Laidiens: 23.12.2015., Nr. 251
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/251.AKK1
Datu valsts inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka/-es vietu
- Otrās uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es
amats (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt un analizēt, sagatavot slēdzienus un atzinumus inspekcijas
kompetences jautājumos
- konsultāciju sniegšana par Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem
jautājumiem
- izskatīt iesniegumus inspekcijas kompetences jautājumos
- piedalīties preventīvajās un pirmsreģistrācijas pārbaudēs
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā vai nepabeigtā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība
sociālās zinātnēs
- Datu valsts inspekcijas darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas un pieredze jurisprudencē, personas datu aizsardzības jomā tiks
uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas administratīvā procesa tiesībās un pieredze administratīvā
procesa piemērošanā tiks uzskatītas par priekšrocību;
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski; tiks pārbaudītas
ar praktisko uzdevumu), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatīta par
priekšrocību
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel, interneta
resursiem
- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt, strukturēt informāciju un
izdarīt secinājumus
- labas komunikācijas prasmes, argumentācijas un pārliecināšanas spējas
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un lojalitāte
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Amats klasificēts 26.3. saimes III līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2016. gada 15. janvārim
sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv
(ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa
ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
uz nākamo konkursa kārtu.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga.
OP 2015/251.AKK2
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka/-es amata vietu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un
iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras līgumu un iepirkumu nodaļā
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu
gaitu atbilstoši normatīvajiem aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus,
nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u. c. dokumentus)
- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus
- piedalīties publisko iepirkumu procedūru dokumentāciju izstrādē, sniegt
priekšlikumus attiecībā uz iepirkumu dokumentāciju izstrādi un uzlabošanu
- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība
- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā
- teicamas sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas
prasmes
- spēja noteikt prioritātes, pieņemt pamatotus lēmumus un patstāvīgi rast
problēmu risinājumus
- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 664 EUR līdz 874 EUR pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 12. janvārim
(ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta
adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67300241.
OP 2015/251.AKK3
Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts
institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un
ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties
valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru
darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē
sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.
VALSTS REVIDENTS/-E
Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Revīzijas
departaments
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz nenoteiktu laiku
Latvijas Republikas Valsts
kontrole izsludina konkursu uz valsts revidenta/-es amata vietu, nosakot šādas
prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā
- vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedības, finanšu vai revīziju jomā
- pieredze analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot
savu viedokli
- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes
Galvenais amata pienākums ir veikt revīzijas atbilstoši Valsts kontrolē
noteiktajai metodoloģijai un starptautiskajiem revīzijas standartiem:
- piedalīties revīzijas gaitas plānošanā
- apkopot, analizēt un izvērtēt revīzijai nepieciešamo informāciju
- sagatavot revīzijas ziņojumu projektus, to daļas
- dokumentēt revīzijas veikšanu
Par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi valsts pārvaldē, tiesību aktu
piemērošanas jautājumu risināšanā un angļu valodas zināšanas.
Saviem darbiniekiem piedāvājam:
- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņa starp revidentu grupām uz
rezultātu orientētā institūcijā
- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem
- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt
ieteikumus nozares darbības uzlabošanai
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta
prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām
- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz valsts revidenta
amatu" līdz 2016. gada 14. janvārim ieskaitot, lūdzam sūtīt uz
e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv vai aizpildīt
pieteikuma anketu Valsts kontroles mājaslapā http://www.lrvk.gov.lv/personals/darba-piedavajumi/.
Tālr. informācijai 67017528 vai 67017674.
OP 2015/251.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta direktora vietnieka/-es finanšu
plānošanas un grāmatvedības jautājumos amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt ministrijas ikgadējā konsolidētā budžeta projekta izstrādi un
tā izpildi saskaņā ar budžeta likumā piešķirto apropriāciju, budžeta līdzekļu
plānošanu, sadali un izlietojuma kontroli normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- nodrošināt ministrijas grāmatvedības darbu un normatīvajos aktos noteikto
grāmatvedības pārskatu sagatavošanu
- nodrošināt ministrijas un padotības iestāžu konsolidēto mēnešu, ceturkšņu
un gada finanšu pārskatu sagatavošanu
- veicināt progresīvāko grāmatvedības uzskaites metožu ieviešanu ministrijā
un tās padotībā esošajās iestādēs
- izstrādāt un pilnveidot ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu
grāmatvedību reglamentējošos aktus
- nodrošināt ministrijas padotībā esošo iestāžu metodisko vadību
grāmatvedības jautājumos, budžeta plānošanas un izpildes jautājumos
- atbildēt par lietišķu sadarbību starp ministrijām un citu valsts
institūciju atbilstošām struktūrvienībām
- pārstāvēt departamentu savas kompetences jautājumos attiecībās ar citām
ministrijām un valsts pārvaldes institūcijām, pašvaldībām, kā arī fiziskām un
juridiskām personām
- veikt departamenta un ministrijas padotībā esošo iestāžu finanšu darba
rezultātu novērtēšanu
- veikt ministrijas finanšu analīzi un vadību, regulāri sniegt priekšlikumus
ministrijas finanšu rādītāju analīzes un finanšu ilgtermiņa prognozes
nodrošināšanā
- atbilstoši departamenta kompetencei sagatavot priekšlikumus ministrijas
vidēja termiņa darbības stratēģijai un sniegt informāciju ministrijas gada
publiskajam pārskatam
- veikt patstāvīgu ministrijas un tās struktūrvienību finanšu risku
uzraudzību un izvērtēšanu, regulāri iesaistīties priekšlikumu sniegšanā finanšu
risku novēršanai un konsultēt struktūrvienību vadītājus saistībā ar finanšu
risku novēršanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
finansēs, ekonomikā vai grāmatvedībā (vēlams maģistra grāds finansēs, ekonomikā
vai grāmatvedībā)
- pieredze vadošā amatā (vismaz 3 gadi)
- pieredze grāmatvedības uzskaites un atskaites jomā (vismaz 3 gadi)
- pieredze finanšu plānošanas jomā (vismaz 3 gadi)
- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)
- pieredze darbā lielā uzņēmumā (nodarbināto skaits - virs 200)
- zināšanas par grāmatvedības uzskaites un atskaites jautājumiem, finanšu
jomu un valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām
un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas kā svešvalodas zināšanas
līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu
izpildē
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un grāmatvedības
programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 419. kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892, 67047839.
Amats klasificēts 12.1. amata apakšsaimes V
līmenī (13. mēnešalgu grupa). Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības
izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem,
kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2015/251.AKK5
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto darbinieka darbavietu - Agroķīmijas departamenta
Agroķīmijas laboratorijas eksperts/-e (ķīmiķis analītiķis)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ķīmijā, bioloģijā, dabas zinībās vai ar lauksaimniecību
saistītā jomā (priekšroka pretendentiem ar specializāciju ķīmijā)
- prasme veikt paraugu testēšanu
- prasme veikt tehniskus darbus
- prasme strādāt ar laboratorijas iekārtām un reaģentiem
- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Office)
- precizitāte un atbildības izjūta
- komunikācijas prasmes
- labas latviešu valodas zināšanas
- spēja strādāt komandā, ētiskums
Galvenie darba uzdevumi:
- analizējamo produktu sagatavošana
- specializēto iekārtu darbināšana un uzraudzīšana
- dokumentu sagatavošana
- ķīmisko trauku, iekārtu un palīginstrumentu mazgāšana un žāvēšana
- augsnes un mēslošanas līdzekļu ķīmisko analīžu veikšana
- dažādu tehnisku darbu veikšana
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2015/251.AKK6
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto
Gulbenes nodaļas vadītāja vietnieka/-es amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā ar tiesību aktiem (pieteikuma vēstulē norādīt - kādiem)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas
Republikā (2010. gada 21. jūnija Ministru kabineta noteikumi Nr. 564
"Uzturēšanās atļauju noteikumi")
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā (Imigrācijas likums un 2010. gada 21. jūnija
Ministru kabineta noteikumi Nr. 564 "Uzturēšanās atļauju noteikumi)
- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
Galvenie amata pienākumi:
- lēmumprojektu sagatavošana nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās
atļaujas, ielūgumi, izsaukumi, ziņu sniegšana no Iedzīvotāju reģistra)
- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām
- administratīvo pārkāpumu protokolu izskatīšana
- ziņu iekļaušana Iedzīvotāju reģistrā
- koordinēt personu apliecinošu dokumentu noformēšanu un izsniegšanu
- nodrošināt dokumentu personu tiesiskā statusa noteikšanai un maiņai
pieņemšanu
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 23. saime, IIIB līmenis, 9. mēnešalgu
grupa)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus: Gulbenē, Ūdensvada ielā 2a
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu
vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2015/251.AKK7
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto
Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Eiropas lietu un
starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amata vietu (uz noteiktu laiku - ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze ziņojumu un izpētes darbu izstrādē (ilgāka par vienu gadu)
- prasme analizēt plaša profila informāciju un statistikas datus, izvērtēt
cēloņsakarības
- padziļinātas zināšanas un interese par migrācijas jautājumiem
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildība un precizitāte
- zināšanas par diplomātisko protokolu un etiķeti, pieredze vizīšu
organizēšanā
- teicamas prasmes argumentēt, izklāstīt un prezentēt viedokli
Galvenie amata pienākumi:
- gatavot izpētes darbus un ziņojumus migrācijas jomā
- nodrošināt statistikas datu uzkrāšanu un analīzi
- gatavot informāciju politikas veidotāju vajadzībām
- organizēt un koordinēt ārvalstu vizītes un nodrošināt diplomātiskā
protokola prasību ievērošanu
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu
grupa)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3,
Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu
vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2015/251.AKK8
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto
Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta direktora/-es amata vietu
(uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs (vēlams vadībzinībās)
- darba pieredze vadošā amatā valsts, pašvaldības vai privātajā sektorā ne mazāk kā trīs gadi un tādā amatā, kura pakļautībā ir bijuši
vismaz 15 darbinieki (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- pieredze stratēģisku un attīstības dokumentu izstrādē un resursu
plānošanā, pārmaiņu vadībā
- praktiskā darba pieredze gan nacionālu, gan starptautisku projektu
izstrādē, ieviešanā, koordinēšanā, uzraudzībā, t. sk. tādu projektu
sagatavošanā, koordinēšanā vai ieviešanas uzraudzībā, kas paredz lielu
informācijas sistēmu izveidošanu, ieviešanu un attīstīšanu
- praktiskā pieredze starptautiskās sadarbības organizēšanā un Eiropas lietu
jautājumu risināšana
- zināšanas projektu plānošanā, ieviešanā, budžeta plānošanā, risku
definēšanā un vadībā
- zināšanas publisko iepirkumu organizēšanas un valsts budžeta plānošanas
jautājumos
- zināšanas lietišķās etiķetes jautājumos
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- augsta precizitāte un labas komunikācijas prasmes
- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, labas argumentācijas
prasmes (rakstveidā un mutvārdos)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 35. saime, V līmenis, 13. mēnešalgu
grupa)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu
vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2015/251.AKK9
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto
Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Eiropas lietu un
starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es (Eiropas lietu jautājumos) amata vietu (uz noteiktu laiku -
ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība politikas zinātnē
- darba pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- zināšanas Eiropas Savienības jautājumos
- prasme analizēt plaša profila informāciju un statistikas datus, izvērtēt
cēloņsakarības
- padziļinātas zināšanas par migrācijas un patvēruma jautājumiem
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildība un precizitāte
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt priekšlikumus un izstrādāt Latvijas nacionālās pozīcijas un
instrukcijas dalībai Eiropas Savienības (ES) Padomes sanāksmēs
- pārstāvēt Latvijas viedokli migrācijas un patvēruma jautājumos ES Padomes
darba grupās
- analizēt ES tiesību aktu saturu un to ietekmi
- apkopot un sagatavot informāciju par migrācijas tendencēm
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu
grupa)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3,
Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu
vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.