Laidiens: 23.10.2015., Nr. 208
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/208.AKK1
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Vidzemes kontroles nodaļas inspektors/-e (veselības aprūpes jomā) Vidzemes
reģionā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds vai ārsta palīga
kvalifikācija, vai augstākā izglītība māszinībās vai profesionālā bakalaura
grāds veselības aprūpē
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze
veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem);
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un izmantošana praksē
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (augstākā)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība (amatam paredzēti regulāri darba
braucieni)
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par
piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- atalgojumu atbildoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem) Valmierā, L. Paegles ielā 9
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "inspektors
Vidzemes kontroles nodaļā", CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar
kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā,
LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis uzziņām 67819675, mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2015/208.AKK2
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Struktūrfondu daļas projektu vadītāja/-as
darbinieka/-es amata vietu (uz laiku no 2015. gada novembra līdz 2018. gada
jūnijam ar 0,4 darba slodzi)
Galvenie darba pienākumi ir Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada
plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET
jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos
jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru
darbībā" projekta "PROTI un DARI!" ietvaros nodrošināt:
- projekta mērķa grupas jauniešu mentoru mācību programmu sagatavošanu,
vadīšanu un izvērtēšanu
- dalību metodisko materiālu mērķa grupas jauniešu mentoriem izstrādē
- projektā iesaistīto pašvaldību labās prakses piemēru projekta īstenošanā
saistībā ar mentoru darbu apkopošanu un analizēšanu
- sadarbības veidošanu ar mentoriem un mentoru darba organizēšanu un
uzraudzību pašvaldībā
- konsultācijas sniegšanu mērķa grupas jauniešu mentoriem par projektā
veicamo uzdevumu izpildi un programmu vadītājiem par mentoru izvēles
nosacījumiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība
- vairāk nekā viena gada darba pieredze projektu vadībā vai īstenošanā, kas
saistīta ar sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu iekļaušanu
- pieredze vismaz trīs neformālās izglītības mācību vadīšanā
- darba pieredze sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu integrācijas
vai reintegrācijas jomā
- vismaz viena gada darba pieredze mentorēšanā
(vēlams jauniešu vecumā no 15 līdz 29 gadiem, kas pakļauti sociālās atstumtības
riskam) vai mentoru konsultēšanā vai mācību vadīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām 67358073.
OP 2015/208.AKK3
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto darbinieka/-es amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) -
Pārtikas un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Informācijas
tehnoloģiju un dokumentu aprites daļas DATORTĪKLU ADMINISTRATORS/-E (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)
No pretendenta sagaidīsim:
- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas
tehnoloģiju jomā
- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server
2008/2012
- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām
- prasmi organizēt savu darbu
- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus
- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecību
Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:
- pieredze IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā
- pieredze datortīklu izbūvē un administrēšanā
- pieredze darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint
- zināšanas par datoru uzbūvi un spējas risināt tehniskas problēmas
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- nodrošināt datortīklu izbūvi un datoru pieslēgšanu lokālajam tīklam
- uzturēt korporatīvo tīklu, monitorēt to un
administrēt lietotājus
- uzturēt un administrēt vārtejas, e-pasta, datu serverus, nodrošināt to
datu rezerves kopēšanu
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1000 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos
aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv,
adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/208.AKR1
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Piespiedu un sabiedriskā darba daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu
laiku no 2015.gada 6.oktobra iecelta INESE OSTAŅINA.
OP 2015/208.AKR2
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās
struktūrvienības Centra rajona filiāles vecākā referenta amata konkurss (1
vakance uz noteiktu laiku) beidzies bez rezultāta.
OP 2015/208.AKR3
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Dobeles teritoriālās
struktūrvienības vecākā referenta amata konkurss (1 vakance uz nenoteiktu
laiku) beidzies bez rezultāta.
OP 2015/208.AKR4
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Tukuma teritoriālās struktūrvienības
vecākā referenta amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 23.oktobra tiks iecelts
GINTS VORKALS.
OP 2015/208.AKR5
Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursa rezultātā
2015.gada 20.oktobrī Izpilddirekcijas 1.analītiskā departamenta ekspertes amatā
ir iecelta LĪGA KOZLOVSKA.