Laidiens: 27.02.2015., Nr. 41

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/41.AKK1

Medicīniski bioloģisko problēmu un eksperimentālās medicīnas zinātniski pētnieciskais institūts izsludina konkursu uz direktora/-es amata vietu, reģ.Nr.50008231981, juridiskā adrese: Rīga, Elizabetes iela 75, LV-1050.

Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, jāpiesakās viena mēneša laikā no konkursa publiskas izsludināšanas, adrese: Rīgā, Elizabetes ielā 75, LV-1050.


OP 2015/41.AKK2

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337, www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz Rīgas nodaļas vecākā/-s ekonomista/-es ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā

- vismaz viena gada pieredze finanšu jomā

- zināšanas par veselības nozari reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- labas datorprasmes (MS Excel, Word)

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- psiholoģiskā noturība

- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

Galvenie pienākumi:

- sastādīt līgumu finanšu pielikumus un uzraudzīt budžeta līdzekļu izlietojumu

- pārbaudīt informācijas sistēmā izveidotos rēķinus

- sagatavot maksājumu pieteikumus

- sagatavot pārskatus un dažāda veida operatīvo informāciju;

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem

Piedāvājam:

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no EUR 526 (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais ekonomists Rīgas nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai pa e-pastu: Olita.Auziņa@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015.gada 8.martam. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2015/41.AKK3

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337, www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Procesu un metodiskās vadības nodaļas vecākā eksperta/-es ierēdņa(-nes) amatu uz noteiktu laiku

Prasības:

- augstākā izglītība (priekšroka tiks dota pretendentiem ar izglītību ekonomikā vai medicīnā)

- vismaz 2 gadu darba pieredze veselības aprūpes jomā

- labas datorprasmes (MS Word, EXEL, PowerPoint)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties un sagatavot dokumentus Nacionālā veselības dienesta darbības jomā

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Galvenie pienākumi:

- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo normatīvo aktu skaidrojumus un ieteikumus to piemērošanai

- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

- apkopot informāciju dažādās veselības aprūpes jomās, tajā skaitā informācijas sistēmā ievadītos datus un informāciju par nacionālo plānu izpildes rādītājiem veselības aprūpē, un gatavot nepieciešamos pārskatus un prezentācijas

- nodrošināt Nacionālā veselības dienesta darbības plāna sagatavošanu un kontrolēt tā izpildi

Piedāvājam:

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no EUR 600 (pirms nodokļu nomaksas)

- dinamisku darbu profesionālā komandā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Procesu un metodiskās vadības nodaļā" sūtīt pa e-pastu: Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015.gada 8.martam. Tālrunis informācijai 67043716.


OP 2015/41.AKK4

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ.Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām

MATERIĀLZINĀTNES LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Biomateriālu zinātniskās pētniecības laboratorija Vides nozares Vides ķīmijas un ekotoksikoloģijas apakšnozarē

- pētnieks - 1 amata vieta

Ķīmijas nozare Analītiskās ķīmijas apakšnozarē

- zinātniskais asistents - 1 amata vieta

Tehniskās fizikas institūta

Biomehānikas zinātniskās pētniecības laboratorija

Mehānikas nozares Biomehānikas apakšnozarē

- vadošais pētnieks - 1 amata vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213.kabinetā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko izglītību, akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Papildu informācija pa tālr.67089795.


OP 2015/41.AKK5

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta Privāto tiesību nodaļas vecākā/-s referenta/-es amatu (divas amata vietas uz ierēdņu prombūtnes laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- juridiskā darba pieredze privāto tiesību jomā

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- zināšanas par Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto spēku struktūru un uzdevumiem

- vēlama juridiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- atbildības izjūta un precizitāte

- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Galvenie pienākumi:

- izvērtēt nodaļai uzdoto tiesību aktu projektus

- izstrādāt un izvērtēt Juridiskajā departamentā reģistrējamos līgumus, kas saistīti ar nekustamo īpašumu atsavināšanu, iegūšanu un lietošanu, kā arī publisko iepirkumu līgumus

- izstrādāt un izvērtēt Juridiskajā departamentā reģistrējamos vienošanās dokumentu projektus valsts pārvaldes jomā

- izstrādāt dokumentu projektus un sniegt atzinumus, kas saistīti ar privāto tiesību jautājumiem

- piedalīties iepirkumu komisijās un darba grupās, kas saistītas ar privāto tiesību jautājumiem, saskaņā ar atsevišķu rīkojumu vai pavēli

- konsultēt Aizsardzības ministrijas struktūrvienības, Nacionālos bruņotos spēkus un Aizsardzības ministrijas padotībā esošās iestādes juridiskajos jautājumos nodaļas kompetences ietvaros

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2015/41.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Aizkraukles klientu apkalpošanas centra galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā.

Ja esi gatavs:

- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas (turpmāk - LR) Uzņēmumu reģistrā, reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk-VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus par patentmaksas maksātāja reģistrāciju un mikro uzņēmumu nodokļa maksātāju, apkopot informāciju un sagatavot lēmumu projektus par reģistrāciju vai reģistrācijas atteikumu

- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma

- pastāvīgi analizēt Nodokļu maksātāju reģistrā esošo informāciju un sekot tās aktualitātei, veikt NIS esošās pamatinformācijas par nodokļu maksātāju aktualizāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās;

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- pieredzi darbā ar NIS

Ierēdņa dienesta vieta: Lāčplēša ielā 1a, Aizkrauklē.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Aizkraukles KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/41.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešās uzskaites nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

Ja esi gatavs:

- veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju datu kvalitātes pārbaudi, saskaņā ar VID noteiktajiem norādījumiem

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojuma iesniegšanu

- rakstiski informēt nodokļu maksātāju par atmaksas vai novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai veikšanu vai atteikumu veikt atmaksu vai novirzīšanu

- ievērot uzdoto darbu izpildes termiņus

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt administratīvos pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

- darba pieredzi ar NIS

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RJPDUD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/41.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Ogres klientu apkalpošanas centra galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ja esi gatavs:

- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas kā saimnieciskās darbības veicēja, patentmaksas vai mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju un reģistrēt VID noteiktajā kārtībā, sagatavot lēmumu projektus vai reģistrācijas atteikumu

- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma

- pastāvīgi analizēt Nodokļu maksātāju reģistrā esošo informāciju un sekot tās aktualitātei, veikt NIS esošās pamatinformācijas par nodokļu maksātāju aktualizāciju

- regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā darbība, sagatavot un apkopot informāciju

- saņemt no juridiskajām un fiziskajām personām normatīvajos aktos noteiktās nodokļu un informatīvās deklarācijas (pārskatus, paziņojumus, ziņas), t.sk. labotās un elektroniskā veidā iesniegtās, veikt to reģistrāciju

- veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju kvalitātes pārbaudi saskaņā ar VID norādījumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības iela 4b, Ogre.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Ogres KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/41.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas galvenā/-s speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un VID ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) informācijas tehnoloģijās

- darba pieredze informātikas jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sniegt atbalstu informātikas jomā Pārvaldes lietvedībā esošajās operatīvās uzskaites lietās un kriminālprocesos

- veikt Pārvaldes valsts noslēpuma apstrādei, glabāšanai un pārsūtīšanai paredzēto informācijas sistēmu drošības pārvaldību

- veidot un nodrošināt operatīvā ceļā iegūtās informācijas uzkrāšanu informācijas sistēmā, veikt uzkrāto datu analīzi un izstrādā priekšlikumus datubāzes analītisko rīku attīstībai un darba izpildes metožu pilnveidošanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām un izpratni par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas sistēmu drošības standartiem un drošības pārvaldību

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 28.2.saime "Operatīvā darbība", IIIA līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/41.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Pirmās dokumentu reģistrācijas nodaļas galvenā/-s speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- pieredze lietvedības jomā

- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- reģistrēt Pārvaldes direktoram un Pārvaldes direktora vietniekiem adresēto korespondenci un citus dokumentus Pārvaldes automatizētajā lietvedības sistēmā (turpmāk - ALSW)

- pieņemt Pārvaldei adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes dokumentu atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām, noteikt dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei

- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus

- saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas reglamentē dokumentu izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par to saņemšanas datumu un numuru

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību bibliotēku, informācijas un arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā

- pieredzi darbā valsts pārvaldē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.3.saime "Dokumentu pārvaldība", II līmenis.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD 1DRn GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/41.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

- sagatavot lēmumprojektus par personu iekļaušanu un izslēgšanu no riska personu saraksta

- sastādīt protokolus un sagatavot lēmuma projektus par personu saukšanu pie administratīvās atbildības, ja konstatē administratīvā pārkāpuma sastāvu lietās par maksātnespējas procesa pieteikuma neiesniegšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela, 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1Pd RPn GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/41.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla plānošanas un attīstības daļas personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs vai komerczinībās, vai tiesību zinātnē, vai kvalitātes vadībā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sadarbībā ar VID struktūrvienībām izvērtēt un sagatavot reglamentu projektus

- sadarbībā ar VID struktūrvienībām izvērtēt un sagatavot amata un darba pienākumu aprakstu projektus

- līdzdarboties personāla politikas izstrādē un personāla plānošanā

- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izskatīšanā un atzinumu sagatavošanā

- sniegt atzinumus par citu institūciju un Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienību izstrādātajiem dokumentiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- apgūtu mācību kursu procesu vadības pamatos

- pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasmi analizēt situāciju, noteikt prioritātes

- darba pieredzi VID

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP PPAD PSI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/41.AKR1

Kultūras ministrija paziņo, ka konkurss uz Mediju politikas nodaļas juriskonsulta amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2015/41.AKR2

Kultūras ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Kultūras ministrijas Mediju politikas nodaļas vadītāja amatā ir apstiprināts ROBERTS PUTNIS.


OP 2015/41.AKR3

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās statistikas departamenta Valsts finanšu daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 24.02.2015. iecelta DINA KUCINA.


OP 2015/41.AKR4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka konkurss uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā inspektora - Valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances), kas izsludināts 20.01.2015. oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.13(5331), uz vienu no vakancēm noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/41.AKR5

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkurss uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Procesu un metodiskās vadības nodaļas vecākā eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2015/41.AKR6

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 18.februārī Nodarbinātības valsts aģentūras Valmieras filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta INGA ŽELNERONOKA.


OP 2015/41.AKR7

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 19.februārī Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta KARĪNA MIHALOVIČA.


OP 2015/41.AKR8

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 23.februārī Nodarbinātības valsts aģentūras Ogres filiāles nodarbinātības organizatores amatā ir iecelta INESE ŠLEINE.


OP 2015/41.AKR9

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 23.februārī Nodarbinātības valsts aģentūras Talsu filiāles nodarbinātības organizatora amatā ir iecelta EVA VADONE.


OP 2015/41.AKR10

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 23.februārī Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta MONA BERGA-ŅIKITINA.


OP 2015/41.AKR11

Finanšu ministrijā konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta auditores amatā ierēdnes pretendentes statusā uz noteiktu laiku no 2014.gada 23.februāra iecelta INESE LEVANA.


OP 2015/41.AKR12

Finanšu ministrijā konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta auditores amatā ierēdnes pretendentes statusā uz noteiktu laiku no 2014.gada 24.februāra iecelta ZANE GRUNDMANE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)