Laidiens: 23.02.2015., Nr. 37

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/37.AKK1

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra (saīsinājumā VTUA) izsludina konkursu uz Tehniskās uzraudzības departamenta Rīgas reģiona nodaļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku Tukumā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- pieredze valsts funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildes nodrošināšana

- obligātas traktortehnikas un autotransporta vadīšanas tiesības

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt VTUA funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām

- VTUA administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību un prasībām

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, fakss 67027444, vai sūtīt uz e-pastu: kristine.kipsna@vtua.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027486. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.


OP 2015/37.AKK2

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra (saīsinājumā VTUA) izsludina konkursu uz Tehniskās uzraudzības departamenta Vidzemes reģiona nodaļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku Valmierā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- pieredze valsts funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildes nodrošināšana

- obligātas traktortehnikas un autotransporta vadīšanas tiesības

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt VTUA funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām

- VTUA administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību un prasībām

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, fakss 67027444, vai sūtīt uz e-pastu: kristine.kipsna@vtua.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027486. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai!


OP 2015/37.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vecākā/-ās ekonomista/-es amatu Finanšu un attīstības departamenta Finanšu vadības nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai finanšu vadības jomā)

- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības jomā

- pieredze valsts budžeta projekta sagatavošanā, t.sk. Eiropas Savienības fondu projektu administrēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu

- pieredze darbā ar MS Excel un finanšu plānošanai paredzētām datubāzēm

Amata mērķis: nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras valsts budžeta plānošanu, datu ievadi, aktualizēšanu un uzturēšanu Aģentūras finanšu plānošanai paredzētajās elektroniskajās datubāzēs, kā arī veikt Aģentūras personāla izmaksu aprēķinus un plānošanu atbilstoši Aģentūras piešķirtajam fiksējumam un apstiprinātajam amata vietu skaitam.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai pa e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2015/37.AKK4

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Vecākais eksperts Komunikācijas departamentā (uz noteiktu laiku)

Komunikācijas departamenta darbības mērķis ir nodrošināt saikni ar sabiedrību, tieši un ar plašsaziņas līdzekļu starpniecību uzturēt publisko komunikāciju par ministrijas kompetences jautājumiem, īstenotajiem pasākumiem, tiesību aktu projektiem, kā arī veicināt ministrijas publisko tēlu un iekšējo komunikāciju starp ministrijas darbiniekiem.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas vai vadības zinātnēs, ekonomikā, finanšu vai starptautisko attiecību jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- vismaz viena gada praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību vai komunikācijas vadības jomā

- praktiskā pieredze Eiropas Savienības fondu komunikācijas vadībā

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- ļoti labas saskarsmes un sadarbības prasmes

- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās

- labas iemaņas darbā ar datoru (prasme lietot WEB dizaina programmas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Komunikācijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar:

- valsts Eiropas Savienības fondu komunikācijas politikas veidošanu

- Eiropas Savienības fondu komunikācijas vadību

- komunikācijas vadību ar medijiem un sabiedrību par Eiropas Savienības fondiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2015/37.AKK5

Bauskas novada pašvaldības iestāde "Bauskas novada administrācija", reģistrācijas Nr.90009116223, izsludina konkursu uz šādu amatu - metodiķis/-e Izglītības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā pedagoģiskā izglītība vai augstākā izglītība un skolotāja kvalifikācija

- vismaz 3 gadu darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā

- izglītības jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasmes tos pielietot

- zināšanas un spējas orientēties vispārējās, profesionālās ievirzes un interešu izglītības darbības jomās

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, precizitāte un spējas organizēt darbu patstāvīgi

- teicamas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Svešvalodu zināšanas, pieredze projektu sagatavošanā un vadībā, pieredze darbā ar Valsts izglītības informācijas un Valsts pārbaudījumu informācijas sistēmām tiks uzskatītas par priekšrocību.

Motivētu pieteikumu, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas var iesniegt līdz 2015.gada 9.martam plkst. 12.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras ielā 1, Bauskā vai nosūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas novads, LV-3901, tālrunis uzziņām 63922540. Ar metodiķa amata aprakstu pretendenti var iepazīties Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.


OP 2015/37.AKK6

Bauskas novada pašvaldības iestāde "Bauskas novada administrācija", reģistrācijas Nr.90009116223, izsludina konkursu uz šādu amatu - teritorijas plānotājs/-a Attīstības un plānošanas nodaļā (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītības inženierzinātnēs, teritorijas plānošanā vai līdzvērtīgā jomā

- pieredze teritorijas plānojumu, detālplānojumu un citu attīstības plānošanas dokumentu izstrādē

- zināšanas adresācijas un nekustamā īpašuma lietošanas mērķu jautājumos

- labas datora lietošanas prasmes, pieredze darbā ar speciālajām datorprogrammām (ESRI "ArcGis", Bentley "MicroStation un AutoCAD) tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze un vispusīgas zināšanas par Bauskas novada teritoriju tiks uzskatītas par priekšrocību

Motivētu pieteikumu, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas var iesniegt līdz 2015.gada 9.martam plkst. 12.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras ielā 1, Bauskā, vai nosūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas novads, LV-3901, tālrunis uzziņām 63922540. Ar teritorijas plānotāja amata aprakstu pretendenti var iepazīties Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.


OP 2015/37.AKK7

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Ekspertīzes departamenta direktors/-e, iestādes direktora vietnieks/-ce

Ja esi eksperts būvniecības industrijā, un spēsi būt līderis starp nozares labākajiem speciālistiem, palīdzot nodrošināt modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt departamenta darbu, kā arī atbildēt par departamentam uzticēto uzdevumu izpildi

- nodrošināt vadlīniju un citu metodisko dokumentu izstrādi departamenta funkciju īstenošanai, kā arī metodiskā atbalsta sniegšanu savas kompetences jomā

- nodrošināt interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūrā, būvniecībā vai saistītā inženierzinātnē

- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi, no tiem vismaz 3 gadi vadošā amatā nozarē saistībā ar amata pienākumu pildīšanu

- pieredze specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt komandu

- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C1 līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- autovadītāja tiesības B kategorija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Ekspertīzes departamenta direktora, iestādes direktora vietnieka amata konkursam" līdz 2015.gada 4.martam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 17.03.2015. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/37.AKK8

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta direktors/-e, iestādes direktora vietnieks/-ce

Ja tava pieredze būvniecības procesu pārvaldībā palīdzēs radīt modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt departamenta darbu, kā arī atbildēt par departamentam uzticēto uzdevumu izpildi

- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu prasībām kontroli

- nodrošināt vadlīniju un citu metodisko dokumentu izstrādi departamenta funkciju īstenošanai, kā arī metodiskā atbalsta sniegšanu savas kompetences jomā

- nodrošināt interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi, no tiem vismaz 3 gadi vadošā amatā (t.i,. esi vadījis ne mazāk kā 20 cilvēku lielu kolektīvu)

- pieredze iestādes un būvniecības nozari regulējošo tiesību aktu un būvniecības standartu pielietošanā

- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt komandu

- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C1 līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- autovadītāja tiesības B kategorija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta direktora, iestādes direktora vietnieka amata konkursam" līdz 2015.gada 4.martam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 17.03.2015. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/37.AKK9

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas un analīzes departamenta direktors/-e, iestādes direktora vietnieks/-ce

Ja tava profesionālā pieredze darbu plānošanā un resursu pārvaldībā palīdzēs nodrošināt modernu būvniecības valsts kontroli, un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt departamenta darbu, kā arī atbildēt par departamentam uzticēto uzdevumu izpildi

- nodrošināt darbības stratēģijas un darba plānošanas izstrādi un aktualizēšanu, t.sk. budžeta plānošanu un tā izpildes kontroli, struktūrvienību funkciju, uzdevumu un to izpildes analīzi un kontroli, rīcībā esošo resursu efektīvas izmantošanas vērtēšanu un pārvaldīšanu

- nodrošināt mērķu un uzdevumu komunikācijas un ārējo sakaru jomās izstrādāšanu un noteikšanu, iekšējās un ārējās komunikācijas stratēģijas un ārējo sakaru politikas izstrādāšanu, oficiālā viedokļa paušanu un informācijas izplatīšanu medijos

- koordinēt sadarbību ar nevalstiskajām organizācijām un Būvniecības padomi, citu valstu iestādēm un starptautiskajām organizācijām, kā arī iniciēt un koordinēt iestādes dalību starpvalstu sadarbības programmās un projektos

Ja tev ir:

- 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi, no tiem vismaz 3 gadi vadošā amatā (esi vadījis ne mazāk kā 10 cilvēku lielu kolektīvu)

- pieredze Latvijas Republikas un starptautiskos tiesību aktu būvniecības jomā pielietošanā

- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt komandu

- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- finanšu vadības, personāla vadības, stratēģiju un plānu izstrādes, to izpildes kontroles prasmes

- konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C1 līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- autovadītāja tiesības B kategorija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Plānošanas un analīzes direktora, iestādes direktora vietnieka amata konkursam" līdz 2015.gada 4.martam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 17.03.2015. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)