Laidiens: 02.11.2015., Nr. 214
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/214.AKK1
Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA) aicina darbā Informācijas
sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI
(darbinieka amats)
Galvenie pienākumi:
- vada un piedalās VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais
valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv)
tehnisko un funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu
jaunu VRAA IS biznesa procesu izstrādē
- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to īstenošanu
- sniedz priekšlikumus par VRAA IS izmantošanas un attīstības iespējām
- organizē un piedalās VRAA IS akcepttestēšanā
- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos
nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un
funkcionālajām prasībām
- sniedz metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām
(lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
Prasības:
- otrā līmeņa augstākā izglītība (informācijas tehnoloģiju vai vadībzinību
jomā)
- pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
- par priekšrocību tiks uzskatīta izpratne par Latvijas valsts pārvaldi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese:
Rīga, Elizabetes iela 19, LV - 1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta
adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 29366523.
OP 2015/214.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem
izaicinājumiem gatavi kolēģi uz 2 vakantajiem amatiem Eiropas Savienības fondu
revīzijas departamentā:
Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu un ārvalstu
finanšu palīdzības ietvaros.
Revīzijas iestādes galvenais uzdevums ir sniegt neatkarīgu un objektīvu
atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm par Eiropas Savienības fondu un
ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti
un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.
Revīzijas iestādes kompetencē ir šādi Eiropas Savienības fondi un
ārvalstu finanšu instrumenti:
- Eiropas Savienības struktūrfondi un Kohēzijas fonds
- Vispārīgās programmas "Solidaritāte un migrācijas plūsmu
pārvaldība" fondi
- Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instruments un Norvēģijas finanšu
instruments
- Iekšējās drošības fonds un Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonds
- Eiropas Atbalsta fonds vistrūcīgākajām personām
1) auditors (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu revīzijas
departamentā
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās, matemātikas zinātnēs, komerczinībās, vēlams audita,
grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu specialitātē
- vismaz viena gada profesionālā pieredze (vēlams finanšu, grāmatvedības vai
audita jomā)
- pārzināt Starptautiskos revīzijas standartus (Starptautisko revīzijas un
apliecinājuma standartu padomes izdotie standarti un Starptautiskās grāmatvežu
ētikas standartu padomes izdotais Ētikas kodekss)
- prasme lietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un izmantojot
rokasgrāmatas
- vēlams labas angļu valodas zināšanas, spēja tās izmantot normatīvo aktu
lasīšanā un komunikācijā ar citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski
- prasme argumentēt savu viedokli gan rakstiski, gan mutiski, darba
racionālas organizācijas principu pārvaldīšana
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim:
- audita vadītāja uzraudzībā veikt Eiropas Savienības fondu vadības un
kontroles sistēmas auditus Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās
institūcijās
- audita vadītāja uzraudzībā veikt Eiropas Savienības fondu projektu
izdevumu revīzijas
2) vecākais auditors (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu
revīzijas departamentā
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās,
matemātikas zinātnēs, komerczinībās, vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas
vai finanšu specialitātē
- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze (vēlams grāmatvedības jomā), tai
skaitā vismaz viena gada pieredze auditu vai projektu vadībā
- pārzināt Starptautiskos revīzijas standartus (Starptautisko revīzijas un
apliecinājuma standartu padomes izdotie standarti un Starptautiskās grāmatvežu
ētikas standartu padomes izdotais Ētikas kodekss)
- prasme vadīt un motivēt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu
pārvaldīšana
- prasme lietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un izmantojot
rokasgrāmatas
- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās izmantot normatīvo aktu lasīšanā
un komunikācijā ar Eiropas Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu
pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim:
- veikt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus
Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās
- veikt Eiropas Savienības fondu projektu izdevumu revīzijas
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2015/214.AKK3
Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460)
aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu
Valodas kontroles Rīgas reģiona nodaļas VECĀKO INSPEKTORU/-I Rīgā
(ierēdņa amats - 1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu
labprāt strādā ar cilvēkiem, lielākoties ārpus biroja, piesakies un kļūsti par
daļu no Valsts valodas centra komandas!
Mēs sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnē
vai darba pieredzi vismaz 1 gadu normatīvo aktu piemērošanā vai ievērošanas
uzraudzībā
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta
pārlūkprogrammas) un biroja tehniku
- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, analītiski spriest, skaidri argumentēt
savu viedokli
- labas komunikācijas un laika plānošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi būs:
- īstenot valsts valodas lietojuma uzraudzību atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 650 EUR (pārbaudes laikā) līdz 770 EUR pirms nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanas polisi
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- citas priekšrocības atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- lielākoties darbu ārpus biroja
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kura pieejama
mājaslapā www.vvc.gov.lv → Par VVC → Vakances.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikumi jāiesniedz līdz 2015. gada 22. novembrim jeb 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta
uz e-pasta adresi personals@vvc.gov.lv ar norādi
"Pieteikums vecākā inspektora amatam". Tālr. uzziņām 67334638, fakss
67336038.
OP 2015/214.AKK4
Valsts kase (reģ. Nr.90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot
Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārskatu departamenta
vecākais/-ā eksperts/-e
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties budžeta izpildes un finanšu pārskatu sagatavošanā
- piedalīties Valsts kases informāciju sistēmu izmaiņu ieviešanā un
testēšanā
- veikt struktūrvienības lietvedības pienākumus
Prasības visiem/-ām pretendentiem/ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedībā,
finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze grāmatveža, ekonomista vai finansista amatā ilgāka par gadu
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (Word, Excel - padziļināti)
- pieredze darbā ar liela apjoma datiem, prasme izmantot liela apjoma
informāciju
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- analītiska domāšana
- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas ar norādi "PD_ Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv, vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377. Papildu
informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/214.AKR1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka 2015.gada
5.oktobrī izsludinātais konkurss uz vakanto valsts notāra ierēdņa amatu (divas
amata vietas) uz noteiktu laiku Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā ir noslēdzies bez rezultātiem.
OP 2015/214.AKR2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Valmieras
reģionālās nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2015. gada
27. oktobra iecelta JOLANTA KATIŠEVA.
OP 2015/214.AKR3
Valsts valodas centrs paziņo, ka izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015. gada
8. septembrī izsludinātais konkurss uz Valodas kontroles Rīgas reģiona
nodaļas vecākā inspektora amatu noslēdzies bez rezultāta.