Laidiens: 01.09.2015., Nr. 170
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/170.AKK1
Rīgas Stradiņa universitāte izsludina
pieteikšanos akadēmiskajiem amatiem līdz 23.09.2015.
Struktūrvienība
|
Vakantais amats
|
Vietu skaits
|
Molekulārās ģenētikas
zinātniskā laboratorija
|
pētnieks
|
1 amata vieta
|
Molekulārās ģenētikas
zinātniskā laboratorija
|
asistents (pētniecībā)
|
1 amata vieta
|
RSU Onkoloģijas
institūts, Molekulārās ģenētikas laboratorija
|
vadošais pētnieks
|
1 amata vieta
|
Bioķīmijas
laboratorija
|
vadošais pētnieks
|
1 amata vieta
|
RSU Onkoloģijas
institūts
|
pētnieks
|
1 amata vieta
|
RSU Onkoloģijas
institūts
|
asistents (pētniecībā)
|
1 amata vieta
|
A. Kirhenšteina
Mikrobioloģijas un virusoloģijas institūts
|
pētnieks
|
1 amata vieta
|
A. Kirhenšteina Mikrobioloģijas
un virusoloģijas institūts
|
asistents (pētniecībā)
|
3 amata vietas
|
Pieteikumu ar norādīto amatu lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa
universitātes Lietvedības un arhīva daļā Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amatu
prasības un pieteikšanās kārtību lūgums skat. www.rsu.lv:
Vakances.
OP 2015/170.AKK2
Finanšu
ministrija (reģ.Nr.90000014724) izsludina konkursu uz Eiropas Savienības
Revīzijas palātas locekļa amatu
Eiropas Savienības Revīzijas palāta kā neatkarīgs ārējs revidents
gādā par ES nodokļu maksātāju interesēm. Kaut arī tai nav juridiskas varas, tās
pamatuzdevums ir uzlabot Eiropas Komisijas īstenoto ES budžeta pārvaldību un
sniegt vispārēju pārskatu par finanšu stāvokli.
Eiropas Savienības Revīzijas palātas galvenā pārvalde atrodas Luksemburgā.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība, kas papildināta ar
speciālām zināšanām valsts pārvaldē, ekonomikā, grāmatvedībā, finanšu vadībā
vai revīzijā
- profesionālā pieredze, kas gūta publisko finanšu, revīzijas vai vadības
jomā
- darba pieredze revīzijas vai finanšu jomā
- labas zināšanas par Eiropas Savienības iestāžu pārvaldības principiem
- izpratne par Eiropas Revīzijas palātas darbu
- zināšanas par Eiropas Savienības budžetā veikto ieņēmumu un izdevumu
likumības un lietderības pārbaudi
- zināšanas par starptautiskajiem grāmatvedības un revīzijas standartiem
- ļoti labas vismaz vienas Eiropas Savienības iestāžu darba valodas zināšanas
- prasme formulēt viedokli un patstāvīgi pieņemt lēmumus
Pretendentus lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- pieteikuma vēstuli
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī vēlams citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus.
Dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2015.gada 16.septembrim Finanšu
ministrijā Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informācija pa tel. 67095610.
OP 2015/170.AKK3
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228)
aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu LIELRĪGAS REĢIONĀLĀS
LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I
(ierēdņa amats)
Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt
labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj
operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta
situācijās?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas
saimniecībās
- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi
un uzraudzību
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama šādās nozarēs - ekonomikā, mērniecības, dabas
zinātņu vai lauksaimniecības nozarē, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām
speciālām zināšanām)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu
laikā)
- izpratni par ES Kopējo lauksaimniecības politiku
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)
- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem
- labu "B" kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu bruto no 814 līdz 1053 euro (atkarībā no
kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Ogrē
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv,
tālr. uzziņām 27877187, 67027697 vai Ogrē, Brīvības ielā 48, LV- 5001, tālrunis
uzziņām 65022232.
OP 2015/170.AKK4
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Juridiskā departamenta direktora vietnieks/-ce
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā juridiskā izglītība tiesību zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- pieredze valsts pārvaldes darbā vismaz trīs gadi, vadošā amatā - vismaz
viens gads. Pieredze valsts pārvaldes darbā, kas pārsniedz piecus gadus, un
pieredze vadošā amatā, kas pārsniedz trīs gadus, tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze juridiskos jautājumos, jo īpaši iekšējo normatīvo aktu,
administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos izstrādē un juridiskajā
izvērtēšanā. Darba pieredze juridiskos jautājumos valsts pārvaldē pēdējo piecu
gadu laikā ne mazāk par trim gadiem, tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze valsts pārvaldes iestādes pārstāvēšanai tiesā, jo īpaši
Administratīvajā tiesā
Darba pienākumi:
- veikt ministrijas struktūrvienību izstrādāto tiesību aktu projektu un
politikas plānošanas dokumentu juridisku izvērtēšanu
- piedalīties ministrijas normatīvo aktu, administratīvo aktu, rīkojumu,
līgumu un vienošanos projektu izstrādē, kā arī veikt citu ministrijas
struktūrvienību izstrādāto ministrijas normatīvo aktu, administratīvo aktu,
rīkojumu, līgumu un vienošanos projektu juridisku izvērtēšanu
- veikt ministrijas padotības iestāžu iekšējo normatīvo aktu projektu un
starpresoru vienošanos projektu juridisku izvērtēšanu
- departamenta kompetences ietvaros izstrādāt ministrijas iekšējo normatīvo
aktu, administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos projektus
- kontrolēt departamenta darbinieku uzdevumu, kas saistīti ar ministrijas
iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos
projektu un padotības iestāžu iekšējo normatīvo aktu projektu un starpresoru
vienošanos projektu juridisku izvērtēšanu, izpildi, pārbaudīt viņu sagatavoto
dokumentu projektus
Vakantajam amatam noteikta 21.saime IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66
"Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku
darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2.pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
10 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: Zane.Balode@lm.gov.lv .
Tālrunis uzziņām 67021621.