Laidiens: 26.11.2015., Nr. 232

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/232.AKK1

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vienu Uzturēšanās atļauju nodaļas VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pirmā līmeņa augstākā izglītība (vēlama - akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams - tiesību zinātnē)

- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus svešvalodā

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt normatīvos aktus migrācijas jomā un piemērot to normas, gatavojot administratīvo aktu projektus par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

- izskatīt ārzemnieku iesniegtos dokumentus un sagatavot lēmuma projektus uzturēšanās atļauju saņemšanai, reģistrēšanai, anulēšanai, atteikumam un darba atļauju saņemšanai un anulēšanai

- veikt ārzemnieku datu ievadīšanu un datu aktualizēšanu Vienotajā migrācijas informācijas sistēmā

- konsultēt klientus telefoniski un pa elektronisko pastu

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu (680 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un EUR 753 līdz pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes laika)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2015/232.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Liepājas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- aizpildītu Curriculum Vitae (CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai nosūtīt VSAA Liepājas reģionālajai nodaļai Graudu ielā 50, Liepājā, LV-3401 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu") vai uz e-pasta adresi liepaja@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 63422391.


OP 2015/232.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Liepājas reģionālās nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Liepājā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- aizpildītu Curriculum Vitae (CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai nosūtīt VSAA Liepājas reģionālajai nodaļai Graudu ielā 50, Liepājā, LV-3401 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai uz e-pasta adresi liepaja@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 63422391.


OP 2015/232.AKK4

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par augu karantīnas jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas jomā

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem

- darbs summētā darba laika ietvaros

Ierēdņa dienesta vieta P. Brieža ielā 17, Rīgā.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2015/232.AKK5

Ministru prezidenta pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde Pārresoru koordinācijas centrs izsludina konkursu uz Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas konsultanta/-es (darbinieka) amata vietu

Amata mērķis:

Nodrošināt valsts kapitālsabiedrību vidēja termiņa darbības stratēģiju un valsts kapitālsabiedrību darbības rezultātu izvērtēšanu.

Galvenie pienākumi:

- sagatavot valsts kapitāla daļu turētājiem atzinumu par kapitālsabiedrības vidēja termiņa darbības stratēģijā izvirzītajiem finanšu mērķiem un darbības finanšu rādītājiem, kā arī to saskaņotību ar kapitālsabiedrības vidēja termiņa darbības stratēģijā izvirzītajiem nefinanšu mērķiem

- sagatavot valsts kapitāla daļu turētājiem atzinumu par kapitālsabiedrības darījumiem, kas būtiski ietekmē kapitālsabiedrības vidēja termiņa darbības stratēģijā noteikto aktīvu apjomu

- analizēt kapitālsabiedrību darbības rezultātus un sagatavot par tiem izvērtējumus

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības jomā

- vismaz divu gadu darba pieredze kapitālsabiedrību finanšu pārskatu gatavošanā un darbības rezultātu izvērtēšanā

- vēlamas zināšanas publisko kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumos

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- izmantot savu profesionālo pieredzi un zināšanas valsts pārvaldē kapitālsabiedrību pārvaldības uzlabošanas jomā

- atalgojumu atbilstoši 14. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālu, atsaucīgu un uz valsts izaugsmi vērstu kolektīvu

Konkursa pretendentiem pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) līdz š. g. 11. decembrim jāiesniedz Valsts kancelejas Personāla nodaļā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs datēts ne vēlāk kā š. g. 11. decembrī), vai jānosūta uz oficiālo elektroniskā pasta adresi pkc@pkc.mk.gov.lv. Papildu informāciju iespējams saņemt, zvanot pa tālruni 67082844.


OP 2015/232.AKK6

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Kurzemes reģionālās nodaļas Kuldīgas biroja klientu apkalpošanas konsultanta/-es (Saldū) amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par Valsts zemes dienestā sniegtajiem pakalpojumiem un to izpildes kārtību

- pieņemt un izvērtēt personu iesniegtos dokumentus, kas nepieciešami pasūtījuma veikšanai, atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt pasūtījumu reģistrāciju Pasūtījumu apstrādes informācijas sistēmā un izsniegt sagatavoto informāciju

- sagatavot un izsniegt klientiem rēķinus par sniegtajiem maksas pakalpojumiem

- pieņemt personu maksājumus ar norēķinu kartēm par dienesta sniegtajiem pakalpojumiem

- veikt norēķinu karšu darījumu apliecinošo dokumentu - kvīšu - uzkaiti un saglabāšanu, kā arī sagatavot atskaites par norēķinu karšu darījumiem

- izsniegt pasūtījumu personai atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- 1. līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams nekustamā īpašuma pārvaldīšanas un apsaimniekošanas jomā)

- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanā (pieredze nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar datoru

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē, vēlamas krievu valodas un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- labas komunikācijas iemaņas un spēja strādāt intensīvos darba apstākļos

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbavietu Avotu ielā 12, Saldū

- bruto darba algu no 568 euro līdz 670 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/232.AKK7

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Nekustamā īpašuma vērtēšanas departamenta Vērtēšanas attīstības un analīzes daļas vecākā/-ās eksperta/-es (analītiķa) amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- datu atlase un sagatavošana tematiskai kartēšanai, tematiskā kartēšana, tematisko karšu uzturēšana aktuālā stāvoklī (datu atjaunošana)

- vērtību zonējumu korekcija atbilstoši kadastra kartei un zonējuma topoloģiskās kvalitātes nodrošināšana

- datu apstrāde un analīze izmantošanai kadastrālai vērtēšanai un vērtēšanas modeļu pilnveidošanai

- vērtēšanas programmatūras prasību izstrāde un programmatūras testēšana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e (vēlams ģeomātikā)

- prasme strādāt ar MS Office programmām, ArcGIS (SQL, PYTHON valodas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību)

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē un vēlamas angļu valodas zināšanas darbam nepieciešamo materiālu lietošanai

- prasme strādāt ar lielu informācijas apjomu

- normatīvos aktu pārzināšana, kas reglamentē nekustamā īpašuma vērtēšanu, tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbavietu 11. novembra krastmalā 31, Rīgā

- bruto darba algu no 747 euro līdz 994 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/232.AKK8

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas biroja vadītāja vietnieka/-es amatu (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt kadastra un būvju kadastrālās uzmērīšanas darba organizāciju un pilnveidošanu

- koordinēt Kadastra daļas un Būvju kadastrālās uzmērīšanas daļas darbu un pārraudzīt uzdoto uzdevumu izpildes termiņus

- organizēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu, metodisko skaidrojumu ieviešanu un izpildes kontroli birojā

- nodrošināt klientu iesniegumu izskatīšanu un atbilžu sagatavošanu biroja kompetences ietvaros

- sagatavot pārskatus un atskaites par biroja uzdevumu izpildi, t. sk. atskaitēs sniegt priekšlikumus darba organizācijas pilnveidošanai un piedalīties priekšlikumu realizācijā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība (tiesību zinātnē, vadībzinātnē, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā)

- Valsts zemes dienesta darbību regulējošo tiesību aktu un dienesta sniegto pakalpojumu un to juridisko aspektu pārzināšana

- vismaz divu gadu profesionālā un praktiskā darba pieredze nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos

- pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

- divu gadu praktiska pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, Puškina ielā 14

- bruto darba algu no 738 euro līdz 982 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas jānosūta Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/232.AKK9

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par neatkarīgas un kvalitatīvas oficiālās statistikas sagatavošanu un koordinēšanu valstī. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Kvalitātes vadības daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- administrēt, uzturēt un pilnveidot Pārvaldes Apsekojumu un aprēķinu dokumentēšanas sistēmu (turpmāk - ADS), kurā aprakstīta informācija par statistikas metodoloģiju un kvalitāti (metadati)

- sagatavot Pārvaldes darba plāna darbu ierakstus statistikas projektu aprakstīšanai ADS un regulāri uzraudzīt to izpildi

- ik gadu sagatavot Valsts statistiskās informācijas programmas un ADS produktu atbilstības kodu tabulu

- apzināt un regulāri publicēt Pārvaldes mājaslapā kvalitātes ziņojumus par oficiālo statistiku, t. sk. Eiropas statistiku

- pilnveidot Pārvaldes statistikas kvalitātes metadatu sistēmu un piedalīties Pārvaldes attīstības projektos par metadatu jautājumiem

- veikt saraksti, rīkot sanāksmes, sagatavot un vadīt prezentācijas, organizēt apmācības par kompetencē esošajiem jautājumiem

- veicot darba pienākumus, sadarboties ar Pārvaldes struktūrvienībām un trešajām personām

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- C līmeņa 2. pakāpes latviešu valodas zināšanas (ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos)

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes un pieredze (t.sk. ar dažāda līmeņa darbiniekiem un trešajām personām)

- labas prezentēšanas prasmes un pieredze

- ļoti labas datorprasmes (t. sk. MS Office lietojumprogrammās: Word, Excel, PowerPoint)

- precizitāte

- prasme strādāt patstāvīgi

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju

- vēlama pieredze darbā ar metadatiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 17. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)