Laidiens: 04.03.2015., Nr. 45

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/45.AKK1

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta Informācijas sistēmu attīstības nodaļas SISTĒMANALĪTIĶA/-ES amata vakanci

Darba pienākumi:

- analizēt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbības procesus un ar tiem saistītos normatīvos aktus;

- veikt intervijas ar biznesa procesu pārziņiem un potenciālās vai esošas informācijas sistēmas lietotājiem, apkopot un analizēt biznesa prasības dokumentāli strukturētā formā, izstrādāt darba uzdevumus programmēšanai

- pārzināt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datu bāzu struktūru un pieejamās informācijas apjomu

- koordinēt programmatūras izstrādes darbus un pārbaudīt izstrādes rezultātus

- sniegt konsultācijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbiniekiem par informācijas sistēmas izmantošanu, attīstību un tehnoloģijām

Prasības kandidātam/-ei:

- augstākā vai nepabeigtā augstākā izglītība (vēlama datorzinātnēs)

- vismaz pamatlīmeņa ORACLE datu bāzu pārvaldības sistēmu un PL/SQL zināšanas

- ļoti labas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas

- vēlama darba pieredze līdzīgā amatā - vismaz 1 gads

Kritēriji, kas tiks uzskatīti par priekšrocību:

- programmēšanas valodas pamatzināšanas, spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu

- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde piedāvā:

- stabilu atalgojumu (EUR 711 (bruto) pārbaudes laikā un līdz EUR 750 (bruto) pēc pārbaudes laika)

- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā

- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- Curriculum Vitae (CV)

- izglītības dokumenta kopija (vai izziņa no augstskolas, ja vēl studējat)

Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi: Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļa, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2015/45.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - juriskonsults/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Licencēšanas un tiesiskā nodrošinājuma nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto profesionālo kvalifikācijas pakāpi)

- pieredze jurista amatā vismaz 2 gadi (vēlams valsts pārvaldes iestādē)

- pieredze un zināšanas tiesību teorijā, Latvijas administratīvajā procesā un civilprocesā

- pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu projektu sagatavošanā

- normatīvo aktu (t.sk. Nodarbinātības valsts aģentūras darbību reglamentējošo normatīvo aktu) pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskas zināšanas

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- atbildības sajūta, kā arī prasme operatīvi un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme darbā ar informācijas tehnoloģijām un zināšanas lietvedībā

Amata mērķis: Aģentūrai normatīvajos aktos noteiktās bezdarba samazināšanas valsts politikas īstenošanas juridiskais atbalsts.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai pa e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2015/45.AKK3

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības departamenta konsultanta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Tev patīk darbs ar cilvēkiem? Tevi interesē valsts pārvalde un cilvēkresursu attīstības jautājumi? Tu esi atvērts un uz rezultātu orientēts? Tev piemīt iniciatīva un radošas idejas, kuras labprāt izmanto darbā? Tu esi precīzs un uz mērķi orientēts? Tev piemīt analītiskās spējas un augsta atbildības sajūta? Tevi nebaida komunikācija ar starptautisko institūciju pārstāvjiem?

Ja uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem vari atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Valsts kancelejas komandas!

Tavi galvenie pienākumi būs:

- sagatavot tiesību aktu projektus par cilvēkresursu attīstības jautājumiem

- piedalīties tiesību aktu un vadlīniju projektu izstrādē, aktualizēšanā un izvērtēšanā cilvēkresursu attīstības jautājumos

- sadarboties ar citām valsts pārvaldes iestādēm, sniegt nepieciešamo atbalstu un konsultācijas gan rakstiski, gan mutiski

- sagatavot analītiskus materiālus par aktuāliem problēmjautājumiem

Tev nepieciešama:

- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē

- iniciatīva un spēja piedāvāt jaunus risinājumus cilvēkresursu jomā

- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas

Vismaz gada pieredze cilvēkresursu vadībā, vai augstākā juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu, interesantu darbu valsts pārvaldē

- pozitīvu un dinamisku darba vidi

- atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām 67082844.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)