Laidiens: 26.02.2015., Nr. 40

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/40.AKK1

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ.Nr.90009756700, www.spkc.gov.lv) (veselības ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības politikas īstenošana valstī epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un veselības veicināšanas apakšjomās) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) - Komunikācijas nodaļas vadītājs/-a

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas/sabiedrisko attiecību jomā

- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā

- praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā vismaz trīs gadi

- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem un medijiem

- labas organizatoriskās, iniciatīvas un jaunrades prasmes

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer, u.c.) pieredzējuša lietotāja līmenī

- izpratne par sabiedrības veselības nozari

- izpratne par valsts pārvaldes darbības specifiku

- ļoti labas komunikācijas un publiskās runas prasmes, spēja publiski uzstāties un sniegt prezentācijas

- prasmes iekšējo un ārējo komunikācijas procesu pārvaldībā

Pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt Komunikācijas nodaļas funkciju un uzdevumu izpildi

- sagatavot informāciju plašsaziņas līdzekļiem par SPKC kompetences tēmām un aktualitātēm

- organizēt un vadīt SPKC preses konferences, brīfingus un citus plašsaziņas līdzekļiem paredzētus pasākumus

- pārzināt un nodrošināt komunikācijas funkciju SPKC organizētajām sabiedrības informēšanas kampaņām un izglītojošajiem pasākumiem

- piedalīties dažādu informatīvo materiālu sagatavošanā

- piedalīties iepirkumu komisijas darbā

- uzraudzīt SPKC interneta mājas lapas aktualizēšanu un pilnveidošanu

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- veselības apdrošināšanas polisi

- labus darba apstākļus

Priekšrocības pretendentiem ar sabiedrisko attiecību vai komunikācijas vadības darba pieredzi veselības nozarē.

Amatam noteikta 24.saime "Komunikācija un sabiedriskās attiecības", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi: personals@spkc.gov.lv līdz 2015.gada 11.martam. Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2015/40.AKK2

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ.Nr.90009756700, www.spkc.gov.lv) (veselības ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības politikas īstenošana valstī epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un veselības veicināšanas apakšjomās) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Infekcijas slimību riska analīzes un profilakses departamenta direktors/-e

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības veselības sistēmā ne mazāk 5 gadi

- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā ne mazāk kā 2 gadi

- pieredze praktiskajā epidemioloģijā, t.sk. uzliesmojumu un ārkārtas sabiedrības veselības apdraudējuma gadījumu pārvaldīšanā

- zināšanas un izpratne par infekcijas slimību epidemioloģisko uzraudzību, profilaksi, vakcināciju un to saistošajiem normatīvajiem aktiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer, u.c.) pieredzējuša lietotāja līmenī

- izpratne par valsts pārvaldes darbības specifiku

- ļoti labas saskarsmes un publiskās runas prasmes, spēja publiski uzstāties un sniegt prezentācijas

Pienākumi:

- vadīt departamenta darbu, nodrošināt departamenta funkciju un uzdevumu izpildi

- nodrošināt infekcijas slimību epidemioloģiskās uzraudzības, profilakses un apkarošanas pasākumus

- piedalīties normatīvās bāzes pilnveidošanā un politikas ieviešanā infekcijas slimību profilakses un apkarošanas jomā

- nodrošināt imunizācijas valsts programmas īstenošanu

- dalība Eiropas slimību profilakses un kontroles centra (ECDC) Konsultatīvajā padomē un nodrošināt Pasaules Veselības organizācijas un ECDC fokālā punkta, kā arī Eiropas epidemioloģiskās uzraudzības sistēmas un Eiropas Epidemioloģiskās izlūkošanas sistēmas koordinatora pienākumu izpildi attiecībā uz departamenta kompetencē esošajām infekcijas slimībām

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- veselības apdrošināšanas polisi

- labus darba apstākļus

Amatam noteikta 35.saime "Politikas ieviešana", IVB līmenis un 12.mēnešalgu grupa.

Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus, aprakstu "Sabiedrības veselības politikas attīstība epidemioloģiskās drošības jomā" (ne vairāk kā uz 2 lapām) lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi: personals@spkc.gov.lv. Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2015/40.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.

Saistībā ar darbības paplašināšanos - jaunu informācijas sistēmas sadaļas izveidi un jaunu e-pakalpojumu ekspluatācijas uzsākšanu, kā arī šo pakalpojumu lietotāju skaita pieaugumu, aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko referentu/-i (darbinieka amats) Programmu vadības un uzraudzības departamenta Vadības informācijas sistēmas nodaļā

Tavi darba pienākumi būs ierosināt un plānot Kohēzijas politikas Vadības informācijas sistēmas (KPVIS) uzlabojumus Eiropas Savienības fondu ieviešanas nodrošināšanai, atbilstoši noteiktajām prasībām. Projektu KPVIS darbības analīze. Izstrādāt iekšējās instrukcijas un noteikumus par KPVIS izmantošanu un administrēšanu. KPVIS izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu analīze un apstrāde, labojumu un papildinājumu testēšana, testēšanas plānu un testpiemēru izveide, kā arī KPVIS lietotāju konsultēšana par projektu vadības sistēmas lietošanu un to prasību apkopošana. KPVIS ievadīto datu kvalitātes nodrošināšanas un pārbaudes procesa veidošana un veikšana.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām

- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammmām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t.sk. testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

-pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma aprakstiem

- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē

- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

- vēlama pieredze projektu vadībā

- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/40.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.

Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko referentu/-i (vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) Programmu vadības un uzraudzības departamenta Vadības informācijas sistēmas nodaļā

Tavi darba pienākumi būs ierosināt un plānot Kohēzijas politikas Vadības informācijas sistēmas (KPVIS) uzlabojumus Eiropas Savienības fondu ieviešanas nodrošināšanai, atbilstoši noteiktajām prasībām. Projektu KPVIS darbības analīze. Izstrādāt iekšējās instrukcijas un noteikumus par KPVIS izmantošanu un administrēšanu. KPVIS izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu analīze un apstrāde, labojumu un papildinājumu testēšana, testēšanas plānu un testpiemēru izveide, kā arī KPVIS lietotāju konsultēšana par projektu vadības sistēmas lietošanu un to prasību apkopošana. KPVIS ievadīto datu kvalitātes nodrošināšanas un pārbaudes procesa veidošana un veikšana.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām

- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammmām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t.sk. testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma aprakstiem

- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē

- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

- vēlama pieredze projektu vadībā

- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/40.AKK5

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku komunikablu un zinošu INFORMĀCIJAS DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS UN STATISTIKAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tev interesē darbs valsts pārvaldē, tu labi iekļaujies komandā? Tu esi zinošs informācijas un statistikas jomās? Tev piemīt nosvērtība un pacietība, esi komunikabls?

Ja vari uz visiem iepriekšminētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) pārskatu par uzraudzības rādītājiem sagatavošanu, to pārbaudi un savlaicīgo iesniegšanu

- veidot un uzturēt lokālās datu bāzes ELFLA pārskatu veidošanas nodrošināšanai

- sagatavot un apkopot informāciju citu atskaišu un pārskatu vajadzībām

- piedalīties atskaišu un pārskatu sagatavošanas apakšsistēmas pilnveidošanā

- sadarboties ar citām institūcijām, kuras ir iesaistītas ELFLA pārskatu veidošanas procesā

- konsultēt Dienesta struktūrvienību darbiniekus par ELFLA uzraudzības radītājiem

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību ekonomikas vai informācijas tehnoloģiju jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- profesionālo pieredzi datu apstrādes un kopsavilkumu sagatavošanas jomā

- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta veidiem mežsaimniecībā un lauksaimniecībā un Dienesta funkcijām

- pieredzi darbā ar Oracle Discoverer (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, īpaši Excel)

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.


OP 2015/40.AKK6

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas intervētājs/-a

Pamatpienākumi:

- veikt mājsaimniecību apsekojumus respondentu dzīves vietās, izmantojot apsekojumu programmatūru portatīvajos datoros

- veikt aizpildīto anketu pārbaudi un datu kodēšanu

- nodrošināt apsekojuma laikā iegūto datu konfidencialitāti

- regulāri iesniegt atskaites par paveikto un attaisnojuma dokumentus par transporta izdevumiem

Prasības pretendentam/-ei:

- labas komunikācijas prasmes

- vismaz vidējā izglītība

- datora lietotāja prasmes

- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā līmeņa otro pakāpi (B2)

- labas krievu valodas zināšanas

- spēja pielāgoties mainīgam darba režīmam, iespēja strādāt vakaros un brīvdienās

Pieteikšanās termiņš - 2015.gada 6.marts.

Pieteikumu (norādot amatu), CV un izglītības dokumenta kopiju var iesniegt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Konsultācijas pa tālr. 67366812 vai 67366992.


OP 2015/40.AKK7

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00, 3.kategorija EUR 874,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2015/40.AKK8

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas juriskonsults/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi jurists ar pieredzi normatīvo aktu izstrādē, tiesību normu piemērošanā, publisko iepirkumu un personāla vadības jomā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- piedalīties atzinumu izskatīšanā un atzinumu sniegšanā par iekšējo un ārējo normatīvo aktu tiesiskumu savas kompetences ietvaros, kā arī piedalīties un sniegt priekšlikumus normatīvo aktu projektu izstrādē

- kontrolēt iestādes publisko iepirkumu tiesiskumu, sniegt atbalstu iepirkumu līgumu projektu izstrādē

- sniegt atbalstu visa veida dokumentu un administratīvo aktu sagatavošanā personāla vadības jomā

- iestādes interešu pārstāvēšana valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama pieredze jurista darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 2 (divus) gadus

- pieredze darba tiesisko attiecību, valsts pārvaldi, normatīvo aktu izstrādes un publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas juriskonsulta/-es amata konkursam" līdz 2015.gada 9.martam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 23.03.2015. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/40.AKK9

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista specialitātē

- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un novatorisms

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- normatīvo aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un lēmumu projektu izstrādāšana un saskaņošana

- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem;

- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām valsts iestādēm.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2015/40.AKK10

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā:

- Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektorā - 5 inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku

- Centra sektorā - 2 inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku

- Pārdaugavas sektorā - 3 inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku

- Rīgas rajons sektorā - 1 inspektora amata vieta uz nenoteiktu laiku

Darbavieta - Rīga.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ( priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu - 7.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 550 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021717, 283798801 vai 67021585; e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2015/40.AKK11

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora-ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku Kurzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā. Darbavieta - Saldus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt

problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu - 7.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 550 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 22035820 vai 67021585; e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/40.AKR1

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) paziņo, ka konkursa kārtībā 23.02.2015. Patērētāju konsultāciju un sūdzību departamenta juriskonsultes ierēdnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku ir iecelta KRISTĪNE CERIŅA.


OP 2015/40.AKR2

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lauksaimniecības un lauku attīstības departamenta Pārstrādes un infrastruktūras attīstības daļas vecākā referenta (ierēdņa) amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 19.februāra iecelts ARTŪRS BITENS.


OP 2015/40.AKR3

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova" inspektora fitosanitārās uzraudzības jomā amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 16.februāra iecelts IVARS LOCIS.


OP 2015/40.AKR4

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Ziemeļpierīgas pārvaldes inspektores veterinārās uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 23.februāra iecelta SABĪNE BALTKĀJA-RIHTERE.


OP 2015/40.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā muitas uzrauga amatā uz nenoteiktu laiku no 18.02.2015. konkursa kārtībā ir iecelts ANDREJS URBANOVIČS.


OP 2015/40.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākās muitas uzraudzes amatā uz noteiktu laiku no 23.02.2015. konkursa kārtībā ir iecelta DAIGA ŽVINGULE.


OP 2015/40.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Finanšu policijas pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas vecākā izmeklētāja amatā uz nenoteiktu laiku no 23.02.2015. konkursa kārtībā ir iecelts EDIJS PASTARS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)