Laidiens: 19.02.2015., Nr. 35
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/35.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes direktora vietnieka, Budžeta
administrēšanas daļas vadītāja/-as ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā
izglītība (bakalaura grāds)
- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze lielas organizācijas finanšu
vadībā - iestādes budžeta plānošanā, sadalē, finansējuma izlietojuma kontrolē,
ekonomiskajā analīzē, iekšējo un ārējo normatīvo aktu finanšu vadības jomā
izstrādē
- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā
Ja esi gatavs:
- plānot, organizēt un koordinēt Budžeta administrēšanas daļas
(turpmāk-Daļa) darbu, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, kā
arī dot uzdevumus un norādījumus Daļas darbiniekiem
- organizēt un kontrolēt VID budžeta pieprasījuma izstrādes procesu
- organizēt un kontrolēt VID budžeta programmu un apakšprogrammu
finansēšanas plānu sagatavošanas iesniegšanai Finanšu ministrijā un Valsts kasē
procesu un resursu (ieņēmumu) un plānoto izdevumu tāmju sagatavošanas
iesniegšanai Finanšu ministrijā procesu
- organizēt un kontrolēt VID budžeta izlietojuma kontroles procesu, t.sk.
Finanšu pārvaldes administrēšanā esošā budžeta finansējuma izlietojuma kontroles
procesu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai akadēmisko augstāko
izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) -
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs
un/vai nozaru ministrijās", IVB līmenis un 13.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP BAD
vadītāja amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/35.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko
personu tiešo nodokļu metodikas daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze tiešos nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto
normatīvo aktu piemērošanā
Ja esi gatavs:
- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu
maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā, kā arī konsultēt (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski)
un informēt nodokļu maksātājus par:
- iedzīvotāju ienākuma nodokli
- valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām
- mikrouzņēmumu nodokli
- nekustamā īpašuma nodokli
- fizisko personu mantiskā stāvokļa deklarēšanu
- citu fizisko personu tiešajiem nodokļiem
- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt
prezentāciju u.c. mācību materiālus
- atbilstoši vadītāja norādījumiem sniegt intervijas plašsaziņas līdzekļos
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem papildinājumiem un
grozījumiem atbilstoši kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāk0 izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) - ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā un nodokļu
administrēšanā
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP FPTNMD GNI
amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu
vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/35.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla
speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
˗ zināšanas valsts civildienesta un darba tiesiskās attiecības regulējošajos
normatīvajos aktos
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ izstrādāt vakantā amata konkursa kritērijus un sadarbībā ar
struktūrvienībām - uzdevumus, sagatavot sludinājumu un izsludināt konkursu
˗ apkopot pretendentu pieteikumus, izvērtēt pretendentus, apkopot rezultātus
un sagatavot vērtēšanas komisijas sēžu protokolus
˗ informēt pretendentus par konkursa rezultātiem
˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un
darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu
˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon"
(turpmāk - HORIZON)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ praktisku darba pieredzi darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
˗ pieredzi personāla administrēšanas jomā un personāla atlasē
˗ darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis,
9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP PAD
PASI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/35.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla speciālista/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
˗ praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
˗ pieredze personāla administrēšanas jomā
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un
darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu
˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon"
(turpmāk - HORIZON)
˗ sagatavot rīkojumu projektus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un darba
vai civildienesta attiecību izbeigšanu, par personāla darba samaksas apmēra
noteikšanu, par kategorijas noteikšanu un ierēdņa statusa piešķiršanu un citus
rīkojumu projektus un dokumentāciju kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām
˗ noformēt nepieciešamos dokumentus dienesta pakāpju piešķiršanai,
pazemināšanai un atņemšanai un organizēt atestācijas komisijas sēdes
˗ veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu strukturālo izmaiņu gadījumā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi HORIZON.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP PAD PSI
amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/35.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) - tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izvērtēt daļas ierēdņu un darbinieku sagatavoto dokumentu kvalitāti no
juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktiem
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus
- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā
- saskaņā ar daļas vadītāja rezolūciju sniegt atzinumus par citu institūciju
un VID struktūrvienību izstrādātajiem dokumentiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IIIA līmenis.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP PPd GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir
neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/35.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
- sagatavot lēmumprojektus par personu iekļaušanu un izslēgšanu no riska
personu saraksta
- sastādīt protokolus un sagatavot lēmuma projektus par personu saukšanu pie
administratīvās atbildības, ja konstatē administratīvā pārkāpuma sastāvu lietās
par maksātnespējas procesa pieteikuma neiesniegšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālā augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt
atbilstošus lēmumus
- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela, 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
1Pd RLPn GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja
tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/35.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Piedziņas procesu vadības un atbalsta daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku
un vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā un tiesību aktu piemērošanā
- pieredze nodokļu piedziņas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem
saistīto normatīvo aktu piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu projektus, veikt
to aktualizēšanu
- veikt pārvaldes lēmumu projektu tiesiskuma iepriekšējās papildpārbaudes
piedziņas jomā
- sniegt juridiskās konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos
piedziņas jomā
- sagatavot juridiskos dokumentus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos
piedziņas jomā.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IIIB līmenis.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP PPVunAd GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir
neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/35.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Saimnieciskā nodrošinājuma daļas Materiālo resursu un plānošanas
nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- viena gada pieredze finanšu datu apstrādes, analīzes un vadības jomā vai
publisko iepirkumu jomā
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus, racionāli organizēt darbu
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- plānot struktūrvienības finansējumu, strukturēt un izstrādāt budžeta
plānu, nosakot līgumsaistību izpildei nepieciešamo finansējumu, analizējot
iepriekšējos gados piešķirtā finansējuma izlietojumu un apkopojot citu VID
struktūrvienību sniegto informāciju par VID struktūrvienību vajadzībām
- analizēt informāciju par struktūrvienības administrētā budžeta sadali un
izlietojumu, sagatavot informāciju par atlikušo neapgūto finansējumu līdz gada
beigām un priekšlikumus par struktūrvienībai piešķirtā finansējuma
nepieciešamām izmaiņām
- sagatavot struktūrvienības budžeta izmaiņas
- veikt saņemto darījumu attaisnojuma dokumentu uzskaiti, pārbaudīt un
kontrolēt to atbilstību finansējuma klasifikatoriem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura
grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredzi darbā valsts pārvaldē
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība
iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP SND GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir
neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/35.AKK9
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496,
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas
Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta
ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku ar
dienesta vietu Rīgā, Baldones ielā 2)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī".
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Kurzemes
nodaļai, adrese: Baldones iela 2, Rīga, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz
Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67804112.
OP 2015/35.AKK10
Valsts zemes dienests ir valsts institūcija, kas savas kompetences
ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts
uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un
aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās
nodaļas Jēkabpils biroja būvju kadastrālās uzmērīšanas speciālista/-es amatu
(amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi
- veikt visa veida būvju (ēku un inženierbūvju) un telpu grupu kadastrālo
uzmērīšanu (t.sk. būvju datu ievadīšanu dienesta informācijas sistēmās un
attiecīgo būvju kadastrālās uzmērīšanas pasūtījumu izpildei nepieciešamo
dokumentu sagatavošanu) atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- darbības sfērai atbilstoša 1.līmeņa augstākā profesionālā izglītība
(mērniecībā, zemes ierīcībā, ģeodēzijā, ģeomātikā,
būvniecībā, arhitektūrā vai specialitātēs ar apgūtu kursu būvniecībā vai
mērniecībā)
- vēlamas zināšanas būvniecību un būvju kadastrālo uzmērīšanu
reglamentējošajos tiesību aktos un metodiskajos dokumentos
- prasme lietot atbilstošus tehniskos līdzekļus un izmantot darbam
nepieciešamo programmnodrošinājumu
- labas prasmes darbā ar datoru
- iemaņas darbā ar Microstation programmatūru tiks
uzskatīta par priekšrocību
- teicamas latviešu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī
- teicamas komunikācijas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- priekšrocība kandidātiem, kuriem attiecīgajai nozarei atbilstoša vismaz
divu gadu teorētiskā un praktiskā darba pieredze
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbavietu Jēkabpilī
- akorda algu ar stundas likmi no 3,44 EUR līdz 4,06 EUR
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2015/35.AKK11
SKRĪVERU NOVADA DOME, reģistrācijas Nr.90000074704, izsludina atklātu
konkursu uz Skrīveru sociālā dienesta vadītāja/-as
amatu
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Pretendentus lūdzam dokumentus līdz 2015.gada 6.martam (plkst. 15.00)
iesniegt Skrīveru novada pašvaldības administrācijas lietvedības nodaļā
Daugavas ielā 59, Skrīveros, Skrīveru novadā, LV-5125, vai nosūtīt elektroniski
uz e-pasta adresi dome@skriveri.lv.
Ar konkursa noteikumiem var iepazīties pašvaldības mājaslapā www.skriveri.lv.
Kontakttālrunis 65197675.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/35.AKR1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas
Pabalstu daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā
2015.gada 16.februārī iecelta ANETE AŠMANE.
OP 2015/35.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas
Pensiju daļas vecākās inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa
kārtībā 2015.gada 19.februārī iecelta NATAĻJA VASIĻJEVA.