Laidiens: 09.02.2015., Nr. 27
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/27.AKK1
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku)
Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada darba pieredze jurista specialitātē
- administratīvā procesa tiesību un maksātnespējas procesu reglamentējošo
normatīvo aktu pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- vēlama pieredze un zināšanas darba tiesību jomā
- analītiskā domāšana, ētiskums, iniciatīva un komunikācija
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- iesniegumu, kas saistīti ar maksātnespējīgo darba devēju darbinieku
prasījumu apmierināšanu, izskatīšana un lēmumu (administratīvo aktu) projektu
sagatavošana
- informācijas pieprasījuma, atbildes u. c. vēstuļu projektu sagatavošana
- sūdzību par maksātnespējas procesa administratoru rīcību, kas saistīta ar
maksātnespējīgo darba devēju darbinieku prasījumu apmierināšanu, izskatīšana un
maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2015/27.AKK2
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu
konkursu uz tiesneša amata vietu Talsu rajona tiesas zemesgrāmatu nodaļā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4., 5.punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā
www.ta.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi")
- izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai to apliecinātas
kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu, adrese: Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļai" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām
67063853, 67063854.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta
noteikumiem Nr.204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un
kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".
OP 2015/27.AKK3
Precizējot iepriekš publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē 2015.gada 5.februārī "Latvijas
Vēstnesī" publicēto sludinājumu par Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2
vakances uz noteiktu laiku). Informāciju
par pieteikšanās termiņu lūdzam izteikt šādā redakcijā: Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FP ID GS amatu (jūsu vārds, uzvārds).
OP 2015/27.AKK4
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmala ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta,
teritorijas ziņā otra lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala
būtu labākā dzīvesvieta saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem
tūrisma galamērķiem Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves
kvalitāti, stiprināt starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu
pilsētas un kūrorta saimniecības attīstību.
Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja
Tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz
izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes
komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā
Aicinām pieteikties Izglītības pārvaldes Izglītības attīstības nodaļas
vadītāja/-as amatam
Prasības:
- augstākā pedagoģiskā izglītība vai augstākā izglītība un skolotāja
kvalifikācija
- ne mazāk kā 2 gadu pieredze izglītības vadības
darbā, par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar izglītības nozares
politikas izstrādi
- zināšanas un spējas orientēties vispārējās izglītības, profesionālās,
interešu un tālākizglītības darbības jomās
- ļoti labas zināšanas par izglītības jomas un ar to saistītajiem valsts un
pašvaldību normatīvajiem un likumdošanas dokumentiem, kā arī zināšanas par
iepirkumu procedūras organizēšanu
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības un citu finanšu instrumentu projektu
īstenošanu
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām un angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī
izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- prasme vadīt motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt pašvaldības izglītības iestāžu darbības uzraudzību un analīzi,
izglītības procesa kvalitāti, izstrādāt priekšlikumus izglītības iestāžu darba
uzlabošanai, sniegt metodisko palīdzību
- analizēt izglītības attīstības tendences pašvaldībā, izstrādāt izglītības
attīstības programmu, normatīvos aktus un citus dokumentus atbilstoši Izglītības
pārvaldes kompetencei
- izstrādāt pārvaldes gada darba plānu, saskaņot pašvaldības izglītības
iestāžu attīstības programmas, apstiprināt izglītības iestāžu darba plānus
mācību gadam
- pārstāvēt pašvaldību kā projektu pieteicēju Eiropas Savienības
struktūrfondu finansējuma saņemšanai un citu ārvalstu projektu līdzekļu
piesaistei atbilstoši savai kompetencei
- izstrādāt priekšlikumus un piedalīties pašvaldības budžeta projekta
izstrādē Izglītības pārvaldes kompetences jautājumos
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu Izglītības pārvaldes atbildībā esošajās
iepirkuma procedūrās
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas nosūtīt uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv (ar
norādi "Konkursam uz Izglītības pārvaldes Izglītības attīstības nodaļas
vadītāja amatu"). Pieteikšanās termiņš līdz 2015.gada 18.februārim. Tālrunis
informācijai 67093921.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri
tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.
OP 2015/27.AKK5
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmala ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta,
teritorijas ziņā otra lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala
būtu labākā dzīvesvieta saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem
tūrisma galamērķiem Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves
kvalitāti, stiprināt starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu
pilsētas un kūrorta saimniecības attīstību.
Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja
Tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz
izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes
komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā
Aicinām pieteikties Izglītības pārvaldes Profesionālās, interešu un
tālākizglītības nodaļas vadītāja/-as amatam
Prasības:
- augstākā pedagoģiskā izglītība vai augstākā izglītība un skolotāja
kvalifikācija
- ne mazāk kā 2 gadu pieredze izglītības vadības
darbā, par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze atbilstošas jomas izglītības
vadības darbā
- ļoti labas zināšanas un spējas orientēties profesionālās ievirzes,
interešu un tālākizglītības procesos un metodiskajā darbā
- ļoti labas zināšanas par atbildībā esošo darbības jomu saistītajiem valsts
un pašvaldību normatīvajiem un likumdošanas dokumentiem
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām un vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt organizatorisko un metodisko palīdzību izglītības procesa
nodrošināšanā profesionālās ievirzes, interešu un tālākizglītības programmu
īstenošanā
- pārraudzīt pašvaldības padotībā esošo profesionālās ievirzes un interešu
izglītības iestāžu darba tiesiskumu
- piedalīties profesionālās ievirzes izglītības iestāžu, izglītības
programmu akreditācijā
- saskaņot interešu izglītības un profesionālās ievirzes izglītības
pedagoģisko darbinieku tarifikāciju un pārbaudīt atbilstību normatīvo aktu
prasībām
- koordinēt pašvaldības teritorijā esošo izglītības jomā strādājošo
darbinieku profesionālās kvalifikācijas paaugstināšanu, tālākizglītību un
pedagogu darba kvalitātes novērtēšanu
- koordinēt izglītības un jaunatnes pasākumus, interešu izglītību un ārpus
stundu pasākumus
- īstenot pašvaldības politiku pieaugušo izglītībā
- piedalīties ar interešu, profesionālās ievirzes un
tālākizglītību saistītu projektu izstrādē un īstenošanā
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas nosūtīt uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv (ar
norādi "Konkursam uz Izglītības pārvaldes Profesionālās, interešu un
tālākizglītības nodaļas vadītāja amatu"). Pieteikšanās termiņš līdz
2015.gada 18.februārim. Tālrunis informācijai 67093921.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri
tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.
OP 2015/27.AKK6
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmala ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta,
teritorijas ziņā otra lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala
būtu labākā dzīvesvieta saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem
tūrisma galamērķiem Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves
kvalitāti, stiprināt starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu
pilsētas un kūrorta saimniecības attīstību.
Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja
Tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz
izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes
komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā
Aicinām pieteikties būvinspektora amatam Pilsētplānošanas nodaļā
Prasības:
- augstākā izglītība arhitektūras vai būvniecības jomā
- reģistrēts būvinspektoru reģistrā
- vēlama pieredze līdzīgā amatā (vismaz 3 gadi)
- zināšanas arhitektūras un būvniecības jomā un likumdošanā, būvniecību
reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība,
komunikabilitāte, precizitāte un atbildības izjūta, vēlme celt savu
profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra
- prasmes strādāt ar datoru
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt būvju būvniecības procesa tiesiskumu
- sniegt atzinumus par būvju pārbaudi
- sagatavot dokumentāciju būvju pieņemšanai ekspluatācijā un vadīt komisijas
darbu
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, atsauksmes (vēlams) nosūtīt uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv
(ar norādi "Konkursam uz Būvinspektora amatu"). Pieteikumus sūtīt
līdz 2015.gada 13.martam. Tālrunis informācijai 67093921.
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus
uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.
OP 2015/27.AKK7
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmala ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta,
teritorijas ziņā otra lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala
būtu labākā dzīvesvieta saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem
tūrisma galamērķiem Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves
kvalitāti, stiprināt starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu
pilsētas un kūrorta saimniecības attīstību.
Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja
Tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz
izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes
komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā
Aicinām pieteikties Izglītības pārvaldes Vispārējās izglītības nodaļas
vadītāja/-as amatam
Prasības:
- augstākā pedagoģiskā izglītība vai augstākā izglītība un skolotāja
kvalifikācija
- ne mazāk kā 2 gadu pieredze izglītības vadības
darbā, par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vispārējās izglītības jomas
vadības darbā
- ļoti labas zināšanas un spējas orientēties vispārējās izglītības procesos
un metodiskajā darbā
- ļoti labas zināšanas izglītības jomas, tai skaitā vispārējās izglītības un
ar to saistītajiem valsts un pašvaldību normatīvajiem un likumdošanas
dokumentiem
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām un angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī
izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties pašvaldības izglītības iestāžu un izglītības programmu
akreditācijā
- saskaņot vispārējās izglītības pedagoģisko darbinieku tarifikāciju un
pārbaudīt atbilstību normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt valsts pārbaudes darbu organizēšanu Ministru kabineta
noteiktajā kārtībā
- sadarbībā ar citām institūcijām organizēt un koordinēt mācību priekšmetu
olimpiādes, konkursus un citus pasākumus
- veicināt un saskaņot izglītības programmu izstrādi un īstenošanu
izglītības iestādēs
- nodrošināt pašvaldības izglītības iestāžu darbības uzraudzību un analīzi,
izglītības procesa kvalitāti, izstrādāt priekšlikumus izglītības iestāžu darba
uzlabošanai, sniegt metodisko palīdzību
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas nosūtīt uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv (ar
norādi "Konkursam uz Izglītības pārvaldes Vispārējās izglītības nodaļas
vadītāja amatu"). Pieteikšanās termiņš līdz 2015.gada 18.februārim. Tālrunis
informācijai 67093921.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri
tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.
OP 2015/27.AKK8
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmala ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta,
teritorijas ziņā otra lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala
būtu labākā dzīvesvieta saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem
tūrisma galamērķiem Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves
kvalitāti, stiprināt starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu
pilsētas un kūrorta saimniecības attīstību.
Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja
Tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz
izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes
komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā
Aicinām pieteikties atklātā konkursā Izglītības pārvaldes vadītāja/-as amatam
Prasības:
- augstākā izglītība (maģistra grāds) pedagoģijā izglītības zinātnē
- ne mazāk kā 5 gadi darba pieredze vadošā amatā
atbilstošā darbības jomā
- darba pieredze un zināšanas par vispārējās, profesionālās un interešu
izglītības jomām, kā arī pieredze mācību satura izstrādē šajās jomās
- zināšanas par izglītības jomu reglamentējošajiem normatīvajiem dokumentiem
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām un angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī
izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- prasme vadīt motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt, organizēt un kontrolēt pārvaldes darbu, noteikt darbības
prioritātes
- vadīt politikas un stratēģijas plānošanu, analizēt situāciju nozarē
- kontrolēt un pārraudzīt pašvaldības padotībā esošo izglītības iestāžu
darbību
- izvērtēt pārvaldes darbinieku sagatavotos dokumentu projektus
- nodrošināt un kontrolēt vienotu standartu izstrādāšanu un ieviešanu, kas
saistīti ar pārvaldes darbību
- piedalīties darba grupās un sagatavot priekšlikumus par atbildībā
esošajiem jautājumiem
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas nosūtīt uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv (ar
norādi "Konkursam uz Izglītības pārvaldes vadītāja amatu").
Pieteikšanās termiņš līdz 2015.gada 25.februārim. Tālrunis informācijai
67093921.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri
tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.
OP 2015/27.AKK9
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496,
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Zemgales
reģionālās nodaļas Zemgales Pensiju daļas inspektora/-es valsts civildienesta
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1,
Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kam
ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam)10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī".
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālajai nodaļai, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Pensiju daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu:
zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.
OP 2015/27.AKK10
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496,
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Zemgales
reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes
ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam)10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī".
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālajai nodaļai, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai
sūtīt uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām
67600651.
OP 2015/27.AKK11
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehnoloģiskās
daļas datubāzes programmētājs
Pamatpienākumi:
- veikt patstāvīgu darbu, lai izpildītu Centrālās statistikas pārvaldes (CSP)
noteiktos uzdevumus informācijas tehnoloģiju jomā
- veikt informācijas sistēmu analīzi un projektēšanu atbilstoši statistikas
vajadzībām
- testēt ISDAVS (Integrētās statistisko datu apstrādes un vadības sistēma)
jaunas versijas un piedalīties ISDAVS izstrādes un uzlabošanas procesā
- piedalīties jaunas ISDAVS funkcionalitātes pielietojuma scenāriju izveidē
- veidot datu ievada aplikācijas, izmantojot ISDAVS-CASIS programmu
- veikt datu bāzu un aplikāciju serveru uzturēšanu un informācijas
atjaunošanu (MS SQL)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai ar to saistītā nozarē
- darba pieredze programmētāja amatā ilgāka par gadu
- pieredze programmēšanā .NET vidē
- labas SQL un T-SQL zināšanas
- labas MS SQL SERVER datubāzes servera zināšanas
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā C līmeņa 1.pakāpē
- labas komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) sūtīt vai iesniegt Centrālās statistikas
pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļai Lāčplēša ielā 1, Rīgā,
LV-1301, e-pasts: personals@csb.gov.lv, fakss
67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Sīkāka informācija CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/27.AKK12
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Pielietojuma programmatūras
izstrādes daļas datubāzes programmētājs
Pamatpienākumi:
- INTRANET sistēmas uzturēšana
- LOTUS NOTES sistēmas uzturēšana un attīstība
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai ar to saistītā nozarē (var būt pēdējā kursa students)
- pieredze darbā ar MS Access un SQL datu bāzēm (veidošana, programmēšana,
uzturēšana)
- pieredze LOTUS datu bāzu veidošanā un administrēšanā
- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā C līmeņa 1.pakāpē
- labas komunikācijas prasmes
- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) sūtīt vai iesniegt Centrālās statistikas
pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļai Lāčplēša ielā 1, Rīgā,
LV-1301, e-pasts: personals@csb.gov.lv, fakss
67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Sīkāka informācija CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/27.AKK13
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Zemgales kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā) (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku; darba pienākumi jāveic Zemgales reģionā)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds vai ārsta palīga
kvalifikācija, vai augstākā izglītība māszinībās, vai profesionālā bakalaura
grāds veselības aprūpē
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze
veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un izmantošana praksē
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība (amatam paredzēti regulāri darba
braucieni)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par
piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu no 540,00 EUR (bruto alga pārbaudes laikā, ja nav profesionālās
pieredzes), sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem) Jelgavā, Zemgales prospektā 3
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "inspektors
Zemgales kontroles nodaļā", CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar
kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai, un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā,
LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu vi.konkursi@vi.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675, mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2015/27.AKK14
Valsts kase (Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta
finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti,
valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības politiku
instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu: Informātikas departamenta Informācijas tehnoloģiju
attīstības daļas vecākais/-ā eksperts/-e (sistēmu analītiķis/-e) (vakance uz
noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties vai koordinēt jaunu informācijas sistēmu vai atsevišķu
komponenšu ieviešanas projektus
- sagatavot informācijas sistēmu tehniskās specifikācijas un piedalīties specifikāciju
saskaņošanā un piegādātās programmatūras testēšanā
- analizēt informācijas sistēmu lietotāju vajadzības - problēmas un izmaiņu
pieprasījumus, koordinēt informācijas sistēmu izmaiņu procesu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai finanšu jomā, kas
papildināta ar zināšanām informācijas sistēmu analīzes vai programmēšanas jomā
- izpratne par programminženieriju un programmatūru dzīves ciklu
- pieredze informāciju sistēmu izstrādes un/vai izmaiņu ieviešanas jomā,
t.sk. praktiskas iemaņas testēšanā un programmēšanā
- zināšanas un iemaņas darbā ar SQL, SAP, SAP BO, datu noliktavām, PHP, ABAP
tiks uzskatītas par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas IT jomā
- precizitāte, iniciatīva, spēja plānot un organizēt savu darbu
- klientorientēta pieeja darbam un labas
komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "ITAD_Vards_Uzvards"
uz e-pastu personals@kase.gov.lv
vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu
informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/27.AKR1
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Administratoru
uzraudzības departamenta juriskonsultu amatos uz noteiktu laiku 2015.gada
28.janvārī iecelta SANTA GRUNTE un JEĻENA TREĻA, 2015.gada 29.janvārī iecelts
JĀNIS MAZITĀNS, 2015.gada 2.februārī iecelta LAURA BREMMERE un 2015.gada
9.februārī tiks iecelta LIENE SALTUPE.
OP 2015/27.AKR2
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Sēlijas
virsmežniecības Daudzeses nodaļas mežziņa ierēdņa
amatā 09.02.2015. iecelts IVARS LĪCĪTIS.
OP 2015/27.AKR3
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Viduslatvijas reģionālās
lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecākās
referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 2.februāra iecelta AGNESE
PĒTERSONE.
OP 2015/27.AKR4
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Lauku atbalsta
dienesta Ziemeļvidzemes reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības
un lauku attīstības daļas vecākā referenta amatu (sludinājums publicēts
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2014.gada 5.decembrī) ir noslēdzies bez rezultāta.