Laidiens: 22.10.2015., Nr. 207
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/207.AKK1
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto amatu - Komunikācijas
nodaļas preses sekretārs/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība sabiedriskajās attiecībās, komunikācijas vai vadības
zinātnēs
- vēlama 2 gadu darba pieredze specialitātē
- sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja strādāt patstāvīgi; prasme
uzstāties publiski
- prasme pielietot praksē valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (augstākā)
- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
zināšanas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt sabiedrības informēšanu par Inspekcijas darbību:
- sagatavot un nosūtīt masu medijiem paredzētus informatīvos materiālus un
preses relīzes
- atbildēt un organizēt atbilžu sniegšanu uz masu mediju pārstāvju,
nevalstisko organizāciju vai iedzīvotāju konkrētiem jautājumiem, kas saistīti
ar Inspekcijas darbību
- organizēt tikšanās un intervijas ar Inspekcijas amatpersonām
- plānot un organizēt preses konferences/preses brīfingus
par aktualitātēm Inspekcijas kompetences jomās
- izstrādāt informatīvos materiālus par Inspekcijas kompetences jomām un
nodrošināt to pieejamību konkrētajām Inspekcijas mērķauditorijām
- veidot un uzturēt datubāzi par Inspekcijas darbības atspoguļojumu masu
medijos
- izstrādāt priekšlikumus par Inspekcijas ārējās komunikācijas plānu
konkrētam laika periodam
- veikt Inspekcijas ārējo klientu - konkrētas Inspekcijas mērķauditorijas -
apmierinātības aptauju, analizēt tās rezultātus un izstrādāt priekšlikumus
Inspekcijas klientu apkalpošanas kultūras uzlabošanas ietvaros
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem), Rīgā, Klijānu ielā 7
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "preses sekretārs
Komunikācijas nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012,
vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.
OP 2015/207.AKK2
APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC)
izsludina konkursu uz direktora/-es amata vietu
Prasības pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds bioloģijā vai medicīnā
- pieredze zinātnisko pētījumu projektu vadīšanā
- starptautiska sadarbības pieredze ar līdzīga profila institūcijām
ārvalstīs
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- zināšanas zinātnisko institūtu finansēšanas jautājumos
- normatīvo aktu par zinātnisko darbību pārzināšana
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- vismaz 5 gadu darba pieredze vadošā amatā vienā no BMC pamatdarbības
virzieniem
- pieredze Eiropas Savienības (ES) finanšu instrumentu piesaistīšanā un
apguvē pēdējo 5 gadu laikā
Pretendentam līdz 2015. gada 21. decembrim jāiesniedz:
- BMC Zinātniskajai padomei adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums (CV)
- diploma kopija par augstāko izglītību
- BMC attīstības stratēģija
- īstenoto zinātnisko pētījumu projektu saraksts
- citas prasību apliecinošu dokumentu kopijas pēc nepieciešamības
Pretendentam dokumenti jāiesniedz Rīgā, Rātsupītes
ielā 1, k-1, LV-1067, 205. kabinetā, vai jānosūta pa faksu 67442407,
e-pasta adrese: bmc@biomed.lu.lv. Tālrunis uzziņām
67808200.
OP 2015/207.AKK3
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas
reģionālās virsmežniecības Ādažu nodaļas Skultes apgaitas mežziņa/-es (ierēdņa)
amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā
un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt un pieņemt lēmumus administratīvajās lietās
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).
OP 2015/207.AKK4
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas
reģionālās virsmežniecības Babītes nodaļas Jūrmalas apgaitas mežziņa/-es (ierēdņa)
amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība
mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV)
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).
OP 2015/207.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es (ierēdņa) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs (vēlams ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē normatīvo aktu un politikas
plānošanas dokumentu izstrādē, virzībā, piemērošanā
- zināšanas par inovācijas, pētniecības un attīstības politikas aktualitātēm
Latvijā un Eiropas Savienībā
- vēlama pieredze rezultatīvo rādītāju noteikšanā un politikas īstenošanas
pasākumu ietekmes novērtēšanā
- vēlamas zināšanas par komercdarbības atbalsta pamatprincipiem un praktiskā
darba pieredze valsts atbalsts programmu izstrādē un vērtēšanā
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- vēlama praktiskā darba pieredze un zināšanas projektu vadībā
- labas analītiskās spējas, augsta atbildības sajūta un komunikācijas
prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt priekšlikumus, politikas plānošanas dokumentus un normatīvo aktu
projektus inovācijas politikas attīstībai ar mērķi sekmēt komersantu
pētniecības kapacitātes paaugstināšanu un sadarbību ar pētniecības
organizācijām
- piedalīties atbalsta instrumentu, kas paredz sekmēt komersantu pētniecības
kapacitātes paaugstināšanu un sadarbību ar pētniecības organizācijām, rezultātu
un ietekmes novērtēšanā
- sadarboties ar zinātniskās darbības un pētniecības politikas veidotājiem
un īstenotājiem, lai sekmētu no publiskajiem resursiem finansēto pētījumu
īstenošanu atbilstoši industrijas vajadzībām
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu, pieredzi ar inovāciju politikas atbalsta
pasākumu plānošanu, izstrādi, īstenošanu, kā arī pieredzi darbā ar Eiropas
Savienības fondu līdzfinansētiem instrumentiem inovācijas politikas ieviešanai
tautsaimniecības konkurētspējas un uzņēmumu produktivitātes pieauguma
veicināšanai.
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, izglītību apliecinoša dokumenta
kopija un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas jāiesniedz elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības
ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.
OP 2015/207.AKK6
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Eiropas Savienības fondu
kontroles nodaļas vadītājs/-a Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles
departamentā
ES fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina
Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un Kohēzijas fonda
vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi. ES fondu kontroles
nodaļa ir atbildīga par pārbaužu veikšanu pie atbildīgajām un sadarbības
iestādēm ar mērķi gūt pārliecību par atbilstošu vadības un kontroles sistēmas
darbību, kā arī pārbaužu veikšanu projektu īstenošanas vietās.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- vismaz 2 gadu pieredze vadošos amatos
- pieredze ES fondu vai citu ārvalstu instrumentu uzraudzības un kontroles
jomā
- pieredze auditu, kontroļu, pārbaužu veikšanas jomā un reprezentatīvu
atlases kopu veidošanā
- praktiskā darba pieredze darbā ar vadības sistēmām
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā vai izpratne par tās
darbības principiem
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos - spēja strādāt ar
dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes
- profesionālās iemaņas saskarsmē, pārliecināšanas un argumentācijas
prasmes, prasme analizēt, iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim:
- vadītāja pienākumus struktūrvienībā, kas ES fondu vadošajā iestādē ir
atbildīga par pārbaužu veikšanu ES fondu administrējošās iestādēs un projektu
īstenošanas vietās
- atbildību par struktūrvienības kompetencē esošo auditu un revīziju
rezultātā izteikto ieteikumu faktisko ieviešanu
- atbildību par ES fondu vadošās iestādes pārbaužu rezultātā izteikto
ieteikumu ieviešanas kontroli u. c. struktūrvienības vadītāja pienākumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/207.AKR1
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 16.oktobrī
Nodarbinātības valsts aģentūras Finanšu un vadības departamenta Finanšu vadības
nodaļas vecākās ekonomistes amatā ir iecelta ANTRA BARKĀNE.
OP 2015/207.AKR2
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 20.oktobrī
Nodarbinātības valsts aģentūras Valmieras filiāles nodarbinātības aģentes amatā
ir iecelta EVITA PAEGLE.