Laidiens: 09.09.2015., Nr. 176
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/176.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz akciju sabiedrības
"Latvenergo" valdes locekļa/-es amatu
Akciju sabiedrības "Latvenergo" valdes locekļa/-es amata
pretendentam/-ei izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs vai ekonomikā
- kompetence uzņēmuma stratēģiskās un tehniskās attīstības vai finanšu
vadības jautājumos
- vismaz 5 gadu atbilstoša profesionālā darba pieredze vidējas, lielas vai
īpaši lielas (vēlams - starptautiskas) komercsabiedrības, organizācijas vai
iestādes stratēģiskajā un/vai operatīvajā vadībā
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa
ētikas pārzināšana
- izpratne par AS "Latvenergo" darbības jomām - elektroenerģijas
un siltumenerģijas ražošanu, elektroenerģijas pārvadi, sadali, tirdzniecību
- valsts valodas prasmes C līmeņa 1.pakāpē
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
- aktuālas (pastāvīgi pilnveidotas) zināšanas vadībzinībā
- līdera/-es dotības, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes
- precizitāte, labas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- izcilas darbaspējas, motivācija sasniegt rezultātus profesionālajā darbībā
- nevainojama reputācija
- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu
pildīšanai
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt Ekonomikas ministrijai
(Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@em.gov.lv) līdz 2015.gada
1.oktobrim (ieskaitot), ar norādi: "Pieteikums AS "Latvenergo"
valdes locekļa/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes locekļa
amatam);
2) Curriculum Vitae
(CV);
3) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju;
4) profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas;
5) apliecinājumu saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās
daļas prasībām.
Papildu informācija pa tālruni 67013163; e-pasts: Inese.Zelca@em.gov.lv.
OP 2015/176.AKK2
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina konkursu uz
darbinieka amata vietu - vecākais/-ā grāmatvedis/-e Resursu vadības
departamenta Grāmatvedības nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt nemateriālu ieguldījumu, pamatlīdzekļu, finanšu ieguldījumu un
krājumu uzskaiti
- veikt grāmatojumus un kārtot grāmatvedības reģistrus
- sagatavot kontu apgrozījumus un nepieciešamās atskaites
- sagatavot informāciju grāmatvedības uzskaites jautājumos
- sagatavot inventarizāciju sarakstus un citus dokumentus par atbildībā
esošiem grāmatvedības reģistriem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā ekonomiskā izglītība
- darba pieredze grāmatvedībā ne mazāka par 1 gadu
- vēlama pieredze valsts budžeta iestāžu grāmatvedības organizācijā un
finanšu datu analīzē
- zināšanas grāmatvedības uzskaites kārtošanā
- valsts budžeta iestādēs reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasmes to pielietošanai praktiskajā darbā
- labas prasmes darbā ar datoru, t.sk. ar grāmatvedības datorprogrammām
- prasme pielietot izmaiņas normatīvajos aktos savā darbā
- precizitāte, ētiskuma ievērošana savā darbībā un spēja strādāt komandā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties līdz 2015.gada
21.septembrim.
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām (motivēta
pieteikuma vēstule, CV, izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu
kopijas), jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Dokumentu pārvaldības
nodaļā, Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu,
lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 21.09.2015), vai uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi: "Pieteikums uz vecākā
grāmatveža amatu". Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla
nodaļa). Ar 2.kārtas pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās
termiņa beigām.
OP 2015/176.AKK3
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818 ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu -
Sabiedrības veselības kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība sabiedrības veselībā, medicīnā vai
veselības aprūpē, vai cita uzraudzības jomai atbilstoša izglītība. Priekšroka
ir izglītībai sabiedrības veselībā, medicīnā vai veselības aprūpē.
Specialitātēm, kas nav saistītas ar sabiedrības veselību, ir jābūt papildinātām
ar zināšanām vides veselībā un epidemioloģijā
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē 1 gads
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office)
un lietvedības prasmes
- "B" kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles darbu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un organizēt ar to saistītos laboratoriskos
mērījumus
- sniegt konsultācijas
- nodrošināt dokumentu apriti un glabāšanu, kā arī uzturēt informāciju par
uzraudzības iestādēm (uzņēmumiem)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Sabiedrības
veselības kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012,
vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2015/176.AKK4
Precizējot iepriekš publicēto
Valsts probācijas dienests (reģ.Nr.90001625082) izsludina konkursu uz šādu
vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona
filiāles vecākais/-ā referents/-e) - 2 vakances uz noteiktu laiku
("Latvijas Vēstnesis" 03.09.2015., Nr.172) redakcija ir šāda: "Valsts
probācijas dienests (reģ.Nr.90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles
vecākais/-ā referents/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku" un
Valsts probācijas dienests (reģ.Nr.90001625082) izsludina konkursu uz šādu
vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un
sabiedriskā darba daļas vecākais/-ā referents/-e - 1 vakance uz nenoteiktu
laiku ("Latvijas Vēstnesis" 03.09.2015., Nr.172) redakcija ir šāda: "Valsts
probācijas dienests (reģ.Nr.90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā
darba daļas vecākais-ā referents/-e) - 1 vakance uz nenoteiktu laiku un 1
vakance uz noteiktu laiku".
OP 2015/176.AKK5
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ.Nr.900009476367) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - juriskonsults/-e
Prasības pretendentam/-ei:
− atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
− augstākā izglītība tiesību zinātnēs
− vismaz triju gadu darba pieredze jurista profesijā (vēlams valsts
pārvaldē)
− valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma un administratīvā procesa pārzināšana
− pārzināt nozares terminoloģiju un ar nozari saistītos normatīvos aktus un
standartus
− pielietot juridiskās metodes juridisko problēmu un konfliktu risināšanā
− labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes
par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums
− svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei
− iemaņas darbā ar datoru MS Office (Word, Excel,Power Point) pieredzējuša
lietotāja līmenī
Galvenie amata pienākumi:
− veikt tiesību aktu un attīstītības plānošanas dokumentu juridisko analīzi
− izstrādāt tiesību aktus, pārvaldes lēmumus, privāttiesisko un publisko
tiesību līgumu projektus un koordinēt iekšējo normatīvo aktu aktualizācijas
procesu arhīvu jomā
− uzraudzīt administratīvā procesa īstenošanu, piedalīties apstrīdēto
administratīvo aktu izskatīšanas komisijās
− sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktiem,
piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs
− pārstāvēt tiesā iestādi
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt
vai nosūtīt pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Latvijas Nacionālā arhīva Personāla
vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi: personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes", "Vakances". Uzziņas pa tālruni
67213472.
OP 2015/176.AKK6
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ.Nr.900009476367) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Cēsu zonālā valsts arhīva direktors/-e
Prasības pretendentam/-ei:
− atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
− augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība
− darba pieredze ne mazāk, kā pieci gadi arhīva darbā un/vai triju gadu
pieredze vadošā amatā
− izpratne par administratīvo procesu un to reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem
− pieredze dokumentu pārvaldībā atbilstoši normatīvajiem aktiem
− labi attīstītas personālvadības prasmes un kompetences: attiecību
veidošana un uzturēšana, darbinieku motivēšana un attīstība, komandas
veidošana, konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību,
stratēģiskais redzējums, ētiskums
− svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu
izpildei
− iemaņas darbā ar datoru MS Office (Word, Excel, Power Point) pieredzējuša
lietotāja līmenī
Galvenie amata pienākumi:
− vadīt, organizēt un koordinēt darbu, nodrošinot struktūrvienības darbības
nepārtrauktību, lietderību un tiesiskumu
− sadarboties ar nacionālā dokumentārā mantojuma veidotājiem dokumentu
izvērtēšanas un uzkrāšanas jautājumos, konsultēt institūcijas un privātos
arhīvus dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā
− organizēt dokumentu saglabāšanu, pieejamības nodrošināšanu un izmantošanu
atbilstoši normatīvajiem aktiem
− nodrošināt likvidējamo un reorganizējamo institūciju dokumentu pieņemšanu
valsts glabāšanā saskaņā ar normatīvo aktu normām
− organizēt apmeklētāju pieņemšanu un lasītavu darbu atbilstoši
normatīvajiem aktiem, ievērojot fizisko personu datu aizsardzību
− piedalīties normatīvo aktu projektu, rekomendāciju un metodisko dokumentu
projektu izstrādē
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt
vai nosūtīt pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Latvijas Nacionālā arhīva Personāla
vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi: personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes", "Vakances". Uzziņas pa tālruni
67213472.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/176.AKR1
Ekonomikas ministrija paziņo, ka Ārējo ekonomisko attiecību departamenta
Eiropas Savienības lietu nodaļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku
no 2015.gada 3.septembra iecelta ANETA STRAUTMANE.
OP 2015/176.AKR2
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Administratoru
uzraudzības departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku 2015.gada
7.septembrī iecelta MAIJA TUMANOVSKA.
OP 2015/176.AKR3
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 1.septembrī
Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības
pasākumu nodaļas ekspertes amatā ir iecelta KRISTĪNE ŠKORŅIKA.
OP 2015/176.AKR4
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2015.gada 3.septembrī
Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības
aģentes amatā ir iecelta ZANDA BLUMBERGA.
OP 2015/176.AKR5
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā
Juridiskā departamenta vecākā referenta-jurista ierēdņa amata vietā uz
nenoteiktu laiku no 2015.gada 7.septembra iecelts KASPARS JONIKĀNS.