Laidiens: 02.10.2015., Nr. 193
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/193.AKK1
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un
zinošu LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKSAIMNIECĪBAS UN
MEŽSAIMNIECĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi
pieņemt lēmumus? Tu esi erudīts un atvērts jaunām zināšanām, tev patīk strādāt
komandā un tu esi gatavs uzņemties atbildību par
saviem lēmumiem?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu pieteikumu
un maksājumu dokumentu vērtēšanu
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai
noraidīšanu, grozījumiem projektos u. c.
- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- veikt pārbaudes uz vietas objektos
- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību
institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un
sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem
- piedalīties dažādu datu un rādītāju apkopošanā un analīzē, strādājot ar
informatīvām sistēmām
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību inženierzinātnēs (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu
laikā)
- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un mehānismiem
- pieredzi darbā ar datubāzēm (Oracle), kas tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu bruto no 894 euro līdz 1174 euro (atkarībā no kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2015/193.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Informācijas departamenta informācijas sistēmu administratora/-es amata vietu
(darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.5. saimē,
IIA līmenī, 8. mēnešalgu grupā
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas tehnoloģijas, datortehnikas, elektronikas, telekomunikācijas,
datorvadības un datorzinātnes jomā
- zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu
(autorizācijas, failu glabāšana, e-pasta, VOIP) darbību
- zināšanas par datubāzēm un WEB tehnoloģijām
- labas prasmes strādāt ar datoru MS Windows un Linux
vidē
- vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem
(prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
- zināšanas un darba pieredze saistībā ar dažādu informācijas sistēmu
izveidi, uzturēšanu, plānošanu, dokumentācijas sagatavošanu/uzturēšanu un
lietotāju atbalstu tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi saistīti ar informācijas sistēmu uzraudzību, plānošanu
un pilnveidošanu, tehniskā tīkla administrēšanu, piedalīšanos dažādu
instrukciju, standarta veidlapu un metodisko materiālu un tiesību aktu projektu
izstrādāšanā, ieviešanā un pilnveidošanā, tehniskā atbalsta sniegšana Iepirkumu
uzraudzības biroja uzturēto sistēmu lietotājiem.
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 8. mēnešalgu grupai
- stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts
pārvaldes iestādē
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2015. gada 21. oktobrim sūtīt
Iepirkumu uzraudzības birojam, adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz
e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2015/193.AKK3
Daugavpils pilsētas dome saskaņā ar Publisko aģentūru likuma
21. panta trešo daļu izsludina atklātu konkursu uz Daugavpils pilsētas
pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūras direktora/-es amata
vietu
Daugavpils pilsētas dome (turpmāk - Dome) 2015. gada 27. augustā
pieņēma lēmumu Nr. 346 "Par Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma
attīstības un informācijas aģentūras izveidošanu", kurā nolemts ar
2015. gada 1. novembri izveidot Daugavpils pilsētas pašvaldības
tūrisma attīstības un informācijas aģentūru (turpmāk - Aģentūra).
Amata pamatpienākumi:
- izstrādāt Aģentūras vidēja termiņa darbības stratēģijas un budžeta
projektu
- nodrošināt Aģentūras vidēja termiņa darbības stratēģijas, budžeta un
kārtējā gada darba plāna izpildi
- sniegt Domei pārskatu par vidēja termiņa darbības stratēģijas un kārtējā
gada darba plāna izpildi
- sniegt Domei nepieciešamo informāciju un priekšlikumus Aģentūras darbības
jautājumos
- nodrošināt Aģentūras gada publiskā pārskata sagatavošanu un publicēšanu
- rīkoties ar Aģentūras mantu un finanšu līdzekļiem normatīvajos aktos
noteiktā kārtībā, pārstāvēt Aģentūru tās kompetencē esošajos jautājumos
attiecībās ar valsts un pašvaldību institūcijām, fiziskām un juridiskām
personām
- nodrošināt Aģentūras personāla vadību, pieņemt darbā un atbrīvot no darba
Aģentūras darbiniekus, noteikt viņu kompetenci un atbildību, apstiprināt amata
vienību sarakstus un amata aprakstus
- atbilstoši savai kompetencei dot rīkojumus, kas ir saistoši Aģentūras
darbiniekiem
- slēgt darba un saimnieciskos līgumus, parakstīt citus dokumentus Aģentūras
vārdā
- normatīvajos aktos noteiktā kārtībā nodrošināt sabiedrības informēšanu par
Aģentūras darbību
- izveidot Aģentūras iekšējās kontroles sistēmu
- veikt citus uzdevumus, kas noteikti normatīvajos aktos
Amata pretendentam izvirzītas šādas prasības:
- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar augstāko izglītību tūrisma
jomā
- vismaz triju gadu darba pieredze tūrisma jomā vai pieredze vadošā amatā
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- vēlama praktiskā darba pieredze personālvadībā un pieredze Eiropas
Savienības struktūrfondu un citu projektu īstenošanā
- zināšanas par tūrisma jomu un to reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- labas saskarsmes spējas un komunikāciju prasmes
- spēja strādāt kolektīvā, vadīt un organizēt darbu
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
- labas svešvalodu zināšanas (angļu vai vācu valoda)
- izpratne par pašvaldības aģentūras finansēšanas kārtību
- prasmes strādāt ar datorprogrammām (Microsoft Office)
Amatu kandidātu atlase norisināsies divās kārtās.
Pretendentam jāiesniedz pieteikums, kas satur šādus dokumentus:
- pieteikumu
- CV
- motivācijas vēstuli
- izglītību un darba pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši
nepieciešamajam valsts valodas prasmes augstākajam līmenim (izņemot personas,
kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās
latviešu valodā)
- redzējumu par Aģentūras attīstības iespējām un Aģentūras vidēja termiņa
darbības stratēģiju (ne vairāk kā uz divām A4 lapām)
- rekomendācijas (ja tādas ir)
Pieteikumus lūdzam iesniegt līdz 2015. gada 16. oktobrim. Sūtot
pieteikumu pa pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz
2015. gada 16. oktobrim.
Pieteikumi tiek nosūtīti pa pastu, norādot adresātu - Daugavpils pilsētas
dome, K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, - un sūtītāja vārdu, uzvārdu,
adresi, vai iesniegti personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē
Informācijas birojā K. Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1. stāvā, darba
laikā, uz aploksnes jābūt norādei "Konkursam uz Daugavpils pilsētas
pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūras direktora amatu".
OP 2015/193.AKK4
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zemgales reģionālās nodaļas
vecākais/-ā inspektors/-e
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par sēklu aprites un augu karantīnas jomu regulējošiem
normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt sēklu sertifikāciju un sēklu jomas normatīvo aktu uzraudzību
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem.
Ierēdņa dienesta vieta Rūpniecības ielā 9, Aizkrauklē.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, e-pasta
adrese personals@vaad.gov.lv.
OP 2015/193.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Operatīvās izlūkošanas
nodaļas vecākā/-ās izmeklētāja/-as
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds)
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpumu saņemšanai
Ja esi gatavs:
- veikt Operatīvās darbības likumā noteikto operatīvo darbību
- vākt, novērtēt, sistematizēt un analizēt oficiālo legālo un slepeno
informāciju par personām, faktiem, notikumiem un lietām, lai atklātu un
novērstu noziedzīgus nodarījumus atbilstoši apstiprinātajām VID noziedzīgu
nodarījumu valsts ieņēmumu jomā apkarošanas prioritātēm
- veikt Pārvaldes un citās informācijas sistēmās esošās informācijas
analīzi, lai konstatētu saistības starp ar noziedzīgiem nodarījumiem saistītām
personām, faktiem, notikumiem un lietām un iegūtu citu informāciju, kas
nepieciešama un kam ir nozīme noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā
- saskaņā ar Nodaļas vadītāja atbilstošu rezolūciju izskatīt materiālus
kriminālprocesa ietvaros, kā arī piedalīties pirmstiesas izmeklēšanas grupu
darbā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko
izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura
grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- B kategorijas vadītāja apliecību
- darba pieredzi noziedzīgo nodarījumu novēršanas un atklāšanas jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība",
IIIB līmenis, 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 996 EUR
(atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FPP FID OIN VI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Finanšu policijas pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finanses, banku lietas un
apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi) vai tiesību zinātnē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā
- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai
novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu
valsts ieņēmumu jomā
- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes
uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā
vienu gadu
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", I līmenis,
9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 845 EUR (atkarībā no
kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FPP 1ID amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā/-ās
muitas uzrauga/-es ierēdņa amatu (7 vakances uz nenoteiktu laiku un 7 vakances
uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- nodrošināt kvalitatīvu muitas klientu apkalpošanu un vienveidīgu muitas
normatīvo aktu piemērošanu
- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu
un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu
prasībām, Muitas kontroles punktu (turpmāk - MKP) reglamentam un darbavietu
aprakstiem
- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos
noteiktos fiziskās muitas kontroles veidus un darbības
- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas
darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) muitas jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Jebkurš muitas kontroles punkts Rīgā vai Mārupes
novadā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.2. saime "Muita un muitas
kontrole", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634
līdz 717 EUR (atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss
uz MP MKP VMU R amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rēzeknes klientu apkalpošanas centra vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
˗ ievadīt un veikt saņemto nodokļu maksātāju pārskatu un deklarāciju datu
kvalitātes pārbaudi
˗ telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par
konstatētajām kļūdām
˗ sagatavot un sniegt informāciju Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai
u. c. valsts institūcijām
˗ nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura
grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā),
komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
˗ darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
˗ prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovkas iela 11, Jupatovka, Griškānu pag., Rēzeknes novads
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634
līdz 717 EUR (atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP RKAC VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122651 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas nodokļu maksātāju lietu daļas Otrās lietu uzglabāšanas
nodaļas vecākā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- kārtot un komplektēt nodokļu maksātāju lietas un nodrošināt to uzskaiti
- pārsūtīt citiem klientu centriem to nodokļu maksātāju lietas, kuri
mainījuši juridisko adresi vai deklarēto dzīvesvietas adresi
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem
jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
- ievērot uzdoto darbu izpildes termiņus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura
grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā),
komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- pieredzi darbā VID vai darbā ar dokumentu kārtošanu, apstrādi un
sagatavošanu
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu
pārvaldība", II līmenis, 7. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 545
līdz 593 EUR (atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus
kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP RNMLD OLUN - VS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešās
uzskaites nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
˗ ievadīt un veikt saņemto nodokļu maksātāju pārskatu un deklarāciju datu
kvalitātes pārbaudi
˗ telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par
konstatētajām kļūdām
˗ sagatavot un sniegt informāciju Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai
u. c. valsts institūcijām
˗ nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds): - vēlams sociālajās
zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās vai tiesību
zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.2. saime "Datu atbalsts", I
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz 619 EUR
(atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
RJPDUD_TUN_GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122651 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Speciālās piedziņas
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office)
Ja esi gatavs:
˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794 EUR
(atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Konkurss uz NPPP
1PD SPN_GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122651 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes
priekšpilsētas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā
˗ labas datorprasmes (Microsoft Office)
Ja esi gatavs:
˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdnim amatam noteikta: 26.3 saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Mēnešalga bruto no 696 EUR līdz 794
(atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
1PD RVPN_GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus iepriekš
norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
personāla atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122651 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas
nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskajām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696
līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
1PD RPN_VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122651 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Nodrošinājumu kontroles daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites
jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
˗ zināšanas nodokļu jomā
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt
atbilstošus lēmumus
Ja esi gatavs:
- veikt akcīzes nodokļa nodrošinājuma pietiekamības kontroli
- izstrādāt un aktualizēt informatīvos materiālus atbilstoši nodaļas
kompetencei
- piedalīties un sniegt atbalstu politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu izstrādē un aktualizēšanā
- sagatavot dokumentus (t. sk. lēmumu projektus, vēstules) saistībā ar
vispārējā un vienreizējā akcīzes nodokļa nodrošinājuma apliecību izsniegšanu,
grozījumu izdarīšanu, apturēšanu un anulēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās un/vai
nodokļu administrēšanā
˗ darba pieredzi nodokļu administrēšanas un uzraudzības jomā
˗ labām krievu valodas zināšanām
˗ pamatzināšanām angļu valodā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Mēnešalga bruto no 794 līdz 913 EUR
(atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss APAD NKD
GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Arhīvu nodaļas arhīvista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus
- pamatprasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās plauktos
- izstrādāt aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai
- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai iestādes arhīvā
- veikt lietu iešūšanu un izvietošanu plauktos noteiktā secībā
- sagatavot patstāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam
arhīvam saglabāšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Buļļu iela 74, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.1. saime "Arhīvu pakalpojumi",
I līmenis. Bruto mēnešalga no 545 līdz 593 EUR (atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP APD ANA amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Saimnieciskā nodrošinājuma daļas Nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- vismaz viena gada pieredze nekustamo īpašumu apsaimniekošanas un/vai
materiālo resursu iegādes un uzglabāšanas jomā
- nekustamo īpašumu apsaimniekošanu reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office)
Ja esi gatavs:
- uzraudzīt VID lietošanā nodoto telpu un teritoriju apsaimniekošanu
- sagatavot nepieciešamo informāciju, kas saistīta ar nekustamā īpašuma nomu
un apsaimniekošanu
- līdzdarboties līgumu slēgšanā, kas saistīti ar nekustamo īpašumu
apsaimniekošanu un lietošanu
- analizēt informāciju par VID lietošanā nodotajās telpās un teritorijās izvietotā
inventāra izlietojumu atbilstoši nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 3. saime "Apsaimniekošana", IIC
līmenis. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP SND NIAN_GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās
klientu apkalpošanas nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2
vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms
nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā
kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības
- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un
citus dokumentus
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- veikt elektronisko kases aparātu un sistēmu reģistrēšanu VID vienotajā
datubāzē, reģistrēt grāmatiņās brošētās kvītis un biļetes
- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds)
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- pieredzi darbā ar NIS (Nodokļu informācijas sistēmu)
- pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III līmenis. Bruto mēnešalga no 634 līdz 717 EUR (atkarībā no
kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
RKARD 1KAN VNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/193.AKK18
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas centra Nodokļu samaksas
termiņa pagarinājumu piemērošanas nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word,
Microsoft Excel)
Ja esi gatavs:
˗ sagatavot un aktualizēt metodisko materiālu par nodokļu samaksas termiņu
pagarināšanu un lēmumu izpildes kontroli
˗ pamatojoties uz nodokļu maksātāja iesniegumu, sagatavot un apkopot
informāciju par nodokļu maksātāju
˗ sagatavot lēmumu projektus par nodokļu samaksas termiņu pagarināšanu
˗ konsultēt nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem
un citiem (klātienē, pa tālruni un elektroniski) Nodaļas kompetencē esošiem
jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- labām angļu valodas zināšanām
- pieredzi administratīvā procesa normu piemērošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdnim amatam noteikta: 26.3 saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 717 EUR
(atkarībā no kategorijas).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
LNMAC NSTPPN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".