Laidiens: 08.01.2015., Nr. 4

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/4.AKK1

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr.90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Juridiskās daļas jurists/-e (vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība jurisprudencē, var būt tiesību zinātņu maģistra studiju programmas students

- darba pieredze vai prakse jurisprudencē

- administratīvo tiesību pārzināšana

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- spēja analītiski domāt, piemērot tiesību normas

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- izvērtēt sagatavoto administratīvo aktu un uzziņu projektu atbilstību normatīvajiem aktiem

- sagatavot rīkojumus un instrukcijas dienesta pamatdarbības jautājumos.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2015/4.AKK2

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka atsauc 2014.gada 22.decembrī Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicēto darba piedāvājumu uz vakanto Zivsaimniecības un valsts atbalsta departamenta direktora vietnieka Zivsaimniecības daļas vadītāja (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku.


OP 2015/4.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa ielā 9, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kam ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Dokumentus iesniegt Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļai, adrese: Raunas ielā 64, Rīgā, LV-1039 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"). Tālr. uzziņām 67185600, 29150915, fakss 67185646, vai e-pasts: Jelena.Zborovska@vsaa.lv.


OP 2015/4.AKK4

Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Stacionāro pakalpojumu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku).

Galvenie pienākumi:

- plānot nepieciešamo stacionārās veselības aprūpes pakalpojumu apjomu un to nodrošināšanai nepieciešamo valsts budžeta līdzekļu apjomu

- analizēt stacionārās veselības aprūpes sniegtos pakalpojumus un detalizēti skaidrot iegūtos rezultātus

- sagatavot pārskatus par stacionārās veselības aprūpes pakalpojumiem

- analizēt stacionārās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju attīstības tendences

- darbs ar vadības informācijas sistēmu

- sagatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, medicīnā vai sabiedrības veselībā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze izglītībai atbilstošā jomā

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādē

- ļoti labas datorprasmes (MS Word, Excel, Access)

- pārzināt normatīvos aktus veselības aprūpes jomā

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- atalgojumu 709 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

- labus darba apstākļus

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar norādi: vecākais eksperts Stacionāro pakalpojumu nodaļā), uz e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015.gada 17.janvārim. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2015/4.AKK5

Ogres novada pašvaldības centrālā administrācija "Ogres novada pašvaldība" izsludina atklātu konkursu uz Ogres novada pašvaldības aģentūras "Ogres namsaimnieks" direktora amatu

Aicinām darbā enerģisku, ar iniciatīvu un uzņēmību apveltītu cilvēku, kurš būtu gatavs atbildēt par liela uzņēmuma darbības plānošanu un koordinēšanu, attīstības plānu un stratēģisku mērķu īstenošanu, efektīvu komandas vadīšanu un motivēšanu.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, inženierekonomikā vai nekustamā īpašuma apsaimniekošanā (augstākā izglītība nekustamā īpašuma apsaimniekošanā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- darba pieredze augsta līmeņa vadītāja amatā ne mazāk kā trīs gadi

- normatīvo aktu pārzināšana un spēja izmantot ikdienas pienākumu veikšanai amatam atbilstošā jomā

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī (C līmeņa 2.pakāpe), vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas (B līmenis)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.)

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- izveidot sistēmiski un precīzi funkcionējošu struktūru, balstoties uz labas pārvaldības principiem

- nodrošināt darba procesu optimizāciju un risku vadību

- pilnveidot klientu efektīvas apkalpošanas kvalitātes standartus un nodrošināt to ievērošanu

- plānot aģentūras budžetu un kontrolēt tā izpildi

- izstrādāt aģentūras darbības stratēģiju un darba plānu, noteikt mērķus un kontrolēt to izpildi

- uzturēt sadarbību ar valsts un pašvaldības iestādēm, nevalstiskajām organizācijām un komercuzņēmumiem

- organizēt aģentūras valdījumā nodotā pašvaldības īpašuma, centralizētās siltumapgādes, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu, t.sk. tīklu, ar tiem funkcionāli saistīto ēku, katlu māju, sūknētavu, attīrīšanas iekārtu pārvaldīšanu

- organizēt pašvaldības teritorijas labiekārtošanu un sanitāro tīrību

- sniegt pašvaldībai pārskatus par vidējā termiņa darbības stratēģijas un kārtējā gada darba plāna izpildi

- organizēt apsaimniekošanas, komunālo un citu pakalpojumu sniegšanu iedzīvotājiem, iestādēm un organizācijām

- īstenot pašvaldības un starptautiskus projektus un programmas

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves apraksts (vēlams aizpildītu pēc Europass CV formas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- darba stāžu vadošā amatā apliecinošu dokumentu kopijas

- rekomendācijas vēstule

- pretendenta viedoklis par Ogres novada pašvaldības aģentūras "Ogres namsaimnieks" attīstības iespējām (viedokli sagatavo datorrakstā, un tā apjoms nepārsniedz trīs lapas)

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā administrācijā "Ogres novada pašvaldība" (202. kabinetā) personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Brīvības ielā 33 (202.kabinetā), Ogrē, Ogres novadā, LV-5001, vai elektroniski uz e-pasta adresi ogredome@ogresnovads.lv ar norādi "Konkursam uz Ogres novada pašvaldības aģentūras "Ogres namsaimnieks" direktora amatu" līdz 2015.gada 28.janvārim. Tālrunis uzziņām 65071160.


OP 2015/4.AKK6

Ogres novada pašvaldības centrālā administrācija "Ogres novada pašvaldība" izsludina atklātu konkursu uz Ogres novada pašvaldības izpilddirektora amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība, vēlams ekonomikas, vadības vai tiesību zinātnēs

- praktiskā darba pieredze saimniecisku jautājumu risināšanā, īpašumu apsaimniekošanā un darbā vadošā amatā (komercsabiedrībā, valsts vai pašvaldības iestādēs) ne mazāk kā trīs gadi

- izpratne ceļu, ēku būvniecībā, renovācijā, remontdarbos un ceļu uzturēšanā

- izpratne par kvalitātes vadības, finanšu vadības, projektu vadības, informāciju sistēmu un tehnoloģiju jautājumiem

- zināšanas par pašvaldības darbu regulējošiem normatīvajiem aktiem un spēja tos izmantot ikdienas pienākumu veikšanā

- zināšanas normatīvo aktu un lēmumu izstrādē un dokumentu pārvaldībā

- spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un strādāt komandā, spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, augsta atbildības sajūta un precizitāte

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī (C līmeņa 2.pakāpe), vēlamas krievu valodas zināšanas un vēl vienas svešvalodas zināšanas (B līmenis)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.)

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- veikt Ogres novada pašvaldības 2014.gada 19.decembra saistošajos noteikumos "Ogres novada pašvaldības nolikums" noteiktos pienākumus

- veikt citus normatīvajos aktos un Ogres novada pašvaldības domes pieņemtajos lēmumos noteiktos uzdevumus un pienākumus

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- pamatots pieteikums

- dzīves apraksts (vēlams aizpildīts pēc Europass CV formas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- darba stāžu vadošā amatā apliecinošu dokumentu kopijas

- rekomendācijas vēstule

- pretendenta viedoklis par Ogres novada pašvaldības attīstību un darba efektivitātes un kvalitātes nodrošināšanu (viedokli sagatavo datorrakstā, un tā apjoms nepārsniedz trīs lapas).

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā administrācijā "Ogres novada pašvaldība" (202.kabinetā) personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Brīvības ielā 33 (202.kabinetā), Ogrē, Ogres novadā, LV-5001, vai uz elektroniski uz e-pasta adresi ogredome@ogresnovads.lv ar norādi "Konkursam uz Ogres novada pašvaldības izpilddirektora amatu" līdz 2015.gada 28.janvārim. Tālrunis uzziņām 65071160.


OP 2015/4.AKK7

Ogres novada pašvaldības centrālā administrācija "Ogres novada pašvaldība" izsludina atklātu konkursu uz Ogres novada pašvaldības izpilddirektora otrā vietnieka amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbībā vai tiesību zinātnēs

- praktiskā darba pieredze administratīvu un saimniecisku jautājumu risināšanā (komercsabiedrībā, valsts vai pašvaldības iestādēs) ne mazāk kā divi gadi

- praktiskā darba pieredz projektu vadībā ne mazāk kā divi gadi, vēlama pieredze vismaz viena starptautiska projekta vadībā

- izpratne par darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanu

- izpratne par kvalitātes vadības, vides aizsardzības un infrastruktūras jautājumiem

- zināšanas par pašvaldības darbu regulējošiem normatīvajiem aktiem un spēja tos izmantot ikdienas pienākumu veikšanā

- spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un strādāt komandā, spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, atbildības sajūta un precizitāte

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī (C līmeņa 2. pakāpe) un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas (B līmenis)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.)

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- veikt Ogres novada pašvaldības 2014.gada 19.decembra saistošajos noteikumos "Ogres novada pašvaldības nolikums" noteiktos pienākumus

- veikt citus normatīvajos aktos un Ogres novada pašvaldības domes pieņemtajos lēmumos noteiktos uzdevumus un pienākumus

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- pamatots pieteikums

- dzīves apraksts (vēlams aizpildīts pēc Europass CV formas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- darba stāžu apliecinošu dokumentu kopijas

- rekomendācijas vēstule

- pretendenta viedoklis par Ogres novada pašvaldības pagastu aktuālajām problēmām un attīstības iespējām (viedokli sagatavo datorrakstā, un tā apjoms nepārsniedz trīs lapas)

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā administrācijā "Ogres novada pašvaldība" (202.kabinetā) personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Brīvības ielā 33 (202.kabinetā), Ogrē, Ogres novadā, LV-5001, vai elektroniski uz e-pasta adresi ogredome@ogresnovads.lv ar norādi "Konkursam uz Ogres novada pašvaldības izpilddirektora otrā vietnieka amatu" līdz 2015.gada 28.janvārim. Tālrunis uzziņām 65071160.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)