Laidiens: 16.11.2015., Nr. 224

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/224.AKK1

Ventspils pilsētas dome, reģ. Nr. 90000051970, aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Pilsētas mārketinga nodaļas vadītāja vietnieka/-es amatu uz noteiktu laiku

Prasības:

- maģistra grāds sabiedrības vadībā, sabiedriskajās attiecībās, komunikācijas zinātnē, mārketingā vai saistītā nozarē

- profesionāla pieredze līdzīgā amatā 3-5 gadi mārketinga, sabiedrisko attiecību vai komunikāciju jomā (pieredze mārketinga aktivitāšu plānošanā, sadarbībā ar plašsaziņas līdzekļiem, darbā ar sociālajiem medijiem, budžeta sastādīšanā, iepirkumu tehnisko specifikāciju sagatavošanā u.c.)

- orientēšanās mārketinga un komunikācijas nozares aktualitātēs

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- iniciatīva, radoša pieeja darba uzdevumiem

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- labas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV (iekļaujot īsu darba pienākumu aprakstu darbā mārketinga, sabiedrisko attiecību vai komunikāciju jomā) un motivācijas vēstuli līdz 2015. gada 23. novembrim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 63601143, 63601112.


OP 2015/224.AKK2

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un investīciju uzraudzības nodaļā

Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām vai cita akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar izglītību ekonomikā vai finanšu vadībā

- praktiskā darba pieredze finanšu analīzes jautājumos vismaz 1 gads

- Vēlama praktiskā darba pieredze kapitālsabiedrību darbības analīzē un uzraudzībā

- zināšanas par valsts kapitālsabiedrību pārvaldību

- zināšanas finanšu analīzes metodēs, vēlamas zināšanas grāmatvedībā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme orientēties sarežģītās situācijās un izvēlēties stratēģiski pareizākos risinājuma variantus

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office un vēlams Lotus Notes) un biroja tehniku

Galvenie pienākumi:

- izvērtēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, sagatavoto gada finansiālās darbības un rezultatīvo rādītāju plānus un to grozījumus

- uzraudzīt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildi

- analizēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus, izvērtējot ministrijas vadību interesējošos rādītājus

- izvērtēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, sagatavoto vidēja termiņa darbības stratēģijas projektus

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām, -

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz KNFIUN vecākā referenta amatu darbam ar kapitālsabiedrībām".

Papildu informācija pa tālruni 67876018.


OP 2015/224.AKK3

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un investīciju uzraudzības nodaļā

Amata mērķis: nodrošināt veselības nozares ārvalstu finanšu palīdzības projektu pārraudzību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinātnēs, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā, kas papildināta ar izglītību ekonomikā vai vadības zinātnēs

- vēlama papildus izglītība projektu vadības jomā

- praktiskā darba pieredze ar finanšu instrumentu plānošanu, ieviešanu un uzraudzību vismaz 1 gads

- vēlama praktiskā darba pieredze un zināšanas darbā ar Eiropas Savienības programmu līdzfinansētajiem projektiem, to sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par Eiropas Savienības programmu un iniciatīvu pamatnosacījumiem un to regulējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par citu finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- vēlamas zināšanas veselības nozares politikas, tai skaitā investīciju politikas, pamatjautājumos

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme izvēlēties stratēģiski pareizākos risinājuma variantus

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem

- spēja strādāt patstāvīgi, analītiskā domāšana, spēja strādāt komandā, ētiskums

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office un vēlams Lotus Notes) un biroja tehniku

Galvenie pienākumi:

- plānot veselības nozares ārvalstu finanšu palīdzības projektu realizācijai nepieciešamos valsts budžeta līdzekļus un ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļus iekļaušanai ikgadējā likumā "Par valsts budžetu"

- sagatavot pieprasījumus Finanšu ministrijai par ārvalstu finanšu palīdzības projektu realizācijai nepieciešamajām apropriācijas izmaiņām budžeta izpildes procesa laikā

- organizēt un koordinēt ārvalstu sadarbības programmu projektu veselības nozarē sagatavošanu un realizāciju

- veikt ārvalstu finanšu palīdzības projektu izstrādes, pieteikšanas un uzraudzības procesu atbilstoši normatīvajiem aktiem

- kontrolēt ārvalstu finanšu palīdzības projektu īstenošanai piešķirtā finansējuma izlietojumu atbilstoši valsts budžeta prasībām

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām, -

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz KNFIUN vecākā referenta amatu darbam ar finanšu projektiem".

Papildu informācija pa tālruni 67876018.


OP 2015/224.AKK4

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts

- vadošais/-ā pētnieks/-e (3 amata vietas)

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuālais dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā, darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.


OP 2015/224.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.

Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļā

Tavi darba pienākumi būs:

- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu pilnveidošanai, nodrošināt aģentūras iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu un aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem

- nodrošināt finanšu instrumentu un fondu vadības kontroles sistēmas izveidošanu un projektu ieviešanas uzraudzību

- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un saskaņošanā

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību

- pieredze un laba izpratne iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par atbalsta finanšu instrumentu (piem., mikrokreditēšana, garantijas) veidā specifiku Latvijā

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iniciatīva

- labas argumentācijas spējas

- augsta atbildības izjūta

- spēja un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties

Mēs piedāvājam:

- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei un profesionālai un motivētai komandai

- iegūt neatsveramu darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties

- dinamisku darba vidi

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/224.AKK6

Atvasināta publiska persona (APP) "Latvijas Valsts augļkopības institūts" (www.lvai.lv), kas šobrīd atrodas Zemkopības ministrijas pārraudzībā, bet no 2016. gada 1. janvāra tiks pārveidota par APP "Dārzkopības institūts" (DI) Latvijas Lauksaimniecības universitātes pārraudzībā, aicina darbā direktoru/-i, kura/-as galvenais uzdevums ir atbildīgi vadīt institūtu, sasniedzot izvirzītos mērķus un nodrošinot nepārtrauktu attīstību (darbavieta Dobelē)

Prasības pretendentam/-ei:

- maģistra vai doktora grāds lauksaimniecības, bioloģijas, inženierzinātnēs (pārtikas nozarē) vai sociālajās zinātnēs

- vismaz piecu gadu darba pieredze vadītāja amatā, vēlams akadēmiskā vai pētniecības organizācijā

- pieredze vietēju un starptautisku projektu administrēšanā

- labas angļu un vēlamas krievu valodu zināšanas

- stratēģiska un saimnieciska domāšana

- augsta atbildības izjūta, iniciatīva un mērķtiecīga neatlaidība

- vēlme un interese mācīties

- prasme sekmīgi sadarboties ar dažādiem cilvēkiem un organizācijām

Ieguvumi:

- pilnas sociālās garantijas

- sakārtota, patīkama darba vide

- darba devējs ar lielisku publisko tēlu gan Latvijā, gan ārzemēs

- komanda, kam ir svarīgi mērķi un izaugsme

- starptautiskās sadarbības pieredze

- gandarījums par personīgo ieguldījumu Latvijas zinātnes attīstībā

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums LVAI Zinātniskajai padomei par dalību konkursā

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- DI turpmākas attīstības redzējums (maks. 3 lp.)

Dokumenti ar norādi "LVAI direktora amata konkursam" iesniedzami LVAI sekretariātā Dobelē, Graudu ielā 1, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi info@lvai.lv, vai nosūtāmi pa pastu, adrese: Latvijas Valsts augļkopības institūts, Dobele, Graudu iela 1, Dobeles nov., LV-3701, līdz 2015. gada 18. decembrim ieskaitot.


OP 2015/224.AKK7

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Eiropas Savienības lietu koordinācijas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- uzturēt informatīvo saikni starp Pārvaldes vadību, struktūrvienībām un citām ar statistiskās informācijas gatavošanu saistītām institūcijām Eiropas Statistikas sistēmas komitejas (ESSK) dokumentu izvērtēšanā un priekšlikumu sagatavošanā

- koordinēt Pārvaldes ekspertu sagatavošanos dalībai Eiropas Savienības Padomes darba grupās, kā arī sadarbībā ar ekspertiem veikt pozīciju un instrukciju izstrādi par Eiropas Savienības tiesību aktu statistikas jomā projektiem

- koordinēt ES dokumentu vietnēs ievietoto dokumentu plūsmu Pārvaldes kompetences jomā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams - Eiropas studijas)

- zināšanas par Eiropas Savienības institūciju darbu un lēmumu pieņemšanas procedūru

- labas zināšanas par Eiropas statistikas sistēmas uzbūvi

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē (vēlams - par Eiropas Savienības lietu koordinācijas jautājumiem)

- darba pieredze sadarbībā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām

- labas angļu valodas zināšanas (B 2 līmenis mutiski un rakstiski)

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access, PowerPoint)

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/224.AKK8

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228) aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un zinošu LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tevi interesē Latvijas lauku attīstība? Tu esi orientēts uz attīstību un sevis pilnveidošanu? Tev patīk analītisks darbs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu pieteikumu un maksājumu dokumentu vērtēšanu

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, grozījumiem projektos u. c.

- veikt projektu lietu pārraudzību, t. sk. kvalitātes kontroles, izvērtējot projektu pieteikumu un maksājumu dokumentu atbilstību, būvniecības un iepirkumu dokumentāciju

- veikt pārbaudes uz vietas objektos

- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

- sagatavot projektu administrēšanai iekšējos noteikumus, procedūras un metodiskos norādījumus

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama ekonomikas)

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu laikā)

- zināšanas uzņēmējdarbības, finanšu, grāmatvedības vai iepirkumu jomā (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- pieredzi biznesa projektu analizēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas B kategorijas auto vadīšanas prasmes

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2015/224.AKK9

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās un pieminekļu uzskaites daļas vadītāja/-as ierēdņa/-es amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas un pieredze administratīvā darbā valsts pārvaldē (tai skaitā pašvaldībā) vismaz divi gadi (vēlama pieredze vadošā amatā)

- ļoti labas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- izpratne par materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jautājumiem

- vēlama pieredze starptautiskajā sadarbībā un komunikācijā

- zināšanas par materiālā kultūras mantojuma aizsardzības nozares būtiskāko normatīvo aktu regulējumu

- ļoti labas zināšanas par administratīvo procesu iestādē un tiesā, labas zināšanas administratīvajās, civiltiesībās un krimināltiesībās

- labas darba organizācijas un vadības prasmes, stratēģiska, konceptuāla, analītiska un radoša domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office)

Pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu noformēšanu pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv, vai pa pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050).

Konkursa nolikums un materiāli publicēti Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā "Vakances". Papildu informācija pa tālruni 67229272.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)