Laidiens: 11.09.2015., Nr. 178

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/178.AKK1

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Sēlijas virsmežniecības inženiera vides aizsardzības jautājumos ierēdņa/-es amata vietu (uz noteiktu laiku, darbavieta Jēkabpilī)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība mežsaimniecības, bioloģijas vai vides zinību jomā, ar specializāciju dabas aizsardzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- uzraudzīt virsmežniecības teritorijā vides aizsardzību, dabas resursu apsaimniekošanu un izmantošanu regulējošo normatīvo aktu ievērošanu

- nodrošināt aizsargājamo teritoriju reģistrāciju un uzturēšanu Meža valsts reģistrā

- izvērtēt dažādu saimniecisko pasākumu ietekmi uz meža vides stāvokli

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 685,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra ielā 15, LV-1932, vai uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv). Tālrunis uzziņām 67220027.


OP 2015/178.AKK2

Elektronikas un datorzinātņu institūts izsludina konkursu uz asistentu, pētnieku un vadošo pētnieku akadēmiskajiem amatiem - elektronikas, signālu apstrādes un datorzinātnes specialitātēs

Pieteikumā jānorāda specialitāte un amats, uz kuru pretendē.

Pieteikumi iesniedzami mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildu informāciju var iegūt Rīgā, Dzērbenes ielā 14, "A" korpusā, 1-3 kabinetā. Tālrunis 67554500.

Pieteikumam pievienot:

1) Curriculum Vitae,

2) akadēmiskos un zinātniskos grādus apliecinošo dokumentu kopijas,

3) publicēto zinātnisko darbu sarakstu (2011.-2015. g.),

4) citas kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas (pēc pretendenta izvēles).

Ar konkursa Nolikumu var iepazīties Rīgā, Dzērbenes ielā 14, "A" korpusā, 1-3 kabinetā.


OP 2015/178.AKK3

VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās referenta/-es amatu veselības veicināšanas jomā Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļā (amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis: veikt sabiedrības veselības politikas izstrādi un tās īstenošanas uzraudzību veselības veicināšanas jomā.

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus sabiedrības veselības un veselības veicināšanas jomā

- nodrošināt saraksti ar juridiskām un fiziskām personām

- pārstāvēt ministrijas viedokli citās iestādēs, nodrošināt pārstāvību Eiropas Savienības institūcijās, Pasaules Veselības organizācijas darba grupās un citās ārvalstu un starptautiskās organizācijās

- izvērtēt Pasaules Veselības organizācijas, Apvienoto Nāciju Organizācijas dokumentus, Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas viedokli, tajā skaitā priekšlikumus pozīciju un instrukciju projektiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, veselības zinātnēs, sociālajās zinātnēs (vai cita augstākā izglītība, ja pretendents apgūst zināšanas augstākās izglītības iestādē kādā no iepriekš minētajām jomām)

- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības un veselības veicināšanas politikas reglamentējošajiem tiesību aktiem un politikas plānošanas dokumentiem

- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības pamatnostādnēm

- precizitāte, patstāvība, labas saskarsmes prasmes, spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību, ētiskuma ievērošana, nepārtraukta zināšanu papildināšana

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku

- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā, valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijās un normatīvo aktu izstrādāšanā

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām,

1) motivēta pieteikuma vēstule,

2) CV,

3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 14 dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam veselības veicināšanas jomā".

Ar pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām. Informācija pa tālruni 67876018 (Personāla nodaļa).


OP 2015/178.AKK4

VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās referenta/-es amatu atkarību profilakses jomā Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļā (amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis: veikt sabiedrības veselības politikas izstrādi un tās īstenošanas uzraudzību atkarību profilakses jomā.

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt atkarību profilakses jomas tiesību aktu un politikas dokumentu projektus

- pārstāvēt ministrijas un valsts viedokli citu iestāžu, starptautisku institūciju darba grupās ar atkarību profilakses jomas jautājumiem saistīto dokumentu izstrādē vai jautājumu risināšanā

- konsultēt padotības iestāžu speciālistus, sagatavot sarakstes dokumentus juridiskām un fiziskām personām par atkarību profilakses jautājumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, veselības zinātnēs (vai cita augstākā izglītība, ja pretendents apgūst zināšanas augstākās izglītības iestādē kādā no iepriekš minētajām jomām)

- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības politiku, atkarību profilakses politiku un to reglamentējošiem tiesību aktiem

- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktiem atkarību profilakses jomā un to realizācijas mehānismiem

- precizitāte, patstāvība, labas saskarsmes prasmes, spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību, ētiskuma ievērošana, nepārtraukta zināšanu papildināšana

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas zināšanas;

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku

- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā, valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijās un normatīvo aktu izstrādāšanā

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām,

1) motivēta pieteikuma vēstule,

2) CV,

3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 14 dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz vecākā referenta amatu atkarību profilakses jomā".

Ar pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikuma termiņa beigām. Informācija pa tālruni 67876018 (Personāla nodaļa).


OP 2015/178.AKK5

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta Raiņa ielā 21, Valmierā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/178.AKK6

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Raiņa ielā 21, Valmierā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas tehnoloģijā, ķīmijā, bioloģijā vai iegūta sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/178.AKK7

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par augu karantīnas jomu un vēlams par sēklu aprites jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas jomā

- veikt sēklu sertifikāciju un sēklu jomas normatīvo aktu uzraudzību

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem

- darbs summētā darbalaika ietvaros

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv.


OP 2015/178.AKK8

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vecākā/-ās ekonomista/-es amatu Finanšu un attīstības departamenta Finanšu vadības nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām)

- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vai ekonomikas, vai grāmatvedības jomā ne mazāka par vienu gadu

- pieredze valsts budžeta projekta sagatavošanā, t. sk. Eiropas Savienības projektu administrēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu

- pieredze darbā ar MS Word, MS Excel un finanšu plānošanai paredzētām datubāzēm

Amata mērķis: nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras valsts pamatbudžeta projekta sagatavošanu un argumentētu pamatojumu izstrādi un efektīvu izpildi, finanšu līdzekļu izdevumu analīzi, finansēšanas plānu, ieņēmumu un plānoto izdevumu tāmju sagatavošanu un izpildes uzraudzību, nodrošinot fiskālās disciplīnas ievēršanu, Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanai.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2015/178.AKK9

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā uz noteiktu laiku uzcītīgu un atbildīgu EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU FINANŠU DEPARTAMENTA MAKSĀJUMU UN PROGNOŽU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tev piemīt analītiskās spējas un augsta atbildības izjūta? Tev patīk izvērtēt cēloņsakarības? Tu esi uzņēmīgs un komunikabls? Tu esi precīzs darba izpildē? Tu proti strādāt komandā? Tev piemīt pašiniciatīva?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt izmaksājamo atbalstu administrēšanas funkciju Eiropas Savienības un valsts subsīdiju programmu finansētajiem pasākumiem

- sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem

- piedalīties izmaksājamā atbalsta administrēšanai nepieciešamo iekšējo noteikumu, instrukciju izstrādē un aktualizēšanā

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāko izglītību (ekonomikas, grāmatvedības vai finanšu nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo 5 gadu laikā

- zināšanas par Eiropas Savienības fondu administrēšanu

- datora lietošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office standarta programmas)

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu bruto no 894 euro līdz 1174 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2015/178.AKK10

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts/-e eksperts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) (darba pienākumu veikšanu Veselības inspekcijā iespējams apvienot ar ārsta darbu ārpus Veselības inspekcijā noteiktā darba laika, izslēdzot interešu konflikta rašanās iespējas)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds

- Latvijas Ārstu biedrības izsniegts sertifikāts kādā no medicīnas pamatspecialitātēm

- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē

- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā 3 gadi

- vēlamas zināšanas valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu jomā un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmenis 1. pakāpe (augstākais)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības veselības aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos

- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē

- veikt veselības aprūpes kvalitātes un veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus

- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par norādījumu izpildi

Mēs piedāvājam:

- profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

- mēnešalgu pārbaudes laikā 849,00 EUR (bruto), sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē, veselības apdrošināšanu (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības standartiem) Rīgā, Klijānu ielā 7

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi ārsts eksperts Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2015/178.AKK11

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818 ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas vecākais ārsts eksperts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) (darba pienākumu veikšanu Veselības inspekcijā iespējams apvienot ar ārsta darbu ārpus Veselības inspekcijā noteiktā darba laika, izslēdzot interešu konflikta rašanās iespējas)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds

- Latvijas Ārstu biedrības izsniegts sertifikāts vienā vai vairākās medicīnas pamatspecialitātēs

- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē

- darba pieredze un praktiskais darba stāžs medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā 5 gadi

- darba vadības prasmes

- vēlamas zināšanas valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu jomā un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmenis 1.pakāpe (augstākais) un vēlams divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu) pārzināšana

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos

- veikt ekspertīzes vairākās specialitātēs saskaņā ar iegūto kvalifikāciju, piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu un noteikt atbilstošās sankcijas saskaņā ar normatīvos aktos noteiktām amata tiesībām

- pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, kur nepieciešama liela pieredze un dziļa attiecīgās jomas izpratne

- veikt koordinējošā eksperta funkcijas un organizēt komisiju un komplekso ekspertīžu darbu saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

Mēs piedāvājam:

- profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

- mēnešalgu pārbaudes laikā 954,00 EUR (bruto), sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē, veselības apdrošināšanu (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības standartiem) Rīgā, Klijānu ielā 7

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais ārsts eksperts Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2015/178.AKK12

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Valkas teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- veikt probācijas klientu uzraudzību, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personu kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 600 € līdz 660 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Dobeles TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz Valkas teritoriālajā struktūrvienībā Rūjienas ielā 3D, Valkā. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Valkas teritoriālajā struktūrvienībā Rūjienas ielā 3D, Valkā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2015/178.AKK13

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Jūrmalas teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 600 € līdz 660 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju nosūtīt pa pastu Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļai ar norādi "Jūrmalas TSV - KONKURSS", Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai iesniegt Jūrmalas teritoriālajā struktūrvienībā Ventspils šosejā 32, Jūrmalā, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Jūrmalas teritoriālajā struktūrvienībā Ventspils šosejā 32, Jūrmalā.


OP 2015/178.AKK14

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina atkārtotu konkursu uz šādu vakanto darbinieka amatu - Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas INFORMĀCIJAS VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- vēlama vismaz divu gadu profesionālā pieredze informācijas sistēmu administrēšanā, programmēšanā, mājaslapu uzturēšanā

- zināšanas un praktiskā darba pieredze Windows un Linux serveru pārvaldībā

- zināšanas MS Windows serveru un Active Directory administrēšanā

- zināšanas un prasmes darbā ar PHP / MYSQL / HTML / CSS / JAVASCRIPT WEB tehnoloģijām

- zināšanas un prasmes par datubāzu vadības sistēmām, to projektēšanu un uzturēšanu

- zināšanas sistēmanalīzē un sistēmas arhitektūras izstrādē, sistēmas dokumentācijas veidošanā un uzturēšanā

- zināšanas un pieredze informācijas sistēmu testēšanā

- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemot lēmumus un strādāt komandā

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- laba latviešu valodas rakstu kultūra un angļu valodas zināšanas (IT profesionālā leksika)

Darba pienākumi:

- nodrošināt dienesta informācijas sistēmu administrēšanu un analīzi

- nodrošināt aktīvās direktorijas direktoriju servisu un tīklu infrastruktūras plānošanu, organizēt tās uzturēšanu

- veikt dienesta informācijas sistēmu testēšanu, pamatojoties uz izstrādātāju iesniegtajiem nodevumiem

- veikt prasību izstrādi dienesta informācijas sistēmu attīstībai

- uzturēt un administrēt dienesta iekštīkla un publisko mājaslapu

- koordinēt dienesta informācijas sistēmu serveru resursu uzturēšanu un rezerves kopēšanas pasākumu nodrošināšanu

- izstrādāt tehniskās specifikācijas informācijas tehnoloģiju iepirkumiem

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1030 EUR (1. kategorija) 1185 EUR (2. kategorija) 1355 EUR (3. kategorija) (amatam noteikta 19.4. saime "Programmatūras attīstība", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā ar norādi "Informācijas vadības speciālists - KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai 67021170.


OP 2015/178.AKK15

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Dobeles teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- veikt probācijas klientu uzraudzību, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personu kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 600 € līdz 660 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Dobeles TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz Dobeles teritoriālajā struktūrvienībā Muldavas ielā 16, Dobelē. Informācija pa tālruni 67021178, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Dobeles teritoriālajā struktūrvienībā Muldavas ielā 16, Dobelē.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)