Laidiens: 25.09.2015., Nr. 188
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/188.AKK1
TIESU ADMINISTRĀCIJA (reģistrācijas Nr. 90001672316)
izsludina atklātu konkursu uz Personālvadības un juridiskā departamenta
Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es amatu (valsts civildienesta ierēdņa amats
uz noteiktu laiku)
Darba apraksts:
- privāttiesisko līgumu projektu, atbilžu uz iesniegumiem un citu juridiska
rakstura dokumentu sagatavošana un izskatīšana
- līgumu uzskaites un uzglabāšanas nodrošināšana
- iestādes darbinieku un vadības konsultēšana Juridiskās nodaļas kompetences
jautājumos
- tiesību aktu projektu izstrāde Juridiskās nodaļas kompetences jomā un
Juridiskajā nodaļā iesniegto tiesību aktu projektu izvērtēšana
- iestādes interešu pārstāvēšana tiesu un citās iestādēs, attiecībās ar
juridiskām un fiziskām personām un šīs pārstāvības nodrošināšanai nepieciešamo
dokumentu projektu sagatavošana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- izpratne un labas zināšanas par valsts pārvaldes un tiesu sistēmu
- publisko iepirkumu jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- labas zināšanas administratīvajās tiesībās, civiltiesībās (arī
procesuālajās), komerctiesībās
- iepriekšējā darba pieredze ar administratīvajām tiesībām, civiltiesībām
- pieredze uzņēmuma/iestādes pārstāvēšanā dažāda veida tiesvedības procesos
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), rakstu darbos, dažādu
dokumentu projektu izstrādē un noformēšanā
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV pēc Europass formas) iesniegt Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļā (Ūnijas ielā 8, k-9, 2.stāvā, Rīgā, LV-1084) vai nosūtīt uz e-pasta
adresi atlase@ta.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas. Tālr. uzziņām 67063854, 67063884.
OP 2015/188.AKK2
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību
aizsardzības centru (PTAC)!
PTAC (reģ. Nr. 90000068854) aizsargā
patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai paaugstinātu patērētāju informētības
līmeni, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Patērētāju
informēšanas un komunikāciju daļas vecākā/-ās
konsultanta/-es (darbinieka) amatu centrālajā iestādē Rīgā
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs (var būt pēdējā kursa students)
- zināšanas informācijas apstrādes un analīzes jomā
- iemaņas mājaslapu satura vadības sistēmu lietošanā
- iemaņas attēlu apstrādē un noformēšanā
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- ļoti laba angļu un vēlama krievu valodas prasme
- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā un/vai valsts
pārvaldē
- spēja īsā laikā apgūt patērētāju tiesību jomas normatīvo aktu bāzi un
institūciju kompetenci
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
Vecākā konsultanta amata pienākumi:
- informatīvu materiālu gatavošana par aktuāliem patērētāju tiesību
aizsardzības jautājumiem
- informācijas gatavošana un ievietošana PTAC mājaslapā
- patērētāju informēšanas pasākumu organizēšana
- materiālu gatavošana plašsaziņas līdzekļiem
PTAC piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- algu amatam noteiktās 9. mēnešalgu grupas robežās
- valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Pieteikumu konkursam, kurā norādīta atbilstība katrai no paziņojumā
minētajām prasībām, vispusīgu CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālruni 67388633.
OP 2015/188.AKK3
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Iepirkumu
uzraudzības biroja personāla speciālista/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta
uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 30. saimē, IVA līmenī, 10. mēnešalgu
grupā
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt iekšējos normatīvo aktu projektus personāla jomā
- nodrošināt amatu aprakstu sagatavošanu un regulāru aktualizēšanu
- organizēt un piedalīties personāla atlases procesā
- gatavot dokumentus (rīkojumus, izziņas, līgumus u. c.) personāla jautājumos
- konsultēt personāla jautājumos
- administrēt risku vadības procesu
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams personāla vadības jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- laba prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas ļautu strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā
svešvalodā
- vismaz viena gada pieredze personāla vadības jomā
- personāla vadību valsts pārvaldē regulējošo tiesību aktu pārzināšana un
spēja izmantot tos praksē
- labas prasmes strādāt ar resursu vadības sistēmas "Horizon" personāla vadības moduli un Novērtēšanas
elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu (NEVIS)
- zināšanas risku vadībā
- zināšanas un darba pieredze darbā valsts pārvaldē personāla vadības jomā
tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai
- stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts
pārvaldes iestādē
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2015. gada 4. oktobrim sūtīt
Iepirkumu uzraudzības birojam Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi
vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr.
uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2015/188.AKK4
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228;
www.lad.gov.lv) aicina darbā uz nenoteiktu laiku analītisku
un precīzu LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA PĀRSTRĀDES UN
INFRASTRUKTŪRAS ATTĪSTĪBAS DAĻAS VADĪTĀJA VIETNIEKU/-I (ierēdņa amats)
Tev piemīt analītiskās un komunikatīvās prasmes, tev ir analītisks prāts?
Tev piemīt precizitāte? Tu esi atbildīgs? Tu spēj un labprāt strādā ar lielu
datu apjomu?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu vērtēšanu
un kontroli par pieņemto lēmumu pamatotību
- veikt administratīvo dokumentu izstrādi un aktualizēšanu
- nepieciešamības gadījumā veikt pārbaudes uz vietas objektos
- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību
institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un
sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem
- pildīt daļas vadītāja pienākumus tā prombūtnes laikā
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama šādās nozarēs - pārtikas tehnoloģijā,
ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu jomā)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu
laikā), pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par Kopējās lauksaimniecības politikas pamatprincipiem un
mehānismiem
- labas angļu valodas zināšanas (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas) un
pieredzi darbā ar datubāzēm
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu bruto no 1052 euro līdz 1300 euro (atkarībā no kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 15 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2015/188.AKK5
Ekonomikas ministrija pagarina pieteikšanās
termiņu līdz 20 kalendārām dienām - līdz 2015. gada 29. septembrim - izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2015. gada 10. septembrī, Nr. 177, izsludinātajam konkursam uz
Būvniecības un mājokļu politikas departamenta direktora/-es (ierēdņa) amatu.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/188.AKR1
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lauku atbalsta dienesta
Lauksaimniecības un lauku attīstības departamenta Projektu kontroles daļas
vecākā referenta (ierēdņa) amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 21.septembra
iecelts GINTS KLAIPS.