Laidiens: 05.03.2015., Nr. 46
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/46.AKK1
Liepājas Universitāte (izglītības iestādes reģ.Nr.
3042000219) izsludina konkursu uz vakantajām štata vietām:
Pedagoģijas un sociālā darba fakultātē
- profesors pedagoģijas nozares vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē - 1
vieta
Matemātikas zinātņu un informācijas tehnoloģiju institūtā
- vadošais pētnieks (matemātikas zinātņu nozare) - 1 vieta ar nepilnu
slodzi
- institūta direktors - 1 vieta ar nepilnu slodzi
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas dienas jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā,
Lielajā ielā 14, 301.kabinetā) šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā
- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un/vai
akadēmiskos grādus, profesionālo kvalifikāciju, augstāko izglītību
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk
raksturotu savu kvalifikāciju
Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV -3401.
Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļa).
OP 2015/46.AKK2
Latvijas Universitāte (reģ. Nr. 3341000218 IZM
izglītības iestāžu reģistrā) izsludina konkursu Humanitāro zinātņu fakultātē uz
profesora amata vietu (vēsture, etnoloģija)
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties
mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas. Latvijas
Universitātes Personāla departamentā 107.telpā, Baznīcas ielā 5, Rīgā,
jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz
izsludināto vakanci zinātnes nozarē/apakšnozarē ar amata darba uzdevumiem,
akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un pārējie
dokumenti atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem
amatiem Latvijas Universitātē" prasībām http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/. Papildu
informācija pa tālr. 67034657, e-pasts: pd.vakances@lu.lv.
OP 2015/46.AKK3
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ.Nr.90002069765, www.jpa.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz
Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (amata saime 21, līmenis
IIIB) uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- darba pieredze valsts pārvaldē
- padziļinātas zināšanas administratīvā un kriminālprocesa tiesībās
- labas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)
- spēja argumentēt un prezentēt viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- teicamas latviešu, labas krievu un vēl vienas svešvalodas, kas ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams angļu valoda),
zināšanas
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus, sagatavot lēmumu projektus par valsts
kompensācijas piešķiršanu un atteikumu piešķirt valsts kompensācijas
- veikt iekšējo normatīvo aktu, līgumu projektu tiesiskuma pirmspārbaudi
- veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu par valsts nodrošinātās
juridiskās palīdzības sniegšanu kriminālprocesā atbilstības pārbaudi u.c.
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums no EUR 726,00 (pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515290.
OP 2015/46.AKK4
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ.Nr.90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz
Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītāja/-s ierēdņa amatu (amata
saime 1, līmenis IIB) uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība vadības zinībās vai tiesību zinātnē
- pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā, prasmes orientēties valsts
pārvaldes institucionālajā sistēmā
- pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un vadīšanā
- pieredze līgumu izstrādē
- vēlama pieredze un izpratne iekšējo normatīvo aktu kompetences jomās
izstrādē
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām un informācijas tehnoloģiju
attīstības projektu ieviešanā
- pieredze attīstības projektu izstrādē un to ieviešanas administrēšanā
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- konceptuāla domāšana, augsta emocionālā inteliģence
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt publisko iepirkumu procedūras
- nodrošināt iestādes administratīvi saimniecisko darbību, tai skaitā
risināt ar informācijas tehnoloģijām saistītos jautājumus
- izstrādāt ar administratīvo darbu saistītus normatīvos aktus
- izstrādāt un vadīt attīstības projektus, kas nepieciešami stratēģisko
mērķu sasniegšanai, t.sk., kas saistīti ar Eiropas Savienības finanšu
instrumentu apguvi
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums no EUR 1139,00 (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515290.
OP 2015/46.AKK5
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības
departamenta vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu uz nenoteiktu laiku
Tev patīk darbs ar cilvēkiem? Tevi interesē valsts pārvaldes attīstības
jautājumi? Tu esi atvērts un uz rezultātu orientēts? Tev piemīt iniciatīva un
radošas idejas, kuras labprāt izmanto darbā? Tu esi precīzs un uz mērķi
orientēts? Tev piemīt analītiskās spējas un augsta atbildības sajūta? Tevi
nebaida komunikācija ar starptautisko institūciju pārstāvjiem?
Ja uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem vari atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Valsts kancelejas komandas!
Tavi galvenie pienākumi būs:
- sagatavot tiesību aktu projektus par valsts pārvaldes attīstības
jautājumiem
- piedalīties tiesību aktu izvērtēšanā
- nodrošināt struktūrvienības iekšējās aprites dokumentu pārvaldību
- atbilstoši savai kompetencei sniegt informatīva rakstura uzziņas pa
tālruni
- piedalīties iestādes kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā
Tev nepieciešama:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu;
- dokumentu pārvaldības pārzināšana
- prasme lietot biroja un datortehniku
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
- analītiska domāšana
- labas angļu valodas zināšanas
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, interesantu darbu valsts pārvaldē
- pozitīvu un dinamisku darba vidi
- atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām
67082844.
OP 2015/46.AKK6
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas
un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
1. Tiesību aktu departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e
Tiesību aktu departamenta Juridiskā nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina
uzraudzību par ministrijas padotībā esošo iestāžu lēmumu un rīcības
likumību ar valsts civildienesta jomu saistīto normatīvo aktu piemērošanā;
ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos; Valsts pārvaldes iestāžu nodarīto
zaudējumu atlīdzināšanas likumā ministrijai noteikto funkciju izpildi sadarbībā
ar citām ministrijas struktūrvienībām; ministrijas pārvaldes lēmumu,
līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- angļu valodas zināšanas
- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos - vismaz viens
gads
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem un valsts civildienesta
jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un ar šo jomu saistītajiem
jautājumiem
- zināšanas un izpratne par valsts civildienesta ierēdņu disciplinārās
atbildības jautājumiem
- zināšanas un izpratne par administratīvā procesa un civilprocesa
jautājumiem;
- prasmes pārvaldes lēmumu un administratīvo aktu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā
- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- prasme darbā ar datoru laba lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Tiesību aktu departamenta Juridiskās nodaļas kolektīvam un
mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- sagatavot procesuālos dokumentus iesniegšanai tiesās, saskaņā ar
pilnvarojumu pārstāvēt ministriju tiesas sēdēs civillietās, krimināllietās un
administratīvajās lietās, kurās ministrija ir lietas dalībnieks, Valsts
kontrolē un citās institūcijās
- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem VID ģenerāldirektora
valsts civildienesta jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem un sagatavot
ministrijas lēmumu, kas pieņemti par apstrīdēto VID ģenerāldirektora
administratīvo aktu valsts civildienesta jomā, projektus
- veikt dienesta pārbaudes un izmeklēt disciplinārlietas
- izskatīt privātpersonu iesniegumus par ministrijas padotības iestāžu
izdotajiem pārvaldes lēmumiem un faktisko rīcību un sagatavot attiecīgu
dokumentu projektus
- sagatavot ārējo un iekšējo normatīvo aktu, pārvaldes lēmumu projektus, kā
arī privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus
- izvērtēt ministrijas privāttiesisko un publisko tiesību projektus un
sniegt par tiem priekšlikumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919,
fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu
informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
2. Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto
projektu ieviešanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto projektu
ieviešanas nodaļa ir struktūrvienība, kas sagatavo priekšlikumus par
nepieciešamo finansējumu saistībā ar ministrijas izpildāmo ārvalstu projektu
realizāciju, sagatavo nepieciešamos iepirkumu plānus un dokumentāciju ārvalstu
projektu ieviešanai, atbilstoši Publisko iepirkumu likumam organizē iepirkuma
procedūras, kā arī nodrošina ārvalstu projektu īstenošanā radīto labumu
racionālu izmantošanu un uzturēšanu atbilstoši projektos un normatīvajos aktos
noteiktajām prasībām.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē
- angļu valodas zināšanas
- pieredze iepirkumu organizēšanas un vadīšanas jomā
- spēja veikt liela apjoma dažāda veida informācijas vienlaicīgu analīzi
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm
- labas iemaņas darbā ar datoru
pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu
finansēto projektu ieviešanas nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim
uzdevumus, kas saistīti ar ministrijas īstenojamo ārvalstu finansēto projektu
ieviešanu, nodrošinot nepieciešamo iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādi,
iepirkumu organizēšanu un vadīšanu, atsevišķu projektu izpildes gaitas analīzi.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
3. Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības
nodaļas juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku)
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts
finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- izpratne par finanšu tirgus jautājumiem
- iniciatīva un augsta atbildības izjūta
- labas analītiskās un komunikācijas spējas
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora
pārvaldības nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanu un saskaņošanu ar Eiropas
Savienības tiesību aktiem
- finanšu tirgus politikas izstrādi valsts finanšu stabilitātes un
ekonomikas attīstības veicināšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2015/46.AKK7
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas
un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu
ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu
kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-ā
referents/-e Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības
un inovāciju plānošanas nodaļā
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu
plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu
finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas
pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem
Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas
formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa
politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
- vismaz viena gada pieredze darbā ES fondu jomā
- vēlama pieredze darbā vai zināšanas par uzņēmējdarbības un tās
konkurētspējas veicināšanas jautājumiem
- darba organizēšanas prasmes
- spēja noteikt prioritātes un strādāt precīzi
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredzējuša datora lietotāja līmeņa prasmes;
- analītiskās spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam
un mēs Tev uzticēsim veikt uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās
attīstības fonda līdzfinansēto aktivitāšu ārējo tirgu apgūšanas jomā ieviešanu
un vadību, kā arī departamenta vadības atbalsta funkciju veikšanu (saimniecisko
jautājumu organizēšana, dokumentu aprites jautājumi, ar cilvēkresursiem
saistītie uzdevumi un atbalsta funkcijas).
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.