Laidiens: 26.02.2015., Nr. 40
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/40.AKK1
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ.Nr.90009756700,
www.spkc.gov.lv) (veselības ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde,
kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības politikas īstenošana valstī
epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un veselības veicināšanas
apakšjomās) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku) - Komunikācijas nodaļas vadītājs/-a
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība komunikācijas/sabiedrisko attiecību jomā
- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā
- praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā vismaz trīs gadi
- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu
sadarbības partneriem un medijiem
- labas organizatoriskās, iniciatīvas un jaunrades prasmes
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer, u.c.) pieredzējuša
lietotāja līmenī
- izpratne par sabiedrības veselības nozari
- izpratne par valsts pārvaldes darbības specifiku
- ļoti labas komunikācijas un publiskās runas prasmes, spēja publiski
uzstāties un sniegt prezentācijas
- prasmes iekšējo un ārējo komunikācijas procesu pārvaldībā
Pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt Komunikācijas nodaļas funkciju un uzdevumu
izpildi
- sagatavot informāciju plašsaziņas līdzekļiem par SPKC kompetences tēmām un
aktualitātēm
- organizēt un vadīt SPKC preses konferences, brīfingus un citus plašsaziņas
līdzekļiem paredzētus pasākumus
- pārzināt un nodrošināt komunikācijas funkciju SPKC organizētajām
sabiedrības informēšanas kampaņām un izglītojošajiem pasākumiem
- piedalīties dažādu informatīvo materiālu sagatavošanā
- piedalīties iepirkumu komisijas darbā
- uzraudzīt SPKC interneta mājas lapas
aktualizēšanu un pilnveidošanu
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- veselības apdrošināšanas polisi
- labus darba apstākļus
Priekšrocības pretendentiem ar sabiedrisko attiecību vai komunikācijas
vadības darba pieredzi veselības nozarē.
Amatam noteikta 24.saime "Komunikācija un sabiedriskās
attiecības", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi: personals@spkc.gov.lv līdz 2015.gada
11.martam. Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2015/40.AKK2
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ.Nr.90009756700, www.spkc.gov.lv) (veselības ministra pakļautībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības
politikas īstenošana valstī epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un
veselības veicināšanas apakšjomās) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Infekcijas slimību riska analīzes un
profilakses departamenta direktors/-e
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā
- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības veselības
sistēmā ne mazāk 5 gadi
- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā ne mazāk kā 2
gadi
- pieredze praktiskajā epidemioloģijā, t.sk. uzliesmojumu un ārkārtas
sabiedrības veselības apdraudējuma gadījumu pārvaldīšanā
- zināšanas un izpratne par infekcijas slimību epidemioloģisko uzraudzību,
profilaksi, vakcināciju un to saistošajiem normatīvajiem aktiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības
partneriem
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer, u.c.) pieredzējuša lietotāja līmenī
- izpratne par valsts pārvaldes darbības specifiku
- ļoti labas saskarsmes un publiskās runas prasmes, spēja publiski uzstāties
un sniegt prezentācijas
Pienākumi:
- vadīt departamenta darbu, nodrošināt departamenta funkciju un uzdevumu
izpildi
- nodrošināt infekcijas slimību epidemioloģiskās uzraudzības, profilakses un
apkarošanas pasākumus
- piedalīties normatīvās bāzes pilnveidošanā un politikas ieviešanā
infekcijas slimību profilakses un apkarošanas jomā
- nodrošināt imunizācijas valsts programmas īstenošanu
- dalība Eiropas slimību profilakses un kontroles centra (ECDC)
Konsultatīvajā padomē un nodrošināt Pasaules Veselības organizācijas un ECDC
fokālā punkta, kā arī Eiropas epidemioloģiskās uzraudzības sistēmas un Eiropas
Epidemioloģiskās izlūkošanas sistēmas koordinatora pienākumu izpildi attiecībā
uz departamenta kompetencē esošajām infekcijas slimībām
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- veselības apdrošināšanas polisi
- labus darba apstākļus
Amatam noteikta 35.saime "Politikas ieviešana", IVB līmenis un
12.mēnešalgu grupa.
Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus,
aprakstu "Sabiedrības veselības politikas attīstība epidemioloģiskās
drošības jomā" (ne vairāk kā uz 2 lapām) lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi: personals@spkc.gov.lv.
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2015/40.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde,
kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu eiro apmērā.
Saistībā ar darbības paplašināšanos - jaunu informācijas sistēmas sadaļas
izveidi un jaunu e-pakalpojumu ekspluatācijas uzsākšanu, kā arī šo pakalpojumu
lietotāju skaita pieaugumu, aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko referentu/-i
(darbinieka amats) Programmu vadības un uzraudzības departamenta Vadības
informācijas sistēmas nodaļā
Tavi darba pienākumi būs ierosināt un plānot Kohēzijas politikas Vadības
informācijas sistēmas (KPVIS) uzlabojumus Eiropas Savienības fondu ieviešanas
nodrošināšanai, atbilstoši noteiktajām prasībām. Projektu KPVIS darbības
analīze. Izstrādāt iekšējās instrukcijas un noteikumus par KPVIS izmantošanu un
administrēšanu. KPVIS izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu analīze un
apstrāde, labojumu un papildinājumu testēšana, testēšanas plānu un testpiemēru
izveide, kā arī KPVIS lietotāju konsultēšana par projektu vadības sistēmas
lietošanu un to prasību apkopošana. KPVIS ievadīto datu kvalitātes
nodrošināšanas un pārbaudes procesa veidošana un veikšana.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām
zināšanām
- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammmām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t.sk.
testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks
uzskatīta par priekšrocību
-pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma
aprakstiem
- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē
- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
- vēlama pieredze projektu vadībā
- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu
finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/40.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde,
kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu eiro apmērā.
Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko referentu/-i (vakance uz
ierēdņa prombūtnes laiku) Programmu vadības un uzraudzības departamenta Vadības
informācijas sistēmas nodaļā
Tavi darba pienākumi būs ierosināt un plānot Kohēzijas politikas Vadības
informācijas sistēmas (KPVIS) uzlabojumus Eiropas Savienības fondu ieviešanas
nodrošināšanai, atbilstoši noteiktajām prasībām. Projektu KPVIS darbības
analīze. Izstrādāt iekšējās instrukcijas un noteikumus par KPVIS izmantošanu un
administrēšanu. KPVIS izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu analīze un
apstrāde, labojumu un papildinājumu testēšana, testēšanas plānu un testpiemēru
izveide, kā arī KPVIS lietotāju konsultēšana par projektu vadības sistēmas
lietošanu un to prasību apkopošana. KPVIS ievadīto datu kvalitātes nodrošināšanas
un pārbaudes procesa veidošana un veikšana.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām
zināšanām
- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammmām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t.sk.
testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks
uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma
aprakstiem
- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē
- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
- vēlama pieredze projektu vadībā
- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu
finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/40.AKK5
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku komunikablu un
zinošu INFORMĀCIJAS DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS UN STATISTIKAS DAĻAS VECĀKO
REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tev interesē darbs valsts pārvaldē, tu labi iekļaujies komandā? Tu esi
zinošs informācijas un statistikas jomās? Tev piemīt nosvērtība un pacietība,
esi komunikabls?
Ja vari uz visiem iepriekšminētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) pārskatu par
uzraudzības rādītājiem sagatavošanu, to pārbaudi un savlaicīgo iesniegšanu
- veidot un uzturēt lokālās datu bāzes ELFLA pārskatu veidošanas
nodrošināšanai
- sagatavot un apkopot informāciju citu atskaišu un pārskatu vajadzībām
- piedalīties atskaišu un pārskatu sagatavošanas apakšsistēmas pilnveidošanā
- sadarboties ar citām institūcijām, kuras ir iesaistītas ELFLA pārskatu
veidošanas procesā
- konsultēt Dienesta struktūrvienību darbiniekus par ELFLA uzraudzības
radītājiem
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību ekonomikas vai informācijas tehnoloģiju jomā (tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- profesionālo pieredzi datu apstrādes un kopsavilkumu sagatavošanas jomā
- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta veidiem mežsaimniecībā un
lauksaimniecībā un Dienesta funkcijām
- pieredzi darbā ar Oracle Discoverer (tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- labas angļu valodas zināšanas
- teicamas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, īpaši
Excel)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā,
Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.
OP 2015/40.AKK6
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību
apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas intervētājs/-a
Pamatpienākumi:
- veikt mājsaimniecību apsekojumus respondentu dzīves vietās, izmantojot apsekojumu
programmatūru portatīvajos datoros
- veikt aizpildīto anketu pārbaudi un datu kodēšanu
- nodrošināt apsekojuma laikā iegūto datu konfidencialitāti
- regulāri iesniegt atskaites par paveikto un attaisnojuma dokumentus par
transporta izdevumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- labas komunikācijas prasmes
- vismaz vidējā izglītība
- datora lietotāja prasmes
- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā
līmeņa otro pakāpi (B2)
- labas krievu valodas zināšanas
- spēja pielāgoties mainīgam darba režīmam, iespēja strādāt vakaros un
brīvdienās
Pieteikšanās termiņš - 2015.gada 6.marts.
Pieteikumu (norādot amatu), CV un izglītības dokumenta kopiju var iesniegt
Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Konsultācijas pa
tālr. 67366812 vai 67366992.
OP 2015/40.AKK7
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas
Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās
nodaļas juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00, 3.kategorija
EUR 874,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2015/40.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu -
Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas juriskonsults/-e (divas amata
vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar pieredzi normatīvo aktu izstrādē, tiesību normu
piemērošanā, publisko iepirkumu un personāla vadības jomā, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- piedalīties atzinumu izskatīšanā un atzinumu sniegšanā par iekšējo un
ārējo normatīvo aktu tiesiskumu savas kompetences ietvaros, kā arī piedalīties
un sniegt priekšlikumus normatīvo aktu projektu izstrādē
- kontrolēt iestādes publisko iepirkumu tiesiskumu, sniegt atbalstu
iepirkumu līgumu projektu izstrādē
- sniegt atbalstu visa veida dokumentu un administratīvo aktu sagatavošanā
personāla vadības jomā
- iestādes interešu pārstāvēšana valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās,
starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām
personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze jurista darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 2
(divus) gadus
- pieredze darba tiesisko attiecību, valsts pārvaldi, normatīvo aktu
izstrādes un publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos
rezultātus
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas
prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas
juriskonsulta/-es amata konkursam" līdz 2015.gada 9.martam. Ar
pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 23.03.2015. Uzziņas
pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/40.AKK9
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē
- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu projektu un politikas
plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo
aktu piemērošanas problēmas
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- normatīvo aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un
lēmumu projektu izstrādāšana un saskaņošana
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas
dokumentu projektiem;
- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām
valsts iestādēm.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2015/40.AKK10
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata
vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā:
- Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektorā - 5 inspektora amata
vietas uz nenoteiktu laiku
- Centra sektorā - 2 inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku
- Pārdaugavas sektorā - 3 inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku
- Rīgas rajons sektorā - 1 inspektora amata vieta uz nenoteiktu laiku
Darbavieta - Rīga.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ( priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu
Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu -
7.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai
pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 550 (bruto). Pēc
pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek
saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021717,
283798801 vai 67021585; e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2015/40.AKK11
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora-ierēdņa
amata vietu uz nenoteiktu laiku Kurzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā.
Darbavieta - Saldus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem,
izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu
Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu -
7.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai
pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 550 (bruto). Pēc
pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek
saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 22035820
vai 67021585; e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/40.AKR1
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) paziņo, ka konkursa kārtībā 23.02.2015. Patērētāju konsultāciju un
sūdzību departamenta juriskonsultes ierēdnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku
ir iecelta KRISTĪNE CERIŅA.
OP 2015/40.AKR2
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lauksaimniecības un
lauku attīstības departamenta Pārstrādes un infrastruktūras attīstības daļas
vecākā referenta (ierēdņa) amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 19.februāra
iecelts ARTŪRS BITENS.
OP 2015/40.AKR3
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Terehova" inspektora fitosanitārās uzraudzības jomā
amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 16.februāra iecelts IVARS LOCIS.
OP 2015/40.AKR4
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Ziemeļpierīgas
pārvaldes inspektores veterinārās uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no
2015.gada 23.februāra iecelta SABĪNE BALTKĀJA-RIHTERE.
OP 2015/40.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Muitas
kontroles punktu vecākā muitas uzrauga amatā uz nenoteiktu laiku no 18.02.2015.
konkursa kārtībā ir iecelts ANDREJS URBANOVIČS.
OP 2015/40.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu
vecākās muitas uzraudzes amatā uz noteiktu laiku no 23.02.2015. konkursa
kārtībā ir iecelta DAIGA ŽVINGULE.
OP 2015/40.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Finanšu policijas
pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas vecākā izmeklētāja amatā uz nenoteiktu
laiku no 23.02.2015. konkursa kārtībā ir iecelts EDIJS PASTARS.