Laidiens: 16.10.2015., Nr. 203

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/203.AKK1

Maksātnespējas administrācija aicina pieteikties konkursā uz vakanci - JURISTA PALĪGS/-DZE (uz noteiktu laiku) Administratoru uzraudzības departamentā

Prasības visiem pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (var būt nepabeigta augstākā)

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija un ētiskums

- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, biroja tehniku un tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze (tiesu institūciju darbā vai valsts pārvaldes iestādē)

Amata pienākumi:

- ziņu par administrēšanai vakanto subjektu aktuālajā sarakstā ievadīšana

- dokumentu projektu sagatavošana saistībā ar administratoru kandidātu ieteikšanu tiesām

- departamentā saņemtās korespondences reģistrēšana un tās virzības nodrošināšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no EUR 490 (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2015/203.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam! Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehnoloģiskās daļas datu bāzes programmētājs/-a

Pamatpienākumi:

- veikt patstāvīgu darbu, lai izpildītu CSP noteiktos uzdevumus informācijas tehnoloģiju jomā

- veikt informācijas sistēmu analīzi un projektēšanu atbilstoši statistikas vajadzībām

- testēt ISDAVS (Integrētās statistisko datu apstrādes un vadības sistēma) jaunas versijas un piedalīties ISDAVS izstrādes un uzlabošanas procesā

- piedalīties jaunas ISDAVS funkcionalitātes pielietojuma scenāriju izveidē

- veidot datu ievada aplikācijas, izmantojot ISDAVS-CASIS programmu

- veikt datu bāzu un aplikāciju serveru uzturēšanu un informācijas atjaunošanu (MS SQL).

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs vai ar to saistītā nozarē

- darba pieredze programmētāja amatā ilgāka par gadu

- pieredze programmēšanā .NET vidē

- labas SQL un T-SQL zināšanas

- labas MS SQL SERVER datubāzes servera zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas

- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā C līmeņa 1.pakāpē

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 19.4 apakšsaimes III līmenī (10.mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/203.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam! Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehnoloģiskās daļas datu bāzes programmētājs/-a

Pamatpienākumi:

- veikt patstāvīgu darbu, lai izpildītu CSP noteiktos uzdevumus informācijas tehnoloģiju jomā

- veikt informācijas sistēmu analīzi un projektēšanu atbilstoši statistikas vajadzībām

- veikt datu bāzu un aplikāciju serveru uzturēšanu un informācijas atjaunošanu (MS SQL)

- programmatūras izstrāde .NET vidē

- programmatūras testēšana

- programmatūras tehniskas specifikācijas izveidošana

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs vai ar to saistītā nozarē

- darba pieredze programmētāja amatā ilgāka par gadu

- pieredze programmēšanā .NET vidē

- labas SQL un T-SQL zināšanas

- labas MS SQL SERVER datubāzes servera zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas

- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā C līmeņa 1.pakāpē

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 19.4 apakšsaimes III līmenī (10.mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/203.AKK4

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam! Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Pielietojuma programmatūras izstrādes daļas datu bāzes programmētājs/-a

Pamatpienākumi:

- INTRANET sistēmas uzturēšana

- LOTUS NOTES sistēmas uzturēšana un attīstība

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs vai ar to saistītā nozarē (var būt pēdējā kursa students);

- pieredze darbā ar MS Access un SQL datu bāzēm (veidošana, programmēšana, uzturēšana)

- pieredze LOTUS datu bāzu veidošanā un administrēšanā

- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā C līmeņa 1. pakāpē

- labas komunikācijas prasmes

- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 19.4 apakšsaimes III līmenī (10.mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/203.AKK5

Latvijas Republikas Satiksmes ministrija sadarbībā ar personāla atlases uzņēmumu Amrop (Executive Search Baltics), balstoties uz iepirkuma konkursa rezultātiem ("Personāla atlases pakalpojumi" iepirkuma identifikācijas Nr. SM 2015/-12), izsludina konkursu uz VAS "LATVIJAS DZELZCEĻŠ" VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA/-S amatu

Prasības kandidātiem/-ēm:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs, uzņēmējdarbības, ekonomikas, vadībzinātnes, tiesību zinātnes, inženierzinātnes vai eksakto zinātņu jomā

- vismaz trīs gadu pieredze liela uzņēmuma / organizācijas izpildvadībā (t.sk. ietverot administratīvās un finanšu jomas), pieredze un izpratne par uzņēmuma / organizācijas darbību Latvijas un starptautiskas konkurences apstākļos

- pieredze lielu un sarežģītu komandu vadībā

- pieredze liela mēroga pārmaiņu projektu iniciēšanā, īstenošanā un vadīšanā (restrukturizācijas, optimizācijas u. tml. procesos)

- pieredze sabiedriskajās lietās (public affairs) un sabiedriskajās attiecībās gan uzņēmuma iekšienē, gan publiskajā un biznesa telpā

- pieredze darbā sabiedrisko/komunālo pakalpojumu vai sabiedriskās infrastruktūras nozarēs tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par transporta loģistikas nozares darbības principiem

- teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtajai daļai un likuma «Par valsts noslēpumu» 9. panta trešajai daļai

- augsta ētikas standartu izpratne, godīgums un nevainojama reputācija

Pretendentus lūdzam iesūtīt CV un motivācijas vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pastu riga@amrop.com ar norādi "Latvijas dzelzceļš".


OP 2015/203.AKK6

Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko amatu vietām:

- vadošais pētnieks - Inženierzinātņu institūtā "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs" astronomijas nozarē, astrofizikas un fundamentālās astronomijas apakšnozarē - divas amata vietas

- vadošais pētnieks - Informācijas tehnoloģiju fakultātē datorzinātņu nozares signālu diskrētās apstrādes apakšnozarē - viena amata vieta

- vadošais pētnieks - Informācijas tehnoloģiju fakultātē fizikas nozares lāzeru fizikas un spektroskopijas apakšnozarē - viena amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds

- vismaz 3 gadu pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

- pētnieks - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē lietišķās valodniecības apakšnozarē (vācu valoda) - viena amata vieta

- pētnieks - Informācijas tehnoloģiju fakultātē datorzinātņu nozares signālu diskrētās apstrādes apakšnozarē - viena amata vieta

Prasības pretendentiem:

- doktora vai maģistra grāds

- vēlama akadēmiskā vai pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

- docents - Informācijas tehnoloģiju fakultātē informācijas tehnoloģiju nozarē sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē - viena amata vieta

- docents - Informācijas tehnoloģiju fakultātē fizikas nozarē šķidrumu un gāzu mehānikas apakšnozarē - viena amata vieta

Prasības pretendentiem:

- doktora grāds

- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās

Iesniedzamie dokumenti:

- rektorei adresēts iesniegums

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts

Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00-16.00. Ventspils Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā 202. kabinetā divu nedēļu laikā no publicēšanas datuma.

- vadošais pētnieks - Ekonomikas un pārvaldības fakultātē vadībzinātnes nozarē uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - viena amata vieta

Prasības pretendentiem:

- doktora grāds

- vismaz 3 gadu pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

- pētnieks - Ekonomikas un pārvaldības fakultātē ekonomikas nozarē ekonometrijas apakšnozarē - viena amata vieta

Prasības pretendentiem:

- doktora vai maģistra grāds

- vēlama akadēmiskā vai pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

Iesniedzamie dokumenti:

- rektorei adresēts iesniegums

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts

Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils Augstskolā, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, 20 dienu laikā no publicēšanas datuma.


OP 2015/203.AKK7

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amata vietu - Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar starptautiskajām organizācijām un starptautisko publisko tiesību jomā

- vēlama vismaz gadu ilga pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē

- teicamas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- atbildības izjūta un precizitāte

- prasme plānot un organizēt darbu; spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

- labas datorprogrammu lietotāj prasmes

Galvenie pienākumi:

- izskatīt un analizēt citu ministriju (institūciju) sagatavotos tiesību aktu projektus un dokumentus starptautisko tiesību jomā un sagatavot atzinumus par tiem

- nodrošināt tiesisko bāzi Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto spēku divpusējai un daudzpusējai sadarbībai aizsardzības jomā

- nodrošināt ārvalstu bruņoto spēku uzturēšanās tiesisko bāzi Latvijā, kā arī saskaņot ārvalstu bruņoto spēku statusu Latvijā ar starptautiskajām tiesībām

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@mod.gov.lv . Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss Nr. 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2015/203.AKK8

Ikšķiles novada pašvaldība aicina pieteikties kandidātus projektu vadītāja/-s vakancei Attīstības nodaļā uz nenoteiktu laiku (1 amata vieta)

Informācija par vakanci:

- normālais darba laiks - 40 stundas nedēļā

- bruto darba samaksa darbinieka pārbaudes laikā - 1105 EUR

Būtiskākie darba pienākumi:

- nodrošināt finansējuma piesaisti novada attīstības projektiem

- izstrādāt projektu pieteikumus

- organizēt, koordinēt un kontrolēt pašvaldības projektu īstenošanu

- piedalīties novada attīstības plānošanā un attīstības dokumentu sagatavošanā

Pretendentiem izvirzītās prasības:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai II līmeņa profesionālā augstākā izglītība), kas papildināta ar projektu vadītājam nepieciešamām zināšanām

- pieredze ES struktūrfondu projektu sagatavošanā un īstenošanā pašvaldības vai valsts iestādē

- izpratne par publiskajiem iepirkumiem, kā arī finanšu un grāmatvedības jautājumiem

- spējas patstāvīgi plānot savu darbu un ievērot termiņus, augsta atbildības sajūta un precizitāte

- izpratne par pašvaldības darba organizāciju

- lieliskas saskarsmes prasmes, prezentācijas iemaņas, spēja strādāt komandā un pozitīva attieksme

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

Pretendentus aicinām pieteikties, iesniedzot sekojošus dokumentus:

- profesionālās darbības aprakstu (CV)

- pieteikuma vēstuli, kurā pamatota pretendenta atbilstība amatam un norādīta kontaktinformācija vismaz trim atsauksmēm

Pieteikumus ar norādi "Projektu vadītājs" lūdzam sūtīt:

- uz e-pastu: ruta.kalnina@ikskile.lv vai

- pa pastu Ikšķiles novada pašvaldībai Peldu ielā 22, Ikšķilē, Ikšķiles novadā, LV 5052, vai

- iesniegt personīgi Ikšķiles novada pašvaldībā, 308.kabinetā

Izskatīsim pieteikumus, kuri tiks saņemti līdz 2015.gada 8.novembrim (ieskaitot).

Tālrunis informācijai 65020887; kontaktpersona - personāla speciāliste Ruta Kalniņa.


OP 2015/203.AKK9

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) izsludina konkursu klientu apkalpošanas speciālista/-es amatam (trīs amata vietas) Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona informācijas nodaļā uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- pieņemt iesniegtos ziņu pieprasījumus un informāciju par veiktajiem maksājumiem, reģistrēt tos Uzņēmumu reģistra lietvedības sistēmā un izsniegt sagatavotās izziņas

- sagatavot informācijas izziņas par subjektiem, kas reģistrēti Uzņēmumu reģistra vestajos reģistros

- sagatavot kopijas un izrakstus, apskatei izsniedzamās reģistrācijas lietas vai lietvedības dokumentus, vēstules, informācijas izdrukas

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību

- informēt apmeklētājus klātienē

Prasības pretendentam/-ei:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās tiesībās un komerctiesībās

- teicamas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 485,00 (6.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

 Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/203.AKR1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pabalstu koordinācijas daļas vecākās inspektores - Valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2015.gada 1.oktobrī iecelta ANNA BROKĀNE.


OP 2015/203.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tiesvedības daļas vecākās juriskonsultes - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2015.gada 12.oktobrī iecelta ANETE BŪMEISTERE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)