Laidiens: 23.12.2015., Nr. 251

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/251.AKK1

Datu valsts inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka/-es vietu - Otrās uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es amats (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt un analizēt, sagatavot slēdzienus un atzinumus inspekcijas kompetences jautājumos

- konsultāciju sniegšana par Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- izskatīt iesniegumus inspekcijas kompetences jautājumos

- piedalīties preventīvajās un pirmsreģistrācijas pārbaudēs

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā vai nepabeigtā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālās zinātnēs

- Datu valsts inspekcijas darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas un pieredze jurisprudencē, personas datu aizsardzības jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas administratīvā procesa tiesībās un pieredze administratīvā procesa piemērošanā tiks uzskatītas par priekšrocību;

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski; tiks pārbaudītas ar praktisko uzdevumu), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel, interneta resursiem

- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt, strukturēt informāciju un izdarīt secinājumus

- labas komunikācijas prasmes, argumentācijas un pārliecināšanas spējas

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un lojalitāte

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Amats klasificēts 26.3. saimes III līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2016. gada 15. janvārim sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.

Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga.


OP 2015/251.AKK2

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka/-es amata vietu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras līgumu un iepirkumu nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u. c. dokumentus)

- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus

- piedalīties publisko iepirkumu procedūru dokumentāciju izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkumu dokumentāciju izstrādi un uzlabošanu

- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība

- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā

- teicamas sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- spēja noteikt prioritātes, pieņemt pamatotus lēmumus un patstāvīgi rast problēmu risinājumus

- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 664 EUR līdz 874 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 12. janvārim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.


OP 2015/251.AKK3

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.

VALSTS REVIDENTS/-E

Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Revīzijas departaments

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz nenoteiktu laiku

Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz valsts revidenta/-es amata vietu, nosakot šādas prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā

- vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedības, finanšu vai revīziju jomā

- pieredze analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli

- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes

Galvenais amata pienākums ir veikt revīzijas atbilstoši Valsts kontrolē noteiktajai metodoloģijai un starptautiskajiem revīzijas standartiem:

- piedalīties revīzijas gaitas plānošanā

- apkopot, analizēt un izvērtēt revīzijai nepieciešamo informāciju

- sagatavot revīzijas ziņojumu projektus, to daļas

- dokumentēt revīzijas veikšanu

Par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi valsts pārvaldē, tiesību aktu piemērošanas jautājumu risināšanā un angļu valodas zināšanas.

Saviem darbiniekiem piedāvājam:

- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņa starp revidentu grupām uz rezultātu orientētā institūcijā

- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem

- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt ieteikumus nozares darbības uzlabošanai

- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām

- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz valsts revidenta amatu" līdz 2016. gada 14. janvārim ieskaitot, lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv vai aizpildīt pieteikuma anketu Valsts kontroles mājaslapā http://www.lrvk.gov.lv/personals/darba-piedavajumi/. Tālr. informācijai 67017528 vai 67017674.


OP 2015/251.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma un finanšu departamenta direktora vietnieka/-es finanšu plānošanas un grāmatvedības jautājumos amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt ministrijas ikgadējā konsolidētā budžeta projekta izstrādi un tā izpildi saskaņā ar budžeta likumā piešķirto apropriāciju, budžeta līdzekļu plānošanu, sadali un izlietojuma kontroli normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- nodrošināt ministrijas grāmatvedības darbu un normatīvajos aktos noteikto grāmatvedības pārskatu sagatavošanu

- nodrošināt ministrijas un padotības iestāžu konsolidēto mēnešu, ceturkšņu un gada finanšu pārskatu sagatavošanu

- veicināt progresīvāko grāmatvedības uzskaites metožu ieviešanu ministrijā un tās padotībā esošajās iestādēs

- izstrādāt un pilnveidot ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu grāmatvedību reglamentējošos aktus

- nodrošināt ministrijas padotībā esošo iestāžu metodisko vadību grāmatvedības jautājumos, budžeta plānošanas un izpildes jautājumos

- atbildēt par lietišķu sadarbību starp ministrijām un citu valsts institūciju atbilstošām struktūrvienībām

- pārstāvēt departamentu savas kompetences jautājumos attiecībās ar citām ministrijām un valsts pārvaldes institūcijām, pašvaldībām, kā arī fiziskām un juridiskām personām

- veikt departamenta un ministrijas padotībā esošo iestāžu finanšu darba rezultātu novērtēšanu

- veikt ministrijas finanšu analīzi un vadību, regulāri sniegt priekšlikumus ministrijas finanšu rādītāju analīzes un finanšu ilgtermiņa prognozes nodrošināšanā

- atbilstoši departamenta kompetencei sagatavot priekšlikumus ministrijas vidēja termiņa darbības stratēģijai un sniegt informāciju ministrijas gada publiskajam pārskatam

- veikt patstāvīgu ministrijas un tās struktūrvienību finanšu risku uzraudzību un izvērtēšanu, regulāri iesaistīties priekšlikumu sniegšanā finanšu risku novēršanai un konsultēt struktūrvienību vadītājus saistībā ar finanšu risku novēršanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai grāmatvedībā (vēlams maģistra grāds finansēs, ekonomikā vai grāmatvedībā)

- pieredze vadošā amatā (vismaz 3 gadi)

- pieredze grāmatvedības uzskaites un atskaites jomā (vismaz 3 gadi)

- pieredze finanšu plānošanas jomā (vismaz 3 gadi)

- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)

- pieredze darbā lielā uzņēmumā (nodarbināto skaits - virs 200)

- zināšanas par grāmatvedības uzskaites un atskaites jautājumiem, finanšu jomu un valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem

- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas kā svešvalodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un grāmatvedības programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 419. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892, 67047839.

Amats klasificēts 12.1. amata apakšsaimes V līmenī (13. mēnešalgu grupa). Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2015/251.AKK5

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka darbavietu - Agroķīmijas departamenta Agroķīmijas laboratorijas eksperts/-e (ķīmiķis analītiķis)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ķīmijā, bioloģijā, dabas zinībās vai ar lauksaimniecību saistītā jomā (priekšroka pretendentiem ar specializāciju ķīmijā)

- prasme veikt paraugu testēšanu

- prasme veikt tehniskus darbus

- prasme strādāt ar laboratorijas iekārtām un reaģentiem

- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Office)

- precizitāte un atbildības izjūta

- komunikācijas prasmes

- labas latviešu valodas zināšanas

- spēja strādāt komandā, ētiskums

Galvenie darba uzdevumi:

- analizējamo produktu sagatavošana

- specializēto iekārtu darbināšana un uzraudzīšana

- dokumentu sagatavošana

- ķīmisko trauku, iekārtu un palīginstrumentu mazgāšana un žāvēšana

- augsnes un mēslošanas līdzekļu ķīmisko analīžu veikšana

- dažādu tehnisku darbu veikšana

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2015/251.AKK6

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Gulbenes nodaļas vadītāja vietnieka/-es amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā ar tiesību aktiem (pieteikuma vēstulē norādīt - kādiem)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas Republikā (2010. gada 21. jūnija Ministru kabineta noteikumi Nr. 564 "Uzturēšanās atļauju noteikumi")

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā (Imigrācijas likums un 2010. gada 21. jūnija Ministru kabineta noteikumi Nr. 564 "Uzturēšanās atļauju noteikumi)

- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)

Galvenie amata pienākumi:

- lēmumprojektu sagatavošana nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļaujas, ielūgumi, izsaukumi, ziņu sniegšana no Iedzīvotāju reģistra)

- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām

- administratīvo pārkāpumu protokolu izskatīšana

- ziņu iekļaušana Iedzīvotāju reģistrā

- koordinēt personu apliecinošu dokumentu noformēšanu un izsniegšanu

- nodrošināt dokumentu personu tiesiskā statusa noteikšanai un maiņai pieņemšanu

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 23. saime, IIIB līmenis, 9. mēnešalgu grupa)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus: Gulbenē, Ūdensvada ielā 2a

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumentu kopija

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2015/251.AKK7

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amata vietu (uz noteiktu laiku - ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- darba pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)

- pieredze ziņojumu un izpētes darbu izstrādē (ilgāka par vienu gadu)

- prasme analizēt plaša profila informāciju un statistikas datus, izvērtēt cēloņsakarības

- padziļinātas zināšanas un interese par migrācijas jautājumiem

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildība un precizitāte

- zināšanas par diplomātisko protokolu un etiķeti, pieredze vizīšu organizēšanā

- teicamas prasmes argumentēt, izklāstīt un prezentēt viedokli

Galvenie amata pienākumi:

- gatavot izpētes darbus un ziņojumus migrācijas jomā

- nodrošināt statistikas datu uzkrāšanu un analīzi

- gatavot informāciju politikas veidotāju vajadzībām

- organizēt un koordinēt ārvalstu vizītes un nodrošināt diplomātiskā protokola prasību ievērošanu

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2015/251.AKK8

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta direktora/-es amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams vadībzinībās)

- darba pieredze vadošā amatā valsts, pašvaldības vai privātajā sektorā ne mazāk kā trīs gadi un tādā amatā, kura pakļautībā ir bijuši vismaz 15 darbinieki (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze stratēģisku un attīstības dokumentu izstrādē un resursu plānošanā, pārmaiņu vadībā

- praktiskā darba pieredze gan nacionālu, gan starptautisku projektu izstrādē, ieviešanā, koordinēšanā, uzraudzībā, t. sk. tādu projektu sagatavošanā, koordinēšanā vai ieviešanas uzraudzībā, kas paredz lielu informācijas sistēmu izveidošanu, ieviešanu un attīstīšanu

- praktiskā pieredze starptautiskās sadarbības organizēšanā un Eiropas lietu jautājumu risināšana

- zināšanas projektu plānošanā, ieviešanā, budžeta plānošanā, risku definēšanā un vadībā

- zināšanas publisko iepirkumu organizēšanas un valsts budžeta plānošanas jautājumos

- zināšanas lietišķās etiķetes jautājumos

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- augsta precizitāte un labas komunikācijas prasmes

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, labas argumentācijas prasmes (rakstveidā un mutvārdos)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 35. saime, V līmenis, 13. mēnešalgu grupa)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2015/251.AKK9

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (Eiropas lietu jautājumos) amata vietu (uz noteiktu laiku - ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība politikas zinātnē

- darba pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)

- zināšanas Eiropas Savienības jautājumos

- prasme analizēt plaša profila informāciju un statistikas datus, izvērtēt cēloņsakarības

- padziļinātas zināšanas par migrācijas un patvēruma jautājumiem

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildība un precizitāte

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt priekšlikumus un izstrādāt Latvijas nacionālās pozīcijas un instrukcijas dalībai Eiropas Savienības (ES) Padomes sanāksmēs

- pārstāvēt Latvijas viedokli migrācijas un patvēruma jautājumos ES Padomes darba grupās

- analizēt ES tiesību aktu saturu un to ietekmi

- apkopot un sagatavot informāciju par migrācijas tendencēm

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)