Laidiens: 02.09.2015., Nr. 171
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/171.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) izsludina konkursu klientu apkalpošanas speciālista/-es amatam
(divas amata vietas) Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona informācijas
nodaļā uz noteiktu laiku (viena amata vieta) un uz nenoteiktu laiku (viena
amata vieta)
Galvenie pienākumi:
- pieņemt iesniegtos ziņu pieprasījumus un informāciju par veiktajiem
maksājumiem, reģistrēt tos Uzņēmumu reģistra lietvedības sistēmā un izsniegt
sagatavotās izziņas
- sagatavot informācijas izziņas par subjektiem, kas reģistrēti Uzņēmumu
reģistra vestajos reģistros
- sagatavot kopijas un izrakstus, apskatei izsniedzamās reģistrācijas lietas
vai lietvedības dokumentus, vēstules, informācijas izdrukas
- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību
- informēt apmeklētājus klātienē
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās tiesībās un komerctiesībās
- teicamas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 485,00 (6.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2015/171.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas
departamenta informācijas sistēmu administratora/-es amata vietu (darbinieka
amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.5. saimē, IIA līmenī,
8.mēnešalgu grupā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas tehnoloģijas, datortehnikas, elektronikas, telekomunikācijas,
datorvadības un datorzinātnes jomā
- zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu
(autorizācijas, failu glabāšana, e-pasta, VOIP) darbību
- zināšanas par datu bāzēm un WEB tehnoloģijām
- labas prasmes strādāt ar datoru MS Windows un Linux vidē
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- angļu valodas prasme līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem (prasme
lasīt un saprast) šajā svešvalodā
- zināšanas un darba pieredze saistībā ar dažādu informācijas sistēmu
izveidi, uzturēšanu, plānošanu, dokumentācijas sagatavošanu/uzturēšanu un
lietotāju atbalstu tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi saistīti ar informācijas sistēmu uzraudzību, plānošanu
un pilnveidošanu, tehniskā tīkla administrēšanu, piedalīšanos dažādu
instrukciju, standarta veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā,
ieviešanā un pilnveidošanā, tehniskā atbalsta sniegšana Iepirkumu uzraudzības
biroja uzturēto sistēmu lietotājiem
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts
pārvaldes iestādē
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2015.gada 21.septembrim uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga,
LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2015/171.AKK3
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto darbinieka darba vietu - Finanšu nodaļas
grāmatvedis/-e (amata saime 14, līmenis IIIA)
Darba apraksts:
- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti nodaļas
kompetences jomā
- piedalīties gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanā
- analizēt finanšu līdzekļu izlietojumu atbilstoši finanšu plānam
- piedalīties budžeta sastādīšanā un veikt tā izpildes kontroli
- veikt iekšējās kontroles procedūras
Prasības:
- augstākā izglītība (otrā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 756,00, 2.kategorija: EUR 870,00,
3.kategorija: EUR 994,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2015.gada 7.septembrim personīgi,
nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai
Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv,
ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.
OP 2015/171.AKK4
Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centrs izsludina konkursu uz
vakanto Administratīvās nodaļas vecākā/-s referenta/-es - personāla
speciālista/-es (ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (vēlams personāla vadībā vai tiesību zinātņu jomā)
- zināšanas un pieredze personāla lietvedībā
- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- pieredze darbinieku darba izpildes novērtēšanas vai atlases procesa
organizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office
standarta programmas, darba pieredze ar resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli, valsts informācijas sistēmu NEVIS
un PUD tiks uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- komunikabilitāte, augsta atbildība un vēlme strādāt komandā
- augsta atbildība un prasme plānot savu darba laiku
- iepriekšējā darba pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādēs tiks uzskatīta
par priekšrocību
Amata pienākumi:
- nodrošināt ar personālu saistītās dokumentācijas izstrādi, uzskaiti un
aktualizāciju
- uzturēt un aktualizēt resursu vadības sistēmas Horizon
Personāla moduli, valsts informācijas sistēmu NEVIS un informāciju par
personāla jautājumiem citās elektroniskajās personāla uzskaites sistēmās
- piedalīties un administrēt personāla atlases un darbinieku darba izpildes
novērtēšanas procesu
- sagatavot pārskatus par personālu
- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- mēnešalgu pārbaudes laikā EUR 700,00 (bruto alga) pēc pārbaudes laika
750,00 (bruto alga)
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
Atlases konkurss notiks divās kārtās.
Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un pieredzes atbilstības izvērtēšana
pēc iesniegtajiem dokumentiem.
Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Čiekurkalna 1.līnija 1, K-1, Rīga, LV-1026, ar
norādi "Vakantajam vecākā referenta-personāla speciālista amatam" vai
e-pastu: daina.kropa@iem.gov.lv, vai iesniegt
personīgi minētajā adresē 510.kabinetā. Tālrunis uzziņām 67829860.
OP 2015/171.AKK5
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata
vietu - Finanšu un administratīvās nodaļas galvenais/-ā finansists/-e (uz
noteiktu laiku)
Pretendentam izvirzāmās prasības:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība vadībzinībās, finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze finanšu jomā (ekonomists, finansists vai analītiķis) vismaz
1 gads
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes finanšu administrēšanā un zināšanas
valsts pārvaldes institucionālajā sistēmā
- prasme strādāt ar MS Office programmatūru (it sevišķi MS Excel)
- prasme analizēt liela apjoma informāciju
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlamas labas krievu un angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, iniciatīva
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Valsts darba inspekcijas finanšu līdzekļu plānošanu, to izlietošanas
uzraudzību un cita veida finanšu analīzi
- sagatavot Valsts darba inspekcijas budžeta projektu kārtējam gadam
atbilstoši Labklājības ministrijas sniegtajiem norādījumiem
- sagatavot Valsts darba inspekcijas finansēšanas plānu un tāmju projektus
kārtējam gadam iesniegšanai Labklājības ministrijā
- sagatavot mēneša, ceturkšņa un gada budžeta izpildes pārskatus un
skaidrojumus par Valsts darba inspekcijas veiktajiem pasākumiem un
sasniegtajiem rezultātiem iesniegšanai Labklājības ministrijā
- konsultēt par ekonomiskās darbības un finanšu vadības procesiem Valsts
darba inspekcijas atbildīgās amatpersonas
- veikt Valsts darba inspekcijas īstenoto Eiropas Savienības struktūrfondu
(ESF un ERAF) projektu finanšu plānošanu un finanšu atskaišu sagatavošanu
- veikt Valsts darba inspekcijas veicamo maksājumu pārbaudi pirms maksājumu
izpildes
- veikt saimniecisko līgumu pārbaudi pirms to noslēgšanas
Vakantajam amatam mēnešalga pārbaudes laikā ir EUR 710 (bruto). Beidzoties
pārbaudes laikam, pamatojoties uz individuālā vērtējuma kritērijiem, tiek
saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
nosūtīt pa pastu vai elektroniski līdz 2015.gada
13.septembrim Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331 (ar norādi - "Konkursam uz
vakanto amatu"). Tālrunis uzziņām 67021602, e-pasts:
kristine.blausa@lm.gov.lv.