Laidiens: 02.11.2015., Nr. 214

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/214.AKK1

Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA) aicina darbā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (darbinieka amats)

Galvenie pienākumi:

- vada un piedalās VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) tehnisko un funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu jaunu VRAA IS biznesa procesu izstrādē

- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to īstenošanu

- sniedz priekšlikumus par VRAA IS izmantošanas un attīstības iespējām

- organizē un piedalās VRAA IS akcepttestēšanā

- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un funkcionālajām prasībām

- sniedz metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)

Prasības:

- otrā līmeņa augstākā izglītība (informācijas tehnoloģiju vai vadībzinību jomā)

- pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

- par priekšrocību tiks uzskatīta izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV - 1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 29366523.


OP 2015/214.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz 2 vakantajiem amatiem Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā:

Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības ietvaros.

Revīzijas iestādes galvenais uzdevums ir sniegt neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.

Revīzijas iestādes kompetencē ir šādi Eiropas Savienības fondi un ārvalstu finanšu instrumenti:

- Eiropas Savienības struktūrfondi un Kohēzijas fonds

- Vispārīgās programmas "Solidaritāte un migrācijas plūsmu pārvaldība" fondi

- Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instruments un Norvēģijas finanšu instruments

- Iekšējās drošības fonds un Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonds

- Eiropas Atbalsta fonds vistrūcīgākajām personām

1) auditors (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās, matemātikas zinātnēs, komerczinībās, vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu specialitātē

- vismaz viena gada profesionālā pieredze (vēlams finanšu, grāmatvedības vai audita jomā)

- pārzināt Starptautiskos revīzijas standartus (Starptautisko revīzijas un apliecinājuma standartu padomes izdotie standarti un Starptautiskās grāmatvežu ētikas standartu padomes izdotais Ētikas kodekss)

- prasme lietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un izmantojot rokasgrāmatas

- vēlams labas angļu valodas zināšanas, spēja tās izmantot normatīvo aktu lasīšanā un komunikācijā ar citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- prasme argumentēt savu viedokli gan rakstiski, gan mutiski, darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

- audita vadītāja uzraudzībā veikt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās

- audita vadītāja uzraudzībā veikt Eiropas Savienības fondu projektu izdevumu revīzijas

2) vecākais auditors (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās, matemātikas zinātnēs, komerczinībās, vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu specialitātē

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze (vēlams grāmatvedības jomā), tai skaitā vismaz viena gada pieredze auditu vai projektu vadībā

- pārzināt Starptautiskos revīzijas standartus (Starptautisko revīzijas un apliecinājuma standartu padomes izdotie standarti un Starptautiskās grāmatvežu ētikas standartu padomes izdotais Ētikas kodekss)

- prasme vadīt un motivēt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana

- prasme lietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un izmantojot rokasgrāmatas

- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās izmantot normatīvo aktu lasīšanā un komunikācijā ar Eiropas Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

- veikt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās

- veikt Eiropas Savienības fondu projektu izdevumu revīzijas

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2015/214.AKK3

Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460) aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu Valodas kontroles Rīgas reģiona nodaļas VECĀKO INSPEKTORU/-I Rīgā (ierēdņa amats - 1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu labprāt strādā ar cilvēkiem, lielākoties ārpus biroja, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra komandas!

Mēs sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnē vai darba pieredzi vismaz 1 gadu normatīvo aktu piemērošanā vai ievērošanas uzraudzībā

- teicamas valsts valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta pārlūkprogrammas) un biroja tehniku

- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, analītiski spriest, skaidri argumentēt savu viedokli

- labas komunikācijas un laika plānošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi būs:

- īstenot valsts valodas lietojuma uzraudzību atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 650 EUR (pārbaudes laikā) līdz 770 EUR pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanas polisi

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- citas priekšrocības atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- lielākoties darbu ārpus biroja

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kura pieejama mājaslapā www.vvc.gov.lv → Par VVC → Vakances.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.

Pieteikumi jāiesniedz līdz 2015. gada 22. novembrim jeb 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi personals@vvc.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā inspektora amatam". Tālr. uzziņām 67334638, fakss 67336038.


OP 2015/214.AKK4

Valsts kase (reģ. Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas,

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārskatu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties budžeta izpildes un finanšu pārskatu sagatavošanā

- piedalīties Valsts kases informāciju sistēmu izmaiņu ieviešanā un testēšanā

- veikt struktūrvienības lietvedības pienākumus

Prasības visiem/-ām pretendentiem/ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze grāmatveža, ekonomista vai finansista amatā ilgāka par gadu

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (Word, Excel - padziļināti)

- pieredze darbā ar liela apjoma datiem, prasme izmantot liela apjoma informāciju

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- analītiska domāšana

- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas ar norādi "PD_ Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377. Papildu informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/214.AKR1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka 2015.gada 5.oktobrī izsludinātais konkurss uz vakanto valsts notāra ierēdņa amatu (divas amata vietas) uz noteiktu laiku Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā ir noslēdzies bez rezultātiem.


OP 2015/214.AKR2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālās nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2015. gada 27. oktobra iecelta JOLANTA KATIŠEVA.


OP 2015/214.AKR3

Valsts valodas centrs paziņo, ka izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015. gada 8. septembrī izsludinātais konkurss uz Valodas kontroles Rīgas reģiona nodaļas vecākā inspektora amatu noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)