Laidiens: 12.10.2015., Nr. 199
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/199.AKK1
Valsts sporta medicīnas centrs (www.vsmc.gov.lv)
izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa(-nes) amata vietu - Juridiski
administratīvās nodaļas vadītāja/-s amata vietu uz nenoteiktu laiku
Amata mērķis: administratīvā iestādes vadība un juridiskā atbalsta sniegšana
iestādes darbības nodrošināšanai atbilstoši normatīvo aktu nosacījumiem
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un kontrolēt nodaļas darbu atbilstoši nodaļas nolikumam,
iekšējiem normatīvajiem aktiem un direktora rīkojumiem, plānot uzdevumus
nodaļas darbiniekiem
- veikt juridiska rakstura dokumentu (t.sk. tiesību aktu un Centra
attīstības plānošanas dokumentu) un dokumentu projektu sagatavošanu
- veikt Centra vai citu iestāžu speciālistu sagatavoto dokumentu (t.sk.
tiesību aktu un Centra attīstības plānošanas dokumentu) juridisko analīzi un
saskaņošanu
- pārraudzīt Centra plānoto iepirkumu veikšanu un to atbilstību
normatīvajiem aktiem
- piedalīties saimniecisko līgumu noslēgšanā, kā arī debitoru un/vai
kreditoru parādu jautājumu izskatīšanā
- pārstāvēt Centru tiesā lietās, kurās Centram ir procesa dalībnieka
statuss, un sagatavot visus tiesvedībai nepieciešamos dokumentus (pieteikumus,
paskaidrojumus, sūdzības u.c.)
- pilnvarojuma ietvaros sagatavot Centra iekšējo normatīvo aktu (rīkojumu,
reglamentu, nolikumu, kārtību, instrukciju u.c.) un citu juridisku dokumentu
projektus
- pilnvarojuma ietvaros ierosināt un izmeklēt disciplinārlietas par Centra
nodarbināto pārkāpumiem
- veikt personāla politikas izstrādi un pilnveidošanu, personāla plānošanu
- organizēt, kontrolēt un uzraudzīt ar personālvadību, darba aizsardzību,
sabiedrisko attiecību koordinēšanu, IT atbalsta sniegšanu saistītus jautājumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā juridiskā izglītība (piektais profesionālās kvalifikācijas
līmenis)
- vismaz piecu gadu pieredze valsts pārvaldē administratīvajā un juridiskajā
darbā
- vismaz divu gadu praktiska pieredze personālvadībā un publisko iepirkumu
veikšanā
- vismaz viena gada pieredze darba aizsardzības, IT atbalsta koordinēšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru, Word, Excel, PowerPoint programmatūru,
Elektroniskās lietvedības datu ievades sistēmu
- vēlamas zināšanas un prasmes starptautisku projektu vadībā publiskā
pārvaldē
- spējas veikt liela apjoma dažādu veidu informācijas vienlaicīgu analīzi
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un
veselības aprūpes jomā
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pretendentus aicinām pieteikties līdz 2015.gada
23.oktobrim.
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule;
2) CV;
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta
vai jāiesniedz Valsts sporta medicīnas centrā Raiņa bulvārī 27, Rīgā, LV-1050
(ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir
23.10.2015), vai uz e-pastu: vsmc@vsmc.gov.lv ar
norādi: "Pieteikums uz Juridiski administratīvās nodaļas vadītāja
amatu".
Papildu informācija pa tālruni 67227306. Ar otrās kārtas pretendentiem
sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.
OP 2015/199.AKK2
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ.Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķo datorsistēmu institūts
- vadošais pētnieks - 1 amata vieta
- pētnieks - 2 amata vietas
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. Kabinetā, ir jāiesniedz
Rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko
izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents
konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli),
aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu
informācija pa tālr. 67089183.
OP 2015/199.AKK3
Ikšķiles novada pašvaldība aicina pieteikties pretendentus bāriņtiesas
priekšsēdētāja/-s vakancei
Informācija par vakanci:
- normālais darba laiks - 40 stundas nedēļā
- bruto darba samaksa pārbaudes laikā - EUR 1105
- 1 amata vieta (darba līgums tiks slēgts uz 5 gadiem)
Būtiskākie darba pienākumi:
- vadīt un organizēt bāriņtiesas darbību
- nodrošināt nepilngadīgu vai rīcībnespējīgu personu personisko un mantisko
interešu un tiesību aizstāvību
- nodrošināt aizbildnības un aizgādnības nodibināšanu un uzraudzību, kā arī
adopcijas lietu kārtošanu
- veikt notariālās darbības
- pārstāvēt bāriņtiesu tiesu instancēs
Pretendentiem izvirzītās prasības:
- izglītības prasību un vecuma ierobežojumu atbilstība Bāriņtiesu likuma
prasībām
- vēlama pieredze bāriņtiesas darba organizēšanā un notariālo darbību
izpildē
- bērnu tiesību aizsardzības jautājumu pārzināšana
- konfliktu risināšanas spējas
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- lieliskas saskarsmes un komunikācijas prasmes, pozitīva attieksme
- spēja strādāt psihoemocionālas spriedzes apstākļos
- labas datora lietošanas prasmes
- teicamas valsts valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pretendentus aicinām pieteikties, iesniedzot šādus dokumentus:
- profesionālās darbības aprakstu (CV)
- pieteikuma vēstuli, kurā pretendents pamato atbilstību amatam un norāda
kontaktinformāciju vismaz trim atsauksmēm
Pieteikumus ar norādi "Bāriņtiesas priekšsēdētājs" lūdzam
iesniegt:
- pa e-pastu: ruta.kalnina@ikskile.lv
vai
- pa pastu Ikšķiles novada pašvaldībai Peldu ielā 22, Ikšķilē, Ikšķiles
novadā, LV-5052, vai
- personīgi Ikšķiles novada pašvaldībā, 308.kabinetā.
Izskatīsim pieteikumus, kas tiks saņemti līdz 2015.gada
31.oktobrim (ieskaitot).
Tālrunis informācijai 65020887, kontaktpersona - personāla speciāliste Ruta Kalniņa.
OP 2015/199.AKK4
Ikšķiles novada pašvaldība aicina pieteikties pretendentus/-es
jurista/-es vakancei
Informācija par vakanci:
- normālais darba laiks - 40 stundas nedēļā
- bruto darba samaksa pārbaudes laikā - EUR 1105
- 1 amata vieta (darba līgums tiks slēgts uz noteiktu laiku)
Būtiskākie darba pienākumi:
- sagatavot līgumu projektus
- sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
- izstrādāt pašvaldības funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamo
iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektus
- nodrošināt domes lēmumprojektu, kā arī domes pastāvīgo komiteju un domes
sēžu norises atbilstību normatīvajiem aktiem
- pārstāvēt pašvaldību tiesu instancēs
Pretendentiem izvirzītās prasības:
- maģistra grāds tiesību zinātnē (jurista kvalifikācija)
- spēja patstāvīgi plānot savu darbu un ievērot termiņus, augsta atbildības
sajūta un precizitāte
- izpratne par pašvaldības darba organizāciju
- vēlama darba pieredze valsts iestādē vai pašvaldībā
- lieliskas saskarsmes un sadarbības spējas, pozitīva attieksme
- labas datora lietošanas prasmes
- teicamas valsts valodas zināšanas
Pretendentus aicinām pieteikties, iesniedzot šādus dokumentus:
- profesionālās darbības aprakstu (CV)
- pieteikuma vēstuli, kurā pretendents pamato atbilstību amatam un norāda
kontaktinformāciju vismaz trim atsauksmēm
Pieteikumus ar norādi "Jurists" lūdzam iesniegt:
- pa e-pastu: ruta.kalnina@ikskile.lv vai
- pa pastu Ikšķiles novada pašvaldībai Peldu ielā 22, Ikšķilē, Ikšķiles
novadā, LV-5052, vai
- personīgi Ikšķiles novada pašvaldībā, 308.kabinetā.
Izskatīsim pieteikumus, kas tiks saņemti līdz 2015.gada
31.oktobrim (ieskaitot).
Tālrunis informācijai 65020887, kontaktpersona - personāla speciāliste Ruta
Kalniņa.
OP 2015/199.AKK5
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu (uz noteiktu laiku) - Finanšu nodaļas grāmatvedis/-e (amata saime 14, līmenis II)
Darba apraksts:
- gatavot pārskatus nodaļas kompetences jomā
- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti
- veikt naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontroli
- piedalīties uzturlīdzekļu izmaksu plānošanā
Prasības:
- augstākā izglītība (pirmā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00,
3.kategorija: EUR 874,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2015.gada 16.oktobrim personīgi,
nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai
Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv,
ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.