Laidiens: 03.03.2015., Nr. 44
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/44.AKK1
Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija izsludina vēlēšanas uz
REKTORA/-ES amata vietu
Galvenā prasība:
- atbilstība Augstskolu likuma 17. pantam
Rektora amata pretendentu var izvirzīt:
- RPIVA fakultāte ar Domes lēmumu
- RPIVA Studentu parlaments
- ne mazāk kā 30 personāla pārstāvji, no kuriem
vismaz puse ir RPIVA ievēlētā akadēmiskā personāla pārstāvji, apliecinot
izvirzīšanu ar saviem parakstiem
Rektora amatam var pieteikties pats pretendents, ja to rakstiski atbalsta ne
mazāk kā 30 RPIVA ievēlētā akadēmiskā personāla pārstāvji.
Rektora amata pretendentiem RPIVA Personāla nodaļā līdz 2015.gada 16.martam
jāiesniedz:
- RPIVA Satversmes sapulcei adresēts iesniegums par piedalīšanos rektora
vēlēšanās
- dokumentu noraksti, kas apliecina akadēmiskos un zinātniskos grādus
- rakstiski noformēta RPIVA darbības programma (ne vairāk kā divas
datorraksta A4 formāta lappuses)
- dzīves un darba gājums (CV)
- publicēto darbu saraksts
- citi dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu kvalifikāciju
Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013, fakss 67808034,
e-pasts: personals@rpiva.lv.
OP 2015/44.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Ārvalstu investīciju piesaistes, tūrisma un
eksporta veicināšanas nodaļas vecākā/-s referenta/-es amatu
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt un īstenot atbalsta pasākumus preču un pakalpojumu eksporta
veicināšanai (t.sk. Eiropas Savienības struktūrfondu programmu ietvaros) un
sniegt priekšlikumus atbalsta instrumentu pilnveidošanai, lai veicinātu
uzņēmumu konkurētspēju
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus
eksporta veicināšanai
- veikt nodaļas kompetencē esošo dokumentu analīzi, izstrādi un koordinēšanu
- veikt nodaļas kompetencē esošo statistikas datu apkopošanu un analīzi
- nodaļas kompetences ietvaros gatavot dokumentus par Eiropas Savienības
Padomē, OECD un citās institūcijās izskatāmajiem jautājumiem un gatavot
nacionālās pozīcijas par Latvijas uzņēmējdarbību ietekmējošiem jautājumiem
- padotības iestāžu darbības uzraudzība un informācijas aprites nodrošināšana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība vai augstākā izglītība, kas papildināta ar
nozarei atbilstošām speciālām mācībām (priekšroka ekonomikas, uzņēmējdarbības
vai jurisprudences novirzienam)
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē ne
tikai sagatavot dokumentus un izmantot literatūru, bet arī nodrošināt
komunikāciju, vēlamas krievu valodas zināšanas
- zināšanas uzņēmumu darbības un konkurētspējas, eksporta veicināšanas
jautājumos
- pieredze projektu vadīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama pieredze valsts pārvaldes institūcijā - tiesību aktu projektu,
politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- augsta atbildības sajūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības
prasmes
- teicamas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu profesionālā kolektīvā
- pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības politikas īstenošanu un atbalsta
pasākumu izstrādi uzņēmējdarbības veicināšanai
- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu
līdzfinansētiem instrumentiem uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519)
vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: pasts@em.gov.lv , fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183, 67013099.
OP 2015/44.AKK3
SKRĪVERU NOVADA DOME, reģistrācijas Nr. 90000074704, atkārtoti izsludina
atklātu konkursu uz Skrīveru novada bāriņtiesas priekšsēdētāja/-s amatu
Prasības:
- pretendentam jāatbilst Bāriņtiesu likuma 10.panta
pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- vēlama pieredze bāriņtiesas darbā
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Pretendentus lūdzam dokumentus līdz 2015.gada
13.martam (plkst.15.00) iesniegt Skrīveru novada pašvaldības administrācijas
lietvedības nodaļā Daugavas ielā 59, Skrīveros, Skrīveru novadā, LV-5125, vai
nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: dome@skriveri.lv.
Ar konkursa noteikumiem var iepazīties pašvaldības mājaslapā www.skriveri.lv. Kontakttālrunis: 65197675.
OP 2015/44.AKK4
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz diviem
Uzturēšanās atļauju nodaļas VECĀKĀ/-S REFERENTA/-ES ierēdņa amatiem (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pirmā līmeņa augstākā izglītība (vēlama - akadēmiskā vai otrā līmeņa
augstākā izglītība - vēlams - tiesību zinātnē)
- pieredze darbā ar datu bāzēm (pieteikuma vēstulē norādīt ar kādām datu
bāzēm)
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus svešvalodā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt normatīvos aktus migrācijas jomā un piemērot to
normas, gatavojot administratīvo aktu projektus par nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem
- izskatīt ārzemnieku iesniegtos dokumentus un sagatavot lēmuma projektus
uzturēšanās atļauju saņemšanai, reģistrēšanai, anulēšanai, atteikumam un darba
atļauju saņemšanai un anulēšanai
- veikt ārzemnieku datu ievadīšanu un datu aktualizēšanu Vienotajā
migrācijas informācijas sistēmā
- konsultēt klientus telefoniski un pa elektronisko pastu
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi: Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla nodaļa, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt
personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2015/44.AKK5
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu
Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālajā nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus Uzņēmumu reģistra datu bāzēs
- sagatavot rakstveida atbildes uz informācijas pieprasījumiem, sagatavot
dokumentu kopijas un izrakstus
- veikt nodaļā esošo dokumentu skenēšanu
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu
reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem
dokumentiem
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama
augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un
labas iemaņas darbā ar datoru
- teicama saskarsmes kultūra
- teicamas latviešu valodas
zināšanas
- vēlamas krievu un angļu
valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas
administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu
darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no
EUR 485,00 (6.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes
iespējas, apmācības
- darbavietu Valmierā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793
vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2015/44.AKK6
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Informācijas un karjeras atbalsta departamenta vecākā/-s speciālista/-es amatu
(viena darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- sniegt informācijas pakalpojumus e-formā fiziskām personām par izglītības
iespējām un nosacījumiem Latvijā
- apkopot/analizēt informāciju par izglītības likumdošanu, izglītības
iespējām Latvijā un ievadīt to Nacionālās izglītības iespēju datu bāzē (turpmāk
- NIID.LV) un/vai departamenta mājaslapā
- vākt, analizēt un apkopot izglītības iespēju datus un veikt šo datu
ievadīšanu NIID.LV un StudyinLatvia
- veidot pastāvīgu sadarbību ar izglītības iestādēm informācijas
aktualizēšanai NIID.LV
- konsultēt sadarbības institūcijas par datu ievadīšanu un/vai iesniegšanu
NIID.LV un StudyinLatvia
- piedalīties NIID.LV publicitātes pasākumu organizēšanā un īstenošanā
- piedalīties NIID.LV un StudyinLatvia attīstības
plānošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlams, informācijas un komunikācijas zinātņu vai
pedagogu izglītības un izglītības zinātņu jomās
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze analītiskā darbā, kas saistīts ar informācijas novērtēšanu
un apstrādi
- prasme operatīvi apstrādāt informāciju, strādāt ar datu bāzēm
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel) un
internetu
- vēlama darba pieredze Interneta mājaslapas administrēšanā
- spēja veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko
datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus
- prasme izstrādāt informatīvos materiālus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas vismaz B1 līmenī (atbilstoši "Eiropas
kopīgajās pamatnostādnēs valodu apguvei" noteiktajiem kritērijiem)
- krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes,
prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, kā
arī patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu
savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
- teicama prasme sniegt prezentācijas
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - iesniegt
vai nosūtīt Valsts izglītības attīstības aģentūrā Vaļņu ielā 1, 5.stāvā, Rīgā,
LV-1050, vai uz e-pastu: info@viaa.gov.lv (ar norādi
"Konkursam") līdz 2015.gada 12.martam. Papildu informācija pa tālruni
67359077.
OP 2015/44.AKK7
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Informācijas un karjeras atbalsta departamenta vecākā/-s speciālista/-es amatu
jauno profesionāļu meistarības konkursu organizēšanai (viena darbinieka amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt jauno profesionāļu meistarības konkursu nolikuma un citu
normatīvo dokumentāciju
- vadīt ikgadējā jauno profesionāļu konkursā iekļaujamo profesiju atlasi un
organizēt konkursantu pieteikšanos saskaņā ar apstiprināto konkursa nolikumu
- pienākuma veikšanai veidot pastāvīgu sadarbību ar Valsts izglītības satura
centra profesionālās izglītības satura veidotājiem, nozaru ekspertu padomēm un
Valsts izglītības attīstības aģentūras darbiniekiem, kas atbild par ar Latvijas
komandas sagatavošanu dalībai starptautiskajos jauno profesionāļu meistarības
konkursos EuroSkills un WorldSkills
- izstrādāt ikgadējā jauno profesionāļu meistarības konkursa sagatavošanas
laika grafiku, budžeta tāmi
- izstrādāt specifikācijas līgumu noslēgšanai, iepirkumu veikšanai savas
kompetences ietvaros
- sniegt informāciju profesionālās izglītības iestādēm par gadskārtējā jauno
profesionāļu meistarības konkursa norises laiku, vietu, nosacījumiem dalībnieku
pieteikšanai
- konsultēt citas sadarbības institūcijas par līdzdalības iespējām jauno
profesionāļu meistarības konkursa norises laikā, lai demonstrētu jaunākās
nozaru tehnoloģijas konkursa apmeklētājiem
- uzraudzīt un koordinēt jauno profesionāļu meistarības konkursa norisi
- piedalīties jauno profesionāļu meistarības konkursu publicitātes pasākumu
organizēšanā un īstenošanā
- piedalīties jauno profesionāļu meistarības konkursu attīstības plānošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlams, inženierzinātnēs vai profesionālās izglītības
jomās
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu tiks uzskatītas par priekšrocību
- vēlamas zināšanas publisko iepirkumu jomā
- darba pieredze profesionālās izglītības, vai interešu izglītības
īstenošanā tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze publisku pasākumu organizēšanā un īstenošanā; tajā skaitā
dalība iepirkumu procedūru organizēšanā tiks uzskatītas par
priekšrocību
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel) un
internetu
- prasme izstrādāt informatīvos materiālus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas vismaz B1 līmenī (atbilstoši "Eiropas
kopīgajās pamatnostādnēs valodu apguvei" noteiktajiem kritērijiem)
- krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes,
prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, kā
arī patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu
savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
- teicama prasme sniegt prezentācijas
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - iesniegt
vai nosūtīt Valsts izglītības attīstības aģentūrā Vaļņu ielā 1, 5.stāvā, Rīgā,
LV-1050, vai uz e-pastu: info@viaa.gov.lv (ar norādi
"Konkursam") līdz 2015.gada 12.martam. Papildu informācija pa tālruni
67359077.
OP 2015/44.AKK8
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Vidzemes
nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa
ielā 9, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kam
ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību,
ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai
ekonomikas zināšanas)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus
pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt: Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļā,
Raunas ielā 64, Rīga, LV-1039 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas
inspektora amatu"), vai uz e-pastu: Jelena.Zborovska@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām: 67185600 vai 29150915.
OP 2015/44.AKK9
Lauksaimniecības datu centrs aicina darbā vecāko referentu/-i, nodaļas
vadītāja vietnieku/-ci Metodoloģijas departamenta Informācijas sabiedrības
politikas nodaļā Rīgā (uz darbinieka prombūtnes laiku), viena amata vieta
Galvenie darba pienākumi:
- darbs ar ganāmpulku un dzīvnieku reģistru, datu bāzi, iesniegumiem
- gatavot pārskatus un slēdzienus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
- organizēt darbu nodaļas vadītāja prombūtnes laikā
- veikt liela informācijas apjoma datu analīzi
- sagatavot informatīvus ziņojumus un paziņojumus
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā vai veterinārijā
- pamatzināšanas par ES uzbūvi un darbības principiem lauksaimniecības
dzīvnieku identifikācijas un reģistrācijas jomā-tiks uzskatītas par
priekšrocību
- pieredze valsts pārvaldes darbā (vismaz 2 gadi)
- pieredze liela apjoma informācijas sistematizācijā un analīzē
- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības principiem
- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Internet pārlūkprogrammas, MS
PowerPoint, MS Visio);
- spēja pieņemt lēmumus, organizēt un plānot darbu, labas komunikācijas
spējas
Papildu prasības:
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu;
- mēnešalga, sākot no EUR 625,00 bruto
- veselības apdrošināšanu, sociālās garantijas
- darba laiks - pilna slodze
- darbavieta - Rīgā, Republikas laukumā 2
Kontaktinformācija: CV un pieteikuma vēstuli ar norādi: vakance - vecākais
referents, nodaļas vadītāja vietnieks Metodoloģijas departamentā - sūtīt uz
e-pastu: darbs@ldc.gov.lv vai atnest personīgi, vai
nosūtīt pa pastu Lauksaimniecības datu centram, Republikas laukumā 2 (3.stāvā),
Rīgā LV-1010. Pieteikumus gaidīsim 20 dienu laikā no publikācijas dienas
"Latvijas Vēstnesī".