Laidiens: 07.01.2015., Nr. 3
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/3.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Muitas kontroles organizēšanas daļas Fiziskās kontroles organizēšanas
nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība), komerczinībās,
tiesību zinātnē, muitas un/vai nodokļu administrēšanā vai muitā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- organizēt, koordinēt un veikt muitas fiziskās kontroles pasākumus
sadarbībā ar citām VID struktūrvienībām, Latvijas Republikas tiesībaizsardzības
dienestiem un ārvalstu muitas dienestiem
- sniegt informāciju VID struktūrvienībām muitas fiziskās kontroles pasākumu
un citu pārbaužu veikšanai
- uzsākt un veikt lietvedību administratīvā pārkāpuma lietā, sastādīt
administratīvā pārkāpuma protokolu atbilstoši Nodaļas kompetencei
- apkopot un izvērtēt informāciju par veiktajiem muitas fiziskās kontroles
pasākumiem un muitas noteikumu pārkāpumiem
- analizēt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo
normatīvo aktu projektus par muitas fizisko kontroli un tās organizēšanu
- pieprasīt no starptautiskajiem muitas dienestiem un institūcijām, fiziskām
un juridiskām personām informāciju un dokumentus muitas noteikumu pārkāpumu
jomā
- sniegt viedokli, atzinumu vai sagatavot pozīciju par konkrētā dokumenta
satura izvērtēšanu un ietekmi uz muitas fiziskās kontroles veikšanu un
organizēšanu
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu projektus, sniegt
priekšlikumus to pilnveidošanai atbilstoši Nodaļas kompetencei
- uzraudzīt izstrādāto iekšējo normatīvo aktu piemērošanas atbilstību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar pieredzi muitas jomā ne mazāk
kā divi gadi, pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko
materiālu izstrādē un B kategorijas vadītāja apliecību.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP FKOD
VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/3.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Ceturtās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un VID ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai
novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu
valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes
uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā
vienu gadu
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās
- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība
Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas iela 4/6, Daugavpils.
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1."Izmeklēšana", I līmenis un
9.mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP CID
I amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/3.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas
pārvaldes Infrastruktūras daļas Lietojumu resursu nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -VID)
atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- zināšanas par MS Windows serveru operētājsistēmām, MS failu un drukas
koplietošanas risinājumiem
- zināšanas par datortīkla darbību nodrošinošām tehnoloģijām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt informācijas sistēmu infrastruktūras uzturēšanu un nodrošināt
pieejamību
- veikt informācijas sistēmu infrastruktūras serveru OS rezerves kopēšanu,
testēšanu un atjaunošanu no tām
- veikt IS izmaiņu un jauno versiju uzstādīšanu testa vidēs
- veikt IS dokumentēšanu, procedūru un plānu izstrādi atbilstoši Nodaļas
kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītība (bakalaura grāds) -
dabaszinātnēs, matemātika vai informācijas tehnoloģijās
- priekšzināšanām par serveru un darba staciju virtualizācijas risinājumiem
- pamatzināšanām par SharePoint produktu
- zināšanām par aktīvo direktoriju, grupu politikām
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ID
LRN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/3.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas
pārvaldes galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus, racionāli organizēt darbu
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- organizēt apmeklētāju plūsmu pie Pārvaldes direktora, plānot tikšanās
laikus
- saskaņā ar Pārvaldes direktora norādījumiem plānot un organizēt sanāksmes
un komisijas, ja nepieciešams, nodrošināt tās ar tehnisko aprīkojumu un informatīvajiem
materiāliem, kā arī kārtot saimnieciska rakstura jautājumus
- reģistrēt Pārvaldes direktoram adresēto korespondenci un citus dokumentus
Pārvaldes Automatizētās lietvedības sistēmā (turpmāk - ALSW)
- sagatavot un iesniegt Pārvaldes direktoram pārskatus par kontrolē esošo
dokumentu izpildes disciplīnu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) -
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredzi darbā valsts pārvaldē
- darba pieredzi lietvedības jomā
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3.saime "Dokumentu pārvaldība", III
līmenis, 8. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP 0903
GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/3.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informātikas pārvaldes galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- vismaz 2 gadu pieredze projektu vadībā, vēlams publiskajā sektorā
- normatīvo aktu (Ministru kabineta noteikumu un Centrālās finanšu un līgumu
aģentūras izdoto dokumentu) pārzināšana par ESSF projektu iesniegšanas,
īstenošanas un pārvaldības kārtību
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus, racionāli organizēt darbu
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- nodrošināt Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) īstenoto Eiropas
Savienības struktūrfondu (ESSF) projektu pārvaldību atbilstoši normatīvajiem
dokumentiem par ESSF projektu īstenošanu un labas projektu vadības un
pārvaldības praksei
- koordinēt un uzraudzīt darbu piepētījuma par Nodokļu un nodevu
administrēšanas informācijas sistēmas izveidi
- koordinēt un uzraudzīt darbu pie VID datorizētās nodokļu maksātāju riska
novērtēšanas sistēmas ESKORT jaunās versijas izstrādes un ESKORT sistēmas
pilnveidošanas
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par kompetencē esošiem
jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
- nodrošināt lietvedību kārtošanu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām
prasībām;
- sagatavot lietvedībā pabeigto lietu nodošanu VID arhīvā ar nodošanas un
pieņemšanas aktiem
- sniegt pārskatu Pārvaldes direktoram par uzdoto uzdevumu izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) - informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.4.saime "Programmatūras attīstība",
IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP 0905
GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/3.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un
reģistrācijas daļas Reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju un iesniegtos dokumentus pirms
nodokļu maksātāja kā patentmaksas maksātāja un mikrouzņēmuma nodokļa maksātāja
reģistrācijas un reģistrēt vai atteikt reģistrāciju
- regulāri identificēt personas, kurām jāreģistrējas PVN maksātāju reģistrā,
un veikt pasākumus, lai nodrošinātu reģistrēšanu
- veikt noteiktās darbības nodokļu maksātāju likvidācijas procesa
nodrošināšanai un izslēgšanai no nodokļu maksātāju reģistra
- darbību veikšanu personas iekļaušanai VID riska personu sarakstā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā),
komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RN
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/3.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un
reģistrācijas daļas Reģistrācijas nodaļas vecākā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs:
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju un iesniegtos dokumentus pirms
nodokļu maksātāja kā patentmaksas maksātāja un mikrouzņēmuma nodokļa maksātāja
reģistrācijas un reģistrēt vai atteikt reģistrāciju
- regulāri identificēt personas, kurām jāreģistrējas PVN maksātāju reģistrā,
un veikt pasākumus, lai nodrošinātu reģistrēšanu
- veikt noteiktās darbības nodokļu maksātāju likvidācijas procesa
nodrošināšanai un izslēgšanai no nodokļu maksātāju reģistra
- darbību veikšanu personas iekļaušanai VID riska personu sarakstā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā vienu gadu
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā,
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RN
VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/3.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un
reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- pieņemt no nodokļu maksātājiem iesniegumus reģistrēt kā valsts sociālās
apdrošināšanas obligāto iemaksu maksātājus, reģistrēt un noteikt valsts
sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu veikšanas datumu vai nodot iesnieguma
izskatīšanu Daļas Reģistrācijas nodaļai
- regulāri identificēt personas, kurām jāreģistrējas kā valsts sociālās
apdrošināšanas obligāto iemaksu maksātājām un veikt pasākumus, lai nodrošinātu
reģistrēšanu
- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas pārskatus, iesniegumus un
citus dokumentus
- izvērtēt nodokļu maksātāju iesniegtos dokumentus, pārbaudīt atvieglojumu
pamatotību un veikt elektronisko algas nodokļa grāmatiņu datu apstrādi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā vienu gadu
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā,
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
- darba pieredzi ar NIS
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP PKAN
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/3.AKK9
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es
(ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku Kurzemes reģionālajā Valsts darba
inspekcijā (darbavieta Liepājā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3.pielikumu - 7.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas
profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir
EUR 550 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu
novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un
attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Labklājības ministrijas Personāla
un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 22035820 vai 67021585; e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2015/3.AKK10
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es
(ierēdņa) amata vietu uz noteiktu laiku Vidzemes reģionālajā Valsts darba
inspekcijā (darbavieta Valmierā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3.pielikumu - 7.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas
profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir
EUR 550 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu
novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un
attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Labklājības ministrijas Personāla
un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 29400584 vai 67021585; e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2015/3.AKK11
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas
Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -
Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsults/-e
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- zināšanas ar administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlamas vācu vai
franču valodas zināšanas)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 756,00, 2.kategorija: EUR 870,00,
3.kategorija: EUR 994,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi,
nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai
Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv,
ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.
OP 2015/3.AKK12
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Mediju politikas
nodaļas vadītāja/-as (ierēdņa) amata vietu uz
nenoteiktu laiku
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība humanitārajās
vai sociālajās zinātnēs
- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā amatā
- vēlama darba pieredze publiskajā pārvaldē
- vēlama pieredze darbā ar tiesību aktiem un politikas dokumentiem mediju
jomā
- vēlama pieredze darbā ar starptautiskiem tiesību aktiem mediju politikas
jomā
- labas zināšanas par mediju politiku
- teicamas angļu valodas prasmes
- vēlama sadarbības pieredze ar mediju organizācijām
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no konkursa izsludināšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas
Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas
no konkursa izsludināšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"),
vai jānosūta elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv ar norādi "Vārds, Uzvārds, pieteikums
Mediju politikas nodaļas vadītāja vakancei" šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā: www.km.gov.lv).
OP 2015/3.AKK13
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Mediju politikas
nodaļas eksperta/-es (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība humanitārajās
vai sociālajās zinātnēs
- vēlama darba pieredze publiskajā pārvaldē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas zināšanas par mediju politiku
- vēlama pieredze darbā ar tiesību aktiem un politikas dokumentiem mediju
jomā
- vēlama pieredze darbā ar starptautiskiem tiesību aktiem
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
- labas komunikācijas prasmes
- vēlama darba vai sadarbības pieredze ar mediju organizācijām
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no konkursa izsludināšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas
Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas
no konkursa izsludināšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"),
vai jānosūta elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv ar norādi "Vārds, Uzvārds, pieteikums
Mediju politikas nodaļas eksperta vakancei" šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā:
www.km.gov.lv)
OP 2015/3.AKK14
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Mediju politikas
nodaļas juriskonsulta/-es (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama darba pieredze publiskajā pārvaldē
- vismaz divu gadu darba pieredze tiesību aktu un citu juridisko dokumentu
sagatavošanā
- vēlama darba pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
mediju jomā sagatavošanā
- labas zināšanas par mediju politiku
- teicamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no konkursa izsludināšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas
Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas
no konkursa izsludināšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"),
vai jānosūta elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv ar norādi "Vārds, Uzvārds, pieteikums
Mediju politikas nodaļas juriskonsulta vakancei" šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā:
www.km.gov.lv).