Laidiens: 28.08.2015., Nr. 168
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/168.AKK1
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr.90000794228)
aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un precīzu KONTROLES DEPARTAMENTA
PLATĪBU KONTROLES METODIKAS UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa
amats)
Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt
labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj
operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta
situācijās?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Pienākumi:
- analizēt un izprast, sekot līdzi izmaiņām Eiropas Savienības un Latvijas
Republikas normatīvajos aktos Lauku atbalsta dienesta administrējamo Eiropas
Savienības fondu, programmu un valsts atbalsta pasākumu pārbaužu uz vietas jomā
- sniegt metodisko atbalstu daļas darbiniekiem par Eiropas Savienības fondu,
programmu un valsts atbalsta pasākumu prasībām pārbaudēm uz vietas
- nodrošināt pārbaudēm uz vietas nepieciešamo informācijas tehnoloģiju
sistēmu aktualizāciju un veikt informācijas apkopošanu un regulāru atskaišu
sagatavošanu
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību
- profesionālo pieredzi pēdējo 3 gadu laikā atbilstoši darbības jomai
(pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu administrēšanu tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- izpratni par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktiem
(izpratne par tiesību aktiem lauksaimniecības un lauku attīstības jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas MS Excel lietošanas prasmes
- spēju operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus
nestandarta situācijās
- labas analītiskās spējas, organizatora un saskarsmes prasmes
- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu bruto no 894 līdz 1174 euro (atkarībā no kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv,
tālr. uzziņām 27877187, 67027697.
OP 2015/168.AKK2
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr.90000794228)
aicina darbā uz nenoteiktu laiku zinošu un atbildīgu AUDITA DEPARTAMENTA
EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU AUDITA DAĻAS AUDITORU/-I (ierēdņa amats)
Tev interesē iekšējā audita joma un valstī un Eiropas Savienībā notiekošie
procesi? Tu proti analizēt finanšu pārskatus? Tu spēj orientēties lielā
informācijas apjomā un dažādu normatīvo aktu prasībās? Tu ātri apgūsti jaunas
zināšanas? Tev patīk jauni izaicinājumi un esi komunikabls?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem
atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt iekšējos auditus un audita ieteikumu uzraudzību
- atbilstoši savai kompetencei sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles
jautājumiem
- celt kvalifikāciju, papildināt savas zināšanas un pilnveidot profesionālās
iemaņas
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstāko izglītību (vēlama tiesību zinātnes,
finanšu, grāmatvedības vai revīzijas jomā, kas papildināta ar speciālajām
zināšanām iekšējā audita jomā)
- profesionālo auditora kvalifikāciju (tiks uzskatīts par priekšrocību)
- pieredzi darbā ar informācijas apstrādi un analīzi
- augstu atbildības sajūtu, precizitāti un spēju analītiski izvērtēt
procesus un to rezultātus
- labas komunikācijas prasmes un uz auditējamās vienības orientēta pieeja
darbam
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- labas datorlietošanas prasmes (MS Office
standarta programmas, īpaši MS Excel)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu bruto no 894 euro līdz 1174 euro (atkarībā no kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darba vietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas
laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.
OP 2015/168.AKK3
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr.90000794228)
aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO
MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA AGROVIDES UN RAŽOŠANAS MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO
REFERENTU/-I (ierēdņa amats )
Tevi interesē darbs valsts pārvaldē? Tu proti un labprāt strādā ar liela
apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tu esi precīzs darba izpildē, Tev
piemīt augsta atbildība? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt
pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- pārzināt Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un Eiropas
Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) finansēto atbalsta pasākumu
shēmas
- darboties ar platību maksājumu iesniegumu izvērtēšanu, pieejamās
informācijas analizēšanu, nepilnību identificēšana atbalsta pasākumu
administrēšanas sistēmas pilnveidošanas nodrošināšanai
- informēt un sniegt skaidrojumus klientiem par iespējām pretendēt uz
platību maksājumiem
- piedalīties platību maksājumu administrēšanas procesa izstrādē un
pilnveidošanā
- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju,
izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu
apstrādes rīkus
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (tiesību zinātnes, sociālo zinātņu un/vai
lauksaimniecības jomā)
- pieredzi darbā ar Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- izpratni par Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības
lauku attīstības politikas pamatprincipiem un mehānismiem
- labas krievu vai angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- prasmi strādāt komandā
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu bruto no 894 euro līdz 1174 euro (atkarībā no kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2015/168.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Juridiskā departamenta juriskonsults/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar pieredzi administratīvo aktu izstrādē un virzībā, iestādes
pārstāvībā tiesā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- pārstāvēt iestādes intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos
jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās
- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumus, apelācijas, kasācijas un blakus
sūdzības, kā arī paskaidrojumus un citus procesuālu dokumentu projektus
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu un sniegt juridiskas
konsultācijas savas kompetences ietvaros
- izstrādāt normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos dokumentus
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze jurista darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 2
(divus) gadus
- profesionālās zināšanas un prasmes administratīvo lietu izskatīšanā un
administratīvo aktu noformēšanā
- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē
- spēja sastādīt procesuālos dokumentus tiesai
- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā; administratīvajā procesā un
citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u.c.
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai
skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus)
un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- pieredze būvniecības nozari regulējošo normatīvo aktu pielietošanā
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv
ar norādi: "Juridiskā departamenta juriskonsulta amata konkursam"
līdz 2015.gada 7.septembrim.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2015.gada 21.septembrim. Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/168.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības un zinātnes ministrijas resora informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju vadītāja/-s (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt Izglītības un zinātnes ministrijas
un padotības iestāžu projektus informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā,
nodrošinot informācijas tehnoloģiju funkcijas ilgtermiņa attīstību
- izstrādāt ministrijas centralizētās informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju organizācijas stratēģiju, nodrošināt tās ieviešanu un monitoringu
saskaņā ar ministrijā noteikto kārtību
- vadīt un koordinēt Izglītības un zinātnes ministrijas un padotības iestāžu
informācijas sistēmu un informācijas tehnoloģiju un komunikāciju
infrastruktūras attīstību un uzturēšanu
- pārraudzīt un koordinēt Pārraudzīt un koordinēt un politikas plānošanas
dokumentu un tiesību aktu projektu informācijas tehnoloģiju jomā izstrādi
virzību
- koordinēt atzinumu sniegšanu par citu ministriju izstrādāto normatīvo aktu
projektiem vai politikas plānošanas dokumentiem informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju jomā
- analizēt informācijas tehnoloģiju un komunikācijas jomai piešķirto budžeta
līdzekļu sadales lietderību un piedalīties valsts budžeta līdzekļu plānošanā un
sadalē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi)
- darba pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā vai
informācijas tehnoloģiju projektu vadībā (vismaz pieci gadi)
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām
organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- vēlama pieredze darbā ar politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektu izstrādi
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un informācijas
tehnoloģiju jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus
un literatūru amata pienākumu izpildē
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets,
Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu: konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Amats klasificēts 19.3.amatu apakšsaimes IV līmenī
(14.mēnešalgu grupa).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
OP 2015/168.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības un zinātnes ministrijas vecākā/-s eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- Izglītības un zinātnes ministrijas kompetences ietvaros nodrošināt
Latvijas izglītības informatizācijas un e-pārvaldes politikas izstrādi
- Izglītības un zinātnes ministrijas kompetences ietvaros apkopot un
analizēt informāciju, sagatavojot ziņojumus par izglītības informatizāciju un
e-pārvaldi valstī
- sadarboties ar citām ministrijām un valsts pārvaldes iestādēm
informatizācijas, elektronisko pakalpojumu attīstības un e-pārvaldes ieviešanas
jomās
- savas kompetences ietvaros sagatavot pārskatus par informatizācijas
procesu attīstību izglītībā un informācijas sabiedrības veidošanos Latvijā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi)
- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- zināšanas un pieredze par attīstības plānošanas sistēmas darbību un
regulējumu
- zināšanas un pieredze par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomu
izglītības nozarē
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) prasmes, kas ļauj publiski uzstāties, izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, kas ļauj
nodrošināt sadarbību ar Latvijas un ārzemju partneriem.
- prasme strādāt vienlaicīgi ar vairākiem liela apjoma informācijas avotiem
- prasme strādāt ar standarta biroja un datu statistiskās analīzes
programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets,
Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu: konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
OP 2015/168.AKK7
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta eksperta/-es (iepirkumu jomā)
(darbinieka) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt nepieciešamos publisko iepirkumu dokumentus atbilstoši
reglamentējošo normatīvo aktu prasībām
- piedalīties tirgus izpētē un sniegt priekšlikumus tehnisko specifikāciju
pilnveidošanai
- veikt publisko iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām un kompetento institūciju un attiecīgo
nozaru ieteikumiem
- sagatavot atbildes uz ieinteresēto piegādātāju iesniegtajiem jautājumiem
publisko iepirkumu ietvaros
- sagatavot normatīvajos aktos noteiktās publisko iepirkumu publikācijas un
ziņojumus
- piedalīties paskaidrojumu sagatavošanā par Iepirkumu uzraudzības birojā
iesniegtajiem iesniegumiem un pārstāvēt ministrijas intereses Iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēdēs
- piedalīties ministrijas iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē publisko
iepirkumu jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par diviem gadiem)
- pieredze publisko iepirkumu jomā (ilgāka par diviem gadiem)
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē (ilgāka par vienu gadu)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets,
Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu: konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Amats klasificēts 2.amatu saimes IIIB līmenī (9.mēnešalgu grupa).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai.
OP 2015/168.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz
Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es
(ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar
spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences
jomās:
- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo
normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to
saskaņošanu un apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā
- ierosināt jaunu tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās
- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu ministrijas
struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas
plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu
projektiem departamenta kompetences jomās
- pārraudzīt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo
reformu tiesisko pusi, gatavot augstākās izglītības un zinātnisko institūciju
strukturālo reformu īstenošanai un pārvaldības sistēmas pilnveidošanai
nepieciešamos tiesību aktus, konsultēt augstākās izglītības un zinātniskās
institūcijas par nepieciešamajiem iekšējo normatīvo aktu grozījumiem
strukturālo reformu īstenošanai
- nodrošināt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju finansēšanas
reformas īstenošanai nepieciešamo tiesību aktu izstrādi, īstenot augstākās
izglītības un zinātnisko institūciju personāla atalgojuma politikas
pārraudzību, gatavot nepieciešamos tiesību aktus, to grozījumus akadēmiskā un
zinātniskā personāla darba samaksas sistēmas pilnveidošanai augstākās
izglītības un zinātniskajās institūcijās
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu saskaņošanā
departamenta kompetences jomās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvo aktu piemērošanu un
sagatavošanu augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem un studējošajiem,
ministrijas darbiniekiem un citām fiziskām un juridiskām personām par
jautājumiem departamenta kompetences jomās
- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem normatīvo aktu izstrādē un
zinātnisko institūtu, augstskolu un koledžu pārvaldības jautājumu risināšanā
- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences
jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze juridiskā darbā (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru
kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā
(ilgāka par vienu gadu)
- zināšanas augstākās izglītības un zinātnisko institūciju pārvaldības un
finansēšanas jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- padziļinātas zināšanas administratīvo un valsts tiesību jomā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela
apjoma informāciju.
- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un
angļu valodā.
- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta
kompetences jomās
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas
tehnoloģijas
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets,
Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu: konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Amats klasificēts 21.amatu saimes IIIA līmenī (9.mēnešalgu grupa).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.