Laidiens: 10.11.2015., Nr. 220
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/220.AKK1
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Personāla nodaļas vecākā/-ās
personāla speciālista/-es (ierēdņa) amata vietu uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt informāciju par Kultūras ministrijas personālsastāvu un
padotības iestāžu vadītājiem uzskaiti un aktualizēšanu resursu vadības sistēmas
"Horizon" personāla uzskaites modulī
- valsts tiešās pārvaldes iestāžu amatpersonu personu uzskaites sistēmā
apkopot, sistematizēt, analizēt un aktualizēt informāciju par Kultūras
ministrijas amatpersonām, valsts kapitālsabiedrību, kurās Kultūras ministrija
ir kapitāla daļu turētāja, valdes locekļiem
- nodrošināt peronāllietvedības dokumentu projektu
sagatavošanu par Kultūras ministrijas personālsastāvu, Kultūras ministrijas
padotības iestāžu vadītājiem, valsts kapitālsabiedrību, kurās Kultūras
ministrija ir kapitāla daļu turētāja, valdes locekļiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- vismaz divu gadu darba pieredze personāla vadībā
- labas divu svešvalodu zināšanas
- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon"
personāla uzskaites moduli
- labas zināšanas personāla vadībā
- labas zināšanas darba tiesisko attiecību un valsts civildienesta
reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas un stabilu atalgojumu
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K. Valdemāra
ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā, vai elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv ar norādi "Vārds, Uzvārds, pieteikums
Personāla nodaļas vecākā personāla speciālista vakancei" šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas
mājaslapā www.km.gov.lv)
Tālrunis uzziņām 67330218.
OP 2015/220.AKK2
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765,
www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Administratīvās
un finanšu vadības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es
darbinieka/-es amatu (amata saime 30, līmenis II) uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt personāla atlasi, darba tiesisko attiecību nodibināšanu ar
darbiniekiem un ierēdņu iecelšanu amatā, darbinieku darba tiesisko attiecību un
civildienesta attiecību izbeigšanu, amatpersonu pārcelšanu citā amatā
- organizēt un vadīt amatu klasificēšanu, korupcijas risku analīzi
- izveidot un uzglabāt personas lietas
- organizēt amatpersonu komandējumus, nodarbināto darba izpildes novērtēšanu
un kvalifikācijas celšanu
- piedalīties disciplinārprocesu norisē
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus personāla vadības jomā
- organizēt darba aizsardzības, ugunsdrošības un civilās aizsardzības
pasākumus
- nodrošināt materiālo vērtību uzskaiti
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība, kas
atbilst ceturtajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- profesionālā pieredze darbā ar personālu valsts pārvaldē (vairāk par gadu)
- profesionālā pieredze iekšējo normatīvo aktu un dokumentu projektu
izstrādē
- vēlama pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
un valsts informācijas sistēmu NEVIS
- nepieciešamās kompetences: darbs komandā, komunikācija, rūpes par kārtību,
precizitāti un kvalitāti, ētiskums
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojumu 812,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515290.
OP 2015/220.AKK3
Veselības
ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS NODAĻAS VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E
Amata mērķis: piedalīties politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādē,
analizēt veselības nozares statistiskos datus un nozares īstenoto politiku.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnā, sociālajās zinātnēs (tiesību zinātnē, ekonomikā, politoloģijā,
socioloģijā) vai veselības zinātņu bakalaura grāds veselības aprūpē
- izpratne par veselības nozari regulējošiem tiesību aktiem un politikas
plānošanas dokumentiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- prasme izmantot statistiskās informācijas analīzes metodes
- izpratne par valsts kopējās statistikas un veselības statistikas
organizācijas kārtību
- izpratne par veselības aprūpes sistēmas un sabiedrības veselības sistēmas
organizāciju un plānošanu
- izpratne par veselības informācijas sistēmu darbību un to regulējošajiem
normatīvajiem aktiem
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas franču, vācu vai krievu valodas
zināšanas
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem,
precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē
- spēja strādāt patstāvīgi, konceptuālā domāšana, komunikācijas kompetence,
ētiskums
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, SPSS, MS PowerPoint)
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības nozarē, normatīvo aktu un
politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā, veselības vai citas nozares
politikas plānošanas jautājumos, statistiskās informācijas apkopošanā, apstrādē
un analīzē un praktiskā pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmām
Galvenie pienākumi:
- piedalīties veselības nozari reglamentējošo tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu projektu izstrādāšanā
- sniegt atzinumus par citu ministriju izstrādātiem tiesību aktu un
attīstības plānošanas dokumentu projektiem
- piedalīties e-veselības politikas īstenošanas plānošanā, pārraudzībā un
e-veselības politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- piedalīties ikgadējā darba plāna izstrādē, aktualizēšanā un atskaišu
sagatavošanā par izpildi
- veikt veselības nozares statistiskās informācijas un veselības nozares
politikas analīzi
- piedalīties ar Latvijas dalību Eiropas Savienībā saistīto un nodaļas
kompetencē esošo jautājumu vērtēšanā, viedokļa sniegšanā un pasākumu izpildē
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām,
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz
e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi
"Pieteikums konkursam uz SPN vecākā referenta amatu". Papildu
informācija pa tālr. 67876018.
OP 2015/220.AKK4
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz 2
vakantajām ierēdņu amatu vietām - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta
vecākie inspektori Rīgas reģionā (uz noteiktu laiku)
Izvirzāmās prasības vecāko inspektoru amatu pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
sociālajās zinātnēs
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem
- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā
- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai
pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai
juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību
aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo
aktu ievērošanu
- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos
- izskatīt juridisko un fizisko personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi
- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem
pašvaldībās
- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību
amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem
- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu,
ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki
- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus,
kā arī amatu savienošanas ierobežojumus
- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un
normatīvo aktu noteikumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās
- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot
pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam
Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pasta adresi Zane.Balode@lm.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67359133.
OP 2015/220.AKK5
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
Radioelektronikas institūts
- pētnieks - 1 amata vieta
- zinātniskais asistents - 3 amata vietas
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213.kabinetā, ir jāiesniedz
rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko
izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents
konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli),
aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā
darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti,
kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu
kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija
pa tālr. 67089183.