Laidiens: 17.11.2015., Nr. 226

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/226.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) izsludina konkursu uz valsts notāra ierēdņa amatu Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālajā nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju;

- veikt personas paraksta apliecināšanu

- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju

- veikt komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu, dzēšanas) reģistrāciju

- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju

- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās ierakstīšanu koncesiju reģistrā

- klientu apkalpošana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā juridiskā izglītība (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības tiesībās

- zināšanas lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- izcilas saskarsmes spējas

- precizitāte

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Valmierā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2015/226.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu uz juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (viena amata vieta) Juridiskajā nodaļā uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- izskatīt un sagatavot rakstveida atbilžu projektus uz saņemtajiem iesniegumiem

- sagatavot galvenā valsts notāra lēmumu projektus

- sagatavot un aktualizēt Uzņēmumu reģistra metodiskos norādījumus par Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu

- konsultēt Uzņēmumu reģistra nodarbinātos par Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu

- pārstāvēt Uzņēmumu reģistru tiesā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā juridiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- labas zināšanas tiesību teorijā, administratīvajā un civilprocesā, administratīvajās un komerctiesībās, kā arī praktiska pieredze to pielietošanā

- labas iemaņas darbā ar datoru, zināšanas lietvedībā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 833,00 EUR (10. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;

- profesionālās izaugsmes iespējas;

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2015/226.AKK3

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Austrumvidzemes pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Lauku ielā 5, Gulbenē), amats klasificēts 23.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas tehnoloģijā, ķīmijā, bioloģijā vai iegūta sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/226.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences jomās:

- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā

- pārraudzīt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo reformu tiesisko pusi, gatavot augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo reformu īstenošanai un pārvaldības sistēmas pilnveidošanai nepieciešamos tiesību aktus, konsultēt augstākās izglītības un zinātniskās institūcijas par nepieciešamajiem iekšējo normatīvo aktu grozījumiem strukturālo reformu īstenošanai

- nodrošināt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju finansēšanas reformas īstenošanai nepieciešamo tiesību aktu izstrādi, īstenot augstākās izglītības un zinātnisko institūciju personāla atalgojuma politikas pārraudzību, gatavot nepieciešamos tiesību aktus, to grozījumus akadēmiskā un zinātniskā personāla darba samaksas sistēmas pilnveidošanai augstākās izglītības un zinātniskajās institūcijās

- ierosināt jaunu tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās

- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu ministrijas struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektiem departamenta kompetences jomās

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu saskaņošanā departamenta kompetences jomās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvo aktu piemērošanu un sagatavošanu augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem un studējošajiem, ministrijas darbiniekiem un citām fiziskām un juridiskām personām par jautājumiem departamenta kompetences jomās

- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem normatīvo aktu izstrādē un zinātnisko institūtu, augstskolu un koledžu pārvaldības jautājumu risināšanā

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze juridiskā darbā (ilgāka par vienu gadu)

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā un iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā

- zināšanas augstākās izglītības un zinātnisko institūciju pārvaldības un finansēšanas jomā

- padziļinātas zināšanas administratīvo un valsts tiesību un Eiropas tiesību jomā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma informāciju

- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un angļu valodā

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomās

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas tehnoloģijas

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Amats klasificēts 21. amatu saimes IIIA līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2015/226.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma un finanšu departamenta eksperta/-es (iepirkumu jomā) darbinieka/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt nepieciešamos publisko iepirkumu dokumentus atbilstoši reglamentējošo normatīvo aktu prasībām

- piedalīties tirgus izpētē un sniegt priekšlikumus tehnisko specifikāciju pilnveidošanai

- veikt publisko iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un kompetento institūciju un attiecīgo nozaru ieteikumiem

- sagatavot atbildes uz ieinteresēto piegādātāju iesniegtajiem jautājumiem publisko iepirkumu ietvaros

- sagatavot normatīvajos aktos noteiktās publisko iepirkumu publikācijas un ziņojumus

- piedalīties paskaidrojumu sagatavošanā par Iepirkumu uzraudzības birojā iesniegtajiem iesniegumiem un pārstāvēt ministrijas intereses Iesniegumu izskatīšanas komisijas sēdēs

- piedalīties ministrijas iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē publisko iepirkumu jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par diviem gadiem)

- pieredze publisko iepirkumu jomā (ilgāka par diviem gadiem)

- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē (ilgāka par vienu gadu)

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Amats klasificēts 2. amatu saimes IIIB līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2015/226.AKK6

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu (amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- plānot profilaksei nepieciešamo līdzekļu apjomu un veikt tā izlietojuma uzraudzību

- plānot skrīningam pakļauto iedzīvotāju grupu uzaicināšanu uz profilaktiskajiem izmeklējumiem un organizēt uzaicinājumu sagatavošanu un izsūtīšanu

- apkopot un analizēt profilaktisko izmeklējumu datus

- sniegt iedzīvotājiem un ārstniecības iestādēm informāciju par organizētā skrīninga darbības principiem

- nodrošināt vadības informācijas sistēmas organizētā vēža skrīninga moduļa biznesa procesu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, finansēs vai ekonomikā

- ļoti labas datorprasmes (MS EXCEL)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- angļu valodas zināšanas B1 līmenī

- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par organizēšanas un finansēšanas principiem ambulatorajā veselības aprūpē

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu ar apmeklētājiem pa tālruni un uz vietas

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 649 EUR (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015. gada 30. novembrim. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2015/226.AKK7

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmaceitiskās darbības atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi: veikt pārraudzībā esošo ārstniecības iestāžu un uzņēmumu darbības novērtēšanu atbilstoši Eiropas Savienībā pieņemtajiem standartiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība bioloģijā (specializācija cilvēka fizioloģijā, bioķīmijā, molekulārajā bioloģijā), farmācijā, sabiedrības veselībā vai medicīnā (ārsta grāds)

- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze cilvēka fizioloģijā, bioķīmijā, molekulārajā bioloģijā, farmācijā vai darba pieredze medicīnā, biomedicīnā

- teicamas latviešu valodas, labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)

- labas prasmes darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)

- prasme lietot datortehniku un biroja tehniku

- precizitāte, analītiskā domāšana, spēja koncentrēties

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes, sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amatam noteikts 26. saimes "Kontrole un uzraudzība" 3. apakšsaimes "Privātpersonu kontrole" IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 1052 euro, 2. kategorija - līdz 1209 euro, 3. kategorija - līdz 1382 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: zva@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2015/226.AKK8

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - kvalitātes vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- uzturēt un pilnveidot kvalitātes vadības sistēmu (KVS) Zāļu valsts aģentūrā (Aģentūra), novērtēt tās efektivitāti un rezultātus, veikt kvalitātes politikas un kvalitātes mērķu īstenošanas analīzi

- ieviest un uzturēt KVS atbilstoši ISO 9001 un ISO 27000 standartu prasībām, uzturēt aktuālu un pilnveidot KVS dokumentāciju, koordinēt saistīto dokumentu izstrādi un aktualizāciju Aģentūras struktūrvienībās

- izvērtēt Aģentūras procesus, veikt procesu kvalitatīvo rādītāju uzraudzību un analīzi

- piedalīties un koordinēt piedalīšanos Aģentūrā notiekošo ārējo auditu procesos un Eiropas Savienības kompetento institūciju savstarpējās salīdzināšanas projektā (Benchmarking of European Medicines Agencies - BEMA)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība kvalitātes vadībā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar darba pieredzi kvalitātes vadības jomā vai kvalitātes vadības sertifikātu

- vēlama 3 gadu darba pieredze kvalitātes vadības sistēmu ieviešanā un uzturēšanā

- ISO 9001 un ISO 27000 standartu pārzināšana

- vēlamas zināšanas vai praktiskā darba pieredze projektu vadības jomā

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas

- prasmes darbam ar datoru (MS Office, iGrafix vai ekvivalents biznesa procesu pārvaldības un attēlošanas rīks)

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un racionāli organizēt savu darbu

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes spēja strādāt komandā

- organizatora spējas un iniciatīva

- analītiska domāšana un vēlme veikt savus pienākumus profesionāli, noteiktajā termiņā un ar augstu atbildības sajūtu

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- dinamisku darba vidi

- kvalifikācijas celšanas iespējas

- interesantu un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amatam noteikts 27. saimes "Kvalitātes vadība" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 894 euro, 2. kategorija - līdz 1028 euro, 3. kategorija - līdz 1174 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: zva@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078444 vai 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/226.AKR1

Valsts sporta medicīnas centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiski administratīvās nodaļas vadītājas amatā 2015.gada 13.novembrī iecelta KRISTĪNE ŪPE.


OP 2015/226.AKR2

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkurss uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākā eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2015/226.AKR3

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Juridiskā departamenta Nekustamo īpašumu nodaļas vecākās referentes amatā (uz noteiktu laiku) 2015.gada 9.novembrī tika iecelta SIGITA LEGZDIŅA.


OP 2015/226.AKR4

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Iekšējā audita nodaļas auditores amatā (uz noteiktu laiku) 2015.gada 12.novembrī tika iecelta BAIBA LAVICEVIČA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)