Laidiens: 22.12.2015., Nr. 250

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/250.AKK1

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Eiropas Savienības lietu koordinācijas departamenta vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība Eiropas studijās

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem ne mazāka kā 3 gadi

- zināšanas par Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem (lēmumu pieņemšanas procedūras, institūcijas to funkcijas, Eiropas Savienības tiesību aktu hierarhija utt.)

- teicamas angļu valodas zināšanas un vēlamas franču valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, precizitāte strādājot intensīvos apstākļos un ar liela apjoma dokumentiem, kā arī labas komunikācijas spējas

Amats klasificēts 36. saimes III līmenī (12. mēnešalgas grupa).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2015/250.AKK2

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Katastrofu medicīnas gatavības plānošanas un koordinācijas nodaļas vadītājs/-a

Darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība, vēlama izglītība vadībzinībās

- pieredze valsts pārvaldes darbā, no tiem vismaz 5 gadi struktūrvienības vadīšanā veselības nozarē

- pieredze visu veidu veselības apdraudējumu pārvaldības/menedžmenta vadībā (gatavības plānošana, apdraudējumu analīze, risku novērtēšana, uzņemošās valsts medicīniskā atbalsta plānošana, treniņu mācību organizēšana, resursu vadība)

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un laba veselības aprūpes sistēmas un katastrofu medicīnas sistēmas jomas reglamentējošo dokumentu pārvaldība

- pieredze darbā ar klasificēto informāciju

- teicamas valsts valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes

- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām

Darba pienākumi:

- nodrošināt Valsts katastrofu medicīnas plāna izstrādi, pilnveidošanu un aktualizāciju

- organizēt veselības apdraudējumu risku izvērtēšanu un pārvaldību, rīcības un sadarbības algoritmu izstrādi, kas saistīti ar katastrofu medicīnas sistēmas darbības nodrošināšanu

- sniegt priekšlikumus un piedalīties dokumentu izstrādē NMP dienesta iekšējiem normatīvajiem aktiem, Ministru kabineta noteikumiem, likumprojektiem un politikas plānošanas dokumentiem katastrofu medicīnas sistēmas jomā Latvijā

- piedalīties Latvijas kā ES, NATO un PVO dalībvalsts informācijas aprites un vienotas politikas īstenošanā veselības aizsardzības jomā

- savas kompetences ietvaros pārstāvēt NMP dienestu un Latvijas valsti Eiropas Komisijas, Pasaules Veselības organizācijas, Latvijas un citu starptautisko organizāciju komitejās, sanāksmēs, semināros un darba grupās

- plānot, organizēt un vadīt Katastrofu medicīnas gatavības plānošanas un koordinācijas nodaļas darbu

- vadīt un koordinēt lēmumu sagatavošanu, rīkojumu projektu un citu normatīvo aktu sagatavošanu nodaļas kompetences ietvaros

Vakantajam amatam noteikta 36. apakšsaime, IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2015/250.AKK3

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Personāla vadības un attīstības nodaļas vadītājs/-a

Darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (maģistra grāds) vadībzinībās, vēlams Personāla vadītāja sertifikāts

- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas prasmes

- 5 gadu pieredze personāla struktūrvienības vadīšanā

- pieredze valsts pārvaldes darbā veselības aprūpes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas Latvijas Republikas darba likumdošanas un veselības aprūpes reglamentējošajos normatīvajos aktos

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office un personālvadības IS).

Darba pienākumi:

- noteikt un formulēt NMP dienesta personāla vadības stratēģiju, politiku un mērķus, sadarboties ar NMP dienesta vadību personāla vadības stratēģijas mērķu sasniegšanā

- nodrošināt personāla vadības funkciju izpildi NMP dienestā (t.sk. personāla atlase, novērtēšana, attīstības un mācību plānošana, motivācija, darba tiesisko attiecību vadība)

- plānot, organizēt un vadīt Personāla vadības un attīstības nodaļas darbu

- vadīt un koordinēt lēmumu sagatavošanu, rīkojumu projektu un citu normatīvo aktu sagatavošanu nodaļas kompetences ietvaros

Vakantajam amatam noteikta 30. apakšsaime, IV D līmenis un 13. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2015/250.AKK4

PAGARINĀTS PIETEIKŠANĀS TERMIŅŠ!

Atvasināta publiska persona (APP) "Latvijas Valsts augļkopības institūts" (www.lvai.lv), kas šobrīd atrodas Zemkopības ministrijas pārraudzībā, bet no 2016. gada 1. janvāra tiks pārveidota par APP "Dārzkopības institūts" (DI) Latvijas Lauksaimniecības universitātes pārraudzībā, aicina darbā direktoru/-i, kura/-as galvenais uzdevums ir atbildīgi vadīt institūtu, sasniedzot izvirzītos mērķus un nodrošinot nepārtrauktu attīstību (darbavieta Dobelē)

Prasības pretendentam/-ei:

- maģistra vai doktora grāds lauksaimniecības, bioloģijas, inženierzinātnēs (pārtikas nozarē) vai sociālajās zinātnēs

- vismaz piecu gadu darba pieredze vadītāja amatā, vēlams akadēmiskā vai pētniecības organizācijā

- pieredze vietēju un starptautisku projektu administrēšanā

- labas angļu un vēlamas krievu valodu zināšanas

- stratēģiska un saimnieciska domāšana

- augsta atbildības izjūta, iniciatīva un mērķtiecīga neatlaidība

- vēlme un interese mācīties

- prasme sekmīgi sadarboties ar dažādiem cilvēkiem un organizācijām

Ieguvumi:

- pilnas sociālās garantijas

- sakārtota, patīkama darba vide

- darba devējs ar lielisku publisko tēlu gan Latvijā, gan ārzemēs

- komanda, kam ir svarīgi mērķi un izaugsme

- starptautiskās sadarbības pieredze

- gandarījums par personīgo ieguldījumu Latvijas zinātnes attīstībā

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums LVAI Zinātniskajai padomei par dalību konkursā

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- DI turpmākas attīstības redzējums (maks. 3 lp.)

Dokumenti ar norādi "LVAI direktora amata konkursam" iesniedzami LVAI sekretariātā Dobelē, Graudu ielā 1, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi info@lvai.lv, vai pa pastu, Latvijas Valsts augļkopības institūts, Dobelē, Graudu ielā 1, Dobeles novadā, LV-3701, līdz 2016. gada 20. janvārim ieskaitot. Sīkāka informācija pa tālr. 63707344 vai 63722294.


OP 2015/250.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices projektu uzraudzības nodaļā

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices projektu uzraudzības nodaļa ir struktūrvienības, kas nodrošina Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu un Latvijas un Šveices sadarbības programmas dažādu jomu programmu un projektu vadības plānošanu un uzraudzību, sadarbojoties ar ārvalstu kompetentām iestādēm.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības zinātnē;

- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi pēdējo 5 gadu laikā

- vēlama pieredze projektu vadībā un uzraudzībā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- veikt Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu plānošanas un ieviešanas uzraudzības funkcijas starptautiskajos (starp Latvijas Republiku un Norvēģiju, Islandi, Lihtenšteinu) līgumos noteiktajās šādās prioritārajās jomās - tieslietas un iekšlietas, pilsoniskās sabiedrības stiprināšana (atbalsts NVO sektoram) un kultūra

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

2. Vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā

Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās darbības principiem

- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles sistēmā

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- prezentācijas prasmes, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:

- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu vadības un kontroles sistēmas uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES fondu vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu revīzijas iestādei

- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras, tajā skaitā par pārbaudēm Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas periodā;

- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas efektivitāti, t. sk., koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos auditus un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa);

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2015/250.AKK6

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Licencēšanas un tiesiskā nodrošinājuma juriskonsults/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto profesionālo kvalifikācijas pakāpi)

- pieredze jurista amatā vismaz 2 gadi (vēlams valsts pārvaldē)

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- atbildības izjūta, kā arī prasme operatīvi un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes

Amata mērķis: komersantu - darbiekārtošanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanas un licencēto komersantu uzraudzības nodrošināšana.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2015/250.AKK7

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības aģents/-e Rīgas reģionālajā filiālē (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku un 1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata kompetences ietvaros (tests, pielikums Nr. 2)

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmas risinājumu

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu;

- zināšanas par personāla atlases procesu

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: EUR 508,00, 2. kategorija: EUR 569,00, 3. kategorija: EUR 631,00 (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)