Laidiens: 12.02.2015., Nr. 30

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/30.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Trešās Rīgas pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)- sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība) komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

˗ darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs :

˗ veikt nodokļu maksātāju atlasi pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) datu ticamības novērtēšanas veikšanai saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) izstrādātajiem norādījumiem

˗ veikt nodokļu maksātāju iesniegto PVN deklarāciju datu ticamības novērtēšanu, apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par nodokļu maksātājiem saskaņā ar VID izstrādātajiem norādījumiem;

˗ pieprasīt skaidrojumus nodokļu maksātājiem telefoniski un rakstiski, izvērtēt iegūto informāciju, veikt attiecīgus ierakstus Nodokļu informācijas sistēmas, sistematizēt un uzskaitīt tos, nosūtīt materiālus pārbaužu veikšanai iestādes attiecīgajām struktūrvienībām

˗ veikt nodokļu maksātāju pieprasījumu izvērtēšanu par pārmaksātā PVN atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu maksājumu parādu segšanai un nodokļu maksātāju informēšanu

˗ veikt PVN pārmaksas pamatotības izvērtēšanu pirms novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS) un darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē.

Ierēdņa dienesta vieta: Jomas iela 28, Jūrmala.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP 3RPVN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Jautājums par konkursu".


OP 2015/30.AKK2

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Latgales muitas kontroles punktu daļas vecākā/-s muitas uzrauga/-dzes ierēdņa amatu (28 vakances uz nenoteiktu laiku)

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- uz Eiropas Savienības ārējās robežas veikt transportlīdzekļu un kravu pārbaudi ar kravu skeneri, skenētā objekta attēla pārbaudi un analīzi, novirzīt noskenēto objektu papildu muitas fiziskās kontroles pasākumu veikšanai, ja tas ir nepieciešams, informēt par pārbaudes rezultātiem MKP muitas maiņas vadītāju

- konstatējot kravu skenera tehniskus bojājumus, darbības traucējumus vai atteikumus, nekavējoties informēt MKP muitas maiņas vadītāju un rīkoties atbilstoši kravu skenera rokasgrāmatā noteiktajam

- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem

- veikt riska novērtēšanu un riska objektu atlasi MKP un nodrošināt muitas risku informācijas apriti atbilstoši savai kompetencei Pārvaldes noteiktajā kārtībā

- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos noteiktos fiziskās muitas kontroles veidus un darbības

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): muitas jomā

- labām zināšanām VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Jebkurš Latgales muitas kontroles punkts.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.2.saime "Muita un muitas kontrole", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP LMKP VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/30.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Pirmās uzskaites nodaļas vecākā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

Ja esi gatavs:

- saņemt nodokļu deklarācijas un pārskatu, t.sk. labotos, izņemot klātienē iesniegtās, veikt to reģistrāciju un datu apstrādi Nodokļu informācijas sistēmā - NIS

- veikt saņemto pārskatu un datu kvalitātes pārbaudi, saskaņā ar VID noteiktajiem norādījumiem

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojumu iesniegšanu

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) -sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RJPDUD VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/30.AKK4

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00, 3.kategorija: EUR 874,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2015/30.AKK5

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz mājas pārvaldnieka/-ces (darbinieka) amata vietu Latvijas Republikas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās uz noteiktu laiku (3 gadi) ar iespējamu līguma pagarināšanu

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

Galvenās prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā speciālā izglītība

- autovadītāja apliecība (B kategorija)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- pieredze saimniecisko darbu veikšanā

- vismaz 5 gadu ilga pieredze automašīnas vadīšanā

- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes

Vēlamās prasības:

- rekomendācija no iepriekšējiem darba devējiem

- augstākā izglītība

Galvenie amata pienākumi:

- atbildēt par Latvijas Republikas valdījumā vai nomā esošo nekustamo īpašumu apsaimniekošanu un saglabāšanu, tai skaitā ugunsdrošības noteikumu ievērošanu

- atbildēt par diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības pamatlīdzekļu un inventāra uzskaiti un ar to saistīto dokumentāciju

- risināt sagādes jautājumus, diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības darbības nodrošināšanai

- atbildēt par inženierkomunikāciju un sistēmu uzturēšanu kārtībā, veikt elektrības, ūdens patēriņa un siltumenerģijas iekārtu rādītāju fiksēšanu

- saskaņojot ar diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības vadītāju, risināt komunālos un administratīvi-saimnieciskos jautājumus ar rezidences valsts pašvaldības dienestiem

- piedalīties diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības organizēto pasākumu organizēšanā un sagatavošanā

- veikt diplomātiskā kurjera un autovadītāja pienākumus, sekot diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības automašīnu tehniskajam stāvoklim un tīrībai - nepieciešamības gadījumā trūkumus novērst uzreiz, bet, ja tas nav iespējams, tad konsultējoties ar diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības vadītāju, savlaicīgi nodrošināt remontu, kā arī veikt nepieciešamo automašīnu ārējo un iekšējo tīrīšanu

- veikt automašīnu ikmēneša degvielas uzskaiti

- savas kompetences ietvaros piedalīties diplomātiskā pasta kravas sūtījumu saņemšanā un nodošanā Ārlietu ministrijas kurjeriem

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, rekomendācijas vēstules un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016132.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)