Laidiens: 10.11.2015., Nr. 220

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/220.AKK1

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Personāla nodaļas vecākā/-ās personāla speciālista/-es (ierēdņa) amata vietu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt informāciju par Kultūras ministrijas personālsastāvu un padotības iestāžu vadītājiem uzskaiti un aktualizēšanu resursu vadības sistēmas "Horizon" personāla uzskaites modulī

- valsts tiešās pārvaldes iestāžu amatpersonu personu uzskaites sistēmā apkopot, sistematizēt, analizēt un aktualizēt informāciju par Kultūras ministrijas amatpersonām, valsts kapitālsabiedrību, kurās Kultūras ministrija ir kapitāla daļu turētāja, valdes locekļiem

- nodrošināt peronāllietvedības dokumentu projektu sagatavošanu par Kultūras ministrijas personālsastāvu, Kultūras ministrijas padotības iestāžu vadītājiem, valsts kapitālsabiedrību, kurās Kultūras ministrija ir kapitāla daļu turētāja, valdes locekļiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- vismaz divu gadu darba pieredze personāla vadībā

- labas divu svešvalodu zināšanas

- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon" personāla uzskaites moduli

- labas zināšanas personāla vadībā

- labas zināšanas darba tiesisko attiecību un valsts civildienesta reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas un stabilu atalgojumu

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K. Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā, vai elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv ar norādi "Vārds, Uzvārds, pieteikums Personāla nodaļas vecākā personāla speciālista vakancei" šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)

Tālrunis uzziņām 67330218.


OP 2015/220.AKK2

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es darbinieka/-es amatu (amata saime 30, līmenis II) uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt personāla atlasi, darba tiesisko attiecību nodibināšanu ar darbiniekiem un ierēdņu iecelšanu amatā, darbinieku darba tiesisko attiecību un civildienesta attiecību izbeigšanu, amatpersonu pārcelšanu citā amatā

- organizēt un vadīt amatu klasificēšanu, korupcijas risku analīzi

- izveidot un uzglabāt personas lietas

- organizēt amatpersonu komandējumus, nodarbināto darba izpildes novērtēšanu un kvalifikācijas celšanu

- piedalīties disciplinārprocesu norisē

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus personāla vadības jomā

- organizēt darba aizsardzības, ugunsdrošības un civilās aizsardzības pasākumus

- nodrošināt materiālo vērtību uzskaiti

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība, kas atbilst ceturtajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- profesionālā pieredze darbā ar personālu valsts pārvaldē (vairāk par gadu)

- profesionālā pieredze iekšējo normatīvo aktu un dokumentu projektu izstrādē

- vēlama pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon" un valsts informācijas sistēmu NEVIS

- nepieciešamās kompetences: darbs komandā, komunikācija, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojumu 812,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515290.


OP 2015/220.AKK3

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS NODAĻAS VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E

Amata mērķis: piedalīties politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādē, analizēt veselības nozares statistiskos datus un nozares īstenoto politiku.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā, sociālajās zinātnēs (tiesību zinātnē, ekonomikā, politoloģijā, socioloģijā) vai veselības zinātņu bakalaura grāds veselības aprūpē

- izpratne par veselības nozari regulējošiem tiesību aktiem un politikas plānošanas dokumentiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- prasme izmantot statistiskās informācijas analīzes metodes

- izpratne par valsts kopējās statistikas un veselības statistikas organizācijas kārtību

- izpratne par veselības aprūpes sistēmas un sabiedrības veselības sistēmas organizāciju un plānošanu

- izpratne par veselības informācijas sistēmu darbību un to regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas franču, vācu vai krievu valodas zināšanas

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem, precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē

- spēja strādāt patstāvīgi, konceptuālā domāšana, komunikācijas kompetence, ētiskums

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, SPSS, MS PowerPoint)

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības nozarē, normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā, veselības vai citas nozares politikas plānošanas jautājumos, statistiskās informācijas apkopošanā, apstrādē un analīzē un praktiskā pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmām

Galvenie pienākumi:

- piedalīties veselības nozari reglamentējošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādāšanā

- sniegt atzinumus par citu ministriju izstrādātiem tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektiem

- piedalīties e-veselības politikas īstenošanas plānošanā, pārraudzībā un e-veselības politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- piedalīties ikgadējā darba plāna izstrādē, aktualizēšanā un atskaišu sagatavošanā par izpildi

- veikt veselības nozares statistiskās informācijas un veselības nozares politikas analīzi

- piedalīties ar Latvijas dalību Eiropas Savienībā saistīto un nodaļas kompetencē esošo jautājumu vērtēšanā, viedokļa sniegšanā un pasākumu izpildē

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām,

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz SPN vecākā referenta amatu". Papildu informācija pa tālr. 67876018.


OP 2015/220.AKK4

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz 2 vakantajām ierēdņu amatu vietām - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākie inspektori Rīgas reģionā (uz noteiktu laiku)

Izvirzāmās prasības vecāko inspektoru amatu pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem

- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu

- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos

- izskatīt juridisko un fizisko personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi

- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem pašvaldībās

- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus, kā arī amatu savienošanas ierobežojumus

- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un normatīvo aktu noteikumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās

- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pasta adresi Zane.Balode@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67359133.


OP 2015/220.AKK5

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

Radioelektronikas institūts

- pētnieks - 1 amata vieta

- zinātniskais asistents - 3 amata vietas

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213.kabinetā, ir jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)