Laidiens: 11.12.2015., Nr. 243
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/243.AKK1
Datu valsts inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Drošības daļas vadītājs/-a
Pienākumi:
- organizēt un veikt inspekcijas iekšējās un ārējās drošības kontroles darbu
- sagatavot atzinumus un ziņojumus par personas datu apstrādes sistēmu
drošības atbilstību normatīvajiem aktiem un starptautiskajiem standartiem
- veikt iesniegto personas datu apstrādes novērtējumu rezultātu apkopošanu
un analizēšanu
- organizēt inspekcijas informācijas sistēmu drošības līmeņa nodrošināšanas
pasākumus un attiecīgu inspekcijas darbinieku apmācību
- piedalīties pārbaudēs, kas saistītas ar informācijas drošību, kā arī
sagatavot atzinumus un ziņojumus par personas datu apstrādes sistēmu drošības
atbilstību normatīvajiem aktiem un starptautiskajiem standartiem
- veikt uzticamu sertifikācijas pakalpojumu sniedzēju akreditāciju, kā arī
veikt ekspertu, kas veic sertifikācijas pakalpojumu sniegšanas informācijas
sistēmu, iekārtu un procedūru drošību pārbaudes, izvērtēšanu
- nodrošināt inspekcijas iekšējo un pārvaldes lēmumu, līgumu un inspekcijas
iekšējo normatīvo aktu projektu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi un
izstrādi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība
- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi personas datu
aizsardzības un sertifikācijas pakalpojumu (saskaņā ar Elektronisko dokumentu
likumu) jomā
- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi informāciju
tehnoloģiju un informācijas sistēmu drošības jomā, kā arī informācijas sistēmu
audita veikšanā, ko apliecina starptautiski atzīts IT procesu pārvaldības
sertifikāts (CISA, CISM vai cits)
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- pieredze audita veikšanā ne mazāk kā 3 (trīs) gadi
- teicamas angļu valodas zināšanas un otras svešvalodas pārzināšana labā
līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei
- jāzina veicamajā darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu darbības principi,
lietošanas nosacījumi, darba racionāla organizācija, ar tiem saistītie
normatīvie akti
- teicamas sadarbības un komunikāciju prasmes
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Amats klasificēts 26.1. saimes V līmenī (12. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi
info@dvi.gov.lv (ar norādi "Konkurss") vai
iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis
uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
nākamajai konkursa kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2015/243.AKK2
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības
daļas juriskonsulta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Pienākumi:
- izskatīt iesniegumus par iespējamiem personas datu aizsardzības pārkāpumiem
un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot administratīvo aktu, administratīvo pārkāpumu protokolu, lēmumu
administratīvo pārkāpumu lietās un citu dokumentu projektus Datu valsts
inspekcijas kompetencē esošajos jautājumos
- sniegt konsultācijas un atzinumus par personas datu apstrādi un
aizsardzību un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
Prasības pretendentiem/ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 2 (divi) gadi
- labas angļu valodas zināšanas, vēlama otras svešvalodas pārzināšana labā
līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei
- zināšanas un vēlama darba pieredze par administratīvo procesu un
administratīvo pārkāpumu lietvedību
- zināšanas un darba pieredze personas datu aizsardzības jomā tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Amats klasificēts 26.1. saimes III līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz
e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi
"Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā
11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
nākamajai konkursa kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2015/243.AKK3
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības
departamenta Arhīva vadītāja/-as amatu (darbinieka
amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- metodiski vadīt un pārraudzīt arhīva, tai skaitā digitālā arhīvā,
pārvaldību Valsts zemes dienestā (turpmāk - Dienestā)
- izstrādāt Dienesta arhīva attīstības pamatvirzienus, plānot, organizēt un
īstenot to ieviešanu
- metodiski vadīt un pārraudzīt dokumentu digitalizācijas
procesu Dienestā
- plānot, organizēt un vadīt Dienesta arhīva centralizāciju
- nodrošināt arhīva dokumentu, tai skaitā tehnisko dokumentu, vērtības
ekspertīzes veikšanu un aprakstīšanu
- nodrošināt arhīva dokumentu saglabāšanu, uzskaiti un izmantošanu Dienesta
centrālajā aparātā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams vadībzinībās, humanitārajās vai sociālajās
zinātnēs)
- vismaz divu gadu pieredze arhīva un dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlama iepriekšēja pieredze vadītāja amatā
- arhīva un dokumentu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme pielietot tos praksē
- praktiskā pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē
un apmācību veikšanā
- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu arhīva darbā, tai
skaitā par dokumentu digitalizāciju
- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības
prasmes
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 1001 euro līdz 1331 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2015/243.AKK4
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Ārvalstu finanšu instrumentu un citu programmu daļas projektu koordinatora/-es
(ierēdņa) amata vietu
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un nodrošināt Latvijas-Šveices sadarbības programmas
"Atbalsts jaunatnes iniciatīvu attīstībai attālos vai mazattīstītos
reģionos" (turpmāk - programma) apmācību aktivitātes īstenošanu
- izstrādāt programmas apmācību un pasākumu plānu, veikt nepieciešamās
izmaiņas, kā arī kontrolēt tā izpildi
- piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādē par programmas apmācību
projekta īstenošanu
- organizēt un piedalīties programmas apmācību metodisko materiālu un
pētījumu izstrādē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vairāk kā trīs gadu darba pieredze projektu vadībā
- zināšanas un izpratne par neformālo izglītību un jaunatnes jomu
- vēlama darba pieredze normatīvo aktu izstrādē
- vēlama darba pieredze apmācību stratēģiju izstrādē (t. sk. apmācību
stratēģiju izstrādē jauniešiem ar īpašām vajadzībām)
- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073.
OP 2015/243.AKK5
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Produktu kontroles nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība ķīmijā, medicīnā, bioloģijā vai vides zinātnē
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 1 gads
- vēlama pieredze inspektora un/vai līdzīga rakstura darbā konkrētajā jomā
vismaz 1 gads
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (augstākā)
- divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu val. u. c.) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles Latvijas uzņēmumos, pārbaudot ķīmisko vielu, ķīmisko
maisījumu un kosmētikas līdzekļu atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar
noteiktajām procedūrām
- veikt pasākumus, ar kuriem ierobežo normatīvo aktu prasībām neatbilstošu
ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu un kosmētikas līdzekļu laišanu tirgū,
pieprasot to izņemšanu, atsaukšanu vai noteiktas darbības pārtraukšanu, kā arī
pārbaudīt uzdotā izpildi
- saskaņā ar noteiktajām procedūrām sagatavot kontroles aktu un citu
kontroles rezultātu apliecinošo dokumentāciju
- plānot un veikt ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu un kosmētikas līdzekļu
paraugu ņemšanu laboratoriskajiem izmeklējumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošajiem uzņēmumiem un
kontrolētajām ķīmiskajām vielām, ķīmiskajiem maisījumiem un kosmētikas
līdzekļiem
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- atalgojumu atbildoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem)
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors Produktu
kontroles nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt
uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.
OP 2015/243.AKK6
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus uz lietveža-arhivāra amatu
Galvenie uzdevumi:
- veikt NMP dienestam adresētās ikdienas korespondences šķirošanu
- veikt saņemto dokumentu reģistrāciju elektroniskajā dokumentu vadības
sistēmā "Impulss"
- sagatavot un noformēt NMP dienesta korespondenci nosūtīšanai
- sastādīt un aktualizēt NMP dienesta lietu nomenklatūru
- apkopot un sistematizēt NMP dienesta struktūrvienībās esošās īslaicīgi
glabājamās lietas, veikt dokumentu atlasi un iznīcināšanu atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
- apkopot ilgtermiņā un pastāvīgi glabājamās lietas, veidot arhīva lietas
atbilstoši normatīvo aktu prasībām, sagatavot lietas nodošanai Valsts arhīvam
Prasības:
- vēlama augstākā izglītība vai profesionālā izglītība arhivārs, biroja
vadībā, lietvedībā
- iepriekšējā pieredze lietvedības un arhīvu darba organizēšanā
- priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi ar elektroniskām dokumentu vadības
sistēmām un elektroniskiem dokumentiem
- metodiska un sistemātiska pieeja darbam ar lielu informācijas apjomu
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un racionāli organizēt savu darbu
- savstarpējās sadarbošanās prasmes
- augsta atbildības sajūta, precizitāte
- elastība nestandarta situāciju risināšanā un jaunu pieeju vai sistēmu
ieviešanā
- teicamas valsts valodas prasmes
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- laba prasme strādāt ar MS Office programmām
Vakantajam amatam noteikta 18.1. amata saimes I līmenis un 7. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
līdz 2015. gada 17. decembrim jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi
personals@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.
OP 2015/243.AKK7
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus uz Rīgas reģionālā centra vadītāja/-as
amatu
Galvenie uzdevumi:
- vadīt, plānot un koordinēt Rīgas reģionālā centra darbu, nodrošinot
plānveidīgu, efektīvu un stabilu reģionālā centra darbu atbilstoši tā mērķiem
un uzdevumiem ikdienā un ārkārtas medicīniskajās situācijās
Prasības:
- augstākā medicīniskā (ārsta) izglītība
- pieredze darbā neatliekamajā medicīniskajā palīdzībā
- pieredze darbā vadošā amatā, vēlams veselības aprūpes un/vai valsts tiešās
pārvaldes iestādē
- labas komunikācijas prasmes, sadarbības spējas, prasme saliedēt un motivēt
kolektīvu
- labas datorprasmes, spēja orientēties mūsdienu tehnoloģiju risinājumos
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu un angļu valodas
zināšanas
- autovadītāja apliecība
Vakantajam amatam noteikta 5.4. amata saimes VIC līmenis un
15. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV
un izglītību apliecinošu dokumentu 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās
medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas
ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.
OP 2015/243.AKK8
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" (turpmāk - LVMI
Silava) izsludina konkursu uz direktora/-es amatu
Nosacījumi pretendentam: zinātņu doktora grāds mežzinātnē, vides zinātnē, bioloģijā
vai inženierzinātnēs, vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā zinātniskajā
institūcijā. Par priekšrocību tiks uzskatītas svešvalodu zināšanas, labas
komunikācijas prasmes, atsauksmes.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei par dalību konkursā
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- LVMI Silava turpmākas attīstības redzējums
Dokumenti iesniedzami divu mēnešu laikā no konkursa izsludināšanas dienas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" LVMI Silava sekretariātā Salaspilī,
Rīgas ielā 111, 217. istabā, vai nosūtāmi pa pastu, adrese: LVMI Silava,
Rīgas iela 111, Salaspils, Salaspils novads, LV-2169 (ar norādi - LVMI Silava
direktora amata konkursam).