā;
- spēja patstāvīgi sekot izmaiņām darbam nepieciešamajos normatīvajos aktos
- spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus un spēja identificēt
problēmas, saprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu
- sagatavojot dokumentu, t.sk. administratīvo aktu, projektus
Amata mērķis: nodrošināt juridiskā atbalsta sniegšanu līgumu izstrādes,
iepirkumu organizēšanas un normatīvo aktu izstrādes jomā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi ilva.krumina@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā.
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2015/52.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e veterinārās
uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme pārliecināt un pieņemt atbildīgus lēmumus
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv
sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt
Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Iesniegumā lūgums norādīt konkrētu
amatu, uz kuru kandidējat. Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2015/52.AKK5
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (divas amata vietas uz noteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Ziemeļpierīgas pārvaldes
inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme pārliecināt un pieņemt atbildīgus lēmumus
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2015/52.AKK6
Latvijas Universitāte (reģ. Nr.3341000218 IZM
izglītības iestāžu reģistrā) izsludina konkursu Fizikas un matemātikas
fakultātē uz akadēmisko amatu vietām:
- vadošais pētnieks - matemātiskā fizika - 1 vieta
- vadošais pētnieks - algebra un matemātiskā loģika - 1 vieta
- pētnieks - modernā elementārā matemātika un matemātikas didaktika - 2
vietas; pētnieks - šķidrumu un gāzu mehānika - 1 vieta
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties
mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Latvijas Universitātes Personāla departamentā 107.telpā Baznīcas ielā 5,
Rīgā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz
izsludināto vakanci zinātnes apakšnozarē ar amata darba uzdevumiem, akadēmiskā
amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum
Vitae) un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma
par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē"
prasībām: http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/.
Papildu informācija pa tālr. 67034657, e-pasts: pd.vakances@lu.lv.
OP 2015/52.AKK7
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina pievienoties kolektīvam
Valsts reģionālās attīstības aģentūras direktora vietnieku elektroniskās pārvaldes
jautājumos (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- kompetences ietvaros plānot Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas (VARAM) resora informācijas sistēmu un informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju (IKT) infrastruktūras attīstības stratēģiju un
nodrošināt tās ieviešanu
- vadīt IKT darbību, nosakot prioritātes, izstrādājot standartus un nosakot
termiņus
- nodrošināt koplietošanas informācijas sistēmu izveidošanu, attīstību un
uzturēšanu, un šim nolūkam pastāvīgi sadarboties ar institūcijām, kuras izmanto
koplietošanas informācijas sistēmas savu funkciju veikšanai
- vadīt (organizēt, plānot, kontrolēt) pakļauto struktūrvienību darbu,
nodrošināt to funkciju un uzdevumu izpildi, kā arī to savstarpēju sadarbību
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim un kas papildināta ar nepieciešamām speciālām zināšanām
- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā
- vismaz piecu gadu pieredze informācijas sistēmu ieviešanā un uzturēšanā
- pieredze un zināšanas IKT pakalpojumu sniegšanā (organizācijas iekšējiem
klientiem un ārējiem klientiem)
- pieredze un zināšanas par datorprogrammu un datortīklu izveidi un
uzturēšanu
- informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas metožu un datu bāzu vadības
sistēmu pārzināšana
- zināšanas personālvadības jautājumos
- ļoti labas valsts valodas un vēlamas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (biroja programmatūra, datoru un
mobilo ierīču operētājsistēmas u.c.)
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas administratīvās un analītiskās prasmes
- prasme strādāt komandā
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts reģionālās attīstības
aģentūras Administratīvā departamenta Juridiskajai un iepirkumu nodaļai
Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 28347888.
OP 2015/52.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Ekspertīzes departamenta Būvprojektu ekspertīzes nodaļas vecākais/-ā būveksperts/-e (2 vakances)
Ja esi eksperts būvniecības industrijā un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvprojekta, būvdarbu, būvizstrādājumu un būvkonstrukciju
tehniskā stāvokļa novērtēšanu un izpildījumu, kā arī tiem veikto ekspertīžu
atbilstību normatīvo aktu prasībām saskaņā ar Biroja vadlīnijām
- nodrošināt būvju būvekspertīžu metodisko vadību un sagatavot metodiskos
materiālus
- nodrošināt atbalstu attiecībā uz būvekspertu
vērtēšanu un eksamināciju, kā arī būvspeciālistu
profesionālās darbības pārkāpumu izvērtēšanā
- piedalīties ārējo un iekšējo normatīvo aktu īstenošanas izskatīšanā un
atzinumu sagatavošanā savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- zinātniskais grāds būvniecības jomā
- iepriekšējā darba pieredze būvniecības jomā ne mazāk par 5 (pieciem) gadiem
- pieredze būvniecības un būvizstrādājumu ražošanas nozari regulējošo
tiesību aktu un būvniecības un būvizstrādājumu standartu pielietošanā
- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu un krievu valodas zināšanas
(B2 līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157,
Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi
"Ekspertīzes departamenta Būvprojektu ekspertīzes nodaļas vecākā būveksperta amata konkursam" līdz 2015.gada 26.martam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
08.04.2015. Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/52.AKK9
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Ekspertīzes departamenta Būvprojektu ekspertīzes nodaļas būveksperts/-e
(2 vakances)
Ja esi eksperts būvniecības industrijā un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvprojekta, būvdarbu, būvizstrādājumu un būvkonstrukciju
tehniskā stāvokļa novērtēšanu un izpildījumu, kā arī tiem veikto ekspertīžu
atbilstību normatīvo aktu prasībām saskaņā ar Biroja vadlīnijām
- nodrošināt būvekspertīžu un būvju ekspertīžu metodisko vadību un sagatavot
metodiskos materiālus
- nodrošināt atbalstu attiecībā uz būvekspertu
vērtēšanu un eksamināciju, kā arī būvspeciālistu
profesionālās darbības pārkāpumu izvērtēšanā
- nodrošināt konsultāciju sniegšanu Biroja struktūrvienību vadītājiem un
darbiniekiem savas kompetences jomā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženiertehniskajā
specialitātē, vēlams būvniecības jomā
- iepriekšējā darba pieredze būvniecības jomā ne mazāk par 3 (trīs) gadiem
- pieredze būvniecības un būvizstrādājumu ražošanas nozari regulējošo
tiesību aktu un būvniecības un būvizstrādājumu standartu pielietošanā
- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu un krievu valodas zināšanas
(B2 līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157,
Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi:
"Ekspertīzes departamenta Būvprojektu ekspertīzes nodaļas būveksperta amata konkursam" līdz 2015.gada 26.martam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
08.04.2015.
Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē
norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai
citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/52.AKK10
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Ekspertīzes departamenta Būvprojektu ekspertīzes nodaļas būveksperta
palīgs/-dze (1 vakance)
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un zini, ka tava kompetence atbalstīs būvekspertu darbu, pievienojies Būvniecības valsts
kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- līdzdarboties būvprojekta, būvdarbu, būvizstrādājumu un būvkonstrukciju
tehniskā stāvokļa novērtēšanā un izpildījumā, kā arī tiem veikto ekspertīžu
atbilstības izvērtēšanā atbilstoši normatīvo aktu prasībām saskaņā ar Biroja
vadlīnijām
- līdzdarboties būvekspertīžu un būvju ekspertīžu metodiskā vadībā un
palīdzēt sagatavot metodiskos materiālus
- līdzdarboties darbā nepieciešamo dokumentu izstrādē un noformējumā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženiertehniskajā
specialitātē, vēlams būvniecības jomā, var būt pēdējo kursu students
- vēlama pieredze būvniecības jomā
- pieredze būvniecības un būvizstrādājumu ražošanas nozari regulējošo
tiesību aktu un būvniecības un būvizstrādājumu standartu pielietošanā
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes
(B2 līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157,
Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi
"Ekspertīzes departamenta Būvprojektu ekspertīzes nodaļas būveksperta palīga amata konkursam" līdz 2015.gada
26.martam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
08.04.2015. Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/52.AKK11
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Ekspertīzes departamenta Būvju ekspertīzes nodaļas vecākais/-ā būveksperts/-e (2 vakances)
Ja esi eksperts būvniecības industrijā un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvprojekta, būvdarbu, būvizstrādājumu un būvkonstrukciju
tehniskā stāvokļa novērtēšanu un izpildījumu, kā arī tiem veikto ekspertīžu
atbilstību normatīvo aktu prasībām saskaņā ar Biroja vadlīnijām
- nodrošināt būvju būvekspertīžu metodisko vadību un sagatavot metodiskos
materiālus
- nodrošināt atbalstu attiecībā uz būvekspertu
vērtēšanu un eksamināciju, kā arī būvspeciālistu
profesionālās darbības pārkāpumu izvērtēšanā
- piedalīties ārējo un iekšējo normatīvo aktu īstenošanas izskatīšanā un
atzinumu sagatavošanā savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- zinātniskais grāds būvniecības jomā
- iepriekšējā darba pieredze būvniecības jomā ne mazāk par 5 (pieciem) gadiem
- pieredze būvniecības un būvizstrādājumu ražošanas nozari regulējošo
tiesību aktu un būvniecības un būvizstrādājumu standartu pielietošanā
- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu un krievu valodas zināšanas
(B2 līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157,
Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi
"Ekspertīzes departamenta Būvju ekspertīzes nodaļas vecākā būveksperta amata konkursam" līdz 2015.gada 26.martam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
08.04.2015.
Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē
norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai
citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/52.AKK12
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Ekspertīzes departamenta Būvju ekspertīzes nodaļas būveksperts/-e
(5 vakances)
Ja esi eksperts būvniecības industrijā un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
-nodrošināt būvprojekta, būvdarbu, būvizstrādājumu un būvkonstrukciju
tehniskā stāvokļa novērtēšanu un izpildījumu, kā arī tiem veikto ekspertīžu
atbilstību normatīvo aktu prasībām saskaņā ar Biroja vadlīnijām;
- nodrošināt būvekspertīžu un būvju ekspertīžu metodisko vadību un sagatavot
metodiskos materiālus
- nodrošināt atbalstu attiecībā uz būvekspertu
vērtēšanu un eksamināciju, kā arī būvspeciālistu
profesionālās darbības pārkāpumu izvērtēšanā
- nodrošināt konsultāciju sniegšanu Biroja struktūrvienību vadītājiem un
darbiniekiem savas kompetences jomā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženiertehniskajā
specialitātē, vēlams būvniecības jomā
- iepriekšējā darba pieredze būvniecības jomā ne mazāk par 3 (trīs) gadiem
- pieredze būvniecības un būvizstrādājumu ražošanas nozari regulējošo
tiesību aktu un būvniecības un būvizstrādājumu standartu pielietošanā
- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu un krievu valodas zināšanas
(B2 līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157,
Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi
"Ekspertīzes departamenta Būvju ekspertīzes nodaļas būveksperta
amata konkursam" līdz 2015.gada 26.martam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
08.04.2015. Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/52.AKK13
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Ekspertīzes departamenta Būvju ekspertīzes nodaļas būveksperta
palīgs/-dze (2 vakances)
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un zini, ka tava kompetence atbalstīs būvekspertu darbu, pievienojies Būvniecības valsts
kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- līdzdarboties būvprojekta, būvdarbu, būvizstrādājumu un būvkonstrukciju
tehniskā stāvokļa novērtēšanā un izpildījumā, kā arī tiem veikto ekspertīžu
atbilstības izvērtēšanā atbilstoši normatīvo aktu prasībām saskaņā ar Biroja
vadlīnijām
- līdzdarboties būvekspertīžu un būvju ekspertīžu metodiskā vadībā un
palīdzēt sagatavot metodiskos materiālus
- līdzdarboties darbā nepieciešamo dokumentu izstrādē un noformējumā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženiertehniskajā
specialitātē, vēlams būvniecības jomā, var būt pēdējo kursu students
- vēlama pieredze būvniecības jomā
- pieredze būvniecības un būvizstrādājumu ražošanas nozari regulējošo
tiesību aktu un būvniecības un būvizstrādājumu standartu pielietošanā
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes
(B2 līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157,
Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi
"Ekspertīzes departamenta Būvju ekspertīzes nodaļas būveksperta
palīga amata konkursam" līdz 2015.gada 26.martam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
08.04.2015.
Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē
norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai
citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/52.AKK14
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmala
ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta, teritorijas ziņā otra
lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala būtu labākā dzīvesvieta
saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem tūrisma galamērķiem
Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves kvalitāti, stiprināt
starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu pilsētas un kūrorta
saimniecības attīstību.
Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja
tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz
izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes
komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā.
Aicinām pieteikties Administratīvajā nodaļā vecākā/-ās
referenta/-es amatam
Prasības:
- augstākā izglītība informāciju tehnoloģiju jomā
- darba pieredze mājaslapu uzturēšanā un informācijas aktualizēšanā
- vēlama pieredze valsts vai pašvaldību darbā
- precizitātes, atbildības izjūta, laba saskarsmes kultūra
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt normatīvajos aktos noteiktā kārtībā un termiņos pašvaldības
saistošo noteikumu projektu, gala redakciju un to paskaidrojuma rakstu
ievietošanu pašvaldības tīmekļa vietnē, domes iekšējā mājas lapā un publicēšanu
izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
- sagatavot domes sēžu protokolus un pieņemtos lēmumus publicēšanai,
aktualizēt iepriekš pieņemto lēmumu izmaiņas, un publicēt domes iekšējā mājas
lapā, saskaņojot publicējamo informāciju ar fizisko personu datu aizsardzības
prasībām
- veikt Jūrmalas pilsētas domes sēžu audio ierakstu apstrādi (rediģēšanu
saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzības prasībām) un ievietot pašvaldības
tīmekļa vietnē
- ievietot un aktualizēt Jūrmalas pilsētas domes sēžu, komiteju, komisiju un
konsultatīvo padomju ikmēneša grafiku notikumu kalendārā, sadaļā
"Pašvaldība"
- veikt regulāru jau publicēto domes lēmumu aktualizāciju un pārbaudi,
neatbilstības gadījumā par to informēt attiecīgās struktūrvienības vadītāju
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas nosūtīt uz e-pasta adresi personals@jpd.gov.lv
(ar norādi "Konkursam uz Administratīvās nodaļas Vecākā referenta
amatu"). Pieteikšanās trīs nedēļu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.
Tālrunis informācijai 67093921. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks
uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.
OP 2015/52.AKK15
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmala
ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta, teritorijas ziņā otra
lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala būtu labākā dzīvesvieta
saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem tūrisma galamērķiem
Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves kvalitāti, stiprināt
starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu pilsētas un kūrorta
saimniecības attīstību.
Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja
tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz
izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes
komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā.
Aicinām pieteikties Budžeta nodaļas vecākā/-ās
finansista/-es amatam
Prasības:
- augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai eksakto zinātņu jomā vai
zinātniskais grāds iepriekšminētajās nozarēs
- zināšanas par pašvaldības darbību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- darba pieredze finansista amatā
- Prasme operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
- labas komunikācijas prasmes un spēja prezentēt darba rezultātu
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office Word, Excel, PowerPoint)
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt pašvaldības kapitālsabiedrību un PI "Lielupes ostu
pārvalde" (turpmāk - Uzņēmumu) pieprasījumus par līdzekļu piešķiršanu un
sagatavot nepieciešamos materiālus Finanšu komitejai un apstiprināšanai domes
sēdēs
- dot vērtējumu par Uzņēmumu sagatavotajiem lēmumprojektiem u.c.
ierosinājumiem un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām, lai
nodrošinātu racionālu un efektīvu budžeta līdzekļu izmantošanu
- analizēt Uzņēmumu sniegto finanšu informāciju, izvērtēt Uzņēmumu sniegtos
priekšlikumus finansiālās darbības uzlabošanā un sagatavot atzinuma projektu
par Iestāžu saimnieciskās darbības ietekmi uz pašvaldības budžetu
- sagatavot pašvaldības pārskatus Valsts Kasei un citām institūcijām,
konsolidējot iesniegtos Uzņēmumu pārskatus
- pašvaldības budžeta finansējuma piesaistes gadījumā Uzņēmumu īstenotiem
projektiem, izvērtēt nepieciešamo finanšu apjomu, kas būtu sedzams no
pašvaldības budžeta
- sniegt priekšlikumus Uzņēmumu finanšu plānošanas un saimnieciskās darbības
efektivitātes uzlabošanā
- nodrošināt pakalpojumu pašizmaksas aprēķina atbilstību normatīvajiem
aktiem, pārbaudīt pašizmaksas aprēķina ekonomisko pamatotību
- sagatavot komisiju u.c. darba sanāksmju dokumentus, kā arī nepieciešamības
gadījumā protokolēt tās; sagatavot ikmēneša pārskatus Valsts kasei, kas
saistīti ar pašvaldības saistību apjomu, sagatavot attiecīgo gada pārskata
daļu, kā arī paskaidrojuma rakstu un vadības ziņojumu visam gada pārskatam
- sagatavot vajadzīgos materiālus pašvaldības kreditēšanai, nepieļaut kredītīpatsvara lielāku pārsniegumu pamatbudžetā nekā
noteikts Latvijas Republikas likumdošanā.
- kontrolēt pašvaldībai izsniegto kredītu un kredītprocentu atmaksu.
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas nosūtīt uz e-pasta adresi personals@jpd.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz Budžeta
nodaļas Vecākā finansista amatu"). Pieteikšanās termiņš - 1 mēnesis no
paziņojuma publicēšanas dienas. Tālrunis informācijai 67093921. Sazināsimies ar
kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.
OP 2015/52.AKK16
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmala
ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta, teritorijas ziņā otra
lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala būtu labākā dzīvesvieta
saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem tūrisma galamērķiem
Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves kvalitāti, stiprināt
starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu pilsētas un kūrorta
saimniecības attīstību.
Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja
tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz
izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes
komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā.
Aicinām pieteikties Budžeta nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatam
Prasības:
- augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai eksakto zinātņu jomā vai
zinātniskais grāds iepriekšminētajās nozarēs
- zināšanas par pašvaldības darbību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- darba pieredze finanšu vadības jomā
- prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinēt tā darbu
- prasme operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
- labas komunikācijas prasmes un spēja prezentēt darba rezultātu
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office Word, Excel, PowerPoint)
- vismaz trīs gadu pieredze pašvaldībā finanšu
sfērā
Galvenie amata pienākumi:
- aizvietot nodaļas vadītāju tā prombūtnes laikā
- analizēt Jūrmalas pilsētas domes un citu budžeta izpildītāju pieprasījumus
par finanšu līdzekļu piešķiršanu, sagatavot nepieciešamos materiālus Finanšu
komitejai un apstiprināšanai domes sēdēs
- dot vērtējumu par Jūrmalas pilsētas domes un pakļauto iestāžu
sagatavotajiem lēmumprojektiem u. c. ierosinājumiem un sniegt priekšlikumus
par nepieciešamajām izmaiņām, lai nodrošinātu racionālu un efektīvu budžeta
līdzekļu izmantošanu
- sagatavot pieprasītos pārskatus pārraugošajām institūcijām par valsts
transfertu izlietojumu
- sagatavot finanšu plānus un sniegt priekšlikumus par tajos nepieciešamajām
izmaiņām
- pēc Latvijas Republikas Finanšu ministrijas un citu augstāk stāvošu
instanču pieprasījumiem sagatavot nepieciešamos dokumentus, sniegt
priekšlikumus jautājumos, kas skar pašvaldības budžetu
- sagatavot ikmēneša pārskatus Valsts Kasei, kas saistīti ar pašvaldības
saistību apjomu, sagatavot attiecīgo gada pārskata daļu, kā arī paskaidrojuma
rakstu un vadības ziņojumu visam gada pārskatam
- sagatavot vajadzīgos materiālus pašvaldības kreditēšanai, nepieļaut kredītīpatsvara lielāku pārsniegumu pamatbudžetā nekā
noteikts Latvijas Republikas likumdošanā
- kontrolēt pašvaldībai izsniegto kredītu un kredītprocentu atmaksu
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas nosūtīt uz e-pasta adresi personals@jpd.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz Budžeta
nodaļas Vadītāja vietnieka amatu"). Pieteikšanās termiņš - 1 mēnesis no
paziņojuma publicēšanas dienas. Tālrunis informācijai 67093921. Sazināsimies ar
kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.
OP 2015/52.AKK17
Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ.
Nr.90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:
Uz profesoru amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
- Ekonomika - Latvijas tautsaimniecība - 1 vieta
- Būvzinātne - Būvkonstrukcijas - 1 vieta
- Mežzinātne - Meža darbi un tehnika - 1 vieta
-Uz asociēto profesoru amata vietām šādās zinātņu nozarēs un
apakšnozarēs:
- Lauksaimniecības zinātne - Lauksaimniecības inženierzinātne - 1 vieta
- Pārtikas zinātne - Pārtikas procesi un iekārtas - 2 vietas
- Vadībzinātnes - Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
- Veterinārmedicīna - Parazitoloģija - 1 vieta
- Vides zinātne - Vides inženierzinātne - 1 vieta
Uz docentu amata vietām:
- Ekonomikas un reģionālās attīstības institūts - Reģionālā ekonomika - 1
vieta
- Ekonomikas un reģionālās attīstības institūts - Agrārā ekonomika - 1
vieta
- Arhitektūras un būvniecības katedra - Ainavu arhitektūra - 1 vieta
- Arhitektūras un būvniecības katedra - Būvmateriāli un būvtehnoloģija -
1 vieta
- Zemes ierīcības un ģeodēzijas katedra - Ģeodēzija un ģeoinformātika - 1 vieta
- Lauksaimniecības enerģētikas institūts - Lauksaimniecības
inženierzinātne - 1 vieta
- Spēkratu institūts - Lauksaimniecības inženierzinātne - 3 vietas
- Mehānikas institūts - Mašīnu projektēšana - 1 vieta
- Ķīmijas katedra - Pārtikas ķīmija - 3 vietas
- Uztura katedra Pārtikas produktu kvalitāte - 1 vieta
- Preklīniskais institūts - Morfoloģija - 1
vieta
- Datoru sistēmu katedra - Datorvadība - 2 vietas
- Vadības sistēmu katedra - Statistika - 2 vietas
- Meža izmantošanas katedra - Meža darbi un tehnika - 1 vieta
- Valodu centrs - Lietišķā valodniecība - 1 vieta
Uz lektoru amata vietām:
- Agrobiotehnoloģijas institūts - Lopkopība - 1
vieta
- Agrobiotehnoloģijas institūts - Dārzkopība -
1 vieta
- Augsnes un augu zinātņu institūts - Laukkopība - 1 vieta
- Mežkopības katedra - Meža ekoloģija un mežkopība - 1 vieta
- Meža izmantošanas katedra - Meža darbi un tehnika - 3 vietas
- Ekonomikas un reģionālās attīstības institūts - Latvijas
tautsaimniecība - 1 vieta
- Finanšu un grāmatvedības institūts - Grāmatvedības un uzskaites teorija
- 3 vietas
- Sociālo un humanitāro zinātņu institūts - Filozofijas vēsture - 1 vieta
- Sociālo un humanitāro zinātņu institūts - Lauku socioloģija - 1 vieta
- Sociālo un humanitāro zinātņu institūts - Kultūras filozofija - 1 vieta
- Arhitektūras un būvniecības katedra - Ainavu arhitektūra - 1 vieta
- Izglītības un mājsaimniecības institūts - Nozaru pedagoģija - 2 vietas
- Izglītības un mājsaimniecības institūts - Sociālā psiholoģija - 1 vieta
- Klīniskais institūts - Iekšķīgās slimības - 1 vieta
- Pārtikas un vides higiēnas institūts - Infekcijas slimības un
mikrobioloģija - 1 vieta
- Uztura katedra - Uzturzinātne - 1 vieta
- Valodu centrs - Pedagoģija - 1 vieta
- Valodu centrs - Lietišķā valodniecība - 1 vieta
- Sporta centrs - Sporta pedagoģija - 1 vieta
Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos
konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos
akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum
Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un
organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu
gadu laikā. Ja nepieciešams, jāpievieno valsts valodas prasmi apliecinošs
dokuments, kā arī citi dokumenti, lai pretendents pilnīgāk raksturotu savu
kvalifikāciju. Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa
pastu (LV-3001), uz e-pasta adresi personaldala@llu.lv.
Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par LLU" →
"Nolikumi". Papildu informācija pa tālruni 63005657.
OP 2015/52.AKK18
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr.90001625082)
izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās
struktūrvienības Latgales priekšpilsētas filiāles vecākais/-ā referents/-e (1
vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu
tiesā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstule ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Latgales priekšpilsētas
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības un lietvedības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga,
LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai 67021173 vai arī Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2015/52.AKK19
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr.90001625082) izsludina konkursu uz
šādu vakanto ierēdņa amatu - Ogres teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā
referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast
risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas
iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās
nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību (ietver personas kontroli
un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai
skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot
iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)
- organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs izpildi.
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule (ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām), darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta
Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar
norādi "Ogres TSV - KONKURSS" 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
E-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv. Adrese: Dzirnavu
iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178, 65035710 vai Valsts
probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.