Laidiens: 10.12.2015., Nr. 242

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/242.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Nodrošinājumu kontroles nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

˗ zināšanas nodokļu jomā

Ja esi gatavs:

- veikt akcīzes nodokļa nodrošinājuma pietiekamības kontroli, izmantojot visus VID rīcībā esošos datus

- veikt pievienotās vērtības nodokļa nodrošinājuma un apliecinājumu atbilstības kontroli

- konsultēt nodokļu maksātājus atbilstoši Nodaļas kompetencei

- sagatavot dokumentus (t. sk. lēmumu projektus un vēstules) saistībā ar vispārējā un vienreizējā akcīzes nodokļa nodrošinājuma apliecību izsniegšanu, grozījumu izdarīšanu, apturēšanu un anulēšanu

- izstrādāt un aktualizēt informatīvos materiālus atbilstoši Nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Mēnešalga bruto no 696 līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz APAD NKN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa/-es amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

˗ labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

˗ darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

˗ labas datorprasmes (Microsoft Outlook, Word, Excel)

Ja esi gatavs:

˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdnim amatam noteikta: 26.3 saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga bruto no 696 līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no pazi\nojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Konkurss uz NPPP 1PD RVPN VNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

˗ pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā ne mazāk kā viens gads

˗ labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

˗ prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel)

Ja esi gatavs:

˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

˗ prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD RVPN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

˗ pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

˗ labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

˗ labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel)

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

˗ brīdināt parādniekus par maksātnespējas pieteikuma iesniegšanu, ja konstatētas maksātnespējas pazīmes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD RPN VNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā divus gadus

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā, tiesību aktu izstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas kompetencei

- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām atbilstoši Daļas kompetencei

- sagatavot uzziņas un piedalīties uzziņu sagatavošanas līdzizpildē

- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par izmaiņām tiesību aktos

- sniegt juridiskas konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos, juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai

- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju un darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) - tiesību zinātnē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 913 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP TAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Lēmumu un judikatūras analīzes daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē

˗ zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

˗ prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

˗ analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā pieņemtos VID ģenerāldirektora lēmumus

˗ identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā

˗ analizēt tiesu nolēmumus par pārsūdzētajiem VID lēmumiem

˗ analizēt Eiropas Savienības Tiesas nolēmumus nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā ne mazāk kā divus gadus

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 913 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP LJAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Tālrunis uzziņām 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Pirmās Rīgas pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- darba pieredze nodokļu un nodevu administrēšanas jomā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- veikt nodokļu maksātāju atlasi pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma veikšanai

- veikt nodokļu maksātāju iesniegto pievienotās vērtības nodokļa deklarāciju datu ticamības novērtēšanu, apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par nodokļu maksātājiem

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, sagatavot lēmumu projektus administratīvo pārkāpumu lietā

- sagatavot lēmumu projektus par pārmaksātā pievienotās vērtības nodokļa apstiprināšanu vai atteikumu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

Ierēdņa dienesta vieta: Cēsis

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP 1RPVN DTND GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Latgales pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- darba pieredze nodokļu un nodevu administrēšanas jomā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- veikt nodokļu maksātāju atlasi pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma veikšanai

- veikt nodokļu maksātāju iesniegto pievienotās vērtības nodokļa deklarāciju datu ticamības novērtēšanu, apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par nodokļu maksātājiem

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, sagatavot lēmumu projektus administratīvo pārkāpumu lietā

- sagatavot lēmumu projektus par pārmaksātā pievienotās vērtības nodokļa apstiprināšanu vai atteikumu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovka, Griškānu pagasts, Rēzeknes novads

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi " Konkurss uz NP Latgales PVN DTND GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Ceturtās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-as ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi) vai tiesību zinātnē

- labas zināšanas par kriminālprocesu

Ja esi gatavs:

- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu valsts ieņēmumu jomā

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā vienu gadu

- B kategorijas vadītāja apliecību

- prasmi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovka, Griškānu pagasts, Rēzeknes novads (pēc darba devēja norādījumiem darba pienākumi var būt saistīti ar darba braucieniem uz Daugavpili).

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", I līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 845 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP 4ID_I amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Slepenības režīma nodrošināšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi) vai tiesībās

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- darba pieredze budžeta plānošanā un grāmatvedības uzskaitē ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze darbā ar ierobežotas pieejamības dokumentu apriti ne mazāk kā viens gads

- zināšanas grāmatvedības uzskaitē

Ja esi gatavs:

- veikt piešķirtā finansējuma plānošanu, kontroli un izmaiņu koordinēšanu

- veikt finanšu līdzekļu un saimniecisko darījumu uzskaiti grāmatvedības reģistros un finanšu pārskatos

- analizēt ekonomiskos un finanšu rādītājus un finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību plānam

- izstrādāt un ieviest finanšu rādītāju novērtēšanas metodes

- organizēt ierobežotas pieejamības, klasificētās informācijas apriti un aizsardzību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP SRNN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas koordinācijas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze ar datubāzēm un informācijas sistēmām vai informācijas sistēmu administrēšanā un uzturēšanā

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru, apmaiņas standartiem

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu drošības standartiem un drošības pārvaldību

- izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu apkalpošanu un uzturēšanu

- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus

Ja esi gatavs:

- pilnveidot un izstrādāt Pārvaldes rīcībā esošās informācijas sistēmas

- veikt pārziņā esošo Pārvaldes informācijas sistēmu resursu pārvaldību atbilstoši informācijas sistēmu drošības noteikumiem

- administrēt informācijas sistēmu lietotāju tiesības atbilstoši apstiprinātajiem informācijas sistēmu resursu sarakstiem

- veikt informācijas sistēmu datubāzu un lietojumprogrammatūras darbības pārvaldību un uzturēšanu, rezerves kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- praktisku darba pieredzi Microsoft Windows Server un IBM Informix datubāzu administrēšanā un uzturēšanā

- kvalifikācijas apliecinošiem sertifikātiem: MCTS, CompTIA Network+, CompTIA Server+.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana" IIIA līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 913 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID IKN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Atbalsta daļas Tehniskā atbalsta nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās vai elektrozinībās, radiotehnikā, elektronikā un automātikā

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- darba pieredze telekomunikāciju, elektrozinību vai operatīvās darbības jomā ne mazāk kā trīs gadi

- zināšanas sakaru, video, audio un citas elektroniskās aparatūras izgatavošanā, remontā un ekspluatācijā

Ja esi gatavs:

- veikt operatīvās darbības atsevišķu īpaši sarežģītu operatīvās darbības pasākumu izpildei vispārīgā un sevišķā veidā, kur nepieciešamas padziļinātas tehniskās zināšanas noziedzīgu nodarījumu atklāšanā vai novēršanā valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- veikt operatīvās darbības pasākumus aizdomās turēto, apsūdzēto personu meklēšanai un citu kriminālprocesam nozīmīgu personu atrašanās vietu noskaidrošanai sadarbībā ar Daļai pilnvarotajām amatpersonām ar tehniskajiem līdzekļiem vispārīgā vai sevišķā veidā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā vai novēršanā

- sniegt atbalstu operatīvās darbības nodrošināšanai noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā

- sniegt atbalstu izmeklēšanā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība", IIIB līmenis, 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 913 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP AD TAN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Latgales MKP daļas Muitas kontroles organizēšanas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa/-es amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai muitas un nodokļu administrēšanā

- B kategorijas vadītāja apliecība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

Ja esi gatavs:

- organizēt un veikt fizisko personu, bagāžas, pasta sūtījumu, preču, kravu, telpu un transportlīdzekļu pārbaudi, izmantojot darba suni

- nodrošināt aprūpē esoša darba suņa kvalitatīvu barošanu, kā arī uzturēšanu labā veselības un darba formā

- pastāvīgi un apmācītu instruktoru pavadībā sekot aktualitātēm suņa apmācībā un pielietošanā, kā arī veikt regulāras treniņnodarbības ar darba suni

- sadarboties ar Latvijas Republikas un citu valstu kinoloģijas dienestiem darba suņu izmantošanas un apmācības jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- praktisku darba pieredzi kinoloģiskajā darbā

- sertifikātu par apgūtiem kinologu kursiem

Ierēdņa dienesta vieta: Rēzekne vai Daugavpils.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus sludinājumā norādītos kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_LMKPD_MKON_VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes E-muitas daļas E-muitas sistēmu uzturēšanas un pilnveidošanas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

Ja esi gatavs:

- konsultēt e-muitas sistēmu lietotājus (gan Latvijas, gan ES dalībvalstu)

- piedalīties jauno e-muitas sistēmu izstrādē un pilnveidošanā (definēt sistēmu izmaiņu prasības, analizēt dokumentāciju un piedalīties testēšanā)

- izstrādāt vai piedalīties muitas normatīvo aktu izstrādē

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredzi un zināšanām informācijas sistēmu un projektu ieviešanā

- pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- angļu (B2 līmenī) un krievu (C1 līmenī) valodas zināšanām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana" III līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 913 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_EmD_EmSUPN_VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas modernizācijas daļas Ārējās sadarbības nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- pieredze lietišķās sarakstes izstrādāšanā un tulkošanā

- pieredze organizatoriskā darbā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar datoru

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sagatavot un sniegt pārskatus, prezentācijas un cita veida informāciju valsts un ārvalstu institūcijām par muitas starptautisko sadarbību

- organizēt un sagatavot pasākumus un ārvalstu oficiālo delegāciju vizītes Pārvaldē

- veikt korespondences un citu ar muitu saistītu materiālu tulkošanu no angļu valodas

- piedalīties dokumentu sagatavošanā par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 913 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_MMD_ASN_VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/242.AKK16

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Sekretariāta galvenā/-ās speciālista/-es (sabiedrisko un starptautisko attiecību jautājumos) amata vietu

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas par pretkorupcijas pasākumiem un KNAB darbības jomām

- izpratne par interneta vidi un komunikāciju sociālajos tīklos

- pārliecinošas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties mutvārdos un rakstītos tekstos

- vismaz divu Eiropas Savienības svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir angļu valoda C1 vai C2 līmenī

- vēlama darba pieredze sadarbībā ar starptautiskajām organizācijām un ārvalstu vēstniecībām

- darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5. panta trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta otrā daļa)

Amata pienākumi:

- nodrošināt KNAB sabiedrisko attiecību stratēģijas radošu un inovatīvu īstenošanu, kā arī nodrošināt citos attīstības plānošanas dokumentos paredzēto pasākumu īstenošanu sabiedrisko attiecību jomā

- nodrošināt KNAB sabiedrisko attiecību pasākumus sadarbībai ar plašsaziņas līdzekļiem

- pilnveidot sabiedrisko attiecību aktivitātes (ieviešot jaunas komunikāciju metodes, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas)

- sagatavot un sniegt informāciju sabiedrībai un plašsaziņas līdzekļiem par KNAB funkciju izpildes un citiem jautājumiem

- aktualizēt informāciju KNAB interneta mājaslapā un sociālajos tīklos

- veicināt un organizēt sadarbību ar starptautiskajām organizācijām un ārvalstu institūcijām, kā arī organizēt KNAB pārstāvību tajās

- organizēt ārvalstu delegāciju vizītes un starptautiskas sanāksmes KNAB

- organizēt KNAB darbinieku ārvalstu komandējumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- veselības apdrošināšanu

- elastīgu darba laiku

- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 35 amatu saimei, III līmenim (10. mēnešalgu grupa) un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro līdz 1174 euro pirms nodokļu nomaksas

Sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2016. gada 5. janvārim iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi knab@knab.gov.lv (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356137.


OP 2015/242.AKK17

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu (uz ierēdņa prombūtnes laiku) uz vakanto ierēdņa amatu (darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu izstrādi lauksaimniecības dzīvnieku aizsardzības un labturības jomā) - Veterinārā un pārtikas departamenta Dzīvnieku tirdzniecības, labturības un barības nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai lauksaimniecībā

- vismaz viena gada darba pieredze veterinārmedicīnas vai lauksaimniecības jomā

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē normatīvo aktu izstrādē vai politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- zināšanas par spēkā esošajiem Eiropas Savienības un Latvijas normatīvajiem aktiem dzīvnieku aizsardzības un labturības jomā

- zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- teicamas latviešu valodas lietišķās sarakstes un rakstu kultūras pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer)

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi sandra.krisberga@zm.gov.lv vai pa pastu.

Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 408. kabinets, tālr. uzziņām 67027545, 67027347.

Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2015/242.AKK18

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Investīciju programmu vadības sistēmas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai uzņēmējdarbības vadības jomā

- pieredze finanšu vadības jomā ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu finansējuma plānošanā un administrēšanā ne mazāk kā 2 gadi

- pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- analītiskas domāšanas prasmes

- patstāvība

- orientācija uz rezultātu

- angļu valodas zināšanas

Būtiskākie amata pienākumi:

- piedalīties ES fondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda slēguma procesos, nodrošinot korektu Satiksmes ministrijas pārziņā esošo darbības programmas aktivitāšu finanšu datu atbilstību

- nodrošināt ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu snieguma ietvara izpildes uzraudzību

- īstenot ES fondu Tehniskās palīdzības projektu

Amats klasificēts 44. saimes IIIB līmenī (12. mēnešalgu grupa; bruto mēnešalga - 1200 EUR).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/242.AKR1

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Rīgas reģionālās virsmežniecības Ādažu nodaļas mežziņa amatā no 2015.gada 1.decembra iecelts MĀRIS RUĢELIS.


OP 2015/242.AKR2

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Rīgas reģionālās virsmežniecības Babītes nodaļas mežziņa amatā no 2015.gada 1.decembra iecelts JĀNIS FREIMANIS.


OP 2015/242.AKR3

Ekonomikas ministrija paziņo, ka 2015.gada 30.oktobrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības struktūrfondu privātā sektora nodaļas vecākā eksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/242.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Latgales MKP daļas MKP vecākās muitas uzraudzes amatā uz nenoteiktu laiku no 30.11.2015. konkursa kārtībā ir iecelta JEĻENA JERMOLAJEVA.


OP 2015/242.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas vecākās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 30.11.2015. konkursa kārtībā ir iecelta VERA ŠKINDERE.


OP 2015/242.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Tranzīta un eksporta kontroles daļas Pretenziju nodaļas vecākās muitas ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku no 30.11.2015. konkursa kārtībā ir iecelta LĀSMA EKŠTEINE.


OP 2015/242.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 30.11.2015. konkursa kārtībā ir iecelta DIĀNA NOVIKOVA.


OP 2015/242.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Latgales MKP daļas MKP vecākā muitas uzrauga amatā uz nenoteiktu laiku no 30.11.2015. konkursa kārtībā ir iecelts INDARS STAŅISLAVSKIS.


OP 2015/242.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Muitas atļauju kontroles daļas Ierobežojumu un aizliegumu uzraudzības nodaļas vecākās muitas ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 30.11.2015. konkursa kārtībā ir iecelta AIJA LASMANE.


OP 2015/242.AKR10

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Latgales MKP daļas MKP vecākās muitas uzraudzes amatā uz nenoteiktu laiku no 01.12.2015. konkursa kārtībā ir iecelta IVETA VILCIŅA.


OP 2015/242.AKR11

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Latgales MKP daļas MKP vecākās muitas uzraudzes amatā uz nenoteiktu laiku no 01.12.2015. konkursa kārtībā ir iecelta DAIGA BALODE.


OP 2015/242.AKR12

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Latgales MKP daļas MKP vecākās muitas uzraudzes amatā uz noteiktu laiku no 01.12.2015. konkursa kārtībā ir iecelta ANITA PODSKOČIJA.


OP 2015/242.AKR13

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Latgales MKP daļas MKP vecākās muitas uzraudzes amatā uz nenoteiktu laiku no 01.12.2015. konkursa kārtībā ir iecelta OLITA GRABOVSKA.


OP 2015/242.AKR14

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Latgales MKP daļas MKP vecākā muitas uzrauga amatā uz nenoteiktu laiku no 01.12.2015. konkursa kārtībā ir iecelts IVARS TRUKŠĀNS.


OP 2015/242.AKR15

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2015/242.AKR16

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju nodokļu un citu nodokļu datu ticamības novērtējuma daļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2015/242.AKR17

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļas galvenā speciālista amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)