Laidiens: 26.01.2015., Nr. 17
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/17.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas
Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta
ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku un 4 vakances uz nenoteiktu laiku
ar dienesta vietām Fridriķa ielā 9, Lāčplēša ielā
70a, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam)20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA
Rīgas pilsētas Latgales nodaļai Fridriķa ielā 9, Rīgā,
LV-1019 (ar norādi "Konkursam"), vai uz e-pastu: Diana.Djackova@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67038901, fakss 67038943.
OP 2015/17.AKK2
Valsts probācijas dienests atsauc 2015.gada
16.janvārī oficiālajā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" publicēto
sludinājumu: "Valsts probācijas dienesta projekta "Alternatīvu
brīvības atņemšanas sekmēšana (ieskaitot iespējamo pilotprojektu
elektroniskajai uzraudzībai)" komanda vēlas pieņemt darbā (uzņemt
kolektīvā) projekta vadītāja asistentu (darbinieka amats) uz noteiktu laiku (1
pilnas slodzes vakance līdz 2016.gada 30.aprīlim)".
OP 2015/17.AKK3
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (veselības ministra pakļautībā
esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības
politikas īstenošana valstī epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un
veselības veicināšanas apakšjomās) izsludina konkursu
uz vakanto darbinieka amata vietu - Infekcijas slimību riska analīzes un
profilakses departamenta Kurzemes reģionālās nodaļas sabiedrības veselības
organizators/-e
Prasības pretendentam/-ei:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds) medicīnas vai sabiedrības veselības jomā
(var būt arī pēdējā kursa students sabiedrības veselības vai medicīnas jomā)
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības
veselības jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet Explorer,
PowerPoint)
- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselību, veselības veicināšanu
- ļoti labas saskarsmes prasmes
Pienākumi:
- veikt epidemioloģisko datu vākšanu, uzskaiti un apkopošanu
- piedalīties infekcijas slimību gadījumu un uzliesmojumu izmeklēšanā
- veikt infekcijas slimību reģistrāciju, datu ievadīšanu Valsts infekcijas
slimību uzraudzības un monitoringa sistēmā
- piedalīties neatliekamos reaģēšanas pasākumos sabiedrības veselības
apdraudējuma gadījumos
Piedāvājam:
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu
- veselības apdrošināšanas polisi
- labus darba apstākļus
Darbinieka darbavieta: Saules ielā 31, Ventspilī.
Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli, izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv līdz
2015.gada 13.februārim. Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2015/17.AKK4
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras
attīstības projektu nodaļas vecākais/-ā referents/-e (projektu tehniskais
speciālists)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
transportbūvju vai būvniecības jomā
- pieredze darbā ar transportbūvju investīciju projektiem tiks uzskatīta par
priekšrocību
- izpratne par FIDIC tiks uzskatīta par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī
- analītiskās domāšanas prasmes, patstāvība, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
Galvenie amata pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības un citu ārvalstu
finanšu instrumentu līdzfinansēto ostu, lidostu vai satiksmes infrastruktūras
projektu īstenošanas uzraudzību, kā arī projektu iepirkuma dokumentācijā
ietverto prasību un nosacījumu izvērtēšana atbilstoši būvniecības jomu
regulējošajiem normatīvajiem dokumentiem.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3,
378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2015/17.AKK5
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas
sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam,
kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu
ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido
valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas
Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas vecākais/-ā
eksperts/-e (uz noteiktu laiku)
Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļa ir
struktūrvienība, kas nodrošina politikas izstrādi un koordināciju valsts
nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un publisko
iepirkumu jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
tiesisko ietvaru publisko iepirkumu jomā
- izpratne par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesisko ietvaru
publiskās un privātās partnerības jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze darbā valsts pārvaldē (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
pievienojies Tiesību aktu departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt šādus uzdevumus:
- piedalīties publisko iepirkumu jomas saistīto tiesību aktu, plānošanas
dokumentu izstrādē, tā skaitā plānot, koordinēt un uzraudzīt Latvijas Republikas
publisko iepirkumu tiesiskā ietvara pilnveidošanu un saskaņošanu ar Eiropas
Savienības tiesību aktiem
- sagatavot Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas Eiropas
Savienības līmeņa sanāksmēm (nepieciešamības gadījumā piedalīties tajās), kā
arī sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātājām, kas skar publisko
iepirkumu jomas jautājums
- nodaļas kompetences ietvaros veikt ministrijā iesniegtās informācijas
analīzi, izvērtēt un sagatavot ministrijas viedokli, sniegt atzinumus par
ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu
un tiesību aktu projektiem valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais
iepirkums un publiskā un privātā partnerība) politikas jomā
- patstāvīgi, un, darbojoties dažādu darba grupu sastāvā, izstrādāt
politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas
kompetences jautājumos, kas skar valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais
iepirkums un publiskā un privātā partnerība) politikas jautājumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2015/17.AKK6
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Stratēģiskās vadības un
koordinācijas departamenta Kompensāciju administrēšanas un administratīvo aktu
kvalitātes vadības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es
(ierēdņa) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- ne mazāk kā 2 gadu darba pieredze valsts vai
pašvaldību iestādēs juridiskajā specialitātē
- zināšanas un prasmes administratīvā procesa un administratīvā pārkāpuma
procesa tiesību jomās, tajā skaitā administratīvo aktu (lēmumu) un cita veida
dokumentu sagatavošanā
- zināšanas un prasmes normatīvo aktu sagatavošanā un izvērtēšanā
- vēlama darba pieredze tiesvedības dokumentu sagatavošanā un pārstāvībā
tiesās
- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba
uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vēlamas krievu un angļu
valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un standarta MS Office
programmatūru
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt personu iesniegumus kompensāciju, kā arī eksperta sertifikāta piešķiršanai
un sagatavot administratīvos aktus (lēmumus), sarakstes vēstules
- konsultēt telefoniski un klātienē personas par kompensāciju piešķiršanas
jautājumiem, eksperta sertifikāta piešķiršanas nosacījumiem, mikroliegumu
izveidošanas kārtību
- izskatīt personu apstrīdēšanas iesniegumus administratīvo pārkāpumu un
administratīvā procesa lietās, sagatavot lēmumus
- izvērtēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un to projektus, sniegt par
tiem priekšlikumus
- īstenot metodisko vadību dabas aizsardzības normatīvo aktu kontroles jomā,
atļauju, saskaņojumu un atzinumu jomā, kas izsniegti saskaņā ar dabas
aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem, un mikroliegumu noteikšanas
jomā
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī."
Tālrunis uzziņām 29924509.
OP 2015/17.AKK7
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Klīnisko pētījumu nodaļas vadītāja vietnieks (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt klīnisko pētījumu un to grozījumu pieteikumu ekspertīzi
- veikt pētāmo zāļu drošuma vērtēšanu
- darbs ar informācijas datu bāzēm
- aizstāt nodaļas vadītāju viņa prombūtnes laikā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība medicīnas, farmācijas vai saistītās nozarēs
- pieredze klīnisko pētījumu jomā
- teicamas latviešu valodas, ļoti labas angļu zināšanas mutvārdos un rakstos
- klīnisko pētījumu jomas likumdošanas pārzināšana
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas prasmes darbā ar datoru
- precizitāte darbā un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu un komandas darbu
- labas saskarsmes un sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 26.3.saimes "Kontrole un uzraudzība.
Privātpersonu kontrole" IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasts: info@zva.gov.lv.
Tālruņi papildu informācijai 67078444, 67078457, fakss 67078428. Informējam, ka
sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.
OP 2015/17.AKK8
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Finanšu uzskaites, analīzes un
plānošanas nodaļas vecākais grāmatvedis (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- rēķinu izrakstīšana un analīze par debitoru parādiem
- parāda piedziņas uzraudzība un kontrole
- savstarpējo norēķinu salīdzināšana ar pasūtītājiem
- klientu pamatdatu reģistrācija un izmaiņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vidējā speciālā vai augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai
finansēs
- laba izpratne par grāmatvedības procesiem
- analītiskā domāšana un spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- labas sadarbības spējas, prasme organizēt darbu, strādāt patstāvīgi, kā
arī komandā
- vēlama pieredze grāmatvedības datorprogrammā Horizon
- labas MS Office zināšanas
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Darbinieka amatam noteikts 14.saimes "Grāmatvedība" IIIA līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasts: info@zva.gov.lv.
Tālruņi papildu informācijai 67078444, 67078457, fakss 67078428. Informējam, ka
sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.
OP 2015/17.AKK9
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr.90000028508) izsludina konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta
Ieviešanas sistēmas kontroles nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Kaimiņattiecību un
Partnerības instrumenta Igaunijas-Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības
programmas apvienotās vadošās iestādes finanšu vadības daļas funkciju izpildi
(maksājumu pārbaude, projektu līgumu finanšu daļas grozījumu pārbaude,
pieprasījumu sagatavošana atmaksai no Eiropas Komisijas, ziņojumu papildināšana
u.c.)
- nodrošināt 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības
struktūrfondu Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas Sertifikācijas
iestādes funkciju izpildi (maksājumu pārbaude, veikto izdevumu uzskaite un
izdevumu deklarācijas sagatavošana, iesniegšana Eiropas Komisijai u.c.)
- nodrošināt vadības un kontroles sistēmas aktualizēšanu un pilnveidošanu
par kompetencē esošajām funkcijām
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs, vadībzinībās vai tiesību zinībās
- pieredze finanšu plānošanā un pārvaldīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu
pārzināšana
- zināšanas par Eiropas Savienības Struktūrfondiem, tai skaitā to
sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību
- zināšanas par Eiropas Kopienas iniciatīvu INTERREG sagatavošanu, ieviešanu
un uzraudzību
- zināšanas par Eiropas Teritoriālās sadarbības mērķa programmām tiks
uzskatītas par priekšrocību
- teicamas lietišķās angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt komandā un individuāli, augsta atbildības izjūta par
padarīto darbu
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet
Explorer u.c. programmām
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes"
→ "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2015/17.AKK10
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Informācijas tehnoloģiju un sistēmu
attīstības nodaļas vadītāja vietnieks (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties nodaļas darba organizēšanā
- organizēt aģentūras informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldību
- vadīt, kontrolēt un plānot IS un IT resursu pārvaldību, attīstību un
pilnveidošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas un pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadībā
- zināšanas par informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldību
- prasme analizēt informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību
virknes
- profesionālā pieredze serveru un/vai datortīklu administrēšanā ne mazāk kā 3 gadi
- valsts valodas runas un rakstu prasme B līmeņa 1.pakāpē un angļu valodas
prasme profesionālās nepieciešamības ietvaros
- vēlama pieredze un profesionālās iemaņas kolektīva vadīšanā
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Darbinieka amatam noteikts 19.5.saimes "Informācijas tehnoloģijas.
Sistēmu administrēšana un uzturēšana" IV līmenis un 12.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasts: info@zva.gov.lv.
Tālruņi papildu informācijai 67078444, 67078457, fakss 67078428. Informējam, ka
sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/17.AKR1
Valsts Vides dienesta Ventspils reģionālās Vides pārvaldes
Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vecākā inspektora amatā konkursa
kārtībā 2015.gada 22.janvārī
iecelts JĀNIS RAGINSKIS.
OP 2015/17.AKR2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Pašvaldību
departamenta Pašvaldību pārraudzības un metodikas nodaļas jurista valsts
civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 21.janvāra iecelts
MĀRTIŅŠ ARĀJS.