Laidiens: 28.08.2015., Nr. 168

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/168.AKK1

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr.90000794228) aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un precīzu KONTROLES DEPARTAMENTA PLATĪBU KONTROLES METODIKAS UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Pienākumi:

- analizēt un izprast, sekot līdzi izmaiņām Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajos aktos Lauku atbalsta dienesta administrējamo Eiropas Savienības fondu, programmu un valsts atbalsta pasākumu pārbaužu uz vietas jomā

- sniegt metodisko atbalstu daļas darbiniekiem par Eiropas Savienības fondu, programmu un valsts atbalsta pasākumu prasībām pārbaudēm uz vietas

- nodrošināt pārbaudēm uz vietas nepieciešamo informācijas tehnoloģiju sistēmu aktualizāciju un veikt informācijas apkopošanu un regulāru atskaišu sagatavošanu

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību

- profesionālo pieredzi pēdējo 3 gadu laikā atbilstoši darbības jomai (pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu administrēšanu tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratni par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktiem (izpratne par tiesību aktiem lauksaimniecības un lauku attīstības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas MS Excel lietošanas prasmes

- spēju operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās

- labas analītiskās spējas, organizatora un saskarsmes prasmes

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu bruto no 894 līdz 1174 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv, tālr. uzziņām 27877187, 67027697.


OP 2015/168.AKK2

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr.90000794228) aicina darbā uz nenoteiktu laiku zinošu un atbildīgu AUDITA DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU AUDITA DAĻAS AUDITORU/-I (ierēdņa amats)

Tev interesē iekšējā audita joma un valstī un Eiropas Savienībā notiekošie procesi? Tu proti analizēt finanšu pārskatus? Tu spēj orientēties lielā informācijas apjomā un dažādu normatīvo aktu prasībās? Tu ātri apgūsti jaunas zināšanas? Tev patīk jauni izaicinājumi un esi komunikabls?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt iekšējos auditus un audita ieteikumu uzraudzību

- atbilstoši savai kompetencei sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles jautājumiem

- celt kvalifikāciju, papildināt savas zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama tiesību zinātnes, finanšu, grāmatvedības vai revīzijas jomā, kas papildināta ar speciālajām zināšanām iekšējā audita jomā)

- profesionālo auditora kvalifikāciju (tiks uzskatīts par priekšrocību)

- pieredzi darbā ar informācijas apstrādi un analīzi

- augstu atbildības sajūtu, precizitāti un spēju analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- labas komunikācijas prasmes un uz auditējamās vienības orientēta pieeja darbam

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- labas datorlietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, īpaši MS Excel)

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu bruto no 894 euro līdz 1174 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darba vietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.


OP 2015/168.AKK3

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr.90000794228) aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA AGROVIDES UN RAŽOŠANAS MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats )

Tevi interesē darbs valsts pārvaldē? Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tu esi precīzs darba izpildē, Tev piemīt augsta atbildība? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas saskarsmes prasmes? Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- pārzināt Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) finansēto atbalsta pasākumu shēmas

- darboties ar platību maksājumu iesniegumu izvērtēšanu, pieejamās informācijas analizēšanu, nepilnību identificēšana atbalsta pasākumu administrēšanas sistēmas pilnveidošanas nodrošināšanai

- informēt un sniegt skaidrojumus klientiem par iespējām pretendēt uz platību maksājumiem

- piedalīties platību maksājumu administrēšanas procesa izstrādē un pilnveidošanā

- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju, izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu apstrādes rīkus

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (tiesību zinātnes, sociālo zinātņu un/vai lauksaimniecības jomā)

- pieredzi darbā ar Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- izpratni par Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības lauku attīstības politikas pamatprincipiem un mehānismiem

- labas krievu vai angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- prasmi strādāt komandā

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu bruto no 894 euro līdz 1174 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2015/168.AKK4

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Juridiskā departamenta juriskonsults/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi jurists ar pieredzi administratīvo aktu izstrādē un virzībā, iestādes pārstāvībā tiesā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- pārstāvēt iestādes intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās

- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumus, apelācijas, kasācijas un blakus sūdzības, kā arī paskaidrojumus un citus procesuālu dokumentu projektus

- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus

- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu un sniegt juridiskas konsultācijas savas kompetences ietvaros

- izstrādāt normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos dokumentus

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama pieredze jurista darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 2 (divus) gadus

- profesionālās zināšanas un prasmes administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu noformēšanā

- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē

- spēja sastādīt procesuālos dokumentus tiesai

- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā; administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u.c.

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- pieredze būvniecības nozari regulējošo normatīvo aktu pielietošanā

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv ar norādi: "Juridiskā departamenta juriskonsulta amata konkursam" līdz 2015.gada 7.septembrim.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015.gada 21.septembrim. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/168.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības un zinātnes ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju vadītāja/-s (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt Izglītības un zinātnes ministrijas un padotības iestāžu projektus informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā, nodrošinot informācijas tehnoloģiju funkcijas ilgtermiņa attīstību

- izstrādāt ministrijas centralizētās informācijas un komunikācijas tehnoloģiju organizācijas stratēģiju, nodrošināt tās ieviešanu un monitoringu saskaņā ar ministrijā noteikto kārtību

- vadīt un koordinēt Izglītības un zinātnes ministrijas un padotības iestāžu informācijas sistēmu un informācijas tehnoloģiju un komunikāciju infrastruktūras attīstību un uzturēšanu

- pārraudzīt un koordinēt Pārraudzīt un koordinēt un politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu informācijas tehnoloģiju jomā izstrādi virzību

- koordinēt atzinumu sniegšanu par citu ministriju izstrādāto normatīvo aktu projektiem vai politikas plānošanas dokumentiem informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā

- analizēt informācijas tehnoloģiju un komunikācijas jomai piešķirto budžeta līdzekļu sadales lietderību un piedalīties valsts budžeta līdzekļu plānošanā un sadalē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi)

- darba pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā vai informācijas tehnoloģiju projektu vadībā (vismaz pieci gadi)

- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- vēlama pieredze darbā ar politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un informācijas tehnoloģiju jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu: konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Amats klasificēts 19.3.amatu apakšsaimes IV līmenī (14.mēnešalgu grupa).

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.


OP 2015/168.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības un zinātnes ministrijas vecākā/-s eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- Izglītības un zinātnes ministrijas kompetences ietvaros nodrošināt Latvijas izglītības informatizācijas un e-pārvaldes politikas izstrādi

- Izglītības un zinātnes ministrijas kompetences ietvaros apkopot un analizēt informāciju, sagatavojot ziņojumus par izglītības informatizāciju un e-pārvaldi valstī

- sadarboties ar citām ministrijām un valsts pārvaldes iestādēm informatizācijas, elektronisko pakalpojumu attīstības un e-pārvaldes ieviešanas jomās

- savas kompetences ietvaros sagatavot pārskatus par informatizācijas procesu attīstību izglītībā un informācijas sabiedrības veidošanos Latvijā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi)

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- zināšanas un pieredze par attīstības plānošanas sistēmas darbību un regulējumu

- zināšanas un pieredze par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomu izglītības nozarē

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) prasmes, kas ļauj publiski uzstāties, izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, kas ļauj nodrošināt sadarbību ar Latvijas un ārzemju partneriem.

- prasme strādāt vienlaicīgi ar vairākiem liela apjoma informācijas avotiem

- prasme strādāt ar standarta biroja un datu statistiskās analīzes programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu: konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.


OP 2015/168.AKK7

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma un finanšu departamenta eksperta/-es (iepirkumu jomā) (darbinieka) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt nepieciešamos publisko iepirkumu dokumentus atbilstoši reglamentējošo normatīvo aktu prasībām

- piedalīties tirgus izpētē un sniegt priekšlikumus tehnisko specifikāciju pilnveidošanai

- veikt publisko iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un kompetento institūciju un attiecīgo nozaru ieteikumiem

- sagatavot atbildes uz ieinteresēto piegādātāju iesniegtajiem jautājumiem publisko iepirkumu ietvaros

- sagatavot normatīvajos aktos noteiktās publisko iepirkumu publikācijas un ziņojumus

- piedalīties paskaidrojumu sagatavošanā par Iepirkumu uzraudzības birojā iesniegtajiem iesniegumiem un pārstāvēt ministrijas intereses Iesniegumu izskatīšanas komisijas sēdēs

- piedalīties ministrijas iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē publisko iepirkumu jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par diviem gadiem)

- pieredze publisko iepirkumu jomā (ilgāka par diviem gadiem)

- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē (ilgāka par vienu gadu)

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu: konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Amats klasificēts 2.amatu saimes IIIB līmenī (9.mēnešalgu grupa).

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai.


OP 2015/168.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences jomās:

- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā

- ierosināt jaunu tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās

- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu ministrijas struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektiem departamenta kompetences jomās

- pārraudzīt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo reformu tiesisko pusi, gatavot augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo reformu īstenošanai un pārvaldības sistēmas pilnveidošanai nepieciešamos tiesību aktus, konsultēt augstākās izglītības un zinātniskās institūcijas par nepieciešamajiem iekšējo normatīvo aktu grozījumiem strukturālo reformu īstenošanai

- nodrošināt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju finansēšanas reformas īstenošanai nepieciešamo tiesību aktu izstrādi, īstenot augstākās izglītības un zinātnisko institūciju personāla atalgojuma politikas pārraudzību, gatavot nepieciešamos tiesību aktus, to grozījumus akadēmiskā un zinātniskā personāla darba samaksas sistēmas pilnveidošanai augstākās izglītības un zinātniskajās institūcijās

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu saskaņošanā departamenta kompetences jomās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvo aktu piemērošanu un sagatavošanu augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem un studējošajiem, ministrijas darbiniekiem un citām fiziskām un juridiskām personām par jautājumiem departamenta kompetences jomās

- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem normatīvo aktu izstrādē un zinātnisko institūtu, augstskolu un koledžu pārvaldības jautājumu risināšanā

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze juridiskā darbā (ilgāka par vienu gadu)

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā (ilgāka par vienu gadu)

- zināšanas augstākās izglītības un zinātnisko institūciju pārvaldības un finansēšanas jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)

- padziļinātas zināšanas administratīvo un valsts tiesību jomā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma informāciju.

- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un angļu valodā.

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomās

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas tehnoloģijas

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu: konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Amats klasificēts 21.amatu saimes IIIA līmenī (9.mēnešalgu grupa).

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)