Laidiens: 09.02.2015., Nr. 27

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/27.AKK1

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz viena gada darba pieredze jurista specialitātē

- administratīvā procesa tiesību un maksātnespējas procesu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- vēlama pieredze un zināšanas darba tiesību jomā

- analītiskā domāšana, ētiskums, iniciatīva un komunikācija

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- iesniegumu, kas saistīti ar maksātnespējīgo darba devēju darbinieku prasījumu apmierināšanu, izskatīšana un lēmumu (administratīvo aktu) projektu sagatavošana

- informācijas pieprasījuma, atbildes u. c. vēstuļu projektu sagatavošana

- sūdzību par maksātnespējas procesa administratoru rīcību, kas saistīta ar maksātnespējīgo darba devēju darbinieku prasījumu apmierināšanu, izskatīšana un maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2015/27.AKK2

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz tiesneša amata vietu Talsu rajona tiesas zemesgrāmatu nodaļā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi")

- izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai to apliecinātas kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu, adrese: Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063853, 67063854.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2015/27.AKK3

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē 2015.gada 5.februārī "Latvijas Vēstnesī" publicēto sludinājumu par Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2 vakances uz noteiktu laiku). Informāciju par pieteikšanās termiņu lūdzam izteikt šādā redakcijā: Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID GS amatu (jūsu vārds, uzvārds).


OP 2015/27.AKK4

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmala ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta, teritorijas ziņā otra lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala būtu labākā dzīvesvieta saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem tūrisma galamērķiem Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves kvalitāti, stiprināt starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu pilsētas un kūrorta saimniecības attīstību.

Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja Tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā

Aicinām pieteikties Izglītības pārvaldes Izglītības attīstības nodaļas vadītāja/-as amatam

Prasības:

- augstākā pedagoģiskā izglītība vai augstākā izglītība un skolotāja kvalifikācija

- ne mazāk kā 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā, par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar izglītības nozares politikas izstrādi

- zināšanas un spējas orientēties vispārējās izglītības, profesionālās, interešu un tālākizglītības darbības jomās

- ļoti labas zināšanas par izglītības jomas un ar to saistītajiem valsts un pašvaldību normatīvajiem un likumdošanas dokumentiem, kā arī zināšanas par iepirkumu procedūras organizēšanu

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības un citu finanšu instrumentu projektu īstenošanu

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei

- prasme vadīt motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt pašvaldības izglītības iestāžu darbības uzraudzību un analīzi, izglītības procesa kvalitāti, izstrādāt priekšlikumus izglītības iestāžu darba uzlabošanai, sniegt metodisko palīdzību

- analizēt izglītības attīstības tendences pašvaldībā, izstrādāt izglītības attīstības programmu, normatīvos aktus un citus dokumentus atbilstoši Izglītības pārvaldes kompetencei

- izstrādāt pārvaldes gada darba plānu, saskaņot pašvaldības izglītības iestāžu attīstības programmas, apstiprināt izglītības iestāžu darba plānus mācību gadam

- pārstāvēt pašvaldību kā projektu pieteicēju Eiropas Savienības struktūrfondu finansējuma saņemšanai un citu ārvalstu projektu līdzekļu piesaistei atbilstoši savai kompetencei

- izstrādāt priekšlikumus un piedalīties pašvaldības budžeta projekta izstrādē Izglītības pārvaldes kompetences jautājumos

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu Izglītības pārvaldes atbildībā esošajās iepirkuma procedūrās

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz Izglītības pārvaldes Izglītības attīstības nodaļas vadītāja amatu"). Pieteikšanās termiņš līdz 2015.gada 18.februārim. Tālrunis informācijai 67093921.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.


OP 2015/27.AKK5

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmala ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta, teritorijas ziņā otra lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala būtu labākā dzīvesvieta saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem tūrisma galamērķiem Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves kvalitāti, stiprināt starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu pilsētas un kūrorta saimniecības attīstību.

Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja Tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā

Aicinām pieteikties Izglītības pārvaldes Profesionālās, interešu un tālākizglītības nodaļas vadītāja/-as amatam

Prasības:

- augstākā pedagoģiskā izglītība vai augstākā izglītība un skolotāja kvalifikācija

- ne mazāk kā 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā, par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze atbilstošas jomas izglītības vadības darbā

- ļoti labas zināšanas un spējas orientēties profesionālās ievirzes, interešu un tālākizglītības procesos un metodiskajā darbā

- ļoti labas zināšanas par atbildībā esošo darbības jomu saistītajiem valsts un pašvaldību normatīvajiem un likumdošanas dokumentiem

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt organizatorisko un metodisko palīdzību izglītības procesa nodrošināšanā profesionālās ievirzes, interešu un tālākizglītības programmu īstenošanā

- pārraudzīt pašvaldības padotībā esošo profesionālās ievirzes un interešu izglītības iestāžu darba tiesiskumu

- piedalīties profesionālās ievirzes izglītības iestāžu, izglītības programmu akreditācijā

- saskaņot interešu izglītības un profesionālās ievirzes izglītības pedagoģisko darbinieku tarifikāciju un pārbaudīt atbilstību normatīvo aktu prasībām

- koordinēt pašvaldības teritorijā esošo izglītības jomā strādājošo darbinieku profesionālās kvalifikācijas paaugstināšanu, tālākizglītību un pedagogu darba kvalitātes novērtēšanu

- koordinēt izglītības un jaunatnes pasākumus, interešu izglītību un ārpus stundu pasākumus

- īstenot pašvaldības politiku pieaugušo izglītībā

- piedalīties ar interešu, profesionālās ievirzes un tālākizglītību saistītu projektu izstrādē un īstenošanā

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz Izglītības pārvaldes Profesionālās, interešu un tālākizglītības nodaļas vadītāja amatu"). Pieteikšanās termiņš līdz 2015.gada 18.februārim. Tālrunis informācijai 67093921.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.


OP 2015/27.AKK6

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmala ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta, teritorijas ziņā otra lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala būtu labākā dzīvesvieta saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem tūrisma galamērķiem Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves kvalitāti, stiprināt starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu pilsētas un kūrorta saimniecības attīstību.

Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja Tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā

Aicinām pieteikties būvinspektora amatam Pilsētplānošanas nodaļā

Prasības:

- augstākā izglītība arhitektūras vai būvniecības jomā

- reģistrēts būvinspektoru reģistrā

- vēlama pieredze līdzīgā amatā (vismaz 3 gadi)

- zināšanas arhitektūras un būvniecības jomā un likumdošanā, būvniecību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, komunikabilitāte, precizitāte un atbildības izjūta, vēlme celt savu profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra

- prasmes strādāt ar datoru

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt būvju būvniecības procesa tiesiskumu

- sniegt atzinumus par būvju pārbaudi

- sagatavot dokumentāciju būvju pieņemšanai ekspluatācijā un vadīt komisijas darbu

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, atsauksmes (vēlams) nosūtīt uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz Būvinspektora amatu"). Pieteikumus sūtīt līdz 2015.gada 13.martam. Tālrunis informācijai 67093921.

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.


OP 2015/27.AKK7

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmala ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta, teritorijas ziņā otra lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala būtu labākā dzīvesvieta saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem tūrisma galamērķiem Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves kvalitāti, stiprināt starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu pilsētas un kūrorta saimniecības attīstību.

Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja Tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā

Aicinām pieteikties Izglītības pārvaldes Vispārējās izglītības nodaļas vadītāja/-as amatam

Prasības:

- augstākā pedagoģiskā izglītība vai augstākā izglītība un skolotāja kvalifikācija

- ne mazāk kā 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā, par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vispārējās izglītības jomas vadības darbā

- ļoti labas zināšanas un spējas orientēties vispārējās izglītības procesos un metodiskajā darbā

- ļoti labas zināšanas izglītības jomas, tai skaitā vispārējās izglītības un ar to saistītajiem valsts un pašvaldību normatīvajiem un likumdošanas dokumentiem

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei

- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties pašvaldības izglītības iestāžu un izglītības programmu akreditācijā

- saskaņot vispārējās izglītības pedagoģisko darbinieku tarifikāciju un pārbaudīt atbilstību normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt valsts pārbaudes darbu organizēšanu Ministru kabineta noteiktajā kārtībā

- sadarbībā ar citām institūcijām organizēt un koordinēt mācību priekšmetu olimpiādes, konkursus un citus pasākumus

- veicināt un saskaņot izglītības programmu izstrādi un īstenošanu izglītības iestādēs

- nodrošināt pašvaldības izglītības iestāžu darbības uzraudzību un analīzi, izglītības procesa kvalitāti, izstrādāt priekšlikumus izglītības iestāžu darba uzlabošanai, sniegt metodisko palīdzību

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz Izglītības pārvaldes Vispārējās izglītības nodaļas vadītāja amatu"). Pieteikšanās termiņš līdz 2015.gada 18.februārim. Tālrunis informācijai 67093921.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.


OP 2015/27.AKK8

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmala ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta, teritorijas ziņā otra lielākā pašvaldība Latvijā. Mēs rūpējamies, lai Jūrmala būtu labākā dzīvesvieta saviem iedzīvotājiem un viens no iecienītākajiem tūrisma galamērķiem Ziemeļeiropā. Mūsu mērķis ir celt jūrmalnieku dzīves kvalitāti, stiprināt starptautisko konkurētspēju un nodrošināt sabalansētu pilsētas un kūrorta saimniecības attīstību.

Ja vēlies būt daļa no leģendārās kūrortpilsētas attīstības īstenotājiem, ja Tev ir vēlme un spēja apliecināt sevi kā profesionālu, atbildīgu, radošu un uz izaugsmi orientētu darbinieku, aicinām pievienoties Jūrmalas pilsētas domes komandai un strādāt vienā no skaistākajām un dinamiskākajām pilsētām Latvijā

Aicinām pieteikties atklātā konkursā Izglītības pārvaldes vadītāja/-as amatam

Prasības:

- augstākā izglītība (maģistra grāds) pedagoģijā izglītības zinātnē

- ne mazāk kā 5 gadi darba pieredze vadošā amatā atbilstošā darbības jomā

- darba pieredze un zināšanas par vispārējās, profesionālās un interešu izglītības jomām, kā arī pieredze mācību satura izstrādē šajās jomās

- zināšanas par izglītības jomu reglamentējošajiem normatīvajiem dokumentiem

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei

- prasme vadīt motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt, organizēt un kontrolēt pārvaldes darbu, noteikt darbības prioritātes

- vadīt politikas un stratēģijas plānošanu, analizēt situāciju nozarē

- kontrolēt un pārraudzīt pašvaldības padotībā esošo izglītības iestāžu darbību

- izvērtēt pārvaldes darbinieku sagatavotos dokumentu projektus

- nodrošināt un kontrolēt vienotu standartu izstrādāšanu un ieviešanu, kas saistīti ar pārvaldes darbību

- piedalīties darba grupās un sagatavot priekšlikumus par atbildībā esošajiem jautājumiem

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz Izglītības pārvaldes vadītāja amatu"). Pieteikšanās termiņš līdz 2015.gada 25.februārim. Tālrunis informācijai 67093921.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.


OP 2015/27.AKK9

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pensiju daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kam ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam)10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2015/27.AKK10

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam)10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2015/27.AKK11

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehnoloģiskās daļas datubāzes programmētājs

Pamatpienākumi:

- veikt patstāvīgu darbu, lai izpildītu Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) noteiktos uzdevumus informācijas tehnoloģiju jomā

- veikt informācijas sistēmu analīzi un projektēšanu atbilstoši statistikas vajadzībām

- testēt ISDAVS (Integrētās statistisko datu apstrādes un vadības sistēma) jaunas versijas un piedalīties ISDAVS izstrādes un uzlabošanas procesā

- piedalīties jaunas ISDAVS funkcionalitātes pielietojuma scenāriju izveidē

- veidot datu ievada aplikācijas, izmantojot ISDAVS-CASIS programmu

- veikt datu bāzu un aplikāciju serveru uzturēšanu un informācijas atjaunošanu (MS SQL)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs vai ar to saistītā nozarē

- darba pieredze programmētāja amatā ilgāka par gadu

- pieredze programmēšanā .NET vidē

- labas SQL un T-SQL zināšanas

- labas MS SQL SERVER datubāzes servera zināšanas

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā C līmeņa 1.pakāpē

- labas komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) sūtīt vai iesniegt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļai Lāčplēša ielā 1, Rīgā, LV-1301, e-pasts: personals@csb.gov.lv, fakss 67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sīkāka informācija CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/27.AKK12

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Pielietojuma programmatūras izstrādes daļas datubāzes programmētājs

Pamatpienākumi:

- INTRANET sistēmas uzturēšana

- LOTUS NOTES sistēmas uzturēšana un attīstība

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs vai ar to saistītā nozarē (var būt pēdējā kursa students)

- pieredze darbā ar MS Access un SQL datu bāzēm (veidošana, programmēšana, uzturēšana)

- pieredze LOTUS datu bāzu veidošanā un administrēšanā

- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā C līmeņa 1.pakāpē

- labas komunikācijas prasmes

- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) sūtīt vai iesniegt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļai Lāčplēša ielā 1, Rīgā, LV-1301, e-pasts: personals@csb.gov.lv, fakss 67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sīkāka informācija CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/27.AKK13

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zemgales kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darba pienākumi jāveic Zemgales reģionā)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds vai ārsta palīga kvalifikācija, vai augstākā izglītība māszinībās, vai profesionālā bakalaura grāds veselības aprūpē

- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un izmantošana praksē

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība (amatam paredzēti regulāri darba braucieni)

GALVENIE PIENĀKUMI:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu

- mēnešalgu no 540,00 EUR (bruto alga pārbaudes laikā, ja nav profesionālās pieredzes), sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības standartiem) Jelgavā, Zemgales prospektā 3

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "inspektors Zemgales kontroles nodaļā", CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu vi.konkursi@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2015/27.AKK14

Valsts kase (Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu: Informātikas departamenta Informācijas tehnoloģiju attīstības daļas vecākais/-ā eksperts/-e (sistēmu analītiķis/-e) (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties vai koordinēt jaunu informācijas sistēmu vai atsevišķu komponenšu ieviešanas projektus

- sagatavot informācijas sistēmu tehniskās specifikācijas un piedalīties specifikāciju saskaņošanā un piegādātās programmatūras testēšanā

- analizēt informācijas sistēmu lietotāju vajadzības - problēmas un izmaiņu pieprasījumus, koordinēt informācijas sistēmu izmaiņu procesu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai finanšu jomā, kas papildināta ar zināšanām informācijas sistēmu analīzes vai programmēšanas jomā

- izpratne par programminženieriju un programmatūru dzīves ciklu

- pieredze informāciju sistēmu izstrādes un/vai izmaiņu ieviešanas jomā, t.sk. praktiskas iemaņas testēšanā un programmēšanā

- zināšanas un iemaņas darbā ar SQL, SAP, SAP BO, datu noliktavām, PHP, ABAP tiks uzskatītas par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas IT jomā

- precizitāte, iniciatīva, spēja plānot un organizēt savu darbu

- klientorientēta pieeja darbam un labas komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "ITAD_Vards_Uzvards" uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/27.AKR1

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Administratoru uzraudzības departamenta juriskonsultu amatos uz noteiktu laiku 2015.gada 28.janvārī iecelta SANTA GRUNTE un JEĻENA TREĻA, 2015.gada 29.janvārī iecelts JĀNIS MAZITĀNS, 2015.gada 2.februārī iecelta LAURA BREMMERE un 2015.gada 9.februārī tiks iecelta LIENE SALTUPE.


OP 2015/27.AKR2

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Sēlijas virsmežniecības Daudzeses nodaļas mežziņa ierēdņa amatā 09.02.2015. iecelts IVARS LĪCĪTIS.


OP 2015/27.AKR3

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Viduslatvijas reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 2.februāra iecelta AGNESE PĒTERSONE.


OP 2015/27.AKR4

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Lauku atbalsta dienesta Ziemeļvidzemes reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecākā referenta amatu (sludinājums publicēts Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2014.gada 5.decembrī) ir noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)