Laidiens: 15.09.2015., Nr. 180

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/180.AKK1

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.

VALSTS REVIDENTS/-E (divas amata vietas)

Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Revīzijas departaments

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz nenoteiktu laiku/uz noteiktu laiku

Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz divām valsts revidenta/-es amata vietām (viens amats uz noteiktu laiku, otrs amats uz nenoteiktu laiku), nosakot šādas prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā

- vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedības, finanšu vai revīziju jomā

- pieredze analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli

- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes

Galvenais amata pienākums ir veikt revīzijas atbilstoši Valsts kontrolē noteiktajai metodoloģijai un starptautiskajiem revīzijas standartiem:

- piedalīties revīzijas gaitas plānošanā

- apkopot, analizēt un izvērtēt revīzijai nepieciešamo informāciju

- sagatavot revīzijas ziņojumu projektus, to daļas

- dokumentēt revīzijas veikšanu

Par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi valsts pārvaldē, tiesību aktu piemērošanas jautājumu risināšanā un angļu valodas zināšanas.

Saviem darbiniekiem piedāvājam:

- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņu starp revidentu grupām uz rezultātu orientētā institūcijā

- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem

- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt ieteikumus nozares darbības uzlabošanai

- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām

- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz valsts revidenta amatu" līdz 2015. gada 25. septembrim ieskaitot lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv vai aizpildīt pieteikuma anketu Valsts kontroles mājaslapā http://www.lrvk.gov.lv/personals/darba-piedavajumi/, tālr. informācijai 67017528 vai 67017674.


OP 2015/180.AKK2

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Iekšējā audita departamenta vadošais auditors/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze iekšējā auditā, revīzijas veikšanā vai institūcijas darbības novērtēšanā

- zināšanas izpratnes līmenī par finanšu un grāmatvedības jomu regulējošajiem tiesību aktiem (vēlamas zināšanas par Starptautiskajiem iekšējā audita profesionālās prakses standartiem)

- vispārējās zināšanas par iekšējā audita darba apjomu

- ļoti labas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- teicamas komunikācijas prasmes gan mutvārdos, gan rakstiski

- prasme veidot pozitīvu saskarsmi

- patstāvīga analītiska darba iemaņas, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

Galvenie darba pienākumi:

- veikt iekšējos auditus Labklājības ministrijas nozarē saskaņā ar Iekšējā audita profesionālās prakses standartiem

- vadīt auditu norisi un nodrošināt iekšējā audita izpildes un darba kvalitātes uzraudzību visos iekšējā audita posmos

- nodrošināt neatkarīgu un objektīvu (uz risku balstītu) novērtējumu par iekšējās kontroles sistēmām, to pietiekamību un efektivitāti

- izstrādāt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un veikt uzraudzību par ieteikumu (t. sk. Valsts kontroles) ieviešanas gaitu

- sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles jautājumiem

- piedalīties departamenta kompetencē esošo metodisko materiālu, instrukciju u. c. dokumentu izstrādē

Vakantajam amatam noteikta 15. saime III līmenis un 10. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta pa pastu vai elektroniski Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Zane.Balode@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.


OP 2015/180.AKK3

Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (SIA "Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola", vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietu:

uz DOCENTA amatu vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:

- Arhitektūra, Pilsētbūvniecība - 1 vieta

- Ekonomika, Latvijas tautsaimniecība - 1 vieta

uz VADOŠĀ PĒTNIEKA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

- Arhitektūra, Arhitektūras teorija un vēsture - 1 vieta

Prasības kandidātiem:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u. c.)

- prasme darboties e-studiju interneta vidē

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme lietot tās studiju un metodiskajā darbā

Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA, Vakances).

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam

- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai pa pastu Rīgas Starptautiskai ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolai Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam"). Kontakttālrunis 67807959.


OP 2015/180.AKK4

VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - vecākais/-ā referents/-e Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļā (amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis: Veikt veselības aprūpes organizācijas politikas izstrādi un tās īstenošanas uzraudzību

Galvenie pienākumi:

- sagatavot priekšlikumus grozījumiem tiesību aktos un izstrādāt tiesību aktu projektus

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām veselības aprūpes organizācijas jautājumos

- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot viedokli

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, tiesību zinātnē, ekonomikā, dabas zinātnē vai sabiedrības vadībā

- zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizāciju un veselības aprūpes sistēmu regulējošiem tiesību aktiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- spēja strādāt patstāvīgi, plānot un organizēt savu laiku, komunikācijas prasmes un ētiskuma ievērošana amata pienākumu izpildē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē, veselības aprūpes sistēmā un darbā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 14 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām,

1) motivēta pieteikuma vēstule,

2) CV,

3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 14 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz Veselības aprūpes organizācijas nodaļas vecākā referenta amatu".

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Informācija pa tālruni 67876018 (Personāla nodaļa).


OP 2015/180.AKK5

Jēkabpils pilsētas pašvaldība (reģistrācijas Nr. 90000024205) aicina darbā GALVENO ARHITEKTU/-I

Atbildības apjoms:

- pārraudzīt arhitektoniskās kvalitātes principa ievērošanu pašvaldības teritorijā

- sagatavot un saskaņot būvniecības dokumentus un būvprojektus pašvaldības - īpašnieka vārdā par arhitektūras daļu

- sagatavot darba uzdevumus projektēšanas darbiem pašvaldības īpašumos

- saskaņot ēku fasāžu krāsojumu būvprojektos un citos dokumentos

- nodrošināt teritorijas plānojuma, lokālpānojumu, detālplānojumu un to grozījumu izstrādi, un sniegt priekšlikumus teritorijas plānojumam

- izvērtēt fizisku un juridisku personu iesniegtos detālplānojumus un sagatavot domes lēmumu projektus par tiem

- sniegt priekšlikumus Jēkabpils pilsētas apbūves noteikumiem un to grozījumiem

- izskatīt personu iesniegumus par pašvaldības pirmpirkuma tiesību izmantošanu nekustamo īpašumu atsavināšanas gadījumos un sagatavot lēmumus un izziņas par pirmpirkuma tiesību izmantošanu vai atteikšanos no pirmpirkuma tiesībām, kā arī izsniegt tos

- sniegt priekšlikumus attīstības plānošanas dokumentu izstrādāšanai un to grozījumiem

- sagatavot Pilsētsaimniecības departamenta direktora lēmumus un izziņas par zemes lietošanas mērķiem

- apsekot pašvaldības nekustamos īpašumus

- sagatavot nepieciešamos dokumentus, t. sk. domes lēmumu projektus

- sagatavot budžeta tāmes un dokumentus finansējuma pieprasījumiem no pašvaldības budžeta atbilstoši kompetencei

- izskatīt personu iesniegumus atbilstoši amata kompetencei un sniegt atbildes

- sniegt konsultācijas personām atbilstoši amata kompetencei

Prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras studiju programmā

- valsts valodas zināšanas atbilstoši Valsts valodas likumam un citiem normatīvajiem aktiem

- prasme lietot Microsoft Office programmnodrošinājumu un citas programmas Windows vidē, AutoCad programmu

- prasme kritiski vērtēt esošo stāvokli, izstrādāt un lietot jaunus specifisku problēmu risinājumus, veikt pētījumus, izmantot progresīvo pieredzi

Motivētu pieteikuma vēstuli un CV iesniegt Jēkabpils pilsētas pašvaldības Vienas pieturas aģentūrā Brīvības ielā 120, Jēkabpilī, LV-5201, vai elektroniski, e-pasta adrese: jolanta.liepina@jekabpils.lv. Tālrunis uzziņām 65207302.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)