Laidiens: 13.02.2015., Nr. 31

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/31.AKK1

Latvijas Universitātes aģentūra "Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts" izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:

- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora zinātniskais grāds datorzinātnē, vairāk nekā 5 gadu pētnieciskā darba pieredze netriviālu, heterogēnu, modeļu bāzētu datorsistēmu projektēšanā un izstrādē, kā arī vairāk nekā 5 gadu pieredze zinātnisku projektu izpildē un vadīšanā, šajā laikā sagatavojot vismaz divas SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas publikācijas;

- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora zinātniskais grāds datorzinātnē, vairāk nekā 5 gadu pētnieciskā darba pieredze sarežģītu, heterogēnu IKT sistēmu projektēšanā, izstrādē un ieviešanā, vairāk nekā 5 gadu pieredze zinātnisku projektu izpildē, kā arī vismaz trīs SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas publikācijas;

- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora zinātniskais grāds datorzinātnē, zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā vairāk nekā 5 gadi, vairāk nekā 5 gadu pētnieciskā darba pieredze algoritmu rēķināšanas sarežģītībā, un reālā laika sistēmu projektēšanā un izstrādē;

- datorzinātnē - zinātniskais asistents (2 vietas), nepieciešams vismaz bakalaura vai tam pielīdzināts grāds datorzinātnē, vismaz 2 gadu pētnieciskā darba pieredze datorlingvistikas un latviešu valodas runas apstrādes jomā un pieredze darbā zinātniskos projektos.

Amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi ir noteikti amata aprakstā, ar tiem var iepazīties LU aģentūras "LU Matemātikas un informātikas institūts" Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.kabinetā) iepriekš piesakoties pa tālruni 20218408.

Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts) iesniedzami LU aģentūras "LU Matemātikas un informātikas institūts" Personāla daļā viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.


OP 2015/31.AKK2

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsults/-e

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- zināšanas ar administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai franču valodas zināšanas)

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību;

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 756,00, 2.kategorija: EUR 870,00, 3.kategorija: EUR 994,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2015/31.AKK3

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

- pieredze darbā vai zināšanas par zinātnisko institūciju darbību

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredzējuša datora lietotāja līmeņa prasmes

- labas analītiskās spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto aktivitāšu pētniecības un attīstības (P&A) un inovāciju jomā ieviešanu un vadību.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2015/31.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Saistībā ar klientu apkalpošanas centra izveidi aicinām pievienoties mūsu komandai klientu apkalpošanas speciālistu/-i (darbinieka amats)

Tavi darba pienākumi būs profesionāla un operatīva klientu informēšana un konsultēšana par Eiropas Savienības fondu finansējuma un projektu īstenošanas jautājumiem.

Tev būs nepieciešama spēja orientēties iestādes darbības procesos, pozitīva attieksme pret klientiem un spēja izprast klientu vajadzības, teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, nosvērtība, precizitāte, augsta atbildības izjūta, spēja un vēlme mācīties un spēja patstāvīgi risināt ar klientu apkalpošanu saistītus jautājumus.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība

- pieredze klientu apkalpošanā (pieredze klientu apkalpošanā līdzīgā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- teicamas latviešu valodas un labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas datorzināšanas (MS Office, Internets), pieredze darbā ar informācijas sistēmām un biroja tehniku

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/31.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai ekspertu/-i iepirkumu jautājumos (darbinieka/amatpersonas amats) Administratīvā nodrošinājuma nodaļā

Tavi darba pienākumi būs nodrošināt aģentūras publisko iepirkumu komisijas darbu, veicot komisijas sekretāra funkciju. Sagatavot publiskā iepirkuma dokumentus, plānot resursu iegādi, uzraudzīt un risināt iepirkumu organizatoriskos un saimnieciskos jautājumus. Sagatavot pakalpojumu un piegāžu līgumus, kontrolēt saistību izpildi, kā arī nodrošināt darījumu apliecinošu dokumentu apstrādi.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība (juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma iestādes saimniecisko vajadzību un publiskā iepirkuma jomā

- darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā

- darba pieredze preču, pakalpojumu un būvniecības publiskā iepirkuma tehnisko specifikāciju un kvalitātes prasību izstrādē, iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- uz rezultātu orientēta, ar iniciatīvu, precizitāti un labām komunikācijas spējām apveltīta personība

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi, kā arī komandā

- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi mācīties

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/31.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Saistībā ar darbības paplašināšanos jaunu informācijas sistēmas sadaļas izveidi un jaunu e-pakalpojumu ekspluatācijas uzsākšanu, kā arī šo pakalpojumu lietotāju skaita pieaugumu, aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i (darbinieka/amatpersonas amats) Programmu vadības un uzraudzības departamenta Vadības informācijas sistēmas nodaļā

Tavi darba pienākumi būs ierosināt un plānot sistēmas uzlabojumus Eiropas Savienības fondu un citu finanšu instrumentu ieviešanas nodrošināšanai atbilstoši noteiktajām prasībām. Projektu vadības informācijas sistēmas (VIS) darbības analīze, programmatūras prasību specifikāciju un projektējuma aprakstu sagatavošana. Izstrādāt iekšējās instrukcijas un noteikumus par VIS izmantošanu un administrēšanu. VIS izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu analīze un apstrāde, labojumu un papildinājumu testēšana, testēšanas plānu un testpiemēru izveide, kā arī VIS lietotāju konsultēšana par projektu vadības sistēmas lietošanu un to prasību apkopošana.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām

- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammmām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu, pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

-pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma aprakstiem

- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē

- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

- vēlama pieredze projektu vadībā

- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/31.AKK7

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Investīciju programmu vadības sistēmas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai uzņēmējdarbības vadības jomā

- pieredze finanšu vadības jomā ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu finansējuma plānošanā un administrēšanā ne mazāk kā 2 gadi

- pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- analītiskas domāšanas prasmes

- patstāvība

- orientācija uz rezultātu

- angļu valodas zināšanas

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt ar ERAF aktivitāšu projektiem saistīto valsts budžeta programmu sagatavošanas koordināciju, sagatavot valsts budžeta pieprasījuma un grozījumu projektus, sagatavot finansēšanas plānus un izdevumu tāmes minētajām programmām, kontrolēt asignētā finansējuma izlietojumu atbilstoši finansēšanas plānam

- sagatavot ministrijas Eiropas Savienības fondu apguves mērķu kopsavilkumu, koordinēt izpildes uzraudzību un veikt tā aktualizēšanu pēc Eiropas Savienības fondu Vadošās iestādes pieprasījuma

- piedalīties Eiropas Savienības fondu starpinstitūciju izvērtēšanas darba grupā, izvērtēt tematiskās izvērtēšanas projektu priekšlikumus

- piedalīties ar Eiropas Savienības fondu vadību, uzraudzību un koordināciju saistītajās iepirkumu komisijās

- nodrošināt datu ievadi, pārbaudi un to apstiprināšanu Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv, tālr.uzziņām 67028218.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/31.AKR1

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas vadītājas amatā 2015.gada 16.februārī (uz nenoteiktu laiku) iecelta INESE PIZĀNE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)