Laidiens: 01.10.2015., Nr. 192
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/192.AKK1
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā enerģisku un apķērīgu
REFERENTU/-I (darbinieka amats)
Vai Tev patīk organizēt biroja darbu un strādāt ar dokumentiem? Vai tu gribi
iesaistīties Dienesta komunikāciju aktivitāšu organizēšanā? Tev piemīt prasme
ātri pārslēgt uzmanību starp dažādiem veicamajiem uzdevumiem un stratēģiski
plāno laiku? Esi uzņēmīgs un entuziasma pilns? Vai proti strādāt komandā, esi
laipns un pozitīvs?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- organizēt Dienesta vadības biroja darbu
- veidot efektīvu iekšējo komunikāciju, iesaistīties iekšējās komunikācijas
aktivitāšu organizēšanā
- organizēt reprezentācijas pasākumus, tajā skaitā ārvalstu delegāciju
uzņemšanu Dienestā
- veicināt un attīstīt Dienesta pozitīvā tēla veidošanu
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu un to noformējuma atbilstību normatīvo
aktu prasībām
- iesaistīties ārējās komunikācijas aktivitāšu īstenošanā
Mēs no tevis sagaidām:
- teicamas lietišķās saskarsmes un prezentācijas prasmes
- izpratni par dokumentu noformēšanas un saglabāšanas prasībām atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- vidējo vai augstāko izglītību
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, Interneta
pārlūkprogrammas)
- teicamas valsts valodas zināšanas (gramatika, stilistika), ļoti labas
angļu valodas zināšanas, vēlams krievu valodas zināšanas
- radošu domāšanu, iniciatīvu, enerģiskumu un pozitīvu attieksmi pret darbu
un kolēģiem
Mēs tev piedāvājam:
- dinamisku, radošu un atbildīgu darbu
- mēnešalgu bruto no 756 euro līdz 994 euro (atkarībā no kategorijas)
- iespēju gūt vērtīgu pieredzi darbā valsts pārvaldē
- interesantu darbu gan Latvijas, gan starptautiskā līmenī
- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīga, Republikas laukums 2, LV-1981; e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.
OP 2015/192.AKK2
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības
daļas juriskonsulta/-es amatu (ierēdņa amats)
Pienākumi:
- izskatīt iesniegumus par iespējamiem personas datu aizsardzības pārkāpumiem
un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot administratīvo aktu, administratīvo pārkāpumu protokolu, lēmumu
administratīvo pārkāpumu lietās un citu dokumentu projektus Datu valsts
inspekcijas kompetencē esošajos jautājumos
- sniegt konsultācijas un atzinumus par personas datu apstrādi un
aizsardzību un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība tiesību zinātnēs
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 2 (divi) gadi
- zināšanas un vēlama darba pieredze par administratīvo procesu un
administratīvo pārkāpumu lietvedību
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski; tiks pārbaudītas ar
praktisko uzdevumu), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un darba pieredze personas datu aizsardzības jomā tiks uzskatītas
par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel, interneta
resursiem
- elastīga domāšana, prasme apstrādāt jaunu, sarežģītu informāciju, spēja
reaģēt uz straujām izmaiņām
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas un pārliecināšanas spējas
Datu valsts inspekcija piedāvā:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- profesionālās pilnveides un mācību iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgā, Blaumaņa ielā 11/13
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz
e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi
"Pirmās uzraudzības daļas konkurss") vai iesniegt Datu valsts
inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
nākamajai konkursa kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2015/192.AKK3
Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā
personāla amatu ar pilnu slodzi
Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un
kvalifikācijas pakāpi pieejama mājaslapā www.vrk.rs.gov.lv
sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2015".
Dokumentus iesniegt mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma Valsts
robežsardzes koledžas Administratīvajā dienestā 227. kabinetā Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa tālr. 64603676.
OP 2015/192.AKK4
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo
sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā/-ās inspektora/-es amata vietu (uz noteiktu laiku) - amats
klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo
pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.
Galvenie pienākumi:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās
un privātās partnerības jomā
- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt
saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē;
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)
- precizitāte un spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot
viedokli
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
- teicama latviešu valodas prasme
- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko
iepirkumu tiesisko regulējumu
Darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze
saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai
- stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts
pārvaldes iestādē
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2015. gada
20. oktobrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām
67326702, 20225563.
OP 2015/192.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Ārvalstu investīciju piesaistes, tūrisma un
eksporta veicināšanas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība vai augstākā izglītība, kas papildināta ar
nozarei atbilstošām speciālām mācībām (priekšroka ekonomikas, uzņēmējdarbības
vai jurisprudences novirzienam)
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē gan
sagatavot dokumentus un izmantot literatūru, gan nodrošināt komunikāciju
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- zināšanas par uzņēmumu darbības un konkurētspējas, kā arī eksporta
veicināšanas jautājumiem
- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības
prasmes
- teicamas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru
- vēlama pieredze valsts pārvaldes institūcijā - tiesību aktu projektu,
politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- pieredze projektu vadīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt un īstenot atbalsta pasākumus preču un pakalpojumu eksporta
veicināšanai (t. sk. Eiropas Savienības
struktūrfondu programmu ietvaros), veicinot uzņēmumu konkurētspēju
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus
eksporta veicināšanai
- veikt nodaļas kompetencē esošo statistikas datu apkopošanu un analīzi
- nodaļas kompetences ietvaros gatavot dokumentus par Eiropas Savienības
Padomē un citās institūcijās izskatāmajiem jautājumiem un gatavot nacionālās
pozīcijas par Latvijas uzņēmējdarbību ietekmējošiem jautājumiem
- padotības iestāžu darbības uzraudzība un informācijas aprites
nodrošināšana nodaļas kompetences jomā
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu profesionālā kolektīvā
- pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības politikas īstenošanu un atbalsta
pasākumu izstrādi uzņēmējdarbības veicināšanai
- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu
līdzfinansētiem instrumentiem uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai
Pretendentiem dokumenti (motivēts pieteikums, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas jāiesniedz elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības
ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2015/192.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
Atbilstības novērtēšanas nodaļas vadītāja vietnieka/-es amatu (uz ierēdņa
prombūtnes laiku)
Prasības:
- augstākā izglītība
- standartizācijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas, metroloģijas un
bīstamo iekārtu normatīvo aktu pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- prasme precīzi, skaidri formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par
kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme veikt analītisku darbu
- augsta atbildības izjūta un precizitāte, spēja strādāt paaugstinātas
intensitātes apstākļos
- prasme efektīvi plānot savu un citu personu darbu
- pieredze darbā ar atbilstības novērtēšanas jautājumiem tiks uzskatīta par
priekšrocību
- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu
izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās prioritāšu noteikšanā
standartizācijas, metroloģijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas un
bīstamo iekārtu jomā. Piedalīties minētās politikas realizācijā
- sanāksmju (konferenču, semināru, darba grupu u. c.) organizēšana un
vadīšana
- atzinumu sniegšana par citu institūciju sagatavoto politikas plānošanas
dokumentu un normatīvo aktu projektiem
- nacionālo pozīciju un instrukciju izstrāde savas kompetences ietvaros
- pārstāvēt valsts intereses ES institūciju sanāksmēs
- konsultēt privātpersonas par nodaļas kompetences jautājumiem
- uzturēt saikni ar nacionālajām akreditācijas, metroloģijas un
standartizācijas institūcijām
Pretendentiem dokumenti (motivēts pieteikums, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas jāiesniedz elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības
ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183, 67013143.
OP 2015/192.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un
energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība enerģētikā, vides zinātnē vai ekonomikā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas un pieredze darbā energoefektivitātes jomā
- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu
izstrādi
- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas
komunikācijas prasmes
- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan individuāli
- augsta atbildības izjūta, precizitāte
Amata pienākumi:
- analizēt datus un citu informāciju energoefektivitātes jomā
- nodrošināt energoefektivitāti veicinošu pasākumu apzināšanu un ES fondu
programmu papildinātības koordinēšanu
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
energoefektivitātes jomā
- gatavot pārskata ziņojumus iesniegšanai Latvijas un ES institūcijās
energoefektivitātes jomā
- organizēt un uzstāties konferencēs, semināros, sanāksmēs un sabiedrības
izglītošanas pasākumos nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
Pretendentiem dokumenti (motivēts pieteikums, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas jāiesniedz elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības
ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2015/192.AKK8
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un
energoefektivitātes departamenta Atjaunojamo energoresursu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība enerģētikā, vides zinātnē vai ekonomikā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu
izstrādi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas
komunikācijas prasmes;
- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan individuāli
- augsta atbildības izjūta, precizitāte
Amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
atjaunojamās enerģijas jomā
- analizēt un aprēķināt datus un citu informāciju par atjaunojamo
energoresursu īpatsvara palielināšanu transporta sektorā
- nodrošināt atjaunojamās enerģijas veicinošu pasākumu apzināšanu un
koordinēšanu ar citām nozaru politikām
- gatavot pārskata ziņojumus iesniegšanai Latvijas un ES institūcijās
atjaunojamās enerģijas jomā
- rīkot un uzstāties konferencēs, semināros u. tml. un sabiedrības
izglītošanas pasākumos nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
Pretendentiem dokumenti (motivēts pieteikums, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas jāiesniedz elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības
ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2015/192.AKK9
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
(uz ierēdņa prombūtnes laiku; darba pienākumi saistīti ar Zemkopības
ministrijas kompetencē esošo Eiropas Savienības jautājumu koordinēšanu un
saistīto dokumentu izstrādi) Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes
departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļā - vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība
(vēlams tiesību zinātnē, ekonomikā vai politoloģijā)
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- zināšanas par lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienības institūcijās
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē (vēlams starptautiskajās
attiecībās vai par Eiropas Savienības lietu koordinācijas jautājumiem)
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office
Outlook, Internet Explorer
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv
vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets,
tālr. uzziņām 67027513, 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2015/192.AKK10
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Struktūrfondu daļas vadītāja amata vietu (uz noteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir plānot un vadīt Eiropas Sociālā fonda darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā
atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un
veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas
ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" darbību,
nodrošinot projekta ieviešanu un vadīšanu saskaņā ar projekta mērķiem,
aktivitātēm un rezultātiem.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vairāk nekā divu gadu darba pieredze projektu vadībā
- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā amatā
- vairāk nekā divu gadu darba pieredze normatīvo aktu izstrādē
- darba pieredze jaunatnes politikas plānošanas jomā
- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās izglītības jomu
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts 44. saimes IV A līmenī (12. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: info@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073 vai
67356248.
OP 2015/192.AKK11
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Struktūrfondu daļas vecākā projektu vadītāja amata vietu (uz noteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir plānot un vadīt Eiropas Sociālā fonda darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā
atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un
veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas
ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" darbību,
veicot projektā iesaistīto pašvaldību iesniegto pārskatu un projekta
finansējuma pieprasījumu izskatīšanas virsuzraudzību, koordinējot pašvaldību
darbības novērtēšanas vizītes, kā arī aizvietojot Struktūrfondu daļas vadītāju
tā prombūtnē.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vairāk nekā viena gada darba pieredze projektu vadībā
- vēlama darba pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās izglītības jomu
- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts 44. saimes III B līmenī (12. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: info@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073 vai
67356248.
OP 2015/192.AKK12
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz
Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu (amata
saime 21, līmenis IIIB) uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavot lēmumu projektus, sagatavot atbildes un sniegt
konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot lēmumu un juridiskās palīdzības līgumu projektus,
veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu
saņēmējiem
- spēja argumentēt un prezentēt viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams angļu valoda,
krievu valoda), zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums no 726,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā) līdz 868,00
EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67515290.