Laidiens: 17.11.2015., Nr. 226
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/226.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) izsludina konkursu uz valsts notāra ierēdņa amatu Funkciju
izpildes departamenta Valmieras reģionālajā nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu
reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju;
- veikt personas paraksta apliecināšanu
- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju
- veikt komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu, dzēšanas) reģistrāciju
- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju
- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās
ierakstīšanu koncesiju reģistrā
- klientu apkalpošana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā juridiskā izglītība (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra
darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības
tiesībās
- zināšanas lietvedībā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- izcilas saskarsmes spējas
- precizitāte
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Valmierā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2015/226.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634)
izsludina konkursu uz juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (viena amata vieta)
Juridiskajā nodaļā uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- izskatīt un sagatavot rakstveida atbilžu projektus uz saņemtajiem
iesniegumiem
- sagatavot galvenā valsts notāra lēmumu projektus
- sagatavot un aktualizēt Uzņēmumu reģistra metodiskos norādījumus par
Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu
- konsultēt Uzņēmumu reģistra nodarbinātos par Uzņēmumu reģistra kompetenci
regulējošo tiesību normu piemērošanu
- pārstāvēt Uzņēmumu reģistru tiesā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā juridiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas
izglītība)
- labas zināšanas tiesību teorijā, administratīvajā un civilprocesā,
administratīvajās un komerctiesībās, kā arī praktiska pieredze to pielietošanā
- labas iemaņas darbā ar datoru, zināšanas lietvedībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte,
labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 833,00 EUR (10. mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- profesionālās izaugsmes iespējas;
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām
67031816, 67031815.
OP 2015/226.AKK3
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Austrumvidzemes pārvaldes inspektors/-e pārtikas
uzraudzības jomā (darbavieta Lauku ielā 5, Gulbenē), amats klasificēts 23.3. saimē,
IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds)
veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas tehnoloģijā, ķīmijā, bioloģijā vai iegūta
sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei
atbilstošām mācībām
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisku un juridisku personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2015/226.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa)
amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar
spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences
jomās:
- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo
normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to
saskaņošanu un apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā
- pārraudzīt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo
reformu tiesisko pusi, gatavot augstākās izglītības un zinātnisko institūciju
strukturālo reformu īstenošanai un pārvaldības sistēmas pilnveidošanai
nepieciešamos tiesību aktus, konsultēt augstākās izglītības un zinātniskās
institūcijas par nepieciešamajiem iekšējo normatīvo aktu grozījumiem
strukturālo reformu īstenošanai
- nodrošināt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju finansēšanas
reformas īstenošanai nepieciešamo tiesību aktu izstrādi, īstenot augstākās
izglītības un zinātnisko institūciju personāla atalgojuma politikas
pārraudzību, gatavot nepieciešamos tiesību aktus, to grozījumus akadēmiskā un
zinātniskā personāla darba samaksas sistēmas pilnveidošanai augstākās
izglītības un zinātniskajās institūcijās
- ierosināt jaunu tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās
- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu ministrijas
struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas
plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu
projektiem departamenta kompetences jomās
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu saskaņošanā
departamenta kompetences jomās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvo aktu piemērošanu un
sagatavošanu augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem un studējošajiem,
ministrijas darbiniekiem un citām fiziskām un juridiskām personām par
jautājumiem departamenta kompetences jomās
- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem normatīvo aktu izstrādē un
zinātnisko institūtu, augstskolu un koledžu pārvaldības jautājumu risināšanā
- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences
jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze juridiskā darbā (ilgāka par vienu gadu)
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību pieņemšanai
Ministru kabinetā vai Saeimā un iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā
- zināšanas augstākās izglītības un zinātnisko institūciju pārvaldības un
finansēšanas jomā
- padziļinātas zināšanas administratīvo un valsts tiesību un Eiropas tiesību
jomā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela
apjoma informāciju
- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un
angļu valodā
- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta
kompetences jomās
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas
tehnoloģijas
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai uz
e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām
67047879, 67047839.
Amats klasificēts 21. amatu saimes IIIA līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2015/226.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta eksperta/-es (iepirkumu jomā)
darbinieka/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt nepieciešamos publisko iepirkumu dokumentus atbilstoši
reglamentējošo normatīvo aktu prasībām
- piedalīties tirgus izpētē un sniegt priekšlikumus tehnisko specifikāciju
pilnveidošanai
- veikt publisko iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām un kompetento institūciju un attiecīgo
nozaru ieteikumiem
- sagatavot atbildes uz ieinteresēto piegādātāju iesniegtajiem jautājumiem
publisko iepirkumu ietvaros
- sagatavot normatīvajos aktos noteiktās publisko iepirkumu publikācijas un
ziņojumus
- piedalīties paskaidrojumu sagatavošanā par Iepirkumu uzraudzības birojā
iesniegtajiem iesniegumiem un pārstāvēt ministrijas intereses Iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēdēs
- piedalīties ministrijas iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē publisko
iepirkumu jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par diviem gadiem)
- pieredze publisko iepirkumu jomā (ilgāka par diviem gadiem)
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē (ilgāka par vienu gadu)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Amats klasificēts 2. amatu saimes IIIB līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2015/226.AKK6
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337)
izsludina konkursu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ambulatoro
pakalpojumu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa
amatu (amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- plānot profilaksei nepieciešamo līdzekļu apjomu un veikt tā izlietojuma
uzraudzību
- plānot skrīningam pakļauto iedzīvotāju grupu
uzaicināšanu uz profilaktiskajiem izmeklējumiem un organizēt uzaicinājumu
sagatavošanu un izsūtīšanu
- apkopot un analizēt profilaktisko izmeklējumu datus
- sniegt iedzīvotājiem un ārstniecības iestādēm informāciju par organizētā skrīninga darbības principiem
- nodrošināt vadības informācijas sistēmas organizētā vēža skrīninga moduļa biznesa procesu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, finansēs vai ekonomikā
- ļoti labas datorprasmes (MS EXCEL)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- angļu valodas zināšanas B1 līmenī
- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par organizēšanas un finansēšanas principiem ambulatorajā
veselības aprūpē
- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu ar apmeklētājiem pa tālruni un uz vietas
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 649 EUR (9. mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu
nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta
adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā
31, k-3, LV-1012, līdz 2015. gada 30. novembrim. Informācija pa tālr.
67043742.
OP 2015/226.AKK7
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Farmaceitiskās darbības atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākais/-ā
eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi: veikt pārraudzībā esošo ārstniecības iestāžu un
uzņēmumu darbības novērtēšanu atbilstoši Eiropas Savienībā pieņemtajiem
standartiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība bioloģijā (specializācija cilvēka
fizioloģijā, bioķīmijā, molekulārajā bioloģijā), farmācijā, sabiedrības
veselībā vai medicīnā (ārsta grāds)
- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze cilvēka fizioloģijā, bioķīmijā,
molekulārajā bioloģijā, farmācijā vai darba pieredze medicīnā, biomedicīnā
- teicamas latviešu valodas, labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
(runāt, lasīt, rakstīt)
- labas prasmes darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)
- prasme lietot datortehniku un biroja tehniku
- precizitāte, analītiskā domāšana, spēja koncentrēties
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes, sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amatam noteikts 26. saimes "Kontrole un uzraudzība" 3. apakšsaimes "Privātpersonu kontrole" IV līmenis
un 11.mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - līdz 1052 euro,
2. kategorija - līdz 1209 euro, 3. kategorija
- līdz 1382 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz
Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: zva@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2015/226.AKK8
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu
- kvalitātes vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- uzturēt un pilnveidot kvalitātes vadības sistēmu (KVS) Zāļu valsts aģentūrā
(Aģentūra), novērtēt tās efektivitāti un rezultātus, veikt kvalitātes politikas
un kvalitātes mērķu īstenošanas analīzi
- ieviest un uzturēt KVS atbilstoši ISO 9001 un ISO 27000 standartu
prasībām, uzturēt aktuālu un pilnveidot KVS dokumentāciju, koordinēt saistīto
dokumentu izstrādi un aktualizāciju Aģentūras struktūrvienībās
- izvērtēt Aģentūras procesus, veikt procesu kvalitatīvo rādītāju uzraudzību
un analīzi
- piedalīties un koordinēt piedalīšanos Aģentūrā notiekošo ārējo auditu
procesos un Eiropas Savienības kompetento institūciju savstarpējās
salīdzināšanas projektā (Benchmarking of European Medicines
Agencies - BEMA)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība kvalitātes vadībā vai augstākā izglītība, kas
papildināta ar darba pieredzi kvalitātes vadības jomā vai kvalitātes vadības
sertifikātu
- vēlama 3 gadu darba pieredze kvalitātes vadības sistēmu ieviešanā un
uzturēšanā
- ISO 9001 un ISO 27000 standartu pārzināšana
- vēlamas zināšanas vai praktiskā darba pieredze projektu vadības jomā
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas
- prasmes darbam ar datoru (MS Office, iGrafix vai
ekvivalents biznesa procesu pārvaldības un attēlošanas rīks)
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un racionāli organizēt savu darbu
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes spēja strādāt komandā
- organizatora spējas un iniciatīva
- analītiska domāšana un vēlme veikt savus pienākumus profesionāli,
noteiktajā termiņā un ar augstu atbildības sajūtu
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- dinamisku darba vidi
- kvalifikācijas celšanas iespējas
- interesantu un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amatam noteikts 27. saimes "Kvalitātes vadība" III līmenis un
10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - līdz 894 euro,
2. kategorija - līdz 1028 euro, 3. kategorija
- līdz 1174 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz
Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: zva@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078444 vai 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/226.AKR1
Valsts sporta medicīnas centrs paziņo, ka konkursa kārtībā
Juridiski administratīvās nodaļas vadītājas amatā 2015.gada 13.novembrī iecelta
KRISTĪNE ŪPE.
OP 2015/226.AKR2
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkurss uz
Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākā
eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2015/226.AKR3
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes
ministrijas Juridiskā departamenta Nekustamo īpašumu nodaļas vecākās referentes
amatā (uz noteiktu laiku) 2015.gada
9.novembrī tika iecelta SIGITA LEGZDIŅA.
OP 2015/226.AKR4
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes
ministrijas Iekšējā audita nodaļas auditores amatā (uz noteiktu laiku) 2015.gada 12.novembrī tika iecelta BAIBA
LAVICEVIČA.