Laidiens: 04.03.2015., Nr. 45
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/45.AKK1
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz Iedzīvotāju
reģistra departamenta Informācijas sistēmu attīstības nodaļas
SISTĒMANALĪTIĶA/-ES amata vakanci
Darba pienākumi:
- analizēt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbības procesus un ar
tiem saistītos normatīvos aktus;
- veikt intervijas ar biznesa procesu pārziņiem un potenciālās vai esošas
informācijas sistēmas lietotājiem, apkopot un analizēt biznesa prasības
dokumentāli strukturētā formā, izstrādāt darba uzdevumus programmēšanai
- pārzināt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datu bāzu struktūru un
pieejamās informācijas apjomu
- koordinēt programmatūras izstrādes darbus un pārbaudīt izstrādes
rezultātus
- sniegt konsultācijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbiniekiem
par informācijas sistēmas izmantošanu, attīstību un tehnoloģijām
Prasības kandidātam/-ei:
- augstākā vai nepabeigtā augstākā izglītība (vēlama datorzinātnēs)
- vismaz pamatlīmeņa ORACLE datu bāzu pārvaldības sistēmu un PL/SQL
zināšanas
- ļoti labas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas
- vēlama darba pieredze līdzīgā amatā - vismaz 1 gads
Kritēriji, kas tiks uzskatīti par priekšrocību:
- programmēšanas valodas pamatzināšanas, spēja lasīt un saprast
programmatūras izejas kodu
- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde piedāvā:
- stabilu atalgojumu (EUR 711 (bruto) pārbaudes laikā un līdz EUR 750 (bruto)
pēc pārbaudes laika)
- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā
- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- Curriculum Vitae (CV)
- izglītības dokumenta kopija (vai izziņa no augstskolas, ja vēl studējat)
Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām
prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi: Pilsonības un migrācijas lietu
pārvaldes Personāla nodaļa, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026,
iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2015/45.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - juriskonsults/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta
Licencēšanas un tiesiskā nodrošinājuma nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto
profesionālo kvalifikācijas pakāpi)
- pieredze jurista amatā vismaz 2 gadi (vēlams valsts pārvaldes iestādē)
- pieredze un zināšanas tiesību teorijā, Latvijas administratīvajā procesā
un civilprocesā
- pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu projektu sagatavošanā
- normatīvo aktu (t.sk. Nodarbinātības valsts aģentūras darbību
reglamentējošo normatīvo aktu) pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskas
zināšanas
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes
- atbildības sajūta, kā arī prasme operatīvi un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme darbā ar informācijas tehnoloģijām un zināšanas lietvedībā
Amata mērķis: Aģentūrai normatīvajos aktos noteiktās bezdarba samazināšanas
valsts politikas īstenošanas juridiskais atbalsts.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai pa e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem
tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2015/45.AKK3
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības
departamenta konsultanta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Tev patīk darbs ar cilvēkiem? Tevi interesē valsts pārvalde un cilvēkresursu
attīstības jautājumi? Tu esi atvērts un uz rezultātu orientēts? Tev piemīt
iniciatīva un radošas idejas, kuras labprāt izmanto darbā? Tu esi precīzs un uz
mērķi orientēts? Tev piemīt analītiskās spējas un augsta atbildības sajūta?
Tevi nebaida komunikācija ar starptautisko institūciju pārstāvjiem?
Ja uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem vari
atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Valsts kancelejas
komandas!
Tavi galvenie pienākumi būs:
- sagatavot tiesību aktu projektus par cilvēkresursu attīstības jautājumiem
- piedalīties tiesību aktu un vadlīniju projektu izstrādē, aktualizēšanā un
izvērtēšanā cilvēkresursu attīstības jautājumos
- sadarboties ar citām valsts pārvaldes iestādēm, sniegt nepieciešamo
atbalstu un konsultācijas gan rakstiski, gan mutiski
- sagatavot analītiskus materiālus par aktuāliem problēmjautājumiem
Tev nepieciešama:
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē
- iniciatīva un spēja piedāvāt jaunus risinājumus cilvēkresursu jomā
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte,
labas saskarsmes spējas
Vismaz gada pieredze cilvēkresursu vadībā, vai augstākā juridiskā izglītība
tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, interesantu darbu valsts pārvaldē
- pozitīvu un dinamisku darba vidi
- atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām
67082844.