Laidiens: 16.09.2015., Nr. 181
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/181.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības aģents/-e Valmieras filiālē (1 amata vieta uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata
kompetences ietvaros
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmas risinājumu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu
- orientācija uz klientu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana
informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī
informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba
tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valmieras
filiālē Meža ielā 7, Valmierā, LV-4201, vai jānosūta uz e-pasta adresi valmiera@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64224241, kā
arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības
izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura
rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem.
Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Valmieras filiālē
Meža ielā 7, Valmierā.
OP 2015/181.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Rīgas reģionālās filiāles Apmācību daļā
(2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlamas zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus
aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem
par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka
piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto
pakalpojumu sniegšanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz
e-pasta adresi tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija
pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā
filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.
OP 2015/181.AKK3
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634)
izsludina konkursu galvenā valsts notāra vietnieka/-es funkciju jautājumos
(ierēdņa) amatam uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veidot un īstenot Uzņēmumu reģistra politiku funkciju un informācijas
sistēmu jautājumos
- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmu izveidi, darbību funkciju un
informācijas sistēmu jautājumos
- ilgtermiņa un vidēja termiņa politikas un stratēģijas izstrāde funkciju un
informācijas sistēmu jautājumos
- vadīt un izstrādāt projektus, kas nepieciešami stratēģisko un taktisko
mērķu sasniegšanai
- organizēt Uzņēmumu reģistra sadarbību ar ārvalstu uzņēmumu un citu
subjektu reģistrācijas iestādēm un saistītajām institūcijām funkciju jautājumos
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- 3 gadu darba pieredze vadošā amatā vai darba pieredze Uzņēmumu reģistrā
- vēlama darba pieredze projektu izstrādē un to ieviešanas administrēšanā
- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu
- labas divu svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu valodas)
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- analītiskā domāšana
- konceptuālā domāšana, augsta emocionālā inteliģence
- labas datorprasmes (MS Office programmas)
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 1304,00 EUR (13. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu
67031793 vai uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba
pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2015/181.AKK4
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - NMP dienesta direktora vietnieks katastrofu
medicīnas jautājumos - Katastrofu medicīnas centra vadītājs/-a
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība, par priekšrocību tiks uzskatīta papildu
izglītība vadībzinībās, sertifikāts neatliekamās medicīnas ārsta specialitātē
vai anesteziologa - reanimatologa - specialitātē
- labas angļu valodas zināšanas
- pieredze valsts pārvaldes darbā, no tiem vadošā amatā - vismaz 5 gadi (par
priekšrocību tiks uzskatīta vismaz 5 gadu pieredze vadošā amatā veselības
aprūpes sistēmā)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē, laba veselības aprūpes sistēmas un
katastrofu medicīnas jomas reglamentējošo dokumentu pārvaldība (pārzināšana)
- izpratne par ārkārtas situāciju vadības plānošanu
Darba pienākumi:
- organizēt, vadīt un kontrolēt Valsts katastrofu medicīnas sistēmas
darbības plānošanu un pārvaldību
- organizēt medicīnisko ierīču un medikamentu Valsts materiālo rezervju
glabāšanu un pārraudzību
- nodrošināt valsts katastrofu medicīnas plāna izstrādi un reizi gadā
aktualizēt un sagatavot to iesniegšanai Veselības ministrijā, kā arī sadarbībā ar
pašvaldībām koordinēt ārstniecības iestāžu katastrofu medicīnas plānu
izstrādāšanu
- nodrošināt un organizēt sadarbību ar citiem ārkārtas situāciju un
katastrofu seku likvidēšanā iesaistītajiem dienestiem
- nodrošināt Latvijas kā ES, NATO un Pasaules Veselības organizācijas
dalībvalsts informācijas apriti un vienotas politikas īstenošanu veselības
aizsardzības jomā
- nodrošināt katastrofu medicīnas sistēmas darbības uzturēšanai nepieciešamo
resursu pārraudzību
Vakantajam amatam noteikta 5.4. apakšsaime, VI D
līmenis un 15. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību"
3.pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta pa
pastu Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un
attīstības nodaļai Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai elektroniski uz e-pastu: personals@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337010.
OP 2015/181.AKK5
Valsts probācijas dienests pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu par 10
dienām (līdz 2015. gada 23. septembrim) 2015. gada 4. septembrī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 173 (5491), izsludinātajam
konkursam - Valsts probācijas dienesta Tukuma teritoriālās struktūrvienības
vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku).
OP 2015/181.AKK6
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta
Projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās referenta/-es
(ierēdņa) amatu (1 amata vieta)
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu vai sociālo zinātņu
jomā
- vismaz 3 gadu darba pieredze finanšu kontroles, audita vai revīzijas
veikšanā (pieredze Eiropas Savienības finansēto projektu finanšu kontrolē un
auditā, jo īpaši informāciju tehnoloģiju vai būvniecības jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību)
- zināšanas un praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma
piemērošanā
- precizitāte un analītiskās prasmes
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas datorlietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
Amata pamatpienākumi: nodrošināt ministrijas atbildībā esošo Eiropas
Savienības fondu ietvaros apstiprināto projektu ieviešanas kontroli, pārbaužu
projektu īstenošanas vietās veikšanu, tai skaitā iepirkumu pirmspārbaužu
veikšanu un pārbaužu ziņojumu sagatavošanu.
Piedāvājam: mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 44 amatu saimei, IIA
amatu līmenim un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro
līdz 1174 euro pirms nodokļu nomaksas.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba
pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma
publicēšanas dienas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna
1. līnijā 1, 2. korpusā, Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam
uz vakanto amatu), vai uz e-pastu: vakance@iem.gov.lv,
tālr. 67219190.
OP 2015/181.AKK7
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta
Projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa)
amatu (1 amata vieta)
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu vai sociālo zinātņu
jomā
- vismaz 3 gadu darba pieredze finanšu kontrolē vai grāmatvedībā (pieredze
Eiropas Savienības finansēto projektu finanšu kontrolē tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- precizitāte un analītiskās prasmes
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas datorlietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, it īpaši MS
Excel)
Amata pamatpienākumi: nodrošināt ministrijas atbildībā esošo Eiropas
Savienības fondu ietvaros apstiprināto projektu finanšu kontroli.
Piedāvājam: mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 44 amatu saimei, IIA
amatu līmenim un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro
līdz 1174 euro pirms nodokļu nomaksas.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba
pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma
publicēšanas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1. līnijā
1, 2. korpusā, Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu),
vai uz e-pastu: vakance@iem.gov.lv, tālr. 67219190.
OP 2015/181.AKK8
Baltijas Starptautiskā Akadēmija izsludina konkursu uz vakantām
akadēmiskā personāla vietām nozarē Juridiskā zinātne:
- apakšnozare - Kriminālistika un operatīvās darbības teorija profesora
vieta
- apakšnozare - Krimināltiesības asociētā profesora vieta
Pretendentiem/-ēm viena mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas jāiesniedz rektoram adresēts pieteikums, diploma kopija par
augstāko izglītību, dokumentu noraksti, kas apliecina doktora zinātniskā grāda
piešķiršanu, pēdējo sešu gadu zinātnisko publikāciju saraksts, dzīves un darba
gājums (CV), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba
pieredze.
Dokumenti iesniedzami Rīgā, Lomonosova ielā 4, 404.kabinetā. Tālr. 67100540.
OP 2015/181.AKK9
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot
Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņa
amatiem - Eiropas lietu departamenta vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz
nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt finanšu instrumentu (t. sk. Eiropas
Ekonomikas zonas finanšu instrumenta, Norvēģijas finanšu instrumenta, Latvijas
un Šveices sadarbības programmas un Eiropas Savienības fondu (turpmāk - ES
fondi)) izdevumu pārbaudi un sagatavot izdevumu pārskatus iesniegšanai finanšu
instrumenta piešķīrējinstitūcijai
- veikt finanšu instrumentu vadībā iesaistītajās iestādēs kontroles un
pārbaudes
- piedalīties ar finanšu instrumentu vadību saistīto risku identificēšanā un
izvērtēšanā
- izvērtēt saņemtos finanšu instrumentu kontroļu, auditu ziņojumus
- sagatavot pārskatus par līdzekļu apguvi
- konsultēt sadarbības partnerus par finanšu instrumentu vadības jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai auditā
- darba pieredze valsts pārvaldē izglītībai atbilstošā jomā ilgāka par gadu
(par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar ES fondiem)
- zināšanas ES fondu un citu finanšu instrumentu vadības un kontroles
jautājumos
- prasme pielietot darbā ES un Latvijas Republikas normatīvos aktus
- prasme analizēt liela apjoma informāciju
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja racionāli plānot un organizēt savu darbu, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
- klientorientēta pieeja darbam un labas
komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "ELD_ Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija: tālr.67094277; www.kase.gov.lv.