Laidiens: 27.02.2015., Nr. 41
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/41.AKK1
Medicīniski bioloģisko problēmu un eksperimentālās medicīnas zinātniski
pētnieciskais institūts izsludina konkursu uz direktora/-es amata vietu,
reģ.Nr.50008231981, juridiskā adrese: Rīga, Elizabetes iela 75, LV-1050.
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, jāpiesakās viena mēneša laikā no
konkursa publiskas izsludināšanas, adrese: Rīgā, Elizabetes ielā 75, LV-1050.
OP 2015/41.AKK2
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337, www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz Rīgas nodaļas vecākā/-s ekonomista/-es ierēdņa/-nes amatu
(1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā
- vismaz viena gada pieredze finanšu jomā
- zināšanas par veselības nozari reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- labas datorprasmes (MS Excel, Word)
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- psiholoģiskā noturība
- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte
Galvenie pienākumi:
- sastādīt līgumu finanšu pielikumus un uzraudzīt budžeta līdzekļu
izlietojumu
- pārbaudīt informācijas sistēmā izveidotos rēķinus
- sagatavot maksājumu pieteikumus
- sagatavot pārskatus un dažāda veida operatīvo informāciju;
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem
Piedāvājam:
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no EUR 526 (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais ekonomists Rīgas nodaļā" sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai pa e-pastu: Olita.Auziņa@vmnvd.gov.lv
vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015.gada 8.martam. Informācija pa
tālr. 67043742.
OP 2015/41.AKK3
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337, www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Procesu un
metodiskās vadības nodaļas vecākā eksperta/-es ierēdņa(-nes) amatu uz noteiktu
laiku
Prasības:
- augstākā izglītība (priekšroka tiks dota pretendentiem ar izglītību
ekonomikā vai medicīnā)
- vismaz 2 gadu darba pieredze veselības aprūpes jomā
- labas datorprasmes (MS Word, EXEL, PowerPoint)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties un sagatavot dokumentus
Nacionālā veselības dienesta darbības jomā
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Galvenie pienākumi:
- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo
normatīvo aktu skaidrojumus un ieteikumus to piemērošanai
- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām
- apkopot informāciju dažādās veselības aprūpes jomās, tajā skaitā
informācijas sistēmā ievadītos datus un informāciju par nacionālo plānu
izpildes rādītājiem veselības aprūpē, un gatavot nepieciešamos pārskatus un
prezentācijas
- nodrošināt Nacionālā veselības dienesta darbības plāna sagatavošanu un
kontrolēt tā izpildi
Piedāvājam:
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no EUR 600 (pirms nodokļu nomaksas)
- dinamisku darbu profesionālā komandā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV), un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi
"Vecākais eksperts Procesu un metodiskās vadības nodaļā" sūtīt pa
e-pastu: Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Nacionālā
veselības dienesta Personāla nodaļai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz
2015.gada 8.martam. Tālrunis informācijai 67043716.
OP 2015/41.AKK4
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ.Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām
MATERIĀLZINĀTNES LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Biomateriālu zinātniskās pētniecības laboratorija Vides nozares Vides ķīmijas
un ekotoksikoloģijas apakšnozarē
- pētnieks - 1 amata vieta
Ķīmijas nozare Analītiskās ķīmijas apakšnozarē
- zinātniskais asistents - 1 amata vieta
Tehniskās fizikas institūta
Biomehānikas zinātniskās pētniecības laboratorija
Mehānikas nozares Biomehānikas apakšnozarē
- vadošais pētnieks - 1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213.kabinetā, jāiesniedz
rektoram adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina
augstāko izglītību, akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta
zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī dokumenti, lai
pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Papildu
informācija pa tālr.67089795.
OP 2015/41.AKK5
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā
departamenta Privāto tiesību nodaļas vecākā/-s referenta/-es amatu (divas amata
vietas uz ierēdņu prombūtnes laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- juridiskā darba pieredze privāto tiesību jomā
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- zināšanas par Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto spēku
struktūru un uzdevumiem
- vēlama juridiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt
uzticētos uzdevumus
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Galvenie pienākumi:
- izvērtēt nodaļai uzdoto tiesību aktu projektus
- izstrādāt un izvērtēt Juridiskajā departamentā reģistrējamos līgumus, kas
saistīti ar nekustamo īpašumu atsavināšanu, iegūšanu un lietošanu, kā arī
publisko iepirkumu līgumus
- izstrādāt un izvērtēt Juridiskajā departamentā reģistrējamos vienošanās dokumentu
projektus valsts pārvaldes jomā
- izstrādāt dokumentu projektus un sniegt atzinumus, kas saistīti ar privāto
tiesību jautājumiem
- piedalīties iepirkumu komisijās un darba grupās, kas saistītas ar privāto
tiesību jautājumiem, saskaņā ar atsevišķu rīkojumu vai pavēli
- konsultēt Aizsardzības ministrijas struktūrvienības, Nacionālos bruņotos
spēkus un Aizsardzības ministrijas padotībā esošās iestādes juridiskajos
jautājumos nodaļas kompetences ietvaros
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta
Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta
adresi: inese.lozda@mod.gov.lv. Fakss 67210412.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2015/41.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes
Aizkraukles klientu apkalpošanas centra galvenā/-s nodokļu inspektora/-es
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā.
Ja esi gatavs:
- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu
maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas (turpmāk - LR) Uzņēmumu
reģistrā, reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā
kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk-VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus par patentmaksas maksātāja
reģistrāciju un mikro uzņēmumu nodokļa maksātāju, apkopot informāciju un
sagatavot lēmumu projektus par reģistrāciju vai reģistrācijas atteikumu
- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu
informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma
- pastāvīgi analizēt Nodokļu maksātāju reģistrā esošo informāciju un sekot
tās aktualitātei, veikt NIS esošās pamatinformācijas par nodokļu maksātāju
aktualizāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās;
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- pieredzi darbā ar NIS
Ierēdņa dienesta vieta: Lāčplēša ielā 1a, Aizkrauklē.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Aizkraukles
KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu:
vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/41.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes
Rīgas fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešās uzskaites nodaļas
galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs:
- veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju datu kvalitātes pārbaudi,
saskaņā ar VID noteiktajiem norādījumiem
- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par
konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojuma
iesniegšanu
- rakstiski informēt nodokļu maksātāju par atmaksas vai novirzīšanas citu
nodokļu maksājumu parādu segšanai veikšanu vai atteikumu veikt atmaksu vai
novirzīšanu
- ievērot uzdoto darbu izpildes termiņus
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt
administratīvos pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā,
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
- darba pieredzi ar NIS
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RJPDUD GNI
amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu:
vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/41.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Ogres klientu apkalpošanas centra
galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un
pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām
Ja esi gatavs:
- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu
maksātāju reģistrēšanas kā saimnieciskās darbības veicēja, patentmaksas vai
mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju un reģistrēt VID noteiktajā kārtībā, sagatavot
lēmumu projektus vai reģistrācijas atteikumu
- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu
informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma
- pastāvīgi analizēt Nodokļu maksātāju reģistrā esošo informāciju un sekot
tās aktualitātei, veikt NIS esošās pamatinformācijas par nodokļu maksātāju
aktualizāciju
- regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā
darbība, sagatavot un apkopot informāciju
- saņemt no juridiskajām un fiziskajām personām normatīvajos aktos noteiktās
nodokļu un informatīvās deklarācijas (pārskatus, paziņojumus, ziņas), t.sk.
labotās un elektroniskā veidā iesniegtās, veikt to reģistrāciju
- veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju kvalitātes pārbaudi
saskaņā ar VID norādījumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības iela 4b, Ogre.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Ogres KAC
amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu:
vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/41.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas
pārvaldes Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas galvenā/-s
speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un VID ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) informācijas tehnoloģijās
- darba pieredze informātikas jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sniegt atbalstu informātikas jomā Pārvaldes lietvedībā esošajās operatīvās
uzskaites lietās un kriminālprocesos
- veikt Pārvaldes valsts noslēpuma apstrādei, glabāšanai un pārsūtīšanai
paredzēto informācijas sistēmu drošības pārvaldību
- veidot un nodrošināt operatīvā ceļā iegūtās informācijas uzkrāšanu
informācijas sistēmā, veikt uzkrāto datu analīzi un izstrādā priekšlikumus
datubāzes analītisko rīku attīstībai un darba izpildes metožu pilnveidošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām un izpratni par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas
sistēmu drošības standartiem un drošības pārvaldību
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 28.2.saime "Operatīvā darbība", IIIA
līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID GS
amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu:
vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/41.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes
Dokumentu pārvaldības daļas Pirmās dokumentu reģistrācijas nodaļas galvenā/-s
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze lietvedības jomā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- reģistrēt Pārvaldes direktoram un Pārvaldes direktora vietniekiem adresēto
korespondenci un citus dokumentus Pārvaldes automatizētajā lietvedības sistēmā
(turpmāk - ALSW)
- pieņemt Pārvaldei adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes dokumentu
atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām, noteikt
dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei
- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus
- saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas reglamentē
dokumentu izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par to saņemšanas
datumu un numuru
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību bibliotēku, informācijas un
arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā
- pieredzi darbā valsts pārvaldē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3.saime "Dokumentu pārvaldība", II
līmenis.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD 1DRn GS amatu
(jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa
tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu:
vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/41.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas
nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
- sagatavot lēmumprojektus par personu iekļaušanu un izslēgšanu no riska
personu saraksta
- sastādīt protokolus un sagatavot lēmuma projektus par personu saukšanu pie
administratīvās atbildības, ja konstatē administratīvā pārkāpuma sastāvu lietās
par maksātnespējas procesa pieteikuma neiesniegšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela, 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
1Pd RPn GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev
ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/41.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla plānošanas un
attīstības daļas personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās
zinātnēs vai komerczinībās, vai tiesību zinātnē, vai kvalitātes vadībā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sadarbībā ar VID struktūrvienībām izvērtēt un sagatavot reglamentu
projektus
- sadarbībā ar VID struktūrvienībām izvērtēt un sagatavot amata un darba
pienākumu aprakstu projektus
- līdzdarboties personāla politikas izstrādē un personāla plānošanā
- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu
un informatīvo ziņojumu projektu izskatīšanā un atzinumu sagatavošanā
- sniegt atzinumus par citu institūciju un Valsts ieņēmumu dienesta
struktūrvienību izstrādātajiem dokumentiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- apgūtu mācību kursu procesu vadības pamatos
- pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasmi analizēt situāciju, noteikt prioritātes
- darba pieredzi VID
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP PPAD
PSI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".