Laidiens: 13.10.2015., Nr. 200
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/200.AKK1
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Ražotāju cenu indeksu
daļas vecākais/-ā referents/-e (3 vakances)
Pamatpienākumi:
- aprēķināt ražotāju cenu indeksus (datu kvalitātes pārbaude, cenu indeksu
aprēķināšana, metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana)
- analizēt informāciju un sagatavot to publicēšanai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai
tai tuva profila)
- vairāk nekā gada pieredze ar ekonomiku saistītā darbā
- pieredze darbā ar statistikas datiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas analītiskās prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office
aplikācijas: Excel, Access, Word)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī
(9.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama
elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa
e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 15
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/200.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Ražotāju cenu indeksu
daļas referents/-e
- piedalīties ražotāju cenu indeksu aprēķināšanā (datu kvalitātes pārbaude,
metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana)
- analizēt informāciju un sagatavot to publicēšanai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai
tai līdzīgā jomā)
- vēlama pieredze ar ekonomiku saistītā darbā
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office
aplikācijas: Excel, Access, Word )
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes II līmenī
(7.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama
elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa
e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 15
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/200.AKK3
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā uz nenoteiktu laiku -
analītisku un precīzu INFORMĀCIJAS DEPARTAMENTA ELEKTRONISKO PAKALPOJUMU DAĻAS
VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tev piemīt pašiniciatīva? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt
pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tu proti un labprāt strādā ar liela
apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tev piemīt augsta atbildība? Tev
piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- pilnveidot, meklēt problemātiskās vietas, testēt jauninājumus un papildinājumus
efektīvai un kvalitatīvai e-pakalpojumu un administrējošo sistēmu
nodrošināšanai Dienestā
- sniegt priekšlikumus un piedalīties, sadarbībā ar dažādu kompāniju IT
ekspertiem, e-pakalpojumu sistēmas ieviešanā, uzturēšanā un pilnveidošanā, kas
saistīti ar Dienestu administrējošiem pasākumiem
- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju,
izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu
apstrādes rīkus
- administrēt procesu vai projektu pārvaldības sistēmu
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (izglītība eksaktajās zinātnēs tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas).
- pieredze darbā ar procesu vai projektu pārvaldības sistēmu administrēšanu
(Jira, Redmine) tiks
uzskatīta par priekšrocību
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, kas saistīts
ar informācijas sistēmu uzturēšanu un jaunu risinājumu ieviešanu
- mēnešalgu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku
atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981,
e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 27877187,
67027697.
OP 2015/200.AKK4
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Administratīvajā un
personāla nodaļā (vakance uz noteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- īstenot dokumentu apstrādi un nodrošināt apriti Centra struktūrvienībās
izmantojot dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix
- sadarboties ar citām struktūrvienībām dokumentu pārvaldības procesa gaitā
ar mērķi nodrošināt efektīvu, precīzu un atbilstošu dokumentu apriti un
uzdevumu izpildi
- pārraudzīt uzticētos dokumentu pārvaldības procesus
Prasības kandidātiem/-ēm:
- nepieciešama pirmā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vai atbilstoša
profesionālā vidējā izglītība
- labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar lietvedības
procesu organizēšanu un pārvaldību
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā
lietvedības jomā
- pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix
tiks uzskatīta par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas pamatlīmenī
- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī
- labas prasmes lietot praksē biroja tehniku (datortehnika, kopējamā
tehnika, visu veidu komunikāciju tehnika)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 664 līdz EUR 874 pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšanu
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2015.gada
27.oktobrim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu
centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67300241.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa. Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem
informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2015/200.AKK5
Nacionālais veselības dienests (reģ.
Nr.90009649337) izsludina konkursu uz Zāļu un medicīnisko ierīču departamenta
Zāļu analīzes un plānošanas nodaļas vecākā eksperta/-es ierēdņa/-nes amatu
(amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot lēmumu projektu par zāļu kompensāciju
- analizēt kompensējamo zāļu līdzekļu izlietojumu
- sagatavot pārskatus par kompensējamajām zālēm
- darbs ar dokumentu vadības sistēmu
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība medicīnā vai sabiedrības veselībā
- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtību
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, Excel)
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu
zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē
tiks uzskatītas par priekšrocību)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- atalgojumu no 788 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar
norādi: vecākais eksperts Zāļu analīzes un plānošanas nodaļā) pa e-pastu: Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31,
k-3, LV-1012, līdz 2015.gada 23.oktobrim. Informācija
pa tālr. 67043742. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai
atlases kārtai.
OP 2015/200.AKK6
Nacionālais veselības dienests (reģ.
Nr.90009649337) izsludina konkursu uz Latgales nodaļas vecākā ekonomista/-es
ierēdņa/-nes amatu (amata vieta darbam Daugavpilī uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
- sastādīt līgumu finanšu pielikumus un uzraudzīt budžeta līdzekļu
izlietojumu
- pārbaudīt informācijas sistēmā izveidotos rēķinus
- sagatavot maksājumu pieteikumus
- sagatavot pārskatus un dažāda veida operatīvo informāciju
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā
- vismaz viena gada pieredze finanšu jomā
- zināšanas par veselības nozari reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- labas datorprasmes (MS Excel, Word)
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- psiholoģiskā noturība
- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no 603 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi: "Vecākais ekonomists Latgales nodaļā"
sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai pa e-pastu Olita.Auziņa@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3,
LV-1012, līdz 2015.gada 23.oktobrim. Informācija pa
tālr. 67043742. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai
atlases kārtai.
OP 2015/200.AKK7
FISKĀLĀS DISCIPLĪNAS PADOME atklātā konkursa kārtībā aicina darbā
EKONOMISTU/-I (uz noteiktu laiku)
Fiskālās disciplīnas padome
Fiskālās disciplīnas padome (Padome) ir neatkarīga, koleģiāla institūcija,
kuras galvenais uzdevums ir uzraudzīt, kā valsts ievēro fiskālo disciplīnu, un,
ja tiek konstatētas atkāpes, par to informēt sabiedrību atbilstoši Fiskālās
disciplīnas likumam. Padomē ir seši Saeimas iecelti locekļi, kuri sanāk uz
Padomes sēdēm, kurās tiek pieņemti lēmumi.
Sekretariātā, papildu sekretāram un makroekonomikas un fiskālo risku
ekspertiem, iestādei ir nepieciešams ekonomists, kas sniegtu atbalstu Padomes
ekonomikas un fiskālo datu bāžu, kā arī lietvedības, mājaslapas un sociālo
tīklu uzturēšanas jautājumos.
Obligātās amata prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, finansēs, matemātikā, dabas zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- datora lietotāja līmeņa prasmes (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- vismaz viena gada profesionālā pieredze ekonomisko procesu analīzē
Priekšrocības:
Priekšrocība būs pretendentiem, kuru kvalifikācija ietvers arī matemātiskās
statistikas un ekonometrijas prasmes, kā arī pieredzi valsts pārvaldē, t.sk.
lietvedības organizēšanā un interneta rīku (mājaslapu, sociālo tīklu) pārvaldībā.
Darba pienākumi:
- apkopo un aktualizē informāciju Fiskālās disciplīnas padomes datubāzēs
- piedalās valsts budžeta izpildes izvērtēšanā un izpildes kontrolē
- analizē ekonomiskos un valsts budžeta rādītājus dažādos griezumos
- sastāda finanšu prognozes un pārskatus
- organizē Fiskālās disciplīnas padomes informāciju tās mājaslapā
- monitorē un aktualizē informāciju sociālajos
tīklos
- organizē Fiskālās disciplīnas padomes lietvedību, nodrošināt dokumentu
sagatavošanu, caurskatīšanu, aktualizēšanu, apriti, reģistrāciju un glabāšanu
padomē
- organizē Fiskālās disciplīnas padomes arhīva pārvaldību
- protokolē Fiskālās disciplīnas padomes sēdes; sagatavo informāciju
medijiem un veic informācijas papildināšanu Fiskālās disciplīnas padomes
sociālos tīklos un mājaslapā
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi fiskālas disciplīnas uzraudzības iestādē Latvijā
- iespēju strādāt kopā ar kompetentiem, augsta līmeņa ekonomikas un finanšu
lietpratējiem
- iespēju iegūt zināšanas un pieredzi jomā, kas ir ļoti nozīmīga Eiropas
Savienībā un kas strauji attīstās
- iespēju iegūt starptautiskās sadarbības pieredzi
- konkurētspējīgu atalgojumu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), īsu eseju angļu valodā par fiskālo politiku Latvijā, augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt līdz 2015. gada 22. oktobrim Fiskālās disciplīnas
padomei (Smilšu ielā 1-512, Rīgā, LV-1919) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu: info@fdp.gov.lv. Detalizētāka informācija
mūsu mājaslapā vai zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni
67083650.
OP 2015/200.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - vecākais/-ā eksperts/-e Pakalpojumu departamenta
Nodarbinātības pasākumu nodaļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesību zinātnē)
- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību
institūcijās, vai pieredze projektu īstenošanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā un finanšu plānošanu
- sadarbības un kontroles prasmes
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt ar nodarbinātību saistīto pasākumu īstenošanas
noteikumu izstrādi, to pilnveidi un īstenošanu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai pa e-pastu: loreta.svalba@nva.gov.lv, vai jāiesniedz personīgi 117.
kabinetā. Informācija pa tālruni 67021712, kā arī Nodarbinātības valsts
aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
pārbaudes uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta
profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem pārbaudes uzdevumā būs iegūts
noteiktu punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/200.AKR1
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta direktora vietnieka katastrofu
medicīnas jautājumos - Katastrofu medicīnas centra vadītājas Valsts
civildienesta ierēdnes amatā 2015. gada 8. oktobrī iecelta SARMĪTE VILLERE.
OP 2015/200.AKR2
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2015.gada
24.septembrī Ārstniecības pakalpojumu departamenta Procesu un metodiskās
vadības nodaļas vecākās ekspertes amatā ir iecelta ELĪNA FREIBERGA.