Laidiens: 12.02.2015., Nr. 30
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/30.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Trešās Rīgas pievienotās vērtības
nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)- sociālajās
zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība) komerczinībās, tiesību
zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
˗ darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs :
˗ veikt nodokļu maksātāju atlasi pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk -
PVN) datu ticamības novērtēšanas veikšanai saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) izstrādātajiem norādījumiem
˗ veikt nodokļu maksātāju iesniegto PVN deklarāciju datu ticamības
novērtēšanu, apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par
nodokļu maksātājiem saskaņā ar VID izstrādātajiem norādījumiem;
˗ pieprasīt skaidrojumus nodokļu maksātājiem telefoniski un rakstiski,
izvērtēt iegūto informāciju, veikt attiecīgus ierakstus Nodokļu informācijas
sistēmas, sistematizēt un uzskaitīt tos, nosūtīt materiālus
pārbaužu veikšanai iestādes attiecīgajām struktūrvienībām
˗ veikt nodokļu maksātāju pieprasījumu izvērtēšanu par pārmaksātā PVN
atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu maksājumu parādu segšanai un nodokļu
maksātāju informēšanu
˗ veikt PVN pārmaksas pamatotības izvērtēšanu pirms novirzīšanas citu
nodokļu maksājumu parādu segšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas
sistēmu (NIS) un darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē.
Ierēdņa dienesta vieta: Jomas iela 28, Jūrmala.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP 3RPVN
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/30.AKK2
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Latgales muitas kontroles punktu daļas
vecākā/-s muitas uzrauga/-dzes ierēdņa amatu (28
vakances uz nenoteiktu laiku)
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- uz Eiropas Savienības ārējās robežas veikt transportlīdzekļu un kravu
pārbaudi ar kravu skeneri, skenētā objekta attēla pārbaudi un analīzi, novirzīt
noskenēto objektu papildu muitas fiziskās kontroles pasākumu veikšanai, ja tas
ir nepieciešams, informēt par pārbaudes rezultātiem MKP muitas maiņas vadītāju
- konstatējot kravu skenera tehniskus bojājumus, darbības traucējumus vai
atteikumus, nekavējoties informēt MKP muitas maiņas vadītāju un rīkoties
atbilstoši kravu skenera rokasgrāmatā noteiktajam
- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu
un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu
prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem
- veikt riska novērtēšanu un riska objektu atlasi MKP un nodrošināt muitas
risku informācijas apriti atbilstoši savai kompetencei Pārvaldes noteiktajā
kārtībā
- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos noteiktos
fiziskās muitas kontroles veidus un darbības
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): muitas jomā
- labām zināšanām VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Jebkurš Latgales muitas kontroles punkts.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.2.saime "Muita un muitas kontrole",
III līmenis un 8. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP LMKP
VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/30.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes
Rīgas juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Pirmās uzskaites nodaļas
vecākā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs:
- saņemt nodokļu deklarācijas un pārskatu, t.sk. labotos, izņemot klātienē
iesniegtās, veikt to reģistrāciju un datu apstrādi Nodokļu informācijas sistēmā
- NIS
- veikt saņemto pārskatu un datu kvalitātes pārbaudi, saskaņā ar VID
noteiktajiem norādījumiem
- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par
konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojumu
iesniegšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) -sociālajās zinātnēs
(ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai
muitas un nodokļu administrēšanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā,
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RJPDUD VNI
amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/30.AKK4
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas
Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās
nodaļas juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00,
3.kategorija: EUR 874,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2015/30.AKK5
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz
mājas pārvaldnieka/-ces (darbinieka) amata vietu
Latvijas Republikas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās uz noteiktu
laiku (3 gadi) ar iespējamu līguma pagarināšanu
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
Galvenās prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta
sestās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā speciālā izglītība
- autovadītāja apliecība (B kategorija)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- pieredze saimniecisko darbu veikšanā
- vismaz 5 gadu ilga pieredze automašīnas vadīšanā
- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes
Vēlamās prasības:
- rekomendācija no iepriekšējiem darba devējiem
- augstākā izglītība
Galvenie amata pienākumi:
- atbildēt par Latvijas Republikas valdījumā vai nomā esošo nekustamo
īpašumu apsaimniekošanu un saglabāšanu, tai skaitā ugunsdrošības noteikumu
ievērošanu
- atbildēt par diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības pamatlīdzekļu un
inventāra uzskaiti un ar to saistīto dokumentāciju
- risināt sagādes jautājumus, diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības
darbības nodrošināšanai
- atbildēt par inženierkomunikāciju un sistēmu uzturēšanu kārtībā, veikt
elektrības, ūdens patēriņa un siltumenerģijas iekārtu rādītāju fiksēšanu
- saskaņojot ar diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības vadītāju,
risināt komunālos un administratīvi-saimnieciskos jautājumus ar rezidences
valsts pašvaldības dienestiem
- piedalīties diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības organizēto
pasākumu organizēšanā un sagatavošanā
- veikt diplomātiskā kurjera un autovadītāja pienākumus, sekot diplomātiskās
un konsulārās pārstāvniecības automašīnu tehniskajam stāvoklim un tīrībai -
nepieciešamības gadījumā trūkumus novērst uzreiz, bet, ja tas nav iespējams,
tad konsultējoties ar diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības vadītāju,
savlaicīgi nodrošināt remontu, kā arī veikt nepieciešamo automašīnu ārējo un
iekšējo tīrīšanu
- veikt automašīnu ikmēneša degvielas uzskaiti
- savas kompetences ietvaros piedalīties diplomātiskā pasta kravas sūtījumu
saņemšanā un nodošanā Ārlietu ministrijas kurjeriem
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, rekomendācijas vēstules un aizpildītu
pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv desmit dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis
informācijai 67016132.