Laidiens: 02.10.2015., Nr. 193

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/193.AKK1

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un zinošu LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKSAIMNIECĪBAS UN MEŽSAIMNIECĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tu esi erudīts un atvērts jaunām zināšanām, tev patīk strādāt komandā un tu esi gatavs uzņemties atbildību par saviem lēmumiem?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu pieteikumu un maksājumu dokumentu vērtēšanu

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, grozījumiem projektos u. c.

- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt pārbaudes uz vietas objektos

- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

- piedalīties dažādu datu un rādītāju apkopošanā un analīzē, strādājot ar informatīvām sistēmām

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību inženierzinātnēs (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu laikā)

- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem

- pieredzi darbā ar datubāzēm (Oracle), kas tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu bruto no 894 euro līdz 1174 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2015/193.AKK2

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta informācijas sistēmu administratora/-es amata vietu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.5. saimē, IIA līmenī, 8. mēnešalgu grupā

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģijas, datortehnikas, elektronikas, telekomunikācijas, datorvadības un datorzinātnes jomā

- zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu (autorizācijas, failu glabāšana, e-pasta, VOIP) darbību

- zināšanas par datubāzēm un WEB tehnoloģijām

- labas prasmes strādāt ar datoru MS Windows un Linux vidē

- vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- zināšanas un darba pieredze saistībā ar dažādu informācijas sistēmu izveidi, uzturēšanu, plānošanu, dokumentācijas sagatavošanu/uzturēšanu un lietotāju atbalstu tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba pamatpienākumi saistīti ar informācijas sistēmu uzraudzību, plānošanu un pilnveidošanu, tehniskā tīkla administrēšanu, piedalīšanos dažādu instrukciju, standarta veidlapu un metodisko materiālu un tiesību aktu projektu izstrādāšanā, ieviešanā un pilnveidošanā, tehniskā atbalsta sniegšana Iepirkumu uzraudzības biroja uzturēto sistēmu lietotājiem.

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 8. mēnešalgu grupai

- stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2015. gada 21. oktobrim sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam, adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2015/193.AKK3

Daugavpils pilsētas dome saskaņā ar Publisko aģentūru likuma 21. panta trešo daļu izsludina atklātu konkursu uz Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūras direktora/-es amata vietu

Daugavpils pilsētas dome (turpmāk - Dome) 2015. gada 27. augustā pieņēma lēmumu Nr. 346 "Par Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūras izveidošanu", kurā nolemts ar 2015. gada 1. novembri izveidot Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūru (turpmāk - Aģentūra).

Amata pamatpienākumi:

- izstrādāt Aģentūras vidēja termiņa darbības stratēģijas un budžeta projektu

- nodrošināt Aģentūras vidēja termiņa darbības stratēģijas, budžeta un kārtējā gada darba plāna izpildi

- sniegt Domei pārskatu par vidēja termiņa darbības stratēģijas un kārtējā gada darba plāna izpildi

- sniegt Domei nepieciešamo informāciju un priekšlikumus Aģentūras darbības jautājumos

- nodrošināt Aģentūras gada publiskā pārskata sagatavošanu un publicēšanu

- rīkoties ar Aģentūras mantu un finanšu līdzekļiem normatīvajos aktos noteiktā kārtībā, pārstāvēt Aģentūru tās kompetencē esošajos jautājumos attiecībās ar valsts un pašvaldību institūcijām, fiziskām un juridiskām personām

- nodrošināt Aģentūras personāla vadību, pieņemt darbā un atbrīvot no darba Aģentūras darbiniekus, noteikt viņu kompetenci un atbildību, apstiprināt amata vienību sarakstus un amata aprakstus

- atbilstoši savai kompetencei dot rīkojumus, kas ir saistoši Aģentūras darbiniekiem

- slēgt darba un saimnieciskos līgumus, parakstīt citus dokumentus Aģentūras vārdā

- normatīvajos aktos noteiktā kārtībā nodrošināt sabiedrības informēšanu par Aģentūras darbību

- izveidot Aģentūras iekšējās kontroles sistēmu

- veikt citus uzdevumus, kas noteikti normatīvajos aktos

Amata pretendentam izvirzītas šādas prasības:

- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar augstāko izglītību tūrisma jomā

- vismaz triju gadu darba pieredze tūrisma jomā vai pieredze vadošā amatā

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- vēlama praktiskā darba pieredze personālvadībā un pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu projektu īstenošanā

- zināšanas par tūrisma jomu un to reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- labas saskarsmes spējas un komunikāciju prasmes

- spēja strādāt kolektīvā, vadīt un organizēt darbu

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- labas svešvalodu zināšanas (angļu vai vācu valoda)

- izpratne par pašvaldības aģentūras finansēšanas kārtību

- prasmes strādāt ar datorprogrammām (Microsoft Office)

Amatu kandidātu atlase norisināsies divās kārtās.

Pretendentam jāiesniedz pieteikums, kas satur šādus dokumentus:

- pieteikumu

- CV

- motivācijas vēstuli

- izglītību un darba pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes augstākajam līmenim (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)

- redzējumu par Aģentūras attīstības iespējām un Aģentūras vidēja termiņa darbības stratēģiju (ne vairāk kā uz divām A4 lapām)

- rekomendācijas (ja tādas ir)

Pieteikumus lūdzam iesniegt līdz 2015. gada 16. oktobrim. Sūtot pieteikumu pa pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2015. gada 16. oktobrim.

Pieteikumi tiek nosūtīti pa pastu, norādot adresātu - Daugavpils pilsētas dome, K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, - un sūtītāja vārdu, uzvārdu, adresi, vai iesniegti personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē Informācijas birojā K. Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1. stāvā, darba laikā, uz aploksnes jābūt norādei "Konkursam uz Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūras direktora amatu".


OP 2015/193.AKK4

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zemgales reģionālās nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par sēklu aprites un augu karantīnas jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt sēklu sertifikāciju un sēklu jomas normatīvo aktu uzraudzību

- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas jomā

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem.

Ierēdņa dienesta vieta Rūpniecības ielā 9, Aizkrauklē.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, e-pasta adrese personals@vaad.gov.lv.


OP 2015/193.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Operatīvās izlūkošanas nodaļas vecākā/-ās izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpumu saņemšanai

Ja esi gatavs:

- veikt Operatīvās darbības likumā noteikto operatīvo darbību

- vākt, novērtēt, sistematizēt un analizēt oficiālo legālo un slepeno informāciju par personām, faktiem, notikumiem un lietām, lai atklātu un novērstu noziedzīgus nodarījumus atbilstoši apstiprinātajām VID noziedzīgu nodarījumu valsts ieņēmumu jomā apkarošanas prioritātēm

- veikt Pārvaldes un citās informācijas sistēmās esošās informācijas analīzi, lai konstatētu saistības starp ar noziedzīgiem nodarījumiem saistītām personām, faktiem, notikumiem un lietām un iegūtu citu informāciju, kas nepieciešama un kam ir nozīme noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā

- saskaņā ar Nodaļas vadītāja atbilstošu rezolūciju izskatīt materiālus kriminālprocesa ietvaros, kā arī piedalīties pirmstiesas izmeklēšanas grupu darbā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- B kategorijas vadītāja apliecību

- darba pieredzi noziedzīgo nodarījumu novēršanas un atklāšanas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība", IIIB līmenis, 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 996 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID OIN VI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi) vai tiesību zinātnē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu valsts ieņēmumu jomā

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā vienu gadu

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", I līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 845 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP 1ID amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā/-ās muitas uzrauga/-es ierēdņa amatu (7 vakances uz nenoteiktu laiku un 7 vakances uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- nodrošināt kvalitatīvu muitas klientu apkalpošanu un vienveidīgu muitas normatīvo aktu piemērošanu

- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, Muitas kontroles punktu (turpmāk - MKP) reglamentam un darbavietu aprakstiem

- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos noteiktos fiziskās muitas kontroles veidus un darbības

- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) muitas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Jebkurš muitas kontroles punkts Rīgā vai Mārupes novadā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.2. saime "Muita un muitas kontrole", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 717 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP MKP VMU R amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rēzeknes klientu apkalpošanas centra vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

˗ prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

˗ ievadīt un veikt saņemto nodokļu maksātāju pārskatu un deklarāciju datu kvalitātes pārbaudi

˗ telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām

˗ sagatavot un sniegt informāciju Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai u. c. valsts institūcijām

˗ nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

˗ darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

˗ prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovkas iela 11, Jupatovka, Griškānu pag., Rēzeknes novads

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 717 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RKAC VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas nodokļu maksātāju lietu daļas Otrās lietu uzglabāšanas nodaļas vecākā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- kārtot un komplektēt nodokļu maksātāju lietas un nodrošināt to uzskaiti

- pārsūtīt citiem klientu centriem to nodokļu maksātāju lietas, kuri mainījuši juridisko adresi vai deklarēto dzīvesvietas adresi

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā

- ievērot uzdoto darbu izpildes termiņus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredzi darbā VID vai darbā ar dokumentu kārtošanu, apstrādi un sagatavošanu

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga

Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība", II līmenis, 7. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 545 līdz 593 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RNMLD OLUN - VS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešās uzskaites nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

˗ prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

˗ ievadīt un veikt saņemto nodokļu maksātāju pārskatu un deklarāciju datu kvalitātes pārbaudi

˗ telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām

˗ sagatavot un sniegt informāciju Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai u. c. valsts institūcijām

˗ nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās vai tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 19.2. saime "Datu atbalsts", I līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz 619 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RJPDUD_TUN_GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Speciālās piedziņas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

˗ prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office)

Ja esi gatavs:

˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Konkurss uz NPPP 1PD SPN_GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ labas datorprasmes (Microsoft Office)

Ja esi gatavs:

˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdnim amatam noteikta: 26.3 saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Mēnešalga bruto no 696 EUR līdz 794 (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD RVPN_GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus iepriekš norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskajām un fiziskām personām

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

˗ sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD RPN_VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Nodrošinājumu kontroles daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ zināšanas nodokļu jomā

˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ja esi gatavs:

- veikt akcīzes nodokļa nodrošinājuma pietiekamības kontroli

- izstrādāt un aktualizēt informatīvos materiālus atbilstoši nodaļas kompetencei

- piedalīties un sniegt atbalstu politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu izstrādē un aktualizēšanā

- sagatavot dokumentus (t. sk. lēmumu projektus, vēstules) saistībā ar vispārējā un vienreizējā akcīzes nodokļa nodrošinājuma apliecību izsniegšanu, grozījumu izdarīšanu, apturēšanu un anulēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās un/vai nodokļu administrēšanā

˗ darba pieredzi nodokļu administrēšanas un uzraudzības jomā

˗ labām krievu valodas zināšanām

˗ pamatzināšanām angļu valodā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Mēnešalga bruto no 794 līdz 913 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss APAD NKD GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Arhīvu nodaļas arhīvista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus

- pamatprasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās plauktos

- izstrādāt aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai

- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai iestādes arhīvā

- veikt lietu iešūšanu un izvietošanu plauktos noteiktā secībā

- sagatavot patstāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam arhīvam saglabāšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Buļļu iela 74, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.1. saime "Arhīvu pakalpojumi", I līmenis. Bruto mēnešalga no 545 līdz 593 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP APD ANA amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Saimnieciskā nodrošinājuma daļas Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- vismaz viena gada pieredze nekustamo īpašumu apsaimniekošanas un/vai materiālo resursu iegādes un uzglabāšanas jomā

- nekustamo īpašumu apsaimniekošanu reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office)

Ja esi gatavs:

- uzraudzīt VID lietošanā nodoto telpu un teritoriju apsaimniekošanu

- sagatavot nepieciešamo informāciju, kas saistīta ar nekustamā īpašuma nomu un apsaimniekošanu

- līdzdarboties līgumu slēgšanā, kas saistīti ar nekustamo īpašumu apsaimniekošanu un lietošanu

- analizēt informāciju par VID lietošanā nodotajās telpās un teritorijās izvietotā inventāra izlietojumu atbilstoši nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 3. saime "Apsaimniekošana", IIC līmenis. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP SND NIAN_GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK17

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības

- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- veikt elektronisko kases aparātu un sistēmu reģistrēšanu VID vienotajā datubāzē, reģistrēt grāmatiņās brošētās kvītis un biļetes

- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds)

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- pieredzi darbā ar NIS (Nodokļu informācijas sistēmu)

- pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis. Bruto mēnešalga no 634 līdz 717 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RKARD 1KAN VNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/193.AKK18

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas centra Nodokļu samaksas termiņa pagarinājumu piemērošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

˗ labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel)

Ja esi gatavs:

˗ sagatavot un aktualizēt metodisko materiālu par nodokļu samaksas termiņu pagarināšanu un lēmumu izpildes kontroli

˗ pamatojoties uz nodokļu maksātāja iesniegumu, sagatavot un apkopot informāciju par nodokļu maksātāju

˗ sagatavot lēmumu projektus par nodokļu samaksas termiņu pagarināšanu

˗ konsultēt nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem un citiem (klātienē, pa tālruni un elektroniski) Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- labām angļu valodas zināšanām

- pieredzi administratīvā procesa normu piemērošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdnim amatam noteikta: 26.3 saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 717 EUR (atkarībā no kategorijas).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP LNMAC NSTPPN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/193.AKR1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2015. gada 28. septembra iecelta JŪLIJA ANTOŠUKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)