Laidiens: 22.12.2015., Nr. 250
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/250.AKK1
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Eiropas Savienības lietu koordinācijas departamenta vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība Eiropas studijās
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem ne
mazāka kā 3 gadi
- zināšanas par Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem (lēmumu
pieņemšanas procedūras, institūcijas to funkcijas, Eiropas Savienības tiesību
aktu hierarhija utt.)
- teicamas angļu valodas zināšanas un vēlamas franču valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, precizitāte strādājot intensīvos apstākļos un ar
liela apjoma dokumentiem, kā arī labas komunikācijas spējas
Amats klasificēts 36. saimes III līmenī (12. mēnešalgas grupa).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta
adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67028218.
OP 2015/250.AKK2
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Katastrofu medicīnas gatavības plānošanas un
koordinācijas nodaļas vadītājs/-a
Darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība, vēlama izglītība vadībzinībās
- pieredze valsts pārvaldes darbā, no tiem vismaz 5 gadi struktūrvienības
vadīšanā veselības nozarē
- pieredze visu veidu veselības apdraudējumu pārvaldības/menedžmenta vadībā
(gatavības plānošana, apdraudējumu analīze, risku novērtēšana, uzņemošās valsts
medicīniskā atbalsta plānošana, treniņu mācību organizēšana, resursu vadība)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē un laba veselības aprūpes sistēmas un
katastrofu medicīnas sistēmas jomas reglamentējošo dokumentu pārvaldība
- pieredze darbā ar klasificēto informāciju
- teicamas valsts valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes
- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām
Darba pienākumi:
- nodrošināt Valsts katastrofu medicīnas plāna izstrādi, pilnveidošanu un
aktualizāciju
- organizēt veselības apdraudējumu risku izvērtēšanu un pārvaldību, rīcības
un sadarbības algoritmu izstrādi, kas saistīti ar katastrofu medicīnas sistēmas
darbības nodrošināšanu
- sniegt priekšlikumus un piedalīties dokumentu izstrādē NMP dienesta
iekšējiem normatīvajiem aktiem, Ministru kabineta noteikumiem, likumprojektiem
un politikas plānošanas dokumentiem katastrofu medicīnas sistēmas jomā Latvijā
- piedalīties Latvijas kā ES, NATO un PVO dalībvalsts informācijas aprites
un vienotas politikas īstenošanā veselības aizsardzības jomā
- savas kompetences ietvaros pārstāvēt NMP dienestu un Latvijas valsti
Eiropas Komisijas, Pasaules Veselības organizācijas, Latvijas un citu
starptautisko organizāciju komitejās, sanāksmēs, semināros un darba grupās
- plānot, organizēt un vadīt Katastrofu medicīnas gatavības plānošanas un
koordinācijas nodaļas darbu
- vadīt un koordinēt lēmumu sagatavošanu, rīkojumu projektu un citu normatīvo
aktu sagatavošanu nodaļas kompetences ietvaros
Vakantajam amatam noteikta 36. apakšsaime, IV
līmenis un 12. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību
valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības
nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta
adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67337011.
OP 2015/250.AKK3
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Personāla vadības un attīstības nodaļas
vadītājs/-a
Darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (maģistra grāds) vadībzinībās, vēlams Personāla
vadītāja sertifikāts
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas prasmes
- 5 gadu pieredze personāla struktūrvienības vadīšanā
- pieredze valsts pārvaldes darbā veselības aprūpes iestādē tiks uzskatīta
par priekšrocību
- zināšanas Latvijas Republikas darba likumdošanas un veselības aprūpes
reglamentējošajos normatīvajos aktos
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office un personālvadības IS).
Darba pienākumi:
- noteikt un formulēt NMP dienesta personāla vadības stratēģiju, politiku un
mērķus, sadarboties ar NMP dienesta vadību personāla vadības stratēģijas mērķu
sasniegšanā
- nodrošināt personāla vadības funkciju izpildi NMP dienestā (t.sk. personāla atlase, novērtēšana, attīstības un mācību
plānošana, motivācija, darba tiesisko attiecību vadība)
- plānot, organizēt un vadīt Personāla vadības un attīstības nodaļas darbu
- vadīt un koordinēt lēmumu sagatavošanu, rīkojumu projektu un citu
normatīvo aktu sagatavošanu nodaļas kompetences ietvaros
Vakantajam amatam noteikta 30. apakšsaime, IV
D līmenis un 13. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts
civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības
nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta
adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67337011.
OP 2015/250.AKK4
PAGARINĀTS PIETEIKŠANĀS TERMIŅŠ!
Atvasināta publiska persona (APP) "Latvijas
Valsts augļkopības institūts" (www.lvai.lv), kas
šobrīd atrodas Zemkopības ministrijas pārraudzībā, bet no 2016. gada 1. janvāra
tiks pārveidota par APP "Dārzkopības institūts" (DI) Latvijas
Lauksaimniecības universitātes pārraudzībā, aicina darbā direktoru/-i, kura/-as galvenais uzdevums ir atbildīgi vadīt institūtu,
sasniedzot izvirzītos mērķus un nodrošinot nepārtrauktu attīstību (darbavieta
Dobelē)
Prasības pretendentam/-ei:
- maģistra vai doktora grāds lauksaimniecības, bioloģijas, inženierzinātnēs
(pārtikas nozarē) vai sociālajās zinātnēs
- vismaz piecu gadu darba pieredze vadītāja amatā, vēlams akadēmiskā vai
pētniecības organizācijā
- pieredze vietēju un starptautisku projektu administrēšanā
- labas angļu un vēlamas krievu valodu zināšanas
- stratēģiska un saimnieciska domāšana
- augsta atbildības izjūta, iniciatīva un mērķtiecīga neatlaidība
- vēlme un interese mācīties
- prasme sekmīgi sadarboties ar dažādiem cilvēkiem un organizācijām
Ieguvumi:
- pilnas sociālās garantijas
- sakārtota, patīkama darba vide
- darba devējs ar lielisku publisko tēlu gan Latvijā, gan ārzemēs
- komanda, kam ir svarīgi mērķi un izaugsme
- starptautiskās sadarbības pieredze
- gandarījums par personīgo ieguldījumu Latvijas zinātnes attīstībā
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVAI Zinātniskajai padomei par dalību konkursā
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- DI turpmākas attīstības redzējums (maks. 3 lp.)
Dokumenti ar norādi "LVAI direktora amata konkursam" iesniedzami
LVAI sekretariātā Dobelē, Graudu ielā 1, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi info@lvai.lv, vai pa pastu, Latvijas Valsts augļkopības
institūts, Dobelē, Graudu ielā 1, Dobeles novadā, LV-3701, līdz 2016. gada
20. janvārim ieskaitot. Sīkāka informācija pa tālr. 63707344 vai 63722294.
OP 2015/250.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz
amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas
Savienības fondu uzraudzības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices projektu
uzraudzības nodaļā
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices
projektu uzraudzības nodaļa ir struktūrvienības, kas nodrošina Eiropas
Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu un Latvijas un Šveices
sadarbības programmas dažādu jomu programmu un projektu vadības plānošanu un
uzraudzību, sadarbojoties ar ārvalstu kompetentām iestādēm.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
finansēs, vadības zinātnē;
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi
pēdējo 5 gadu laikā
- vēlama pieredze projektu vadībā un uzraudzībā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- veikt Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu plānošanas
un ieviešanas uzraudzības funkcijas starptautiskajos (starp Latvijas Republiku
un Norvēģiju, Islandi, Lihtenšteinu) līgumos noteiktajās šādās prioritārajās
jomās - tieslietas un iekšlietas, pilsoniskās sabiedrības stiprināšana
(atbalsts NVO sektoram) un kultūra
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
2. Vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu
vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības
nodaļā
Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un
Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās
darbības principiem
- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles
sistēmā
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- prezentācijas prasmes, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu
vadības un kontroles sistēmas uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES fondu
vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu revīzijas
iestādei
- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta
funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras, tajā skaitā
par pārbaudēm Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas
periodā;
- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas
efektivitāti, t. sk., koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos
auditus un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas
nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu
ieviešanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa);
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi
Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2015/250.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Juridiskā departamenta Licencēšanas un tiesiskā nodrošinājuma
juriskonsults/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto
profesionālo kvalifikācijas pakāpi)
- pieredze jurista amatā vismaz 2 gadi (vēlams valsts pārvaldē)
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros,
ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- atbildības izjūta, kā arī prasme operatīvi un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes
Amata mērķis: komersantu - darbiekārtošanas pakalpojumu sniedzēju
licencēšanas un licencēto komersantu uzraudzības nodrošināšana.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR,
2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi
karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā.
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2015/250.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības aģents/-e Rīgas reģionālajā filiālē (2 amata vietas uz
nenoteiktu laiku un 1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata kompetences
ietvaros (tests, pielikums Nr. 2)
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmas risinājumu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu;
- zināšanas par personāla atlases procesu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un
bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: EUR 508,00,
2. kategorija: EUR 569,00, 3. kategorija: EUR 631,00 (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz
e-pasta adresi tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija
pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā
filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.