Laidiens: 22.10.2015., Nr. 207

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/207.AKK1

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto amatu - Komunikācijas nodaļas preses sekretārs/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība sabiedriskajās attiecībās, komunikācijas vai vadības zinātnēs

- vēlama 2 gadu darba pieredze specialitātē

- sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja strādāt patstāvīgi; prasme uzstāties publiski

- prasme pielietot praksē valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (augstākā)

- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības zināšanas

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt sabiedrības informēšanu par Inspekcijas darbību:

- sagatavot un nosūtīt masu medijiem paredzētus informatīvos materiālus un preses relīzes

- atbildēt un organizēt atbilžu sniegšanu uz masu mediju pārstāvju, nevalstisko organizāciju vai iedzīvotāju konkrētiem jautājumiem, kas saistīti ar Inspekcijas darbību

- organizēt tikšanās un intervijas ar Inspekcijas amatpersonām

- plānot un organizēt preses konferences/preses brīfingus par aktualitātēm Inspekcijas kompetences jomās

- izstrādāt informatīvos materiālus par Inspekcijas kompetences jomām un nodrošināt to pieejamību konkrētajām Inspekcijas mērķauditorijām

- veidot un uzturēt datubāzi par Inspekcijas darbības atspoguļojumu masu medijos

- izstrādāt priekšlikumus par Inspekcijas ārējās komunikācijas plānu konkrētam laika periodam

- veikt Inspekcijas ārējo klientu - konkrētas Inspekcijas mērķauditorijas - apmierinātības aptauju, analizēt tās rezultātus un izstrādāt priekšlikumus Inspekcijas klientu apkalpošanas kultūras uzlabošanas ietvaros

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbildoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības standartiem), Rīgā, Klijānu ielā 7

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "preses sekretārs Komunikācijas nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.


OP 2015/207.AKK2

APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC) izsludina konkursu uz direktora/-es amata vietu

Prasības pretendentiem:

- doktora zinātniskais grāds bioloģijā vai medicīnā

- pieredze zinātnisko pētījumu projektu vadīšanā

- starptautiska sadarbības pieredze ar līdzīga profila institūcijām ārvalstīs

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- zināšanas zinātnisko institūtu finansēšanas jautājumos

- normatīvo aktu par zinātnisko darbību pārzināšana

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

- vismaz 5 gadu darba pieredze vadošā amatā vienā no BMC pamatdarbības virzieniem

- pieredze Eiropas Savienības (ES) finanšu instrumentu piesaistīšanā un apguvē pēdējo 5 gadu laikā

Pretendentam līdz 2015. gada 21. decembrim jāiesniedz:

- BMC Zinātniskajai padomei adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājums (CV)

- diploma kopija par augstāko izglītību

- BMC attīstības stratēģija

- īstenoto zinātnisko pētījumu projektu saraksts

- citas prasību apliecinošu dokumentu kopijas pēc nepieciešamības

Pretendentam dokumenti jāiesniedz Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067, 205. kabinetā, vai jānosūta pa faksu 67442407, e-pasta adrese: bmc@biomed.lu.lv. Tālrunis uzziņām 67808200.


OP 2015/207.AKK3

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās virsmežniecības Ādažu nodaļas Skultes apgaitas mežziņa/-es (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt un pieņemt lēmumus administratīvajās lietās

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2015/207.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās virsmežniecības Babītes nodaļas Jūrmalas apgaitas mežziņa/-es (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2015/207.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē, virzībā, piemērošanā

- zināšanas par inovācijas, pētniecības un attīstības politikas aktualitātēm Latvijā un Eiropas Savienībā

- vēlama pieredze rezultatīvo rādītāju noteikšanā un politikas īstenošanas pasākumu ietekmes novērtēšanā

- vēlamas zināšanas par komercdarbības atbalsta pamatprincipiem un praktiskā darba pieredze valsts atbalsts programmu izstrādē un vērtēšanā

- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)

- vēlama praktiskā darba pieredze un zināšanas projektu vadībā

- labas analītiskās spējas, augsta atbildības sajūta un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt priekšlikumus, politikas plānošanas dokumentus un normatīvo aktu projektus inovācijas politikas attīstībai ar mērķi sekmēt komersantu pētniecības kapacitātes paaugstināšanu un sadarbību ar pētniecības organizācijām

- piedalīties atbalsta instrumentu, kas paredz sekmēt komersantu pētniecības kapacitātes paaugstināšanu un sadarbību ar pētniecības organizācijām, rezultātu un ietekmes novērtēšanā

- sadarboties ar zinātniskās darbības un pētniecības politikas veidotājiem un īstenotājiem, lai sekmētu no publiskajiem resursiem finansēto pētījumu īstenošanu atbilstoši industrijas vajadzībām

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu, pieredzi ar inovāciju politikas atbalsta pasākumu plānošanu, izstrādi, īstenošanu, kā arī pieredzi darbā ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansētiem instrumentiem inovācijas politikas ieviešanai tautsaimniecības konkurētspējas un uzņēmumu produktivitātes pieauguma veicināšanai.

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, izglītību apliecinoša dokumenta kopija un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.


OP 2015/207.AKK6

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Eiropas Savienības fondu kontroles nodaļas vadītājs/-a Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamentā

ES fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi. ES fondu kontroles nodaļa ir atbildīga par pārbaužu veikšanu pie atbildīgajām un sadarbības iestādēm ar mērķi gūt pārliecību par atbilstošu vadības un kontroles sistēmas darbību, kā arī pārbaužu veikšanu projektu īstenošanas vietās.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- vismaz 2 gadu pieredze vadošos amatos

- pieredze ES fondu vai citu ārvalstu instrumentu uzraudzības un kontroles jomā

- pieredze auditu, kontroļu, pārbaužu veikšanas jomā un reprezentatīvu atlases kopu veidošanā

- praktiskā darba pieredze darbā ar vadības sistēmām

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā vai izpratne par tās darbības principiem

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes

- profesionālās iemaņas saskarsmē, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes, prasme analizēt, iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

- vadītāja pienākumus struktūrvienībā, kas ES fondu vadošajā iestādē ir atbildīga par pārbaužu veikšanu ES fondu administrējošās iestādēs un projektu īstenošanas vietās

- atbildību par struktūrvienības kompetencē esošo auditu un revīziju rezultātā izteikto ieteikumu faktisko ieviešanu

- atbildību par ES fondu vadošās iestādes pārbaužu rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanas kontroli u. c. struktūrvienības vadītāja pienākumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/207.AKR1

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 16.oktobrī Nodarbinātības valsts aģentūras Finanšu un vadības departamenta Finanšu vadības nodaļas vecākās ekonomistes amatā ir iecelta ANTRA BARKĀNE.


OP 2015/207.AKR2

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 20.oktobrī Nodarbinātības valsts aģentūras Valmieras filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta EVITA PAEGLE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)