Laidiens: 08.01.2015., Nr. 4
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/4.AKK1
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr.90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Stratēģijas un metodoloģijas
departamenta Juridiskās daļas jurists/-e (vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība jurisprudencē, var būt tiesību zinātņu maģistra studiju
programmas students
- darba pieredze vai prakse jurisprudencē
- administratīvo tiesību pārzināšana
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- spēja analītiski domāt, piemērot tiesību normas
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- izvērtēt sagatavoto administratīvo aktu un uzziņu projektu atbilstību
normatīvajiem aktiem
- sagatavot rīkojumus un instrukcijas dienesta pamatdarbības jautājumos.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2015/4.AKK2
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka atsauc 2014.gada 22.decembrī Latvijas
Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicēto darba
piedāvājumu uz vakanto Zivsaimniecības un valsts atbalsta departamenta
direktora vietnieka Zivsaimniecības daļas vadītāja (ierēdņa) amatu uz
nenoteiktu laiku.
OP 2015/4.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Vidzemes nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta
ierēdņa/-nes amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa ielā 9, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kam
ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Dokumentus iesniegt Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļai, adrese: Raunas ielā 64,
Rīgā, LV-1039 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora
amatu"). Tālr. uzziņām 67185600, 29150915, fakss 67185646, vai e-pasts: Jelena.Zborovska@vsaa.lv.
OP 2015/4.AKK4
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu
uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Stacionāro pakalpojumu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu
laiku).
Galvenie pienākumi:
- plānot nepieciešamo stacionārās veselības aprūpes pakalpojumu apjomu un to
nodrošināšanai nepieciešamo valsts budžeta līdzekļu apjomu
- analizēt stacionārās veselības aprūpes sniegtos pakalpojumus un detalizēti
skaidrot iegūtos rezultātus
- sagatavot pārskatus par stacionārās veselības aprūpes pakalpojumiem
- analizēt stacionārās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju
attīstības tendences
- darbs ar vadības informācijas sistēmu
- sagatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, medicīnā vai sabiedrības veselībā
(maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze izglītībai atbilstošā jomā
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts vai pašvaldību
iestādē
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, Excel, Access)
- pārzināt normatīvos aktus veselības aprūpes jomā
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu
zināšanām jābūt B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu
apguvē)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- atalgojumu 709 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- labus darba apstākļus
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar
norādi: vecākais eksperts Stacionāro pakalpojumu nodaļā), uz e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv
vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015.gada 17.janvārim. Informācija
pa tālr. 67043742.
OP 2015/4.AKK5
Ogres novada pašvaldības centrālā administrācija "Ogres novada
pašvaldība" izsludina atklātu konkursu uz Ogres novada pašvaldības
aģentūras "Ogres namsaimnieks" direktora amatu
Aicinām darbā enerģisku, ar iniciatīvu un uzņēmību apveltītu cilvēku, kurš
būtu gatavs atbildēt par liela uzņēmuma darbības plānošanu un koordinēšanu,
attīstības plānu un stratēģisku mērķu īstenošanu, efektīvu komandas vadīšanu un
motivēšanu.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība ekonomikā,
uzņēmējdarbības vadībā, inženierekonomikā vai nekustamā īpašuma apsaimniekošanā
(augstākā izglītība nekustamā īpašuma apsaimniekošanā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- darba pieredze augsta līmeņa vadītāja amatā ne mazāk kā trīs gadi
- normatīvo aktu pārzināšana un spēja izmantot ikdienas pienākumu veikšanai
amatam atbilstošā jomā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī (C līmeņa 2.pakāpe), vēlamas
vismaz vienas svešvalodas zināšanas (B līmenis)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- izveidot sistēmiski un precīzi funkcionējošu struktūru, balstoties uz
labas pārvaldības principiem
- nodrošināt darba procesu optimizāciju un risku vadību
- pilnveidot klientu efektīvas apkalpošanas kvalitātes standartus un
nodrošināt to ievērošanu
- plānot aģentūras budžetu un kontrolēt tā izpildi
- izstrādāt aģentūras darbības stratēģiju un darba plānu, noteikt mērķus un
kontrolēt to izpildi
- uzturēt sadarbību ar valsts un pašvaldības iestādēm, nevalstiskajām
organizācijām un komercuzņēmumiem
- organizēt aģentūras valdījumā nodotā pašvaldības īpašuma, centralizētās
siltumapgādes, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu, t.sk. tīklu, ar tiem
funkcionāli saistīto ēku, katlu māju, sūknētavu, attīrīšanas iekārtu
pārvaldīšanu
- organizēt pašvaldības teritorijas labiekārtošanu un sanitāro tīrību
- sniegt pašvaldībai pārskatus par vidējā termiņa darbības stratēģijas un
kārtējā gada darba plāna izpildi
- organizēt apsaimniekošanas, komunālo un citu pakalpojumu sniegšanu
iedzīvotājiem, iestādēm un organizācijām
- īstenot pašvaldības un starptautiskus projektus un programmas
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma
dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves apraksts (vēlams aizpildītu pēc Europass CV formas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu vadošā amatā apliecinošu dokumentu kopijas
- rekomendācijas vēstule
- pretendenta viedoklis par Ogres novada pašvaldības aģentūras "Ogres
namsaimnieks" attīstības iespējām (viedokli sagatavo datorrakstā, un tā
apjoms nepārsniedz trīs lapas)
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā
administrācijā "Ogres novada pašvaldība" (202. kabinetā)
personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Brīvības ielā 33 (202.kabinetā),
Ogrē, Ogres novadā, LV-5001, vai elektroniski uz e-pasta adresi ogredome@ogresnovads.lv ar norādi "Konkursam uz
Ogres novada pašvaldības aģentūras "Ogres namsaimnieks" direktora
amatu" līdz 2015.gada 28.janvārim. Tālrunis uzziņām 65071160.
OP 2015/4.AKK6
Ogres novada pašvaldības centrālā administrācija "Ogres novada
pašvaldība" izsludina atklātu konkursu uz Ogres novada pašvaldības
izpilddirektora amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība, vēlams
ekonomikas, vadības vai tiesību zinātnēs
- praktiskā darba pieredze saimniecisku jautājumu risināšanā, īpašumu
apsaimniekošanā un darbā vadošā amatā (komercsabiedrībā, valsts vai pašvaldības
iestādēs) ne mazāk kā trīs gadi
- izpratne ceļu, ēku būvniecībā, renovācijā, remontdarbos un ceļu uzturēšanā
- izpratne par kvalitātes vadības, finanšu vadības, projektu vadības,
informāciju sistēmu un tehnoloģiju jautājumiem
- zināšanas par pašvaldības darbu regulējošiem normatīvajiem aktiem un spēja
tos izmantot ikdienas pienākumu veikšanā
- zināšanas normatīvo aktu un lēmumu izstrādē un dokumentu pārvaldībā
- spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un strādāt komandā,
spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, augsta atbildības
sajūta un precizitāte
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī (C līmeņa 2.pakāpe), vēlamas
krievu valodas zināšanas un vēl vienas svešvalodas zināšanas (B līmenis)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Ogres novada pašvaldības 2014.gada 19.decembra saistošajos
noteikumos "Ogres novada pašvaldības nolikums" noteiktos pienākumus
- veikt citus normatīvajos aktos un Ogres novada pašvaldības domes
pieņemtajos lēmumos noteiktos uzdevumus un pienākumus
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma
dokumenti:
- pamatots pieteikums
- dzīves apraksts (vēlams aizpildīts pēc Europass
CV formas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu vadošā amatā apliecinošu dokumentu kopijas
- rekomendācijas vēstule
- pretendenta viedoklis par Ogres novada pašvaldības attīstību un darba
efektivitātes un kvalitātes nodrošināšanu (viedokli sagatavo datorrakstā, un tā
apjoms nepārsniedz trīs lapas).
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā
administrācijā "Ogres novada pašvaldība" (202.kabinetā) personīgi vai
jānosūta pa pastu uz adresi Brīvības ielā 33 (202.kabinetā), Ogrē, Ogres novadā,
LV-5001, vai uz elektroniski uz e-pasta adresi ogredome@ogresnovads.lv
ar norādi "Konkursam uz Ogres novada pašvaldības izpilddirektora
amatu" līdz 2015.gada 28.janvārim. Tālrunis uzziņām 65071160.
OP 2015/4.AKK7
Ogres novada pašvaldības centrālā administrācija "Ogres novada
pašvaldība" izsludina atklātu konkursu uz Ogres novada pašvaldības
izpilddirektora otrā vietnieka amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība ekonomikā,
uzņēmējdarbībā vai tiesību zinātnēs
- praktiskā darba pieredze administratīvu un saimniecisku jautājumu
risināšanā (komercsabiedrībā, valsts vai pašvaldības iestādēs) ne mazāk kā divi gadi
- praktiskā darba pieredz projektu vadībā ne mazāk kā divi gadi, vēlama
pieredze vismaz viena starptautiska projekta vadībā
- izpratne par darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanu
- izpratne par kvalitātes vadības, vides aizsardzības un infrastruktūras
jautājumiem
- zināšanas par pašvaldības darbu regulējošiem normatīvajiem aktiem un spēja
tos izmantot ikdienas pienākumu veikšanā
- spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un strādāt komandā,
spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, atbildības sajūta
un precizitāte
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī (C līmeņa 2. pakāpe) un
vēlamas vienas svešvalodas zināšanas (B līmenis)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Ogres novada pašvaldības 2014.gada 19.decembra saistošajos
noteikumos "Ogres novada pašvaldības nolikums" noteiktos pienākumus
- veikt citus normatīvajos aktos un Ogres novada pašvaldības domes pieņemtajos
lēmumos noteiktos uzdevumus un pienākumus
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma
dokumenti:
- pamatots pieteikums
- dzīves apraksts (vēlams aizpildīts pēc Europass
CV formas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu apliecinošu dokumentu kopijas
- rekomendācijas vēstule
- pretendenta viedoklis par Ogres novada pašvaldības pagastu aktuālajām
problēmām un attīstības iespējām (viedokli sagatavo datorrakstā, un tā apjoms
nepārsniedz trīs lapas)
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā
administrācijā "Ogres novada pašvaldība" (202.kabinetā) personīgi vai
jānosūta pa pastu uz adresi Brīvības ielā 33 (202.kabinetā), Ogrē, Ogres
novadā, LV-5001, vai elektroniski uz e-pasta adresi ogredome@ogresnovads.lv ar norādi
"Konkursam uz Ogres novada pašvaldības izpilddirektora otrā vietnieka
amatu" līdz 2015.gada 28.janvārim. Tālrunis uzziņām 65071160.