Laidiens: 07.01.2015., Nr. 3

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/3.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles organizēšanas daļas Fiziskās kontroles organizēšanas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība), komerczinībās, tiesību zinātnē, muitas un/vai nodokļu administrēšanā vai muitā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- organizēt, koordinēt un veikt muitas fiziskās kontroles pasākumus sadarbībā ar citām VID struktūrvienībām, Latvijas Republikas tiesībaizsardzības dienestiem un ārvalstu muitas dienestiem

- sniegt informāciju VID struktūrvienībām muitas fiziskās kontroles pasākumu un citu pārbaužu veikšanai

- uzsākt un veikt lietvedību administratīvā pārkāpuma lietā, sastādīt administratīvā pārkāpuma protokolu atbilstoši Nodaļas kompetencei

- apkopot un izvērtēt informāciju par veiktajiem muitas fiziskās kontroles pasākumiem un muitas noteikumu pārkāpumiem

- analizēt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektus par muitas fizisko kontroli un tās organizēšanu

- pieprasīt no starptautiskajiem muitas dienestiem un institūcijām, fiziskām un juridiskām personām informāciju un dokumentus muitas noteikumu pārkāpumu jomā

- sniegt viedokli, atzinumu vai sagatavot pozīciju par konkrētā dokumenta satura izvērtēšanu un ietekmi uz muitas fiziskās kontroles veikšanu un organizēšanu

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu projektus, sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai atbilstoši Nodaļas kompetencei

- uzraudzīt izstrādāto iekšējo normatīvo aktu piemērošanas atbilstību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar pieredzi muitas jomā ne mazāk kā divi gadi, pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē un B kategorijas vadītāja apliecību.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP FKOD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/3.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Ceturtās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un VID ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā vienu gadu

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas iela 4/6, Daugavpils.

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1."Izmeklēšana", I līmenis un 9.mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP CID I amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/3.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Infrastruktūras daļas Lietojumu resursu nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- zināšanas par MS Windows serveru operētājsistēmām, MS failu un drukas koplietošanas risinājumiem

- zināšanas par datortīkla darbību nodrošinošām tehnoloģijām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- veikt informācijas sistēmu infrastruktūras uzturēšanu un nodrošināt pieejamību

- veikt informācijas sistēmu infrastruktūras serveru OS rezerves kopēšanu, testēšanu un atjaunošanu no tām

- veikt IS izmaiņu un jauno versiju uzstādīšanu testa vidēs

- veikt IS dokumentēšanu, procedūru un plānu izstrādi atbilstoši Nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītība (bakalaura grāds) - dabaszinātnēs, matemātika vai informācijas tehnoloģijās

- priekšzināšanām par serveru un darba staciju virtualizācijas risinājumiem

- pamatzināšanām par SharePoint produktu

- zināšanām par aktīvo direktoriju, grupu politikām

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ID LRN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/3.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus, racionāli organizēt darbu

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- organizēt apmeklētāju plūsmu pie Pārvaldes direktora, plānot tikšanās laikus

- saskaņā ar Pārvaldes direktora norādījumiem plānot un organizēt sanāksmes un komisijas, ja nepieciešams, nodrošināt tās ar tehnisko aprīkojumu un informatīvajiem materiāliem, kā arī kārtot saimnieciska rakstura jautājumus

- reģistrēt Pārvaldes direktoram adresēto korespondenci un citus dokumentus Pārvaldes Automatizētās lietvedības sistēmā (turpmāk - ALSW)

- sagatavot un iesniegt Pārvaldes direktoram pārskatus par kontrolē esošo dokumentu izpildes disciplīnu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredzi darbā valsts pārvaldē

- darba pieredzi lietvedības jomā

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.3.saime "Dokumentu pārvaldība", III līmenis, 8. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP 0903 GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/3.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- vismaz 2 gadu pieredze projektu vadībā, vēlams publiskajā sektorā

- normatīvo aktu (Ministru kabineta noteikumu un Centrālās finanšu un līgumu aģentūras izdoto dokumentu) pārzināšana par ESSF projektu iesniegšanas, īstenošanas un pārvaldības kārtību

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus, racionāli organizēt darbu

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- nodrošināt Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) īstenoto Eiropas Savienības struktūrfondu (ESSF) projektu pārvaldību atbilstoši normatīvajiem dokumentiem par ESSF projektu īstenošanu un labas projektu vadības un pārvaldības praksei

- koordinēt un uzraudzīt darbu piepētījuma par Nodokļu un nodevu administrēšanas informācijas sistēmas izveidi

- koordinēt un uzraudzīt darbu pie VID datorizētās nodokļu maksātāju riska novērtēšanas sistēmas ESKORT jaunās versijas izstrādes un ESKORT sistēmas pilnveidošanas

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

- nodrošināt lietvedību kārtošanu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;

- sagatavot lietvedībā pabeigto lietu nodošanu VID arhīvā ar nodošanas un pieņemšanas aktiem

- sniegt pārskatu Pārvaldes direktoram par uzdoto uzdevumu izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 19.4.saime "Programmatūras attīstība", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP 0905 GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/3.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju un iesniegtos dokumentus pirms nodokļu maksātāja kā patentmaksas maksātāja un mikrouzņēmuma nodokļa maksātāja reģistrācijas un reģistrēt vai atteikt reģistrāciju

- regulāri identificēt personas, kurām jāreģistrējas PVN maksātāju reģistrā, un veikt pasākumus, lai nodrošinātu reģistrēšanu

- veikt noteiktās darbības nodokļu maksātāju likvidācijas procesa nodrošināšanai un izslēgšanai no nodokļu maksātāju reģistra

- darbību veikšanu personas iekļaušanai VID riska personu sarakstā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/3.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Reģistrācijas nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

Ja esi gatavs:

- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju un iesniegtos dokumentus pirms nodokļu maksātāja kā patentmaksas maksātāja un mikrouzņēmuma nodokļa maksātāja reģistrācijas un reģistrēt vai atteikt reģistrāciju

- regulāri identificēt personas, kurām jāreģistrējas PVN maksātāju reģistrā, un veikt pasākumus, lai nodrošinātu reģistrēšanu

- veikt noteiktās darbības nodokļu maksātāju likvidācijas procesa nodrošināšanai un izslēgšanai no nodokļu maksātāju reģistra

- darbību veikšanu personas iekļaušanai VID riska personu sarakstā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā vienu gadu

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RN VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/3.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- pieņemt no nodokļu maksātājiem iesniegumus reģistrēt kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu maksātājus, reģistrēt un noteikt valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu veikšanas datumu vai nodot iesnieguma izskatīšanu Daļas Reģistrācijas nodaļai

- regulāri identificēt personas, kurām jāreģistrējas kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu maksātājām un veikt pasākumus, lai nodrošinātu reģistrēšanu

- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus

- izvērtēt nodokļu maksātāju iesniegtos dokumentus, pārbaudīt atvieglojumu pamatotību un veikt elektronisko algas nodokļa grāmatiņu datu apstrādi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā vienu gadu

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

- darba pieredzi ar NIS

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP PKAN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/3.AKK9

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku Kurzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Liepājā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu - 7.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 550 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 22035820 vai 67021585; e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2015/3.AKK10

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es (ierēdņa) amata vietu uz noteiktu laiku Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Valmierā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu - 7.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 550 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 29400584 vai 67021585; e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2015/3.AKK11

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsults/-e

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- zināšanas ar administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlamas vācu vai franču valodas zināšanas)

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 756,00, 2.kategorija: EUR 870,00, 3.kategorija: EUR 994,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augtāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2015/3.AKK12

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Mediju politikas nodaļas vadītāja/-as (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā amatā

- vēlama darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vēlama pieredze darbā ar tiesību aktiem un politikas dokumentiem mediju jomā

- vēlama pieredze darbā ar starptautiskiem tiesību aktiem mediju politikas jomā

- labas zināšanas par mediju politiku

- teicamas angļu valodas prasmes

- vēlama sadarbības pieredze ar mediju organizācijām

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no konkursa izsludināšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas no konkursa izsludināšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv ar norādi "Vārds, Uzvārds, pieteikums Mediju politikas nodaļas vadītāja vakancei" šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā: www.km.gov.lv).


OP 2015/3.AKK13

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Mediju politikas nodaļas eksperta/-es (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- vēlama darba pieredze publiskajā pārvaldē

- labas angļu valodas zināšanas

- labas zināšanas par mediju politiku

- vēlama pieredze darbā ar tiesību aktiem un politikas dokumentiem mediju jomā

- vēlama pieredze darbā ar starptautiskiem tiesību aktiem

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to

- labas komunikācijas prasmes

- vēlama darba vai sadarbības pieredze ar mediju organizācijām

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no konkursa izsludināšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas no konkursa izsludināšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv ar norādi "Vārds, Uzvārds, pieteikums Mediju politikas nodaļas eksperta vakancei" šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā: www.km.gov.lv)


OP 2015/3.AKK14

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Mediju politikas nodaļas juriskonsulta/-es (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vismaz divu gadu darba pieredze tiesību aktu un citu juridisko dokumentu sagatavošanā

- vēlama darba pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu mediju jomā sagatavošanā

- labas zināšanas par mediju politiku

- teicamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no konkursa izsludināšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas no konkursa izsludināšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv ar norādi "Vārds, Uzvārds, pieteikums Mediju politikas nodaļas juriskonsulta vakancei" šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā: www.km.gov.lv).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)