Laidiens: 08.10.2015., Nr. 197

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/197.AKK1

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus/-es algu grāmatveža/-des amatam 1 slodze

Darbavieta - Rīga.

Galvenie uzdevumi:

- veikt NMP dienesta darbinieku darba algas un piemaksu, slimības pabalstu un visu pārējo ar darba samaksu saistīto izmaksu un ieturējumu, kā arī nodokļu aprēķināšanas uzskaiti

Prasības:

- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība ar kvalifikāciju grāmatvedības vai finanšu jomā

- nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana savu tiešo pienākumu izpildei un spēja tajos orientēties

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām, par priekšrocību tiks uzskatīta RVS "HORIZON" pārzināšana

- profesionālā darba pieredze, ne mazāka kā 3 gadi

- labas saskarsmes un komunikāciju prasmes

- labas valsts valodas prasmes

- laba prasme strādāt ar MS Office programmām un biroja tehniku

- stratēģiskās un analītiskās domāšanas spējas

- savstarpējās sadarbošanās prasmes

Pieteikumus un CV sūtīt uz e-pastu: personals@nmpd.gov.lv līdz 2015.gada 16.oktobrim ar norādi: "grāmatveža vakancei". Sīkāka informācija pa tālruni 67337011. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.


OP 2015/197.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta būvinspektors/-e (5 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un patstāvīgā prakse ne mazāka par 5 (pieciem) gadiem pēc sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo 10 (desmit) gadu laikā

- pieredze būvinspektora, būvdarbu vadītāja vai inženiera amatā ne mazāk par 5 (pieciem) gadiem

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi: "Kontroles departamenta būvinspektora amata konkursam" līdz 2015.gada 27.oktobrim.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015.gada 10.novembrim.

Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/197.AKK3

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa(-nes) amata vietu - EIROPAS LIETU UN STARPTAUTISKĀS SADARBĪBAS DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E (amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis: nodrošināt efektīvu Eiropas Savienības un starptautisko lietu koordināciju Veselības ministrijas jautājumos

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Latvijas viedokļa sagatavošanu pārstāvēšanai Eiropas Savienības institūcijās

- izstrādāt nacionālo pozīciju un instrukciju projektus par Eiropas Savienības Padomes darba grupu un komiteju sanāksmju dienaskārtībā esošiem jautājumiem

- veikt koncepciju un citu politikas plānošanas dokumentu, likumprojektu, Ministru kabineta tiesību aktu projektu izstrādi, saskaņošanu un iesniegšanu Valsts kancelejā

- nodrošināt saraksti informācijas apritei starp Ministriju un Eiropas Savienības institūcijām, Pasaules Veselības organizācijas struktūrvienībām, Eiropas Padomi, kā arī citām institūcijām kā Latvijā, tā arī ārpus tās

- organizēt starptautisko pasākumu norisi, oficiālo ārzemju vizīšu norisi, kā arī ārvalstu oficiālo delegāciju uzņemšanu

- koordinēt citu ministriju izstrādāto nacionālo pozīciju un instrukciju projektu saskaņošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnē, medicīnā, sabiedrības veselībā, sociālajās zinātnēs vai cita augstākā izglītība, kas atbilst Ministrijas nozaru kompetencei

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- zināšanas starptautiskās sadarbības jautājumos

- teicamas angļu valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas, vēlamas franču valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un pieredze ar Eiropas Savienības jautājumiem un starptautiskās sadarbības jautājumiem

- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) un biroja tehniku

- spēja strādāt patstāvīgi, konceptuālā domāšana, komunikācijas kompetence, plānošanas un organizēšanas prasme, ētiskuma ievērošana darba pienākumu izpildē

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:

1) motivēta pieteikuma vēstule

2) CV

3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā, Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz ELSSD vecākā referenta amatu".

Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments).

Ar otrās kārtas pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.


OP 2015/197.AKK4

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - IT sistēmu administrators/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā

- pieredze MS Windows serveru, MS Active Directory, MS IIS un MS SQL serveru uzturēšanā un administrēšanā

- Linux sistēmu, MySQL serveru un datu pārraides tīkla administrēšanas pieredze tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas latviešu valodas zināšanas

Galvenie pienākumi:

- administrēt un uzturēt iestādes serverus un informācijas sistēmas

- piedalīties informācijas sistēmu un to komponenšu ieviešanā

- tehniskās dokumentācijas izstrāde un uzturēšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojums atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Tehniskās uzraudzības aģentūrai, adrese: Rīga, Republikas laukums 2, pa faksu 67027444 vai e-pastu: kristine.kipsna@vtua.gov.lv. Tālr. uzziņām 29111789.

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)