Laidiens: 25.09.2015., Nr. 188

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/188.AKK1

TIESU ADMINISTRĀCIJA (reģistrācijas Nr. 90001672316) izsludina atklātu konkursu uz Personālvadības un juridiskā departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es amatu (valsts civildienesta ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Darba apraksts:

- privāttiesisko līgumu projektu, atbilžu uz iesniegumiem un citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošana un izskatīšana

- līgumu uzskaites un uzglabāšanas nodrošināšana

- iestādes darbinieku un vadības konsultēšana Juridiskās nodaļas kompetences jautājumos

- tiesību aktu projektu izstrāde Juridiskās nodaļas kompetences jomā un Juridiskajā nodaļā iesniegto tiesību aktu projektu izvērtēšana

- iestādes interešu pārstāvēšana tiesu un citās iestādēs, attiecībās ar juridiskām un fiziskām personām un šīs pārstāvības nodrošināšanai nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- izpratne un labas zināšanas par valsts pārvaldes un tiesu sistēmu

- publisko iepirkumu jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas zināšanas administratīvajās tiesībās, civiltiesībās (arī procesuālajās), komerctiesībās

- iepriekšējā darba pieredze ar administratīvajām tiesībām, civiltiesībām

- pieredze uzņēmuma/iestādes pārstāvēšanā dažāda veida tiesvedības procesos

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), rakstu darbos, dažādu dokumentu projektu izstrādē un noformēšanā

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV pēc Europass formas) iesniegt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļā (Ūnijas ielā 8, k-9, 2.stāvā, Rīgā, LV-1084) vai nosūtīt uz e-pasta adresi atlase@ta.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67063854, 67063884.


OP 2015/188.AKK2

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC)!

PTAC (reģ. Nr. 90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai paaugstinātu patērētāju informētības līmeni, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā/-ās konsultanta/-es (darbinieka) amatu centrālajā iestādē Rīgā

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (var būt pēdējā kursa students)

- zināšanas informācijas apstrādes un analīzes jomā

- iemaņas mājaslapu satura vadības sistēmu lietošanā

- iemaņas attēlu apstrādē un noformēšanā

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- ļoti laba angļu un vēlama krievu valodas prasme

- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā un/vai valsts pārvaldē

- spēja īsā laikā apgūt patērētāju tiesību jomas normatīvo aktu bāzi un institūciju kompetenci

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Vecākā konsultanta amata pienākumi:

- informatīvu materiālu gatavošana par aktuāliem patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem

- informācijas gatavošana un ievietošana PTAC mājaslapā

- patērētāju informēšanas pasākumu organizēšana

- materiālu gatavošana plašsaziņas līdzekļiem

PTAC piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- algu amatam noteiktās 9. mēnešalgu grupas robežās

- valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikumu konkursam, kurā norādīta atbilstība katrai no paziņojumā minētajām prasībām, vispusīgu CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2015/188.AKK3

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Iepirkumu uzraudzības biroja personāla speciālista/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 30. saimē, IVA līmenī, 10. mēnešalgu grupā

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt iekšējos normatīvo aktu projektus personāla jomā

- nodrošināt amatu aprakstu sagatavošanu un regulāru aktualizēšanu

- organizēt un piedalīties personāla atlases procesā

- gatavot dokumentus (rīkojumus, izziņas, līgumus u. c.) personāla jautājumos

- konsultēt personāla jautājumos

- administrēt risku vadības procesu

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams personāla vadības jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- laba prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- vismaz viena gada pieredze personāla vadības jomā

- personāla vadību valsts pārvaldē regulējošo tiesību aktu pārzināšana un spēja izmantot tos praksē

- labas prasmes strādāt ar resursu vadības sistēmas "Horizon" personāla vadības moduli un Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu (NEVIS)

- zināšanas risku vadībā

- zināšanas un darba pieredze darbā valsts pārvaldē personāla vadības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai

- stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2015. gada 4. oktobrim sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2015/188.AKK4

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā uz nenoteiktu laiku analītisku un precīzu LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA PĀRSTRĀDES UN INFRASTRUKTŪRAS ATTĪSTĪBAS DAĻAS VADĪTĀJA VIETNIEKU/-I (ierēdņa amats)

Tev piemīt analītiskās un komunikatīvās prasmes, tev ir analītisks prāts? Tev piemīt precizitāte? Tu esi atbildīgs? Tu spēj un labprāt strādā ar lielu datu apjomu?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu vērtēšanu un kontroli par pieņemto lēmumu pamatotību

- veikt administratīvo dokumentu izstrādi un aktualizēšanu

- nepieciešamības gadījumā veikt pārbaudes uz vietas objektos

- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

- pildīt daļas vadītāja pienākumus tā prombūtnes laikā

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama šādās nozarēs - pārtikas tehnoloģijā, ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu jomā)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu laikā), pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par Kopējās lauksaimniecības politikas pamatprincipiem un mehānismiem

- labas angļu valodas zināšanas (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas) un pieredzi darbā ar datubāzēm

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu bruto no 1052 euro līdz 1300 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2015/188.AKK5

Ekonomikas ministrija pagarina pieteikšanās termiņu līdz 20 kalendārām dienām - līdz 2015. gada 29. septembrim - izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015. gada 10. septembrī, Nr. 177, izsludinātajam konkursam uz Būvniecības un mājokļu politikas departamenta direktora/-es (ierēdņa) amatu.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/188.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lauku atbalsta dienesta Lauksaimniecības un lauku attīstības departamenta Projektu kontroles daļas vecākā referenta (ierēdņa) amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 21.septembra iecelts GINTS KLAIPS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)