Laidiens: 21.09.2015., Nr. 184

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/184.AKK1

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Politikas plānošanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es (izglītošanas jautājumos) amata vietu

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijā, socioloģijā, politoloģijā, tiesību zinātnē vai pedagoģijā

- darba pieredze izglītošanas vai sabiedrisko attiecību jomā

- izpratne par pretkorupcijas pasākumiem un KNAB darbības jomām

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli

- pārliecinošas prezentācijas prasmes

- laba rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties rakstītos tekstos

- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām vien ir angļu valoda

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5. panta trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta otrā daļa)

Amata pienākumi:

- izglītot sabiedrību, valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekus par publiskās pārvaldes profesionālo ētiku, interešu konflikta novēršanu, korupcijas izpausmēm, cēloņiem, negatīvajām sekām un nepieciešamajiem pretkorupcijas pasākumiem

- sagatavot informatīvos materiālus, sniegt metodisko palīdzību valsts un pašvaldību iestādēm korupcijas risku novēršanā

- veicināt finanšu resursu piesaisti izglītošanas pasākumu īstenošanai, sagatavojot projektus ārvalstu finanšu palīdzības vai citu resursu saņemšanai

- apkopot, analizēt un sistematizēt informāciju par KNAB darbības rezultātiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- veselības apdrošināšanu

- elastīgu darbalaiku

- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 35 amatu saimei, III līmenim (10. mēnešalgu grupa) un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro līdz 1174 euro pirms nodokļu nomaksas

Sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz praktisko darbu un interviju uzaicinātos Pretendentus.

Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2015. gada 5. oktobrim nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi knab@knab.gov.lv (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356137.


OP 2015/184.AKK2

Ministru prezidenta pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde Pārresoru koordinācijas centrs izsludina konkursu uz Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas vadītāja/-as (ierēdņa) amatu

Amata mērķis:

Koordinēt publisko personu kapitālsabiedrību pārvaldības politikas izstrādi, ieviešanu un nodrošināt tās īstenošanas uzraudzību

Galvenie pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt nodaļas darbu

- organizēt atzinumu sniegšanu par kapitālsabiedrību vidēja termiņa darbības stratēģijām un valsts līdzdalību kapitālsabiedrībās

- nodrošināt kapitālsabiedrību darbības rezultātu izvērtēšanu

- nodrošināt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi

- nodrošināt kapitālsabiedrību un kapitāla daļu efektīvas pārvaldības vadlīniju izstrādi

- nodrošināt sadarbību ar starptautiskām institūcijām

- nodrošināt sadarbību ar valsts un pašvaldību institūcijām

Pretendentiem izvirzāmās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- maģistra grāds ekonomikā, tiesību zinātnē vai vadības zinātnē

- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā publiskajā pārvaldē saistībā ar kapitālsabiedrību un kapitāla daļu pārvaldības jautājumiem vai vadošā amatā vidējā vai lielā kapitālsabiedrībā

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- atbilstoša pieredze starptautiskās sadarbības jautājumos

- zināšanas un izpratne par Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizāciju, (ESAO, angliski - OECD) tās darbības principiem (pieredze sadarbībā ar ESAO tiks uzskatīta par priekšrocību)

- profesionālās zināšanas kapitālsabiedrību pārvaldības jomā

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- izmantot savu profesionālo pieredzi un zināšanas valsts pārvaldē kapitālsabiedrību pārvaldības uzlabošanas jomā

- atalgojumu atbilstoši 14. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālu, atsaucīgu un uz valsts izaugsmi vērstu kolektīvu

Konkursa pretendentiem pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) līdz š. g. 30. septembrim jāiesniedz Valsts kancelejas Personāla nodaļā Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs datēts ne vēlāk kā š. g. 30. septembrī), vai jānosūta uz oficiālo elektroniskā pasta adresi pkc@pkc.mk.gov.lv. Papildu informāciju iespējams saņemt, zvanot pa tālruni 67082844.


OP 2015/184.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai ekspertu/-i (ierēdņa amats) Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Projektu atlases nodaļā!

Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- obligāta pieredze Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanā

- pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā (pieredze uzņēmējdarbības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas par projektu vērtēšanu un vadību

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem

- izpratne par interešu konflikta novēršanas, krāpšanas apkarošanas jautājumiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1115 euro), labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu iela 1, 152. kabinets, Rīga, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/184.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i (ierēdņa amats) Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Projektu atlases nodaļā!

Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- obligāta pieredze Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanā

- vismaz 3 gadu pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā (pieredze izglītības vai uzņēmējdarbības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze darbā ar iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādi vai saskaņošanu

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas un finanšu analīzes pamatprincipiem

- izpratne par interešu konflikta novēršanas, krāpšanas apkarošanas jautājumiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1175 euro), labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu iela 1, 152.kabinets, Rīga, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/184.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i (ierēdņa amats) Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Eiropas Savienības fondu veselības un satiksmes projektu nodaļā!

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, maksājumu pieprasījumu izskatīšanu un virsuzraudzību, kā arī informācijas sniegšanu ES fondu saņēmējiem informatīvo semināru laikā par jautājumiem, kas saistīti ar finanšu plānošanu un grāmatvedības uzskaiti projektu īstenošanas laikā.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā (pieredze darbā ar infrastruktūras projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama civildienesta (darba) pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas grāmatvedības un finanšu analīzes jautājumos

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1175 euro), labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu iela 1, 152. kabinets, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/184.AKK6

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un zinošu LIELRĪGAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tevi interesē Latvijas lauku attīstība? Tu esi orientēts uz attīstību un sevis pilnveidošanu? Tev patīk analītisks darbs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu pieteikumu un projektu īstenošanas dokumentu vērtēšanu

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, grozījumiem projektos u. c.

- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt pārbaudes uz vietas objektos

- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama ekonomikas vai inženierzinātnes nozarē)

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu laikā)

- zināšanas uzņēmējdarbības, finanšu, grāmatvedības, būvniecības vai lauksaimniecības jomā (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- pieredzi biznesa projektu analizēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas B kategorijas auto vadīšanas prasmes

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu bruto no 814 euro līdz 1053 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Ogrē

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/184.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Projektu atlases nodaļas vecākā eksperta amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/184.AKR2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Projektu atlases nodaļas eksperta amatu ir noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)