Laidiens: 01.10.2015., Nr. 192

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/192.AKK1

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā enerģisku un apķērīgu REFERENTU/-I (darbinieka amats)

Vai Tev patīk organizēt biroja darbu un strādāt ar dokumentiem? Vai tu gribi iesaistīties Dienesta komunikāciju aktivitāšu organizēšanā? Tev piemīt prasme ātri pārslēgt uzmanību starp dažādiem veicamajiem uzdevumiem un stratēģiski plāno laiku? Esi uzņēmīgs un entuziasma pilns? Vai proti strādāt komandā, esi laipns un pozitīvs?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- organizēt Dienesta vadības biroja darbu

- veidot efektīvu iekšējo komunikāciju, iesaistīties iekšējās komunikācijas aktivitāšu organizēšanā

- organizēt reprezentācijas pasākumus, tajā skaitā ārvalstu delegāciju uzņemšanu Dienestā

- veicināt un attīstīt Dienesta pozitīvā tēla veidošanu

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu un to noformējuma atbilstību normatīvo aktu prasībām

- iesaistīties ārējās komunikācijas aktivitāšu īstenošanā

Mēs no tevis sagaidām:

- teicamas lietišķās saskarsmes un prezentācijas prasmes

- izpratni par dokumentu noformēšanas un saglabāšanas prasībām atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- vidējo vai augstāko izglītību

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, Interneta pārlūkprogrammas)

- teicamas valsts valodas zināšanas (gramatika, stilistika), ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlams krievu valodas zināšanas

- radošu domāšanu, iniciatīvu, enerģiskumu un pozitīvu attieksmi pret darbu un kolēģiem

Mēs tev piedāvājam:

- dinamisku, radošu un atbildīgu darbu

- mēnešalgu bruto no 756 euro līdz 994 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju gūt vērtīgu pieredzi darbā valsts pārvaldē

- interesantu darbu gan Latvijas, gan starptautiskā līmenī

- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, LV-1981; e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.


OP 2015/192.AKK2

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības daļas juriskonsulta/-es amatu (ierēdņa amats)

Pienākumi:

- izskatīt iesniegumus par iespējamiem personas datu aizsardzības pārkāpumiem un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot administratīvo aktu, administratīvo pārkāpumu protokolu, lēmumu administratīvo pārkāpumu lietās un citu dokumentu projektus Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajos jautājumos

- sniegt konsultācijas un atzinumus par personas datu apstrādi un aizsardzību un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 2 (divi) gadi

- zināšanas un vēlama darba pieredze par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski; tiks pārbaudītas ar praktisko uzdevumu), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un darba pieredze personas datu aizsardzības jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel, interneta resursiem

- elastīga domāšana, prasme apstrādāt jaunu, sarežģītu informāciju, spēja reaģēt uz straujām izmaiņām

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas un pārliecināšanas spējas

Datu valsts inspekcija piedāvā:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- profesionālās pilnveides un mācību iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgā, Blaumaņa ielā 11/13

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi "Pirmās uzraudzības daļas konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.

Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2015/192.AKK3

Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā personāla amatu ar pilnu slodzi

Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un kvalifikācijas pakāpi pieejama mājaslapā www.vrk.rs.gov.lv sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2015".

Dokumentus iesniegt mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma Valsts robežsardzes koledžas Administratīvajā dienestā 227. kabinetā Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa tālr. 64603676.


OP 2015/192.AKK4

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā/-ās inspektora/-es amata vietu (uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.

Galvenie pienākumi:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā

- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē;

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)

- precizitāte un spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicama latviešu valodas prasme

- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko iepirkumu tiesisko regulējumu

Darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai

- stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2015. gada 20. oktobrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2015/192.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Ārvalstu investīciju piesaistes, tūrisma un eksporta veicināšanas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā ekonomiskā izglītība vai augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām (priekšroka ekonomikas, uzņēmējdarbības vai jurisprudences novirzienam)

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē gan sagatavot dokumentus un izmantot literatūru, gan nodrošināt komunikāciju

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- zināšanas par uzņēmumu darbības un konkurētspējas, kā arī eksporta veicināšanas jautājumiem

- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- teicamas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru

- vēlama pieredze valsts pārvaldes institūcijā - tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- pieredze projektu vadīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt un īstenot atbalsta pasākumus preču un pakalpojumu eksporta veicināšanai (t. sk. Eiropas Savienības struktūrfondu programmu ietvaros), veicinot uzņēmumu konkurētspēju

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus eksporta veicināšanai

- veikt nodaļas kompetencē esošo statistikas datu apkopošanu un analīzi

- nodaļas kompetences ietvaros gatavot dokumentus par Eiropas Savienības Padomē un citās institūcijās izskatāmajiem jautājumiem un gatavot nacionālās pozīcijas par Latvijas uzņēmējdarbību ietekmējošiem jautājumiem

- padotības iestāžu darbības uzraudzība un informācijas aprites nodrošināšana nodaļas kompetences jomā

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu profesionālā kolektīvā

- pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības politikas īstenošanu un atbalsta pasākumu izstrādi uzņēmējdarbības veicināšanai

- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu līdzfinansētiem instrumentiem uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai

Pretendentiem dokumenti (motivēts pieteikums, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2015/192.AKK6

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta Atbilstības novērtēšanas nodaļas vadītāja vietnieka/-es amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības:

- augstākā izglītība

- standartizācijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas, metroloģijas un bīstamo iekārtu normatīvo aktu pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- prasme precīzi, skaidri formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme veikt analītisku darbu

- augsta atbildības izjūta un precizitāte, spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme efektīvi plānot savu un citu personu darbu

- pieredze darbā ar atbilstības novērtēšanas jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās prioritāšu noteikšanā standartizācijas, metroloģijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu jomā. Piedalīties minētās politikas realizācijā

- sanāksmju (konferenču, semināru, darba grupu u. c.) organizēšana un vadīšana

- atzinumu sniegšana par citu institūciju sagatavoto politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektiem

- nacionālo pozīciju un instrukciju izstrāde savas kompetences ietvaros

- pārstāvēt valsts intereses ES institūciju sanāksmēs

- konsultēt privātpersonas par nodaļas kompetences jautājumiem

- uzturēt saikni ar nacionālajām akreditācijas, metroloģijas un standartizācijas institūcijām

Pretendentiem dokumenti (motivēts pieteikums, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183, 67013143.


OP 2015/192.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība enerģētikā, vides zinātnē vai ekonomikā

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas un pieredze darbā energoefektivitātes jomā

- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu izstrādi

- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas komunikācijas prasmes

- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan individuāli

- augsta atbildības izjūta, precizitāte

Amata pienākumi:

- analizēt datus un citu informāciju energoefektivitātes jomā

- nodrošināt energoefektivitāti veicinošu pasākumu apzināšanu un ES fondu programmu papildinātības koordinēšanu

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus energoefektivitātes jomā

- gatavot pārskata ziņojumus iesniegšanai Latvijas un ES institūcijās energoefektivitātes jomā

- organizēt un uzstāties konferencēs, semināros, sanāksmēs un sabiedrības izglītošanas pasākumos nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

Pretendentiem dokumenti (motivēts pieteikums, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2015/192.AKK8

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un energoefektivitātes departamenta Atjaunojamo energoresursu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība enerģētikā, vides zinātnē vai ekonomikā

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu izstrādi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas komunikācijas prasmes;

- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan individuāli

- augsta atbildības izjūta, precizitāte

Amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus atjaunojamās enerģijas jomā

- analizēt un aprēķināt datus un citu informāciju par atjaunojamo energoresursu īpatsvara palielināšanu transporta sektorā

- nodrošināt atjaunojamās enerģijas veicinošu pasākumu apzināšanu un koordinēšanu ar citām nozaru politikām

- gatavot pārskata ziņojumus iesniegšanai Latvijas un ES institūcijās atjaunojamās enerģijas jomā

- rīkot un uzstāties konferencēs, semināros u. tml. un sabiedrības izglītošanas pasākumos nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

Pretendentiem dokumenti (motivēts pieteikums, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2015/192.AKK9

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku; darba pienākumi saistīti ar Zemkopības ministrijas kompetencē esošo Eiropas Savienības jautājumu koordinēšanu un saistīto dokumentu izstrādi) Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļā - vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība (vēlams tiesību zinātnē, ekonomikā vai politoloģijā)

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- zināšanas par lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienības institūcijās

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē (vēlams starptautiskajās attiecībās vai par Eiropas Savienības lietu koordinācijas jautājumiem)

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālr. uzziņām 67027513, 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2015/192.AKK10

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Struktūrfondu daļas vadītāja amata vietu (uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi ir plānot un vadīt Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" darbību, nodrošinot projekta ieviešanu un vadīšanu saskaņā ar projekta mērķiem, aktivitātēm un rezultātiem.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- vairāk nekā divu gadu darba pieredze projektu vadībā

- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā amatā

- vairāk nekā divu gadu darba pieredze normatīvo aktu izstrādē

- darba pieredze jaunatnes politikas plānošanas jomā

- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās izglītības jomu

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Amats klasificēts 44. saimes IV A līmenī (12. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: info@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073 vai 67356248.


OP 2015/192.AKK11

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Struktūrfondu daļas vecākā projektu vadītāja amata vietu (uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi ir plānot un vadīt Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" darbību, veicot projektā iesaistīto pašvaldību iesniegto pārskatu un projekta finansējuma pieprasījumu izskatīšanas virsuzraudzību, koordinējot pašvaldību darbības novērtēšanas vizītes, kā arī aizvietojot Struktūrfondu daļas vadītāju tā prombūtnē.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- vairāk nekā viena gada darba pieredze projektu vadībā

- vēlama darba pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās izglītības jomu

- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Amats klasificēts 44. saimes III B līmenī (12. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: info@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073 vai 67356248.


OP 2015/192.AKK12

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu (amata saime 21, līmenis IIIB) uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības pieprasījumam, sagatavot lēmumu projektus, sagatavot atbildes un sniegt konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību

- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības līguma slēgšanu, sagatavot lēmumu un juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā

- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem

- spēja argumentēt un prezentēt viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams angļu valoda, krievu valoda), zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums no 726,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā) līdz 868,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv. Tālrunis informācijai 67515290.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)