Laidiens: 26.10.2015., Nr. 209
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/209.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634)
izsludina konkursu eksperta/-es kvalitātes vadības jomā (darbinieka) amatam uz
noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt un uzturēt iestādes kvalitātes vadības sistēmu, noteikt kvalitātes
vadības politiku un mērķus
- nodrošina procesu audita veikšanu, nodrošina iestādē notiekošo procesu
identifikāciju un to mijiedarbības noteikšanu
- piedalīties iestādes stratēģijas izstrādē un īstenošanā
- piedalīties jaunu procesu ieviešanā un esošo procesu uzlabošanā
- organizēt procesu mērīšanas, vērtēšanas, atbilstības novērtēšanas un
pilnveides metodoloģiju izstrādāšanu, kvalitātes risku identifikāciju
- piedalīties ikgadējā darba plāna izstrādē un īstenošanā kompetences
ietvaros
- veikt risku vadības procesus ar kvalitātes vadību saistītos jautājumos, t. sk.
risku analīzi un risku uzraudzību, kā arī nodrošināt risku vadības procesu
pilnveidošanu
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- 3 gadu darba pieredze kvalitātes vadības jomā
- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu
- nepieciešamas zināšanas un prasmes kvalitātes vadības sistēmu auditā
- nepieciešamas zināšanas un prasmes starptautiski atzītu metodiku un
standartu pielietošanā kvalitātes vadības sistēmas izstrādē
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- analītiskā domāšana
- konceptuālā domāšana, augsta emocionālā inteliģence
- labas datorprasmes (MS Office programmas)
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 846,00 EUR līdz 1174,00 EUR (10. mēnešalgu
grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos
pretendentus.
OP 2015/209.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta
Lubānas ielā 49, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds)
medicīnā, pārtikas tehnoloģijā, ķīmijā, bioloģijā vai iegūta sabiedrības
veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām
mācībām
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai
iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese:
personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2015/209.AKK3
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz
veterinārārsta/-es amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) Ziemeļkurzemes
pārvaldē (Talsu novadā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze gaļas veterinārās ekspertīzes veikšanā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vēlamas svešvalodu (angļu un krievu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- prasme pieņemt atbildīgus lēmumus
Pārtikas un veterinārā dienesta noteiktie pamatpienākumi:
- dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanas veikšana kautuvē
- pastāvīgās veterinārās un higiēnas uzraudzības veikšana kautuvē
- pēckaušanas veterinārās ekspertīzes veikšana
kautuvē
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV un
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv.
OP 2015/209.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta
Daģu ielā 2, Talsos)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2015/209.AKK5
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta
Raiņa ielā 21, Valmierā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2015/209.AKK6
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
LATVIJAS ĀRĒJO EKONOMISKO PĀRSTĀVNIECĪBU VADĪTĀJU AMATIEM - Apvienotajos Arābu
Emirātos, Azerbaidžānā, Itālijā, Kazahstānā, Singapūrā, Somijā, Šanhajā (Ķīna)
(7 ierēdņa amata vietas)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Pārstāvniecības darbību atbilstoši LIAA darba plānam
- izplatīt informāciju Pārstāvniecības valsts kompānijām par Latvijas
tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to
precēm, sadarbības iespējām
- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt
potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā
- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Pārstāvniecības valsts
kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem
- organizēt Pārstāvniecības valsts kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas
uzņēmēju vizītes Pārstāvniecības valstī, sniegt atbalstu biznesa kontaktu
dibināšanā
- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Pārstāvniecības valsts
tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus
- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Pārstāvniecības valstī (tirdzniecības
misijas, produktu prezentācijas u.tml.)
- gatavot informāciju par Pārstāvniecības valsts ekonomisko situāciju
- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un
Pārstāvniecības valsts uzņēmējiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās,
vadības zinībās, tirgzinībās)
- darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlama starptautiskā) vai starptautiskajā
mārketingā, tirdzniecībā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze Pārstāvniecības valsts
biznesa un sadzīves vidē
- angļu valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne C1 līmenī)
- krievu valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne C1 līmenī)
pārstāvniecībās Kazahstānā un Azerbaidžānā
- vietējās valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne vismaz B2
līmenī) pārstāvniecībās Somijā, Itālijā un Šanhajā (Ķīnā) tiks uzskatītas par
priekšrocību
- uz rezultātu orientēta un patstāvīga pieeja darbam, izvirzot prioritātes
- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli latviešu valodā,
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un sagatavotu praktisko darbu līdz
2015. gada 4. novembrim LIAA Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2,
Rīgā, LV-1442, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv,
norādot pārstāvniecības valsti, uz kuru iesūtīts pieteikums. www.liaa.gov.lv
Praktiskais uzdevums
1. Uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc Pārstāvniecības valsts investoram
investēt tieši Latvijā. Kāpēc Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm Igauniju un
Lietuvu?
2. Aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to
eksporta konkurētspēju Pārstāvniecības valsts tirgū.
Atbilde uz 1. jautājumu jāsagatavo angļu valodā, savukārt uz 2. jautājumu
- latviešu valodā.
Atbildēm jābūt bez pielikumiem un ne vairāk kā uz divām A4 lapām.
OP 2015/209.AKK7
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu
ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā
īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto
teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo
uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakantajiem Rīgas reģionālās
nodaļas Kadastra daļas Zemes sektorā kadastra inženiera/-es (zemes kadastrālās uzmērīšanas
jomā) amatiem (2 amatu vietas uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt zemes kadastrālās uzmērīšanas lietu izvērtēšanu atbilstoši
normatīvajiem aktiem
- veikt kadastra objektu teksta un telpisko datu reģistrāciju un
aktualizāciju Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk -
NĪVK IS)
- veikt administratīvo aktu sagatavošanu zemes kadastrālās uzmērīšanas
procesā
Pretendentam izvirzītās prasības:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā)
- iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē
- vēlama divu gadu praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un
prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas
- kadastra sistēmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību;
- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2015/209.AKK8
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Kadastra daļas Būvju sektorā kadastra inženiera/-es amatu (1 amata
vietu uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma
valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā - NĪVKIS) iesniegto
dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas
sistēmu datiem
- veikt kadastra objektu teksta un telpisko datu reģistrāciju un
aktualizāciju NĪVKIS
- izvērtēt iesniegtos un nodaļas rīcībā esošos dokumentus un sagatavot
lēmumus par kadastra objektu reģistrācijas vai kadastra objektu aktualizācijas
atteikumu vai atlikšanu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā)
- vēlama iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē
- vēlama praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme
pielietot praksē teorētiskās zināšanas
- kadastra sistēmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 581 euro līdz 685 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2015/209.AKK9
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Kadastra daļas Informācijas apstrādes sektorā kadastra inženiera/-es
amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma
valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā - NĪVKIS) iesniegto
dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas
sistēmu datiem
- veikt kadastra objekta teksta un telpisko datu reģistrāciju un
aktualizāciju NĪVKIS
- sagatavot administratīvo aktu projektus par īpašuma tiesībām, lēmumus par
kadastra objekta reģistrācijas vai aktualizācijas atteikumu
- sagatavot informāciju izsniegšanai no NĪVKIS teksta un telpiskos datus
- veikt zemesgrāmatas datu pievienošanu NĪVKIS
Pretendentam izvirzītās prasības:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā)
- vēlama iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē
- vēlama praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme
pielietot praksē teorētiskās zināšanas;
- kadastra sistēmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 581 euro līdz 685 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/209.AKR1
Vides pārraudzības valsts birojs informē, ka atklāta konkursa kārtībā no
2015.gada 26.oktobra Ietekmes uz vidi novērtējumu daļas vecākās ekspertes
ierēdnes amatā ir iecelta KRISTĪNE STRODE.
OP 2015/209.AKR2
Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā konsultantes drošības jautājumos
amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 21.oktobra iecelta RENĀTE ROZENBAHA.