Laidiens: 05.02.2015., Nr. 25

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/25.AKK1

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Statistikas plānošanas un standartizācijas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- sagatavot Valsts statistiskās informācijas programmas (VSIP) projektu

- saskaņot un reģistrēt Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) un citu valsts institūciju valsts statistikas pārskatu un anketu veidlapu paraugus

- piedalīties CSP Darba plāna izstrādāšanā, kontrolē un dokumentācijas sagatavošanā par statistikas pārskatu un anketu veidlapām

- aktualizēt statistikas jomu reglamentējošo Eiropas Savienības tiesību aktu izpildes datubāzi Compendium

Darba pienākumu veikšanas gaitā jāsadarbojas ar CSP struktūvienībām un citām valsts institūcijām - jāmāk paskaidrot, jāpanāk rezultāts.

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- teicamas latviešu valodas (īpaši - rakstos) zināšanas

- iepriekšēja darba pieredze un ļoti labas prasmes strādāt elektroniski ar liela apjoma dokumentiem (MS Word, MS Excel, MS Access (lietotāja līmenī))

- zināšanas par dokumentu apriti valsts pārvaldē

- pieredze ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē valsts pārvaldē

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes, pieredze sadarboties ar dažāda līmeņa darbiniekiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas prezentācijas prasmes

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/25.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējās tirdzniecības statistikas metodoloģijas, analīzes un izplatīšanas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- veikt ārējās tirdzniecības statistikas datu kvalitātes analīzi, nepieciešamos aprēķinus, sagatavot datu apkopojumus un slēdzienus

- sagatavot nepieciešamo informāciju par ārējo tirdzniecību dažādiem statistikas izdevumiem (preses izlaidumiem, publikācijām), ieskaitot datu izplatīšanu caur CSP publiskajām datubāzēm

- sagatavot informāciju par ārējo tirdzniecību datu lietotājiem (starptautiskajām organizācijām, Latvijas valsts pārvaldes iestādēm, komersantiem, citām CSP struktūrvienībām)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, vadībzinībās, statistikā vai matemātikā

- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un dalībvalstu statistikas iestāžu lomu tajā

- zināšanas un izpratne par ārējās tirdzniecības nozares jautājumiem

- darba pieredze informācijas apstrādē un datu kvalitātes analīzē ne mazāka par gadu

- labas datorprasmes (MS Office programmas: Access, Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.


OP 2015/25.AKK3

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa inspektora amata vietu uz noteiktu laiku (līdz 25.02.2016.) Zemgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Ogrē)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko

attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu - 7.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 550 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 29472823, 25484764 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2015/25.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku un vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- apkopot oficiālajos reģistros un laikrakstos publicēto informāciju par juridisku un fizisku personu maksātnespējas procesiem, tiesiskās aizsardzības un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesiem, kreditoru sapulcēm u.c. informāciju, kas attiecas uz VID reģistrētajiem nodokļu maksātājiem

- sagatavot maksātnespējas procesa pieteikumus

- uz attiecīga pilnvarojuma pamata iesniegt tiesā maksātnespējas procesa pieteikumus

- sagatavot VID kreditora prasījumu projektus

- nodrošināt pārstāvību kreditoru sapulcēs un tiesās maksātnespējas procesa lietās

- sagatavot sūdzības par administratoru lēmumiem un administratoru rīcību

- veikt administratoru ziņojumos ietverto ziņu pārbaudi, kā arī sagatavot vēstules administratoriem, t.sk. par VID iebildumiem un priekšlikumiem

- sagatavot dokumentus nodokļu parādu un valsts noteikto obligāto maksājumu parādu dzēšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi maksātnespējas procesa jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1. Rīga

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP MPD RN GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 671222631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/25.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Starptautisko attiecību daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana stratēģiskās attīstības plānošanas, attīstības pasākumu īstenošanas koordinēšanas jomā, VID iekšējās un ārējās komunikācijas veidošanai, koordinēšanai un veicināšanai sabiedrisko attiecību jomā, starptautiskās sadarbības nodrošināšanas un VID vadības darba organizācijas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība, pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- pieredze rakstisku un mutisku tulkojumu veikšanā

- pieredze starptautiskās sadarbības organizēšanā

- labas sadarbības prasmes

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- labas angļu valodas zināšanas

- labas krievu valodas zināšanas

Ja esi gatavs:

- gatavot/ nodrošināt VID darbinieku ārvalstu komandējumus

- piedalīties pasākumu organizēšanā un koordinēšanā starp Latvijas un ārvalstu nodokļu un muitas administrācijām, starptautiskām organizācijām, kā arī ar Latvijas Republikas iestādēm un organizācijām

- tulkot rakstiski un mutiski angļu un/vai krievu valodā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai humanitārajās zinātnēs, vai mākslā

Darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 40.saime "Starptautiskie sakari", II līmenis un 8.mēnešalagu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz SVSAP STAD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/25.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Starptautisko attiecību daļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana stratēģiskās attīstības plānošanas, attīstības pasākumu īstenošanas koordinēšanas jomā, VID iekšējās un ārējās komunikācijas veidošanai, koordinēšanai un veicināšanai sabiedrisko attiecību jomā, starptautiskās sadarbības nodrošināšanas un VID vadības darba organizācijas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- lietišķās etiķetes un protokola pārzināšana

- pieredze starptautiskās sadarbības organizēšanā

- labas sadarbības prasmes

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas angļu valodas zināšanas

- labas krievu valodas zināšanas

Ja esi gatavs:

- koordinēt VID delegāciju ārvalstu vizītes

- piedalīties pasākumu organizēšanā un koordinēšanā starp Latvijas un ārvalstu nodokļu un muitas administrācijām, starptautiskām organizācijām, kā arī Latvijas Republikas iestādēm un organizācijām

- administrēt Eiropas nodokļu administrāciju organizācijas (IOTA), Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) un citu ES starptautisku organizāciju programmas

- līdzdarboties ES un starptautisku institūciju pieprasīto attīstības pārskatu par administratīvo kapacitāti sagatavošanā un aktualizēšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, humanitārajās zinātnēs, vai mākslā.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 40.saime "Starptautiskie sakari", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz SVSAP STAD GS III amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/25.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas centra vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Ja esi gatavs:

- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas (turpmāk - LR) Uzņēmumu reģistrā, reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma

- regulāri identificēt pēc VID informācijas sistēmām personas, kurām jāreģistrējas pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) maksātāju reģistrā, un veikt pasākumus, lai nodrošinātu reģistrēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- pieredze darbā ar NIS

Ierēdņa dienesta vieta: Lielā ielā 6, Jelgavā, LV-3000.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Jelgavas KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/25.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Jūrmalas klientu apkalpošanas centra vecākā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

Ja esi gatavs:

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- izveidot deklarāciju sagataves jaunreģistrētajiem pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) maksātājiem

- ievadīt lēmumus un atļaujas par saimnieciskās darbības apturēšanu un atjaunošanu Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS)

- ievadīt lēmumus par sabiedrības darbības izbeigšanu NIS un nosūtīt Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds); vēlams sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pieredze darbā ar NIS

Ierēdņa dienesta vieta: Jomas ielā 28, Jūrmalā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Jūrmalas KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/25.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo vērtību uzskaites nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- darba pieredze ar Centralizētā resursu vadības sistēma HORIZON finanšu moduli

Ja esi gatavs:

- sagatavot aktus par savstarpējo norēķinu salīdzināšanu par prasībām ar debitoriem un saistībām ar kreditoriem

- veikt kancelejas piederumu, visa veida iestādes uzturēšanas un darbību nodrošinošo materiālu uzskaiti un ar to saistīto operāciju atspoguļošanu grāmatvedības uzskaites dokumentos, centralizētajā resursu vadības sistēmā HORIZON pēc to atrašanās vietas un atbildīgajām personām saskaņā ar Finanšu ministrijas un tās padotības iestāžu grāmatvedības uzskaiti reglamentējošiem dokumentiem, Nodaļas reglamentu un citiem spēkā esošiem iekšējiem un ārējiem normatīvajiem dokumentiem

- veikt akcīzes nodokļa marku uzskaiti un ar tām saistīto operāciju atspoguļošanu grāmatvedības uzskaites reģistros, rēķinu izrakstīšanu par akcīzes marku izgatavošanas izdevumu segšanu un kontroli par rēķinu apmaksu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pārbaudīt un apkopot iesniegtos krājumu un inventāra inventarizācijas sarakstus, noskaidrot inventarizācijas rezultātus un atspoguļot tos grāmatvedības uzskaitē atbilstoši vadības norādījumiem un protokoliem

- piedalīties gada finanšu pārskatu sagatavošanā, sagatavot informāciju pārskatam par krājumiem un paskaidrojumu par izmaiņām krājumu uzskaitē

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- viena gada darba pieredze budžeta grāmatvedības uzskaites, finanšu pārskatu sagatavošanas, valsts finanšu līdzekļu ekonomiskas izlietošanas kontroles jomās

- darba pieredze VID

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 14.saime "Grāmatvedība", II līmenis un 8.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP FGPD GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/25.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas izstrādātai 160 stundu licencētai mācību programmai

˗ vismaz viena gada pieredze darba aizsardzības jomā

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- veikt darba vides risku novērtēšanu un tajā esošo darbavietu pārbaudi, nosakot un novērtējot tajos pastāvošos darba vides faktorus, kuri rada vai var radīt risku nodarbināto drošībai un veselībai

- veikt darba vides un darbavietu pārbaudes rezultātu dokumentēšanu

- iepazīstināt nodarbinātos ar darba vides riska novērtēšanas rezultātiem

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus (t.sk. darba aizsardzības instrukcijas)

- veikt instruktāžu par ugunsdrošības prasībām un civilās aizsardzības pasākumiem ierēdņiem un darbiniekiem, kuri stājas valsts civildienesta tiesiskajās un darba tiesiskajās attiecībās ar VID

- nodrošināt obligātās veselības pārbaudes veikšanu nodarbinātajiem, kuru veselības stāvokli ietekmē vai var ietekmēt veselībai kaitīgie darba vides faktori un kuriem darbā ir īpaši apstākļi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - darba aizsardzības jomā

˗ pieredze civilās aizsardzības un ugunsdrošības jomā

˗ B kategorijas vadītāja apliecība

Darbinieka amata vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir 6. saime "Darba aizsardzība" III līmenis un 8.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP CDAD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/25.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un civiltiesībās

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- pārstāvēt Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) intereses tiesā civiltiesiskos strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem

- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās

- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem

- izstrādāt tipveida un sarežģītus publisko iepirkumu līgumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu

- izstrādāt cita veida līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu, atbilstoši Finanšu pārvaldes Līgumu daļas (turpmāk - Daļa) kompetencei

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10 mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/25.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ja esi gatavs:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- veikt publiskos iepirkumus, kuriem nepiemēro iepirkumu likumā regulētās iepirkumu procedūras

- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai Valsts ieņēmumu dienesta un Iepirkumu uzraudzības biroja interneta mājas lapās

- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā, nepieciešamības gadījumā pildīt komisijas sekretāra funkcijas

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar pieredzi publisko iepirkumu veikšanas jomā un ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās.

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2.saime "Apgāde (iepirkšana)", IIIA līmenis un 8.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt līdz 15.augustam Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID GS amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".

 Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/25.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Ventspils klientu apkalpošanas centra galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

Ja esi gatavs:

- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas (turpmāk - LR) Uzņēmumu reģistrā, reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma

- regulāri identificēt pēc VID informācijas sistēmām personas, kurām jāreģistrējas pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) maksātāju reģistrā, un veikt pasākumus, lai nodrošinātu reģistrēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- pieredze darbā ar NIS

Ierēdņa dienesta vieta: Dzintaru iela 22/9, Ventspils.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Ventspils KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/25.AKK14

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz IEKŠĒJĀ AUDITORA (darbinieka) amata vietu Ārlietu ministrijas Iekšējā auditā uz Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē norises laiku ar iespējamu līguma pagarināšanu

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

Galvenās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs

- vismaz 2 gadu ilga profesionālā darba pieredze iekšējā audita vai audita jomā

- zināšanas par iekšējā audita metodoloģiju

- pieredze darbā ar liela apjoma informācijas apstrādi un analīzi

- pieredze iekšējā audita vai audita (pārbaužu) veikšanā un darba dokumentu sagatavošanā

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta un precizitāte, kvalitāte un spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- labas komunikācijas prasmes un uz auditējamās vienības orientēta pieeja darbam

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- profesionālā auditora kvalifikācija tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- veikt iekšējās kontroles sistēmas neatkarīgu uzraudzību

- nodrošināt riska analīzi un audita plānošanu

- veikt iekšējos auditus un sagatavot audita ziņojumus

- sniegt vērtējumu par iekšējās sistēmas pietiekamību un efektivitāti

- kopā ar augstāko vadību apspriest auditos konstatēto un sniegt priekšlikumus sistēmas pilnveidošanai

- atbildēt par novērtējuma atbilstību procedūrām, darbību efektivitāti un ziņotās informācijas precizitāti

- atbilstoši savai kompetencei sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles jautājumiem

- veikt audita ieteikumu uzraudzību

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2015/25.AKK15

Latvijas Nacionālais arhīvs izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Dokumentu preventīvās saglabāšanas departamenta Restaurācijas nodaļas vadītājs

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība

- praktiskā darba pieredze un zināšanas dokumentārā mantojuma saglabāšanas, konservācijas un restaurācijas jomā no 3 līdz 5 gadiem

- darba pieredze valsts pārvaldē un arhīva darbā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze vadīt un organizēt kolektīvu, koordinēt tā darbību

- ļoti labi attīstītas šādas kompetences: konceptuāla domāšana, plānošana un organizēšana, komandas vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

- iemaņas darbā ar datoru MS Office (Word, Excel, Power Point) pieredzējuša lietotāja līmenī

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt nodaļas darbu

- izstrādāt nodaļas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus un metodiku dokumentu konservācijas, restaurācijas un arhīvvides kvalitātes jomā

- kontrolēt dokumentu saglabāšanas procesu ieviešanu un īstenošanu

- sagatavot ziņojumus un publikācijas atbilstoši amata kompetencei

- sniegt konsultācijas institūcijām un privātpersonām dokumentu saglabāšanas jautājumos

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumentu kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances". Uzziņas pa tālruni 67213472.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/25.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības un veselības aprūpes projektu departamenta Veselības aprūpes attīstības projektu nodaļas vecākās referentes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku no 2015.gada 2.februāra iecelta VIJA MILAŠEVIČA.


OP 2015/25.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas vecākās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 29.01.2015. konkursa kārtībā ir iecelta AGNIJA VAKSE-BRIEZE.


OP 2015/25.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu kontroles pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju pirmās audita daļas galvenā nodokļu inspektora amatā uz nenoteiktu laiku no 02.02.2015. konkursa kārtībā ir iecelts INGMĀRS ROMANOVSKIS.


OP 2015/25.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu kontroles pārvaldes Nodokļu atmaksu un pievienotās vērtības nodokļa pārbaužu daļas Nodokļu atmaksu pirmās pārbaužu nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 02.02.2015. konkursa kārtībā ir iecelta ELĪNA ARDAVA.


OP 2015/25.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu kontroles pārvaldes Juridisko personu piektās audita daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 02.02.2015. konkursa kārtībā ir iecelta INGA AUDERE.


OP 2015/25.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Muitas kontroles organizēšanas daļas Kinoloģijas nodaļas vecākā muitas eksperta amatā uz nenoteiktu laiku no 02.02.2015. konkursa kārtībā ir iecelts VALDIS BIKOVSKIS.


OP 2015/25.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas vecākās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 02.02.2015. konkursa kārtībā ir iecelta LĪGA VANAGA.


OP 2015/25.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu kontroles pārvaldes Juridisko personu ceturtās audita daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 02.02.2015. konkursa kārtībā ir iecelta RITA MORGUNOVA.


OP 2015/25.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu pirmās kontroles daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 02.02.2015. konkursa kārtībā ir iecelta INGA ŠTEINA.


OP 2015/25.AKR10

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldes departaments paziņo, ka konkurss uz vakanto Vidzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas Valmieras sektora inspektora amata vietu uz noteiktu laiku beidzies bez rezultāta.


OP 2015/25.AKR11

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2015.gada 2.februārī Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta amatā iecelts INGUSS KUDIŅŠ.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)