Laidiens: 24.08.2015., Nr. 164

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/164.AKK1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Finanšu nodaļas grāmatvedis/-e (amata saime 14, līmenis IIIA)

Darba apraksts:

- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti nodaļas kompetences jomā

- piedalīties gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanā

- analizēt finanšu līdzekļu izlietojumu atbilstoši finanšu plānam

- piedalīties budžeta sastādīšanā un veikt tā izpildes kontroli

- veikt iekšējās kontroles procedūras

Prasības:

- augstākā izglītība (otrā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 756,00, 2.kategorija: EUR 870,00, 3.kategorija: EUR 994,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

 Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2015.gada 26.augustam personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2015/164.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) izsludina konkursu uz divām amata vietām - valsts notāra/-es ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt Uzņēmumu reģistram pa pastu, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2015/164.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) izsludina konkursu uz vienu amata vietu - valsts notāra/-es ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektorā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt Uzņēmumu reģistram pa pastu, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2015/164.AKK4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā/-s inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Citadeles ielā 7/69, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu un veikt pensijas lietu apstrādi

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā

- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un starptautiskiem līgumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7. pantam

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp LR un citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana

- prasme pielietot normatīvos aktus

- prasme strādāt ar MS Word, MS Excel

- labas komunikācijas spējas, precizitāte

- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- mēnešalgu bruto no 658 euro līdz 776 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> CV paraugs)

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt/iesniegt: VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļa, Citadeles ielā 7/69, Rīgā (ar norādi: "Konkursam uz Pensiju daļas vecākā inspektora amatu"), vai e-pastu: Inuta.Ilemenova@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67095105.


OP 2015/164.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pabalstu koordinācijas daļas vecākā/-s inspektora/-es valsts civildienesta (ierēdņa) amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Citadeles ielā 7/69, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- dokumentu apstrāde saistībā ar sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem, piemērojot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu un starpvalstu līgumus

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām institūcijām

- konsultēt klientus (gan fiziskas, gan juridiskas personas) par personu tiesībām saņemt valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumus un valsts sociālos pabalstus saskaņā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu un starpvalstu līgumiem sociālajā jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

-LR un ES likumdošanas zināšanās sociālās apdrošināšanas jomā

- prasme pielietot normatīvos aktus;

- prasme strādāt ar MS Word, MS Excel

- labas komunikācijas spējas, precizitāte

- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- mēnešalgu bruto no 658 euro līdz 776 euro (atkarībā no kategorijas)

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) pēc parauga (pieejams mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> CV paraugs)

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt/iesniegt: VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļa, Citadeles ielā 7/69, Rīga. (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora amatu") vai e-pastu Laimdota.Saleniece@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67095118.


OP 2015/164.AKK6

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu ietekmes uz vidi novērtējumu jomā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- paredzēto darbību un plānošanas dokumentu ietekmes novērtējumu procedūru gaitu un sabiedrības līdzdalības tiesību ievērošanas pārraudzība

- iesniegumu, ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojumu un vides pārskatu izvērtēšana un lēmumu, un atzinumu, kā arī citu dokumentu projektu sagatavošana paredzēto darbību ietekmes uz vidi sākotnējo izvērtējumu, ietekmes uz vidi novērtējumu un plānošanas dokumentu stratēģiskā ietekmes uz vidi novērtējumu jomā

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10 mēnešalgu grupa; atbilstoši iestādes noteiktās darba samaksas sistēmai ierēdņa amatam noteikta mēnešalgu grupa 803,00 - 907,00 euro; bruto alga pārbaudes laikā 803,00 euro mēnesī)

 Pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV) un izglītību apstiprinoša dokumenta kopijas sūtīt Vides pārraudzības valsts birojam Rīgā, Rūpniecības ielā 23, LV-1045, pa faksu 67321049, vai uz e-pastu: vpvb@vpvb.gov.lv (ar norādi "Konkurss") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67770811, tīmekļa vietne: http://www.vpvb.gov.lv/lv.


OP 2015/164.AKK7

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu rūpniecisko avāriju riska novērtēšanas jomā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- konkrētu objektu rūpniecisko avāriju novēršanas programmu vai drošības pārskatu izvērtējumu, atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana par to atbilstību normatīvo aktu prasībām

- rūpniecisko avāriju riska izvērtējuma komisiju organizēšana un piedalīšanās to darbā

- priekšlikumu par pasākumiem rūpniecisko avāriju riska samazināšanai sagatavošana

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10 mēnešalgu grupa; atbilstoši iestādes noteiktās darba samaksas sistēmai ierēdņa amatam noteikta mēnešalgu grupa 803,00 - 907,00 euro; bruto alga pārbaudes laikā 803,00 euro mēnesī).

Pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV) un izglītību apstiprinoša dokumenta kopijas sūtīt Vides pārraudzības valsts birojam Rīgā, Rūpniecības ielā 23, LV-1045, pa faksu 67321049, vai uz e-pastu: vpvb@vpvb.gov.lv (ar norādi "Konkurss") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67770811, tīmekļa vietne http://www.vpvb.gov.lv/lv.


OP 2015/164.AKK8

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu piesārņojuma novērtēšanas jomā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- lēmumu projektu sagatavošana saistībā ar apstrīdēšanas iesniegumiem vides aizsardzības jomā

- vides pārvaldības audita sistēmas (EMAS) organizāciju reģistrācija un Eiropas Savienības Ekomarķējuma sistēmas koordinācija un ES ekomarķējuma licenču piešķiršana

- informatīvās sistēmas uzturēšana par A un B kategorijas atļaujām un ar tām saistītajiem lēmumiem un labākajiem pieejamajiem tehniskajiem paņēmieniem

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10 mēnešalgu grupa; atbilstoši iestādes noteiktās darba samaksas sistēmai ierēdņa amatam noteikta mēnešalgu grupa 803,00 - 907,00 euro; bruto alga pārbaudes laikā 803,00 euro mēnesī)

Pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV) un izglītību apstiprinoša dokumenta kopijas sūtīt Vides pārraudzības valsts birojam Rīgā, Rūpniecības ielā 23, LV-1045, pa faksu 67321049, vai uz e-pastu: vpvb@vpvb.gov.lv (ar norādi "Konkurss") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67770811, tīmekļa vietne http://www.vpvb.gov.lv/lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)