Laidiens: 19.02.2015., Nr. 35

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/35.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes direktora vietnieka, Budžeta administrēšanas daļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze lielas organizācijas finanšu vadībā - iestādes budžeta plānošanā, sadalē, finansējuma izlietojuma kontrolē, ekonomiskajā analīzē, iekšējo un ārējo normatīvo aktu finanšu vadības jomā izstrādē

- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā

Ja esi gatavs:

- plānot, organizēt un koordinēt Budžeta administrēšanas daļas (turpmāk-Daļa) darbu, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot uzdevumus un norādījumus Daļas darbiniekiem

- organizēt un kontrolēt VID budžeta pieprasījuma izstrādes procesu

- organizēt un kontrolēt VID budžeta programmu un apakšprogrammu finansēšanas plānu sagatavošanas iesniegšanai Finanšu ministrijā un Valsts kasē procesu un resursu (ieņēmumu) un plānoto izdevumu tāmju sagatavošanas iesniegšanai Finanšu ministrijā procesu

- organizēt un kontrolēt VID budžeta izlietojuma kontroles procesu, t.sk. Finanšu pārvaldes administrēšanā esošā budžeta finansējuma izlietojuma kontroles procesu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IVB līmenis un 13.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP BAD vadītāja amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/35.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu tiešo nodokļu metodikas daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze tiešos nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā

Ja esi gatavs:

- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā, kā arī konsultēt (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski) un informēt nodokļu maksātājus par:

- iedzīvotāju ienākuma nodokli

- valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām

- mikrouzņēmumu nodokli

- nekustamā īpašuma nodokli

- fizisko personu mantiskā stāvokļa deklarēšanu

- citu fizisko personu tiešajiem nodokļiem

- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt prezentāciju u.c. mācību materiālus

- atbilstoši vadītāja norādījumiem sniegt intervijas plašsaziņas līdzekļos

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem papildinājumiem un grozījumiem atbilstoši kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāk0 izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā un nodokļu administrēšanā

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP FPTNMD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/35.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

˗ zināšanas valsts civildienesta un darba tiesiskās attiecības regulējošajos normatīvajos aktos

˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un pieņemt atbilstošus lēmumus

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ izstrādāt vakantā amata konkursa kritērijus un sadarbībā ar struktūrvienībām - uzdevumus, sagatavot sludinājumu un izsludināt konkursu

˗ apkopot pretendentu pieteikumus, izvērtēt pretendentus, apkopot rezultātus un sagatavot vērtēšanas komisijas sēžu protokolus

˗ informēt pretendentus par konkursa rezultātiem

˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu

˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon" (turpmāk - HORIZON)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ praktisku darba pieredzi darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

˗ pieredzi personāla administrēšanas jomā un personāla atlasē

˗ darba pieredzi ar HORIZON

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP PAD PASI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/35.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

˗ praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

˗ pieredze personāla administrēšanas jomā

˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un pieņemt atbilstošus lēmumus

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu

˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon" (turpmāk - HORIZON)

˗ sagatavot rīkojumu projektus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu, par personāla darba samaksas apmēra noteikšanu, par kategorijas noteikšanu un ierēdņa statusa piešķiršanu un citus rīkojumu projektus un dokumentāciju kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām

˗ noformēt nepieciešamos dokumentus dienesta pakāpju piešķiršanai, pazemināšanai un atņemšanai un organizēt atestācijas komisijas sēdes

˗ veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu strukturālo izmaiņu gadījumā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi HORIZON.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP PAD PSI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/35.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izvērtēt daļas ierēdņu un darbinieku sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktiem

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus

- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā

- saskaņā ar daļas vadītāja rezolūciju sniegt atzinumus par citu institūciju un VID struktūrvienību izstrādātajiem dokumentiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP PPd GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/35.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

- sagatavot lēmumprojektus par personu iekļaušanu un izslēgšanu no riska personu saraksta

- sastādīt protokolus un sagatavot lēmuma projektus par personu saukšanu pie administratīvās atbildības, ja konstatē administratīvā pārkāpuma sastāvu lietās par maksātnespējas procesa pieteikuma neiesniegšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālā augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela, 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1Pd RLPn GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/35.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Piedziņas procesu vadības un atbalsta daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā un tiesību aktu piemērošanā

- pieredze nodokļu piedziņas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu projektus, veikt to aktualizēšanu

- veikt pārvaldes lēmumu projektu tiesiskuma iepriekšējās papildpārbaudes piedziņas jomā

- sniegt juridiskās konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos piedziņas jomā

- sagatavot juridiskos dokumentus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos piedziņas jomā.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP PPVunAd GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/35.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Saimnieciskā nodrošinājuma daļas Materiālo resursu un plānošanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- viena gada pieredze finanšu datu apstrādes, analīzes un vadības jomā vai publisko iepirkumu jomā

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus, racionāli organizēt darbu

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- plānot struktūrvienības finansējumu, strukturēt un izstrādāt budžeta plānu, nosakot līgumsaistību izpildei nepieciešamo finansējumu, analizējot iepriekšējos gados piešķirtā finansējuma izlietojumu un apkopojot citu VID struktūrvienību sniegto informāciju par VID struktūrvienību vajadzībām

- analizēt informāciju par struktūrvienības administrētā budžeta sadali un izlietojumu, sagatavot informāciju par atlikušo neapgūto finansējumu līdz gada beigām un priekšlikumus par struktūrvienībai piešķirtā finansējuma nepieciešamām izmaiņām

- sagatavot struktūrvienības budžeta izmaiņas

- veikt saņemto darījumu attaisnojuma dokumentu uzskaiti, pārbaudīt un kontrolēt to atbilstību finansējuma klasifikatoriem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredzi darbā valsts pārvaldē

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP SND GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/35.AKK9

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Baldones ielā 2)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļai, adrese: Baldones iela 2, Rīga, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112.


OP 2015/35.AKK10

Valsts zemes dienests ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās nodaļas Jēkabpils biroja būvju kadastrālās uzmērīšanas speciālista/-es amatu (amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi

- veikt visa veida būvju (ēku un inženierbūvju) un telpu grupu kadastrālo uzmērīšanu (t.sk. būvju datu ievadīšanu dienesta informācijas sistēmās un attiecīgo būvju kadastrālās uzmērīšanas pasūtījumu izpildei nepieciešamo dokumentu sagatavošanu) atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- darbības sfērai atbilstoša 1.līmeņa augstākā profesionālā izglītība (mērniecībā, zemes ierīcībā, ģeodēzijā, ģeomātikā, būvniecībā, arhitektūrā vai specialitātēs ar apgūtu kursu būvniecībā vai mērniecībā)

- vēlamas zināšanas būvniecību un būvju kadastrālo uzmērīšanu reglamentējošajos tiesību aktos un metodiskajos dokumentos

- prasme lietot atbilstošus tehniskos līdzekļus un izmantot darbam nepieciešamo programmnodrošinājumu

- labas prasmes darbā ar datoru

- iemaņas darbā ar Microstation programmatūru tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas latviešu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- teicamas komunikācijas prasmes

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- priekšrocība kandidātiem, kuriem attiecīgajai nozarei atbilstoša vismaz divu gadu teorētiskā un praktiskā darba pieredze

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbavietu Jēkabpilī

- akorda algu ar stundas likmi no 3,44 EUR līdz 4,06 EUR

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/35.AKK11

SKRĪVERU NOVADA DOME, reģistrācijas Nr.90000074704, izsludina atklātu konkursu uz Skrīveru sociālā dienesta vadītāja/-as amatu

Prasības pretendentam:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Pretendentus lūdzam dokumentus līdz 2015.gada 6.martam (plkst. 15.00) iesniegt Skrīveru novada pašvaldības administrācijas lietvedības nodaļā Daugavas ielā 59, Skrīveros, Skrīveru novadā, LV-5125, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi dome@skriveri.lv. Ar konkursa noteikumiem var iepazīties pašvaldības mājaslapā www.skriveri.lv. Kontakttālrunis 65197675.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/35.AKR1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas Pabalstu daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2015.gada 16.februārī iecelta ANETE AŠMANE.


OP 2015/35.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākās inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2015.gada 19.februārī iecelta NATAĻJA VASIĻJEVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)