Laidiens: 16.10.2015., Nr. 203
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/203.AKK1
Maksātnespējas administrācija aicina pieteikties konkursā uz vakanci -
JURISTA PALĪGS/-DZE (uz noteiktu laiku) Administratoru uzraudzības departamentā
Prasības visiem pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (var būt nepabeigta augstākā)
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija un ētiskums
- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, biroja tehniku un tajā skaitā
Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze (tiesu institūciju darbā vai valsts pārvaldes
iestādē)
Amata pienākumi:
- ziņu par administrēšanai vakanto subjektu aktuālajā sarakstā ievadīšana
- dokumentu projektu sagatavošana saistībā ar administratoru kandidātu
ieteikšanu tiesām
- departamentā saņemtās korespondences reģistrēšana un tās virzības
nodrošināšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no EUR 490 (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā
19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2015/203.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam! Piedāvātais amats -
Informātikas departamenta Informātikas tehnoloģiskās daļas datu bāzes
programmētājs/-a
Pamatpienākumi:
- veikt patstāvīgu darbu, lai izpildītu CSP noteiktos uzdevumus informācijas
tehnoloģiju jomā
- veikt informācijas sistēmu analīzi un projektēšanu atbilstoši statistikas
vajadzībām
- testēt ISDAVS (Integrētās statistisko datu apstrādes un vadības sistēma)
jaunas versijas un piedalīties ISDAVS izstrādes un uzlabošanas procesā
- piedalīties jaunas ISDAVS funkcionalitātes pielietojuma scenāriju izveidē
- veidot datu ievada aplikācijas, izmantojot ISDAVS-CASIS programmu
- veikt datu bāzu un aplikāciju serveru uzturēšanu un informācijas
atjaunošanu (MS SQL).
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai ar to saistītā nozarē
- darba pieredze programmētāja amatā ilgāka par gadu
- pieredze programmēšanā .NET vidē
- labas SQL un T-SQL zināšanas
- labas MS SQL SERVER datubāzes servera zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas
- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā C līmeņa 1.pakāpē
- labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 19.4 apakšsaimes III līmenī
(10.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu
67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/203.AKK3
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam! Piedāvātais amats -
Informātikas departamenta Informātikas tehnoloģiskās daļas datu bāzes
programmētājs/-a
Pamatpienākumi:
- veikt patstāvīgu darbu, lai izpildītu CSP noteiktos uzdevumus informācijas
tehnoloģiju jomā
- veikt informācijas sistēmu analīzi un projektēšanu atbilstoši statistikas
vajadzībām
- veikt datu bāzu un aplikāciju serveru uzturēšanu un informācijas
atjaunošanu (MS SQL)
- programmatūras izstrāde .NET vidē
- programmatūras testēšana
- programmatūras tehniskas specifikācijas izveidošana
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai ar to saistītā nozarē
- darba pieredze programmētāja amatā ilgāka par gadu
- pieredze programmēšanā .NET vidē
- labas SQL un T-SQL zināšanas
- labas MS SQL SERVER datubāzes servera zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas
- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā C līmeņa 1.pakāpē
- labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 19.4 apakšsaimes III līmenī
(10.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu
67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/203.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam! Piedāvātais amats -
Informātikas departamenta Pielietojuma programmatūras izstrādes daļas datu
bāzes programmētājs/-a
Pamatpienākumi:
- INTRANET sistēmas uzturēšana
- LOTUS NOTES sistēmas uzturēšana un attīstība
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai ar to saistītā nozarē (var būt pēdējā kursa students);
- pieredze darbā ar MS Access un SQL datu bāzēm
(veidošana, programmēšana, uzturēšana)
- pieredze LOTUS datu bāzu veidošanā un administrēšanā
- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā C līmeņa 1. pakāpē
- labas komunikācijas prasmes
- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 19.4 apakšsaimes III līmenī
(10.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu
67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/203.AKK5
Latvijas Republikas Satiksmes ministrija sadarbībā ar personāla atlases
uzņēmumu Amrop (Executive Search Baltics), balstoties uz
iepirkuma konkursa rezultātiem ("Personāla atlases pakalpojumi"
iepirkuma identifikācijas Nr. SM 2015/-12), izsludina konkursu uz VAS
"LATVIJAS DZELZCEĻŠ" VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA/-S amatu
Prasības kandidātiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
finansēs, uzņēmējdarbības, ekonomikas, vadībzinātnes, tiesību zinātnes, inženierzinātnes
vai eksakto zinātņu jomā
- vismaz trīs gadu pieredze liela uzņēmuma / organizācijas izpildvadībā (t.sk. ietverot administratīvās un finanšu
jomas), pieredze un izpratne par uzņēmuma / organizācijas darbību Latvijas un
starptautiskas konkurences apstākļos
- pieredze lielu un sarežģītu komandu vadībā
- pieredze liela mēroga pārmaiņu projektu iniciēšanā, īstenošanā un vadīšanā
(restrukturizācijas, optimizācijas u. tml. procesos)
- pieredze sabiedriskajās lietās (public affairs) un sabiedriskajās attiecībās gan uzņēmuma
iekšienē, gan publiskajā un biznesa telpā
- pieredze darbā sabiedrisko/komunālo pakalpojumu vai sabiedriskās
infrastruktūras nozarēs tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par transporta loģistikas nozares darbības principiem
- teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31. panta ceturtajai daļai un likuma «Par valsts noslēpumu»
9. panta trešajai daļai
- augsta ētikas standartu izpratne, godīgums un nevainojama reputācija
Pretendentus lūdzam iesūtīt CV un motivācijas
vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pastu riga@amrop.com ar
norādi "Latvijas dzelzceļš".
OP 2015/203.AKK6
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko
amatu vietām:
- vadošais pētnieks - Inženierzinātņu institūtā "Ventspils
Starptautiskais radioastronomijas centrs" astronomijas nozarē, astrofizikas
un fundamentālās astronomijas apakšnozarē - divas amata vietas
- vadošais pētnieks - Informācijas tehnoloģiju fakultātē datorzinātņu
nozares signālu diskrētās apstrādes apakšnozarē - viena amata vieta
- vadošais pētnieks - Informācijas tehnoloģiju fakultātē fizikas nozares
lāzeru fizikas un spektroskopijas apakšnozarē - viena amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds
- vismaz 3 gadu pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā
- pētnieks - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē lietišķās
valodniecības apakšnozarē (vācu valoda) - viena amata vieta
- pētnieks - Informācijas tehnoloģiju fakultātē datorzinātņu nozares
signālu diskrētās apstrādes apakšnozarē - viena amata vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora vai maģistra grāds
- vēlama akadēmiskā vai pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā
- docents - Informācijas tehnoloģiju fakultātē informācijas tehnoloģiju
nozarē sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē - viena amata
vieta
- docents - Informācijas tehnoloģiju fakultātē fizikas nozarē šķidrumu un
gāzu mehānikas apakšnozarē - viena amata vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds
- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās
Iesniedzamie dokumenti:
- rektorei adresēts iesniegums
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā darba
pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts
Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00-16.00. Ventspils
Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā 202. kabinetā divu nedēļu laikā no
publicēšanas datuma.
- vadošais pētnieks - Ekonomikas un pārvaldības fakultātē vadībzinātnes
nozarē uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - viena amata vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds
- vismaz 3 gadu pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā
- pētnieks - Ekonomikas un pārvaldības fakultātē ekonomikas nozarē
ekonometrijas apakšnozarē - viena amata vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora vai maģistra grāds
- vēlama akadēmiskā vai pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā
Iesniedzamie dokumenti:
- rektorei adresēts iesniegums
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā darba
pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts
Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils
Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, 20 dienu laikā no
publicēšanas datuma.
OP 2015/203.AKK7
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amata vietu - Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļas vecākais/-ā
referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar starptautiskajām organizācijām un
starptautisko publisko tiesību jomā
- vēlama vismaz gadu ilga pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē
- teicamas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- atbildības izjūta un precizitāte
- prasme plānot un organizēt darbu; spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi
arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus
- labas datorprogrammu lietotāj prasmes
Galvenie pienākumi:
- izskatīt un analizēt citu ministriju (institūciju) sagatavotos tiesību
aktu projektus un dokumentus starptautisko tiesību jomā un sagatavot atzinumus
par tiem
- nodrošināt tiesisko bāzi Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto
spēku divpusējai un daudzpusējai sadarbībai aizsardzības jomā
- nodrošināt ārvalstu bruņoto spēku uzturēšanās tiesisko bāzi Latvijā, kā
arī saskaņot ārvalstu bruņoto spēku statusu Latvijā ar starptautiskajām
tiesībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@mod.gov.lv . Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss Nr. 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2015/203.AKK8
Ikšķiles novada pašvaldība aicina pieteikties kandidātus projektu
vadītāja/-s vakancei Attīstības nodaļā uz nenoteiktu laiku (1 amata vieta)
Informācija par vakanci:
- normālais darba laiks - 40 stundas nedēļā
- bruto darba samaksa darbinieka pārbaudes laikā - 1105 EUR
Būtiskākie darba pienākumi:
- nodrošināt finansējuma piesaisti novada attīstības projektiem
- izstrādāt projektu pieteikumus
- organizēt, koordinēt un kontrolēt pašvaldības projektu īstenošanu
- piedalīties novada attīstības plānošanā un attīstības dokumentu
sagatavošanā
Pretendentiem izvirzītās prasības:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai II līmeņa profesionālā augstākā
izglītība), kas papildināta ar projektu vadītājam nepieciešamām zināšanām
- pieredze ES struktūrfondu projektu sagatavošanā un īstenošanā pašvaldības
vai valsts iestādē
- izpratne par publiskajiem iepirkumiem, kā arī finanšu un grāmatvedības
jautājumiem
- spējas patstāvīgi plānot savu darbu un ievērot termiņus, augsta atbildības
sajūta un precizitāte
- izpratne par pašvaldības darba organizāciju
- lieliskas saskarsmes prasmes, prezentācijas iemaņas, spēja strādāt komandā
un pozitīva attieksme
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
Pretendentus aicinām pieteikties, iesniedzot sekojošus dokumentus:
- profesionālās darbības aprakstu (CV)
- pieteikuma vēstuli, kurā pamatota pretendenta atbilstība amatam un
norādīta kontaktinformācija vismaz trim atsauksmēm
Pieteikumus ar norādi "Projektu vadītājs" lūdzam sūtīt:
- uz e-pastu: ruta.kalnina@ikskile.lv vai
- pa pastu Ikšķiles novada pašvaldībai Peldu ielā 22, Ikšķilē, Ikšķiles
novadā, LV 5052, vai
- iesniegt personīgi Ikšķiles novada pašvaldībā, 308.kabinetā
Izskatīsim pieteikumus, kuri tiks saņemti līdz 2015.gada 8.novembrim
(ieskaitot).
Tālrunis informācijai 65020887; kontaktpersona - personāla speciāliste Ruta
Kalniņa.
OP 2015/203.AKK9
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
(reģ. Nr.90000270634) izsludina konkursu klientu
apkalpošanas speciālista/-es amatam (trīs amata vietas) Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona informācijas nodaļā uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- pieņemt iesniegtos ziņu pieprasījumus un informāciju par veiktajiem
maksājumiem, reģistrēt tos Uzņēmumu reģistra lietvedības sistēmā un izsniegt
sagatavotās izziņas
- sagatavot informācijas izziņas par subjektiem, kas reģistrēti Uzņēmumu
reģistra vestajos reģistros
- sagatavot kopijas un izrakstus, apskatei izsniedzamās reģistrācijas lietas
vai lietvedības dokumentus, vēstules, informācijas izdrukas
- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību
- informēt apmeklētājus klātienē
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās tiesībās un komerctiesībās
- teicamas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 485,00 (6.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu
67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām
uzaicinātos pretendentus.