Laidiens: 16.09.2015., Nr. 181

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/181.AKK1

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības aģents/-e Valmieras filiālē (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata kompetences ietvaros

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmas risinājumu

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu

- orientācija uz klientu

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba tirgus tendencēm.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valmieras filiālē Meža ielā 7, Valmierā, LV-4201, vai jānosūta uz e-pasta adresi valmiera@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64224241, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Valmieras filiālē Meža ielā 7, Valmierā.


OP 2015/181.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Rīgas reģionālās filiāles Apmācību daļā (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

- vēlamas zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto pakalpojumu sniegšanā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.


OP 2015/181.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu galvenā valsts notāra vietnieka/-es funkciju jautājumos (ierēdņa) amatam uz noteiktu laiku

 Galvenie pienākumi:

- veidot un īstenot Uzņēmumu reģistra politiku funkciju un informācijas sistēmu jautājumos

- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmu izveidi, darbību funkciju un informācijas sistēmu jautājumos

- ilgtermiņa un vidēja termiņa politikas un stratēģijas izstrāde funkciju un informācijas sistēmu jautājumos

- vadīt un izstrādāt projektus, kas nepieciešami stratēģisko un taktisko mērķu sasniegšanai

- organizēt Uzņēmumu reģistra sadarbību ar ārvalstu uzņēmumu un citu subjektu reģistrācijas iestādēm un saistītajām institūcijām funkciju jautājumos

 Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- 3 gadu darba pieredze vadošā amatā vai darba pieredze Uzņēmumu reģistrā

- vēlama darba pieredze projektu izstrādē un to ieviešanas administrēšanā

- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu

- labas divu svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu valodas)

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- analītiskā domāšana

- konceptuālā domāšana, augsta emocionālā inteliģence

- labas datorprasmes (MS Office programmas)

 Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 1304,00 EUR (13. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā

 Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2015/181.AKK4

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - NMP dienesta direktora vietnieks katastrofu medicīnas jautājumos - Katastrofu medicīnas centra vadītājs/-a

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība, par priekšrocību tiks uzskatīta papildu izglītība vadībzinībās, sertifikāts neatliekamās medicīnas ārsta specialitātē vai anesteziologa - reanimatologa - specialitātē

- labas angļu valodas zināšanas

- pieredze valsts pārvaldes darbā, no tiem vadošā amatā - vismaz 5 gadi (par priekšrocību tiks uzskatīta vismaz 5 gadu pieredze vadošā amatā veselības aprūpes sistēmā)

- pieredze normatīvo aktu izstrādē, laba veselības aprūpes sistēmas un katastrofu medicīnas jomas reglamentējošo dokumentu pārvaldība (pārzināšana)

- izpratne par ārkārtas situāciju vadības plānošanu

Darba pienākumi:

- organizēt, vadīt un kontrolēt Valsts katastrofu medicīnas sistēmas darbības plānošanu un pārvaldību

- organizēt medicīnisko ierīču un medikamentu Valsts materiālo rezervju glabāšanu un pārraudzību

- nodrošināt valsts katastrofu medicīnas plāna izstrādi un reizi gadā aktualizēt un sagatavot to iesniegšanai Veselības ministrijā, kā arī sadarbībā ar pašvaldībām koordinēt ārstniecības iestāžu katastrofu medicīnas plānu izstrādāšanu

- nodrošināt un organizēt sadarbību ar citiem ārkārtas situāciju un katastrofu seku likvidēšanā iesaistītajiem dienestiem

- nodrošināt Latvijas kā ES, NATO un Pasaules Veselības organizācijas dalībvalsts informācijas apriti un vienotas politikas īstenošanu veselības aizsardzības jomā

- nodrošināt katastrofu medicīnas sistēmas darbības uzturēšanai nepieciešamo resursu pārraudzību

Vakantajam amatam noteikta 5.4. apakšsaime, VI D līmenis un 15. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta pa pastu Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļai Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai elektroniski uz e-pastu: personals@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337010.


OP 2015/181.AKK5

Valsts probācijas dienests pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu par 10 dienām (līdz 2015. gada 23. septembrim) 2015. gada 4. septembrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 173 (5491), izsludinātajam konkursam - Valsts probācijas dienesta Tukuma teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku).


OP 2015/181.AKK6

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta Projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu (1 amata vieta)

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu vai sociālo zinātņu jomā

- vismaz 3 gadu darba pieredze finanšu kontroles, audita vai revīzijas veikšanā (pieredze Eiropas Savienības finansēto projektu finanšu kontrolē un auditā, jo īpaši informāciju tehnoloģiju vai būvniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas un praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā

- precizitāte un analītiskās prasmes

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas datorlietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

Amata pamatpienākumi: nodrošināt ministrijas atbildībā esošo Eiropas Savienības fondu ietvaros apstiprināto projektu ieviešanas kontroli, pārbaužu projektu īstenošanas vietās veikšanu, tai skaitā iepirkumu pirmspārbaužu veikšanu un pārbaužu ziņojumu sagatavošanu.

Piedāvājam: mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 44 amatu saimei, IIA amatu līmenim un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro līdz 1174 euro pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korpusā, Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu), vai uz e-pastu: vakance@iem.gov.lv, tālr. 67219190.


OP 2015/181.AKK7

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta Projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu (1 amata vieta)

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu vai sociālo zinātņu jomā

- vismaz 3 gadu darba pieredze finanšu kontrolē vai grāmatvedībā (pieredze Eiropas Savienības finansēto projektu finanšu kontrolē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- precizitāte un analītiskās prasmes

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas datorlietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, it īpaši MS Excel)

Amata pamatpienākumi: nodrošināt ministrijas atbildībā esošo Eiropas Savienības fondu ietvaros apstiprināto projektu finanšu kontroli.

Piedāvājam: mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 44 amatu saimei, IIA amatu līmenim un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro līdz 1174 euro pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma publicēšanas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korpusā, Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu), vai uz e-pastu: vakance@iem.gov.lv, tālr. 67219190.


OP 2015/181.AKK8

Baltijas Starptautiskā Akadēmija izsludina konkursu uz vakantām akadēmiskā personāla vietām nozarē Juridiskā zinātne:

- apakšnozare - Kriminālistika un operatīvās darbības teorija profesora vieta

- apakšnozare - Krimināltiesības asociētā profesora vieta

Pretendentiem/-ēm viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz rektoram adresēts pieteikums, diploma kopija par augstāko izglītību, dokumentu noraksti, kas apliecina doktora zinātniskā grāda piešķiršanu, pēdējo sešu gadu zinātnisko publikāciju saraksts, dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze.

Dokumenti iesniedzami Rīgā, Lomonosova ielā 4, 404.kabinetā. Tālr. 67100540.


OP 2015/181.AKK9

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņa amatiem - Eiropas lietu departamenta vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt finanšu instrumentu (t. sk. Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta, Norvēģijas finanšu instrumenta, Latvijas un Šveices sadarbības programmas un Eiropas Savienības fondu (turpmāk - ES fondi)) izdevumu pārbaudi un sagatavot izdevumu pārskatus iesniegšanai finanšu instrumenta piešķīrējinstitūcijai

- veikt finanšu instrumentu vadībā iesaistītajās iestādēs kontroles un pārbaudes

- piedalīties ar finanšu instrumentu vadību saistīto risku identificēšanā un izvērtēšanā

- izvērtēt saņemtos finanšu instrumentu kontroļu, auditu ziņojumus

- sagatavot pārskatus par līdzekļu apguvi

- konsultēt sadarbības partnerus par finanšu instrumentu vadības jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai auditā

- darba pieredze valsts pārvaldē izglītībai atbilstošā jomā ilgāka par gadu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar ES fondiem)

- zināšanas ES fondu un citu finanšu instrumentu vadības un kontroles jautājumos

- prasme pielietot darbā ES un Latvijas Republikas normatīvos aktus

- prasme analizēt liela apjoma informāciju

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja racionāli plānot un organizēt savu darbu, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- klientorientēta pieeja darbam un labas komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "ELD_ Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr.67094277; www.kase.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)