Laidiens: 26.01.2015., Nr. 17

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/17.AKK1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku un 4 vakances uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietām Fridriķa ielā 9, Lāčplēša ielā 70a, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam)20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA Rīgas pilsētas Latgales nodaļai Fridriķa ielā 9, Rīgā, LV-1019 (ar norādi "Konkursam"), vai uz e-pastu: Diana.Djackova@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67038901, fakss 67038943.


OP 2015/17.AKK2

Valsts probācijas dienests atsauc 2015.gada 16.janvārī oficiālajā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" publicēto sludinājumu: "Valsts probācijas dienesta projekta "Alternatīvu brīvības atņemšanas sekmēšana (ieskaitot iespējamo pilotprojektu elektroniskajai uzraudzībai)" komanda vēlas pieņemt darbā (uzņemt kolektīvā) projekta vadītāja asistentu (darbinieka amats) uz noteiktu laiku (1 pilnas slodzes vakance līdz 2016.gada 30.aprīlim)".


OP 2015/17.AKK3

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (veselības ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības politikas īstenošana valstī epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un veselības veicināšanas apakšjomās) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Infekcijas slimību riska analīzes un profilakses departamenta Kurzemes reģionālās nodaļas sabiedrības veselības organizators/-e

Prasības pretendentam/-ei:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) medicīnas vai sabiedrības veselības jomā (var būt arī pēdējā kursa students sabiedrības veselības vai medicīnas jomā)

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes vai sabiedrības veselības jomā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet Explorer, PowerPoint)

- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselību, veselības veicināšanu

- ļoti labas saskarsmes prasmes

Pienākumi:

- veikt epidemioloģisko datu vākšanu, uzskaiti un apkopošanu

- piedalīties infekcijas slimību gadījumu un uzliesmojumu izmeklēšanā

- veikt infekcijas slimību reģistrāciju, datu ievadīšanu Valsts infekcijas slimību uzraudzības un monitoringa sistēmā

- piedalīties neatliekamos reaģēšanas pasākumos sabiedrības veselības apdraudējuma gadījumos

Piedāvājam:

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu

- veselības apdrošināšanas polisi

- labus darba apstākļus

Darbinieka darbavieta: Saules ielā 31, Ventspilī.

Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv līdz 2015.gada 13.februārim. Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2015/17.AKK4

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais/-ā referents/-e (projektu tehniskais speciālists)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība transportbūvju vai būvniecības jomā

- pieredze darbā ar transportbūvju investīciju projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par FIDIC tiks uzskatīta par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- analītiskās domāšanas prasmes, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Galvenie amata pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības un citu ārvalstu finanšu instrumentu līdzfinansēto ostu, lidostu vai satiksmes infrastruktūras projektu īstenošanas uzraudzību, kā arī projektu iepirkuma dokumentācijā ietverto prasību un nosacījumu izvērtēšana atbilstoši būvniecības jomu regulējošajiem normatīvajiem dokumentiem.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2015/17.AKK5

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku)

Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina politikas izstrādi un koordināciju valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un publisko iepirkumu jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesisko ietvaru publisko iepirkumu jomā

- izpratne par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesisko ietvaru publiskās un privātās partnerības jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze darbā valsts pārvaldē (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

pievienojies Tiesību aktu departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- piedalīties publisko iepirkumu jomas saistīto tiesību aktu, plānošanas dokumentu izstrādē, tā skaitā plānot, koordinēt un uzraudzīt Latvijas Republikas publisko iepirkumu tiesiskā ietvara pilnveidošanu un saskaņošanu ar Eiropas Savienības tiesību aktiem

- sagatavot Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas Eiropas Savienības līmeņa sanāksmēm (nepieciešamības gadījumā piedalīties tajās), kā arī sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātājām, kas skar publisko iepirkumu jomas jautājums

- nodaļas kompetences ietvaros veikt ministrijā iesniegtās informācijas analīzi, izvērtēt un sagatavot ministrijas viedokli, sniegt atzinumus par ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais iepirkums un publiskā un privātā partnerība) politikas jomā

- patstāvīgi, un, darbojoties dažādu darba grupu sastāvā, izstrādāt politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos, kas skar valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais iepirkums un publiskā un privātā partnerība) politikas jautājumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2015/17.AKK6

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Stratēģiskās vadības un koordinācijas departamenta Kompensāciju administrēšanas un administratīvo aktu kvalitātes vadības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- ne mazāk kā 2 gadu darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādēs juridiskajā specialitātē

- zināšanas un prasmes administratīvā procesa un administratīvā pārkāpuma procesa tiesību jomās, tajā skaitā administratīvo aktu (lēmumu) un cita veida dokumentu sagatavošanā

- zināšanas un prasmes normatīvo aktu sagatavošanā un izvērtēšanā

- vēlama darba pieredze tiesvedības dokumentu sagatavošanā un pārstāvībā tiesās

- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba uzdevumu izpildē

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un standarta MS Office programmatūru

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt personu iesniegumus kompensāciju, kā arī eksperta sertifikāta piešķiršanai un sagatavot administratīvos aktus (lēmumus), sarakstes vēstules

- konsultēt telefoniski un klātienē personas par kompensāciju piešķiršanas jautājumiem, eksperta sertifikāta piešķiršanas nosacījumiem, mikroliegumu izveidošanas kārtību

- izskatīt personu apstrīdēšanas iesniegumus administratīvo pārkāpumu un administratīvā procesa lietās, sagatavot lēmumus

- izvērtēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un to projektus, sniegt par tiem priekšlikumus

- īstenot metodisko vadību dabas aizsardzības normatīvo aktu kontroles jomā, atļauju, saskaņojumu un atzinumu jomā, kas izsniegti saskaņā ar dabas aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem, un mikroliegumu noteikšanas jomā

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī." Tālrunis uzziņām 29924509.


OP 2015/17.AKK7

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klīnisko pētījumu nodaļas vadītāja vietnieks (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt klīnisko pētījumu un to grozījumu pieteikumu ekspertīzi

- veikt pētāmo zāļu drošuma vērtēšanu

- darbs ar informācijas datu bāzēm

- aizstāt nodaļas vadītāju viņa prombūtnes laikā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība medicīnas, farmācijas vai saistītās nozarēs

- pieredze klīnisko pētījumu jomā

- teicamas latviešu valodas, ļoti labas angļu zināšanas mutvārdos un rakstos

- klīnisko pētījumu jomas likumdošanas pārzināšana

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas prasmes darbā ar datoru

- precizitāte darbā un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt savu un komandas darbu

- labas saskarsmes un sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 26.3.saimes "Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole" IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: info@zva.gov.lv. Tālruņi papildu informācijai 67078444, 67078457, fakss 67078428. Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2015/17.AKK8

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Finanšu uzskaites, analīzes un plānošanas nodaļas vecākais grāmatvedis (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- rēķinu izrakstīšana un analīze par debitoru parādiem

- parāda piedziņas uzraudzība un kontrole

- savstarpējo norēķinu salīdzināšana ar pasūtītājiem

- klientu pamatdatu reģistrācija un izmaiņas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- vidējā speciālā vai augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs

- laba izpratne par grāmatvedības procesiem

- analītiskā domāšana un spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- labas sadarbības spējas, prasme organizēt darbu, strādāt patstāvīgi, kā arī komandā

- vēlama pieredze grāmatvedības datorprogrammā Horizon

- labas MS Office zināšanas

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 14.saimes "Grāmatvedība" IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: info@zva.gov.lv. Tālruņi papildu informācijai 67078444, 67078457, fakss 67078428. Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2015/17.AKK9

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr.90000028508) izsludina konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Ieviešanas sistēmas kontroles nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Kaimiņattiecību un Partnerības instrumenta Igaunijas-Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas apvienotās vadošās iestādes finanšu vadības daļas funkciju izpildi (maksājumu pārbaude, projektu līgumu finanšu daļas grozījumu pārbaude, pieprasījumu sagatavošana atmaksai no Eiropas Komisijas, ziņojumu papildināšana u.c.)

- nodrošināt 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas Sertifikācijas iestādes funkciju izpildi (maksājumu pārbaude, veikto izdevumu uzskaite un izdevumu deklarācijas sagatavošana, iesniegšana Eiropas Komisijai u.c.)

- nodrošināt vadības un kontroles sistēmas aktualizēšanu un pilnveidošanu par kompetencē esošajām funkcijām

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, vadībzinībās vai tiesību zinībās

- pieredze finanšu plānošanā un pārvaldīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana

- zināšanas par Eiropas Savienības Struktūrfondiem, tai skaitā to sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par Eiropas Kopienas iniciatīvu INTERREG sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par Eiropas Teritoriālās sadarbības mērķa programmām tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas lietišķās angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt komandā un individuāli, augsta atbildības izjūta par padarīto darbu

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2015/17.AKK10

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Informācijas tehnoloģiju un sistēmu attīstības nodaļas vadītāja vietnieks (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties nodaļas darba organizēšanā

- organizēt aģentūras informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldību

- vadīt, kontrolēt un plānot IS un IT resursu pārvaldību, attīstību un pilnveidošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas un pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadībā

- zināšanas par informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldību

- prasme analizēt informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes

- profesionālā pieredze serveru un/vai datortīklu administrēšanā ne mazāk kā 3 gadi

- valsts valodas runas un rakstu prasme B līmeņa 1.pakāpē un angļu valodas prasme profesionālās nepieciešamības ietvaros

- vēlama pieredze un profesionālās iemaņas kolektīva vadīšanā

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 19.5.saimes "Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un uzturēšana" IV līmenis un 12.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: info@zva.gov.lv. Tālruņi papildu informācijai 67078444, 67078457, fakss 67078428. Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/17.AKR1

Valsts Vides dienesta Ventspils reģionālās Vides pārvaldes Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vecākā inspektora amatā konkursa kārtībā 2015.gada 22.janvārī iecelts JĀNIS RAGINSKIS.


OP 2015/17.AKR2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Pašvaldību departamenta Pašvaldību pārraudzības un metodikas nodaļas jurista valsts civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 21.janvāra iecelts MĀRTIŅŠ ARĀJS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)