Laidiens: 05.02.2015., Nr. 25
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/25.AKK1
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta
Statistikas plānošanas un standartizācijas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- sagatavot Valsts statistiskās informācijas programmas (VSIP) projektu
- saskaņot un reģistrēt Centrālās
statistikas pārvaldes (CSP) un citu valsts institūciju valsts
statistikas pārskatu un anketu veidlapu paraugus
- piedalīties CSP Darba plāna izstrādāšanā, kontrolē un dokumentācijas sagatavošanā
par statistikas pārskatu un anketu veidlapām
- aktualizēt statistikas jomu reglamentējošo Eiropas Savienības tiesību aktu
izpildes datubāzi Compendium
Darba pienākumu veikšanas gaitā jāsadarbojas ar CSP struktūvienībām
un citām valsts institūcijām - jāmāk paskaidrot, jāpanāk rezultāts.
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- teicamas latviešu valodas (īpaši - rakstos) zināšanas
- iepriekšēja darba pieredze un ļoti labas prasmes strādāt elektroniski ar
liela apjoma dokumentiem (MS Word, MS Excel, MS Access (lietotāja līmenī))
- zināšanas par dokumentu apriti valsts pārvaldē
- pieredze ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē valsts pārvaldē
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes, pieredze sadarboties ar
dažāda līmeņa darbiniekiem
- labas angļu valodas zināšanas
- labas prezentācijas prasmes
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas
pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1,
kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/25.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējās
tirdzniecības statistikas metodoloģijas, analīzes un izplatīšanas daļas
vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- veikt ārējās tirdzniecības statistikas datu kvalitātes analīzi,
nepieciešamos aprēķinus, sagatavot datu apkopojumus un slēdzienus
- sagatavot nepieciešamo informāciju par ārējo tirdzniecību dažādiem
statistikas izdevumiem (preses izlaidumiem, publikācijām), ieskaitot datu
izplatīšanu caur CSP publiskajām datubāzēm
- sagatavot informāciju par ārējo tirdzniecību datu lietotājiem
(starptautiskajām organizācijām, Latvijas valsts pārvaldes iestādēm,
komersantiem, citām CSP struktūrvienībām)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs, vadībzinībās, statistikā vai matemātikā
- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un dalībvalstu statistikas iestāžu
lomu tajā
- zināšanas un izpratne par ārējās tirdzniecības nozares jautājumiem
- darba pieredze informācijas apstrādē un datu kvalitātes analīzē ne mazāka
par gadu
- labas datorprasmes (MS Office programmas: Access, Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās
statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.
OP 2015/25.AKK3
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa inspektora amata
vietu uz noteiktu laiku (līdz 25.02.2016.) Zemgales reģionālajā Valsts darba
inspekcijā (darbavieta Ogrē)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko
attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda
uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu
Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu -
7.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai
pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 550 (bruto). Pēc
pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek
saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām
29472823, 25484764 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2015/25.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku un vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- apkopot oficiālajos reģistros un laikrakstos publicēto informāciju par
juridisku un fizisku personu maksātnespējas procesiem, tiesiskās aizsardzības
un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesiem, kreditoru sapulcēm u.c.
informāciju, kas attiecas uz VID reģistrētajiem nodokļu maksātājiem
- sagatavot maksātnespējas procesa pieteikumus
- uz attiecīga pilnvarojuma pamata iesniegt tiesā maksātnespējas procesa
pieteikumus
- sagatavot VID kreditora prasījumu projektus
- nodrošināt pārstāvību kreditoru sapulcēs un tiesās maksātnespējas procesa
lietās
- sagatavot sūdzības par administratoru lēmumiem un administratoru rīcību
- veikt administratoru ziņojumos ietverto ziņu pārbaudi, kā arī sagatavot
vēstules administratoriem, t.sk. par VID iebildumiem un priekšlikumiem
- sagatavot dokumentus nodokļu parādu un valsts noteikto obligāto maksājumu
parādu dzēšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi maksātnespējas procesa jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1. Rīga
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IIIA līmenis.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
MPD RN GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 671222631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/25.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Stratēģiskās
vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Starptautisko attiecību daļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana
stratēģiskās attīstības plānošanas, attīstības pasākumu īstenošanas
koordinēšanas jomā, VID iekšējās un ārējās komunikācijas veidošanai,
koordinēšanai un veicināšanai sabiedrisko attiecību jomā, starptautiskās
sadarbības nodrošināšanas un VID vadības darba organizācijas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība, pirmā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai
akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- pieredze rakstisku un mutisku tulkojumu veikšanā
- pieredze starptautiskās sadarbības organizēšanā
- labas sadarbības prasmes
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas angļu valodas zināšanas
- labas krievu valodas zināšanas
Ja esi gatavs:
- gatavot/ nodrošināt VID darbinieku ārvalstu komandējumus
- piedalīties pasākumu organizēšanā un koordinēšanā starp Latvijas un
ārvalstu nodokļu un muitas administrācijām, starptautiskām organizācijām, kā
arī ar Latvijas Republikas iestādēm un organizācijām
- tulkot rakstiski un mutiski angļu un/vai krievu valodā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds)
sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai humanitārajās zinātnēs, vai
mākslā
Darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 40.saime "Starptautiskie sakari", II
līmenis un 8.mēnešalagu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz SVSAP STAD
GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/25.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Stratēģiskās
vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Starptautisko attiecību daļas
galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana
stratēģiskās attīstības plānošanas, attīstības pasākumu īstenošanas
koordinēšanas jomā, VID iekšējās un ārējās komunikācijas veidošanai,
koordinēšanai un veicināšanai sabiedrisko attiecību jomā, starptautiskās
sadarbības nodrošināšanas un VID vadības darba organizācijas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- lietišķās etiķetes un protokola pārzināšana
- pieredze starptautiskās sadarbības organizēšanā
- labas sadarbības prasmes
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas angļu valodas zināšanas
- labas krievu valodas zināšanas
Ja esi gatavs:
- koordinēt VID delegāciju ārvalstu vizītes
- piedalīties pasākumu organizēšanā un koordinēšanā starp Latvijas un
ārvalstu nodokļu un muitas administrācijām, starptautiskām organizācijām, kā
arī Latvijas Republikas iestādēm un organizācijām
- administrēt Eiropas nodokļu administrāciju organizācijas (IOTA),
Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) un citu ES
starptautisku organizāciju programmas
- līdzdarboties ES un starptautisku institūciju pieprasīto attīstības
pārskatu par administratīvo kapacitāti sagatavošanā un aktualizēšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, humanitārajās
zinātnēs, vai mākslā.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 40.saime "Starptautiskie sakari", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz SVSAP
STAD GS III amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/25.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas centra vecākā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
Ja esi gatavs:
- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu
maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas (turpmāk - LR) Uzņēmumu
reģistrā, reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā
kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu
informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma
- regulāri identificēt pēc VID informācijas sistēmām personas, kurām
jāreģistrējas pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) maksātāju reģistrā,
un veikt pasākumus, lai nodrošinātu reģistrēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- pieredze darbā ar NIS
Ierēdņa dienesta vieta: Lielā ielā 6, Jelgavā, LV-3000.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
Jelgavas KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/25.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Jūrmalas klientu apkalpošanas centra vecākā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs:
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- izveidot deklarāciju sagataves jaunreģistrētajiem
pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) maksātājiem
- ievadīt lēmumus un atļaujas par saimnieciskās darbības apturēšanu un
atjaunošanu Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS)
- ievadīt lēmumus par sabiedrības darbības izbeigšanu NIS un nosūtīt
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds); vēlams sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā),
komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pieredze darbā ar NIS
Ierēdņa dienesta vieta: Jomas ielā 28, Jūrmalā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
Jūrmalas KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/25.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo vērtību uzskaites
nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- darba pieredze ar Centralizētā resursu vadības sistēma HORIZON finanšu
moduli
Ja esi gatavs:
- sagatavot aktus par savstarpējo norēķinu salīdzināšanu par prasībām ar
debitoriem un saistībām ar kreditoriem
- veikt kancelejas piederumu, visa veida iestādes uzturēšanas un darbību
nodrošinošo materiālu uzskaiti un ar to saistīto operāciju atspoguļošanu
grāmatvedības uzskaites dokumentos, centralizētajā resursu vadības sistēmā
HORIZON pēc to atrašanās vietas un atbildīgajām personām saskaņā ar Finanšu
ministrijas un tās padotības iestāžu grāmatvedības uzskaiti reglamentējošiem
dokumentiem, Nodaļas reglamentu un citiem spēkā esošiem iekšējiem un ārējiem
normatīvajiem dokumentiem
- veikt akcīzes nodokļa marku uzskaiti un ar tām saistīto operāciju
atspoguļošanu grāmatvedības uzskaites reģistros, rēķinu izrakstīšanu par
akcīzes marku izgatavošanas izdevumu segšanu un kontroli par rēķinu apmaksu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pārbaudīt un apkopot iesniegtos krājumu un inventāra inventarizācijas
sarakstus, noskaidrot inventarizācijas rezultātus un atspoguļot tos
grāmatvedības uzskaitē atbilstoši vadības norādījumiem un protokoliem
- piedalīties gada finanšu pārskatu sagatavošanā, sagatavot informāciju
pārskatam par krājumiem un paskaidrojumu par izmaiņām krājumu uzskaitē
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- viena gada darba pieredze budžeta grāmatvedības uzskaites, finanšu
pārskatu sagatavošanas, valsts finanšu līdzekļu ekonomiskas izlietošanas
kontroles jomās
- darba pieredze VID
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 14.saime "Grāmatvedība", II līmenis un
8.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP FGPD
GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/25.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās
aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
˗ apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas
izstrādātai 160 stundu licencētai mācību programmai
˗ vismaz viena gada pieredze darba aizsardzības jomā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt darba vides risku novērtēšanu un tajā esošo darbavietu pārbaudi,
nosakot un novērtējot tajos pastāvošos darba vides faktorus, kuri rada vai var
radīt risku nodarbināto drošībai un veselībai
- veikt darba vides un darbavietu pārbaudes rezultātu dokumentēšanu
- iepazīstināt nodarbinātos ar darba vides riska novērtēšanas rezultātiem
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus (t.sk. darba
aizsardzības instrukcijas)
- veikt instruktāžu par ugunsdrošības prasībām un civilās aizsardzības
pasākumiem ierēdņiem un darbiniekiem, kuri stājas valsts civildienesta
tiesiskajās un darba tiesiskajās attiecībās ar VID
- nodrošināt obligātās veselības pārbaudes veikšanu nodarbinātajiem, kuru
veselības stāvokli ietekmē vai var ietekmēt veselībai kaitīgie darba vides
faktori un kuriem darbā ir īpaši apstākļi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - darba
aizsardzības jomā
˗ pieredze civilās aizsardzības un ugunsdrošības jomā
˗ B kategorijas vadītāja apliecība
Darbinieka amata vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir 6. saime "Darba aizsardzība" III līmenis un
8.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP CDAD
GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/25.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības
un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu
vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko
līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to
noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā
un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos,
kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
civiltiesībās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- pārstāvēt Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) intereses tiesā
civiltiesiskos strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem
saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem
- izstrādāt tipveida un sarežģītus publisko iepirkumu līgumu projektus un
nodrošināt to noslēgšanu
- izstrādāt cita veida līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu
projektus un nodrošināt to noslēgšanu, atbilstoši Finanšu pārvaldes Līgumu daļas
(turpmāk - Daļa) kompetencei
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10 mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD
GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/25.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ja esi gatavs:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- veikt publiskos iepirkumus, kuriem nepiemēro iepirkumu likumā regulētās
iepirkumu procedūras
- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai Valsts ieņēmumu dienesta un
Iepirkumu uzraudzības biroja interneta mājas lapās
- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā, nepieciešamības gadījumā
pildīt komisijas sekretāra funkcijas
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar pieredzi publisko iepirkumu veikšanas jomā un
ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās.
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2.saime "Apgāde (iepirkšana)", IIIA
līmenis un 8.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt līdz 15.augustam Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID GS
amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655
vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/25.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Ventspils klientu apkalpošanas centra galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs:
- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu
maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas (turpmāk - LR) Uzņēmumu
reģistrā, reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā
kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu
informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma
- regulāri identificēt pēc VID informācijas sistēmām personas, kurām
jāreģistrējas pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) maksātāju reģistrā,
un veikt pasākumus, lai nodrošinātu reģistrēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- pieredze darbā ar NIS
Ierēdņa dienesta vieta: Dzintaru iela 22/9, Ventspils.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam
Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
Ventspils KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/25.AKK14
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz
IEKŠĒJĀ AUDITORA (darbinieka) amata vietu Ārlietu ministrijas Iekšējā auditā uz
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē norises laiku ar iespējamu
līguma pagarināšanu
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
Galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas
prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs
- vismaz 2 gadu ilga profesionālā darba pieredze iekšējā audita vai audita
jomā
- zināšanas par iekšējā audita metodoloģiju
- pieredze darbā ar liela apjoma informācijas apstrādi un analīzi
- pieredze iekšējā audita vai audita (pārbaužu) veikšanā un darba dokumentu
sagatavošanā
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta un precizitāte, kvalitāte un spēja analītiski
izvērtēt procesus un to rezultātus
- labas komunikācijas prasmes un uz auditējamās vienības orientēta pieeja
darbam
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- profesionālā auditora kvalifikācija tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- veikt iekšējās kontroles sistēmas neatkarīgu uzraudzību
- nodrošināt riska analīzi un audita plānošanu
- veikt iekšējos auditus un sagatavot audita ziņojumus
- sniegt vērtējumu par iekšējās sistēmas pietiekamību un efektivitāti
- kopā ar augstāko vadību apspriest auditos konstatēto un sniegt
priekšlikumus sistēmas pilnveidošanai
- atbildēt par novērtējuma atbilstību procedūrām, darbību efektivitāti un
ziņotās informācijas precizitāti
- atbilstoši savai kompetencei sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles
jautājumiem
- veikt audita ieteikumu uzraudzību
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast
vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv,
desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2015/25.AKK15
Latvijas Nacionālais arhīvs izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Dokumentu preventīvās saglabāšanas departamenta Restaurācijas nodaļas
vadītājs
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība
- praktiskā darba pieredze un zināšanas dokumentārā mantojuma saglabāšanas,
konservācijas un restaurācijas jomā no 3 līdz 5 gadiem
- darba pieredze valsts pārvaldē un arhīva darbā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- pieredze vadīt un organizēt kolektīvu, koordinēt tā darbību
- ļoti labi attīstītas šādas kompetences: konceptuāla domāšana, plānošana un
organizēšana, komandas vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu
izpildei
- iemaņas darbā ar datoru MS Office (Word, Excel, Power
Point) pieredzējuša lietotāja līmenī
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt nodaļas darbu
- izstrādāt nodaļas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus un
metodiku dokumentu konservācijas, restaurācijas un arhīvvides
kvalitātes jomā
- kontrolēt dokumentu saglabāšanas procesu ieviešanu un īstenošanu
- sagatavot ziņojumus un publikācijas atbilstoši amata kompetencei
- sniegt konsultācijas institūcijām un privātpersonām dokumentu saglabāšanas
jautājumos
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības
apliecinoša dokumentu kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības
nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances".
Uzziņas pa tālruni 67213472.