Laidiens: 11.12.2015., Nr. 243

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/243.AKK1

Datu valsts inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Drošības daļas vadītājs/-a

Pienākumi:

- organizēt un veikt inspekcijas iekšējās un ārējās drošības kontroles darbu

- sagatavot atzinumus un ziņojumus par personas datu apstrādes sistēmu drošības atbilstību normatīvajiem aktiem un starptautiskajiem standartiem

- veikt iesniegto personas datu apstrādes novērtējumu rezultātu apkopošanu un analizēšanu

- organizēt inspekcijas informācijas sistēmu drošības līmeņa nodrošināšanas pasākumus un attiecīgu inspekcijas darbinieku apmācību

- piedalīties pārbaudēs, kas saistītas ar informācijas drošību, kā arī sagatavot atzinumus un ziņojumus par personas datu apstrādes sistēmu drošības atbilstību normatīvajiem aktiem un starptautiskajiem standartiem

- veikt uzticamu sertifikācijas pakalpojumu sniedzēju akreditāciju, kā arī veikt ekspertu, kas veic sertifikācijas pakalpojumu sniegšanas informācijas sistēmu, iekārtu un procedūru drošību pārbaudes, izvērtēšanu

- nodrošināt inspekcijas iekšējo un pārvaldes lēmumu, līgumu un inspekcijas iekšējo normatīvo aktu projektu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi un izstrādi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība

- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi personas datu aizsardzības un sertifikācijas pakalpojumu (saskaņā ar Elektronisko dokumentu likumu) jomā

- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi informāciju tehnoloģiju un informācijas sistēmu drošības jomā, kā arī informācijas sistēmu audita veikšanā, ko apliecina starptautiski atzīts IT procesu pārvaldības sertifikāts (CISA, CISM vai cits)

- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- pieredze audita veikšanā ne mazāk kā 3 (trīs) gadi

- teicamas angļu valodas zināšanas un otras svešvalodas pārzināšana labā līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei

- jāzina veicamajā darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu darbības principi, lietošanas nosacījumi, darba racionāla organizācija, ar tiem saistītie normatīvie akti

- teicamas sadarbības un komunikāciju prasmes

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Amats klasificēts 26.1. saimes V līmenī (12. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.

Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2015/243.AKK2

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības daļas juriskonsulta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Pienākumi:

- izskatīt iesniegumus par iespējamiem personas datu aizsardzības pārkāpumiem un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot administratīvo aktu, administratīvo pārkāpumu protokolu, lēmumu administratīvo pārkāpumu lietās un citu dokumentu projektus Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajos jautājumos

- sniegt konsultācijas un atzinumus par personas datu apstrādi un aizsardzību un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

Prasības pretendentiem/ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 2 (divi) gadi

- labas angļu valodas zināšanas, vēlama otras svešvalodas pārzināšana labā līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei

- zināšanas un vēlama darba pieredze par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- zināšanas un darba pieredze personas datu aizsardzības jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Amats klasificēts 26.1. saimes III līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.

Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2015/243.AKK3

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības departamenta Arhīva vadītāja/-as amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- metodiski vadīt un pārraudzīt arhīva, tai skaitā digitālā arhīvā, pārvaldību Valsts zemes dienestā (turpmāk - Dienestā)

- izstrādāt Dienesta arhīva attīstības pamatvirzienus, plānot, organizēt un īstenot to ieviešanu

- metodiski vadīt un pārraudzīt dokumentu digitalizācijas procesu Dienestā

- plānot, organizēt un vadīt Dienesta arhīva centralizāciju

- nodrošināt arhīva dokumentu, tai skaitā tehnisko dokumentu, vērtības ekspertīzes veikšanu un aprakstīšanu

- nodrošināt arhīva dokumentu saglabāšanu, uzskaiti un izmantošanu Dienesta centrālajā aparātā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams vadībzinībās, humanitārajās vai sociālajās zinātnēs)

- vismaz divu gadu pieredze arhīva un dokumentu pārvaldības jautājumos

- vēlama iepriekšēja pieredze vadītāja amatā

- arhīva un dokumentu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot tos praksē

- praktiskā pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē un apmācību veikšanā

- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu arhīva darbā, tai skaitā par dokumentu digitalizāciju

- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- bruto darba algu no 1001 euro līdz 1331 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/243.AKK4

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Ārvalstu finanšu instrumentu un citu programmu daļas projektu koordinatora/-es (ierēdņa) amata vietu

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un nodrošināt Latvijas-Šveices sadarbības programmas "Atbalsts jaunatnes iniciatīvu attīstībai attālos vai mazattīstītos reģionos" (turpmāk - programma) apmācību aktivitātes īstenošanu

- izstrādāt programmas apmācību un pasākumu plānu, veikt nepieciešamās izmaiņas, kā arī kontrolēt tā izpildi

- piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādē par programmas apmācību projekta īstenošanu

- organizēt un piedalīties programmas apmācību metodisko materiālu un pētījumu izstrādē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- vairāk kā trīs gadu darba pieredze projektu vadībā

- zināšanas un izpratne par neformālo izglītību un jaunatnes jomu

- vēlama darba pieredze normatīvo aktu izstrādē

- vēlama darba pieredze apmācību stratēģiju izstrādē (t. sk. apmācību stratēģiju izstrādē jauniešiem ar īpašām vajadzībām)

- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073.


OP 2015/243.AKK5

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Produktu kontroles nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā, medicīnā, bioloģijā vai vides zinātnē

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 1 gads

- vēlama pieredze inspektora un/vai līdzīga rakstura darbā konkrētajā jomā vismaz 1 gads

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (augstākā)

- divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu val. u. c.) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles Latvijas uzņēmumos, pārbaudot ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu un kosmētikas līdzekļu atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām

- veikt pasākumus, ar kuriem ierobežo normatīvo aktu prasībām neatbilstošu ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu un kosmētikas līdzekļu laišanu tirgū, pieprasot to izņemšanu, atsaukšanu vai noteiktas darbības pārtraukšanu, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- saskaņā ar noteiktajām procedūrām sagatavot kontroles aktu un citu kontroles rezultātu apliecinošo dokumentāciju

- plānot un veikt ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu un kosmētikas līdzekļu paraugu ņemšanu laboratoriskajiem izmeklējumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošajiem uzņēmumiem un kontrolētajām ķīmiskajām vielām, ķīmiskajiem maisījumiem un kosmētikas līdzekļiem

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu

- atalgojumu atbildoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības standartiem)

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors Produktu kontroles nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.


OP 2015/243.AKK6

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus uz lietveža-arhivāra amatu

Galvenie uzdevumi:

- veikt NMP dienestam adresētās ikdienas korespondences šķirošanu

- veikt saņemto dokumentu reģistrāciju elektroniskajā dokumentu vadības sistēmā "Impulss"

- sagatavot un noformēt NMP dienesta korespondenci nosūtīšanai

- sastādīt un aktualizēt NMP dienesta lietu nomenklatūru

- apkopot un sistematizēt NMP dienesta struktūrvienībās esošās īslaicīgi glabājamās lietas, veikt dokumentu atlasi un iznīcināšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- apkopot ilgtermiņā un pastāvīgi glabājamās lietas, veidot arhīva lietas atbilstoši normatīvo aktu prasībām, sagatavot lietas nodošanai Valsts arhīvam

Prasības:

- vēlama augstākā izglītība vai profesionālā izglītība arhivārs, biroja vadībā, lietvedībā

- iepriekšējā pieredze lietvedības un arhīvu darba organizēšanā

- priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi ar elektroniskām dokumentu vadības sistēmām un elektroniskiem dokumentiem

- metodiska un sistemātiska pieeja darbam ar lielu informācijas apjomu

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un racionāli organizēt savu darbu

- savstarpējās sadarbošanās prasmes

- augsta atbildības sajūta, precizitāte

- elastība nestandarta situāciju risināšanā un jaunu pieeju vai sistēmu ieviešanā

- teicamas valsts valodas prasmes

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- laba prasme strādāt ar MS Office programmām

Vakantajam amatam noteikta 18.1. amata saimes I līmenis un 7. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2015. gada 17. decembrim jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi personals@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.


OP 2015/243.AKK7

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus uz Rīgas reģionālā centra vadītāja/-as amatu

Galvenie uzdevumi:

- vadīt, plānot un koordinēt Rīgas reģionālā centra darbu, nodrošinot plānveidīgu, efektīvu un stabilu reģionālā centra darbu atbilstoši tā mērķiem un uzdevumiem ikdienā un ārkārtas medicīniskajās situācijās

Prasības:

- augstākā medicīniskā (ārsta) izglītība

- pieredze darbā neatliekamajā medicīniskajā palīdzībā

- pieredze darbā vadošā amatā, vēlams veselības aprūpes un/vai valsts tiešās pārvaldes iestādē

- labas komunikācijas prasmes, sadarbības spējas, prasme saliedēt un motivēt kolektīvu

- labas datorprasmes, spēja orientēties mūsdienu tehnoloģiju risinājumos

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- autovadītāja apliecība

Vakantajam amatam noteikta 5.4. amata saimes VIC līmenis un 15. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.


OP 2015/243.AKK8

Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" (turpmāk - LVMI Silava) izsludina konkursu uz direktora/-es amatu

Nosacījumi pretendentam: zinātņu doktora grāds mežzinātnē, vides zinātnē, bioloģijā vai inženierzinātnēs, vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā zinātniskajā institūcijā. Par priekšrocību tiks uzskatītas svešvalodu zināšanas, labas komunikācijas prasmes, atsauksmes.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei par dalību konkursā

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- LVMI Silava turpmākas attīstības redzējums

Dokumenti iesniedzami divu mēnešu laikā no konkursa izsludināšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217. istabā, vai nosūtāmi pa pastu, adrese: LVMI Silava, Rīgas iela 111, Salaspils, Salaspils novads, LV-2169 (ar norādi - LVMI Silava direktora amata konkursam).

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/243.AKR1

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrā konkursa kārtībā Struktūrfondu daļas vadītāja amatā no 2015.gada 7.decembra iecelts RAITIS IMŠA.


OP 2015/243.AKR2

Valsts zemes dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts zemes dienesta Kadastra departamenta Kadastra metodikas daļas vadītājas (ierēdnes) amatā uz nenoteiktu laiku no 2015. gada 7. decembra iecelta DAINA ŪDRE.


OP 2015/243.AKR3

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļaustrumu reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauku reģistra daļas ģeogrāfiskās informācijas speciālistes amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 7.decembra iecelta SABĪNE MEDNE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)