Laidiens: 20.08.2015., Nr. 162
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/162.AKK1
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka
amata vietu - Sakaru un informācijas tehnoloģiju departamenta vecākais/-ā
referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar darba specifikai atbilstošām
mācībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta
prasībām
- profesionālā pieredze līdz vienam gadam
- prasme strādāt ar standarta programmatūru: MS Word, Excel, Project, PowerPoint, Outlook un Lotus Notes
- prasme strādāt ar lietojumprogrammatūru amata pienākumu izpildei
nepieciešamajā līmenī: lietvedības informācijas sistēmu un grāmatvedības
programmu - resursu vadības sistēmu HORIZON
- pamatzināšanas grāmatvedībā
- pieredze dokumentu aprites darba organizācijā
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt datu lietotāju atbalsta funkciju, veikt informācijas apmaiņu,
problēmu un konsultāciju pieteikumu vadību starp nozares vienotās grāmatvedības
programmas - resursu vadības sistēmas HORIZON (turpmāk - RVS Horizon) gala lietotājiem
- sniegt konsultatīvo atbalstu, kas nepieciešams saistībā ar RVS Horizon lietošanu kompetencē esošos jautājumos
- veikt Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu RVS Horizon lietotāju iesniegto sistēmas darbības problēmu
analīzi un novēršanu kompetencē esošos jautājumos
- veikt informācijas sistēmas konfigurācijas izmaiņas RVS Horizon, pamatojoties uz izmaiņām saimniecisko darījumu
uzskaites vadlīnijās
- uzturēt vienotus pamatdatu klasifikatorus RVS Horizon
- sniegt atbalstu Aizsardzības ministrijas personālam lietvedības
informācijas sistēmas lietošanā un vadīt departamenta informāciju lietvedības
informācijas sistēmā
- organizēt departamenta lietvedību un gatavoto dokumentu nodošanu arhīvam
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai
K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi: vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama ministrijas mājaslapā
http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa
tālr. 67335268, 67335200.
OP 2015/162.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu.
Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli,
aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas
Nr.90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ceturkšņa
nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- statistisko rādītāju apkopošana, aprēķins un analīze ceturkšņa iekšzemes
kopprodukta (IKP) izlietojuma aspekta rādītāju publicēšanai nacionālo kontu
sistēmā
- IKP izlietojuma aspekta rādītāju izmaiņu tendenču sagatavošana IKP ātrā
novērtējuma iegūšanai
- Daļas informācijas sagatavošana ievietošanai Pārvaldes publiskajā datu bāzē
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
līdzīgā jomā
- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un nacionālo kontu sistēmu
- vēlama darba pieredze statistisko rādītāju apkopošanā un analīzē
- labas analītiskās prasmes
- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas:
Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama
elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa
e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/162.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas nodaļas vecākā/-s
referenta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstoša augstākā izglītība sociālajā zinātnē (ekonomikā,
uzņēmējdarbības vadībā, finanšu vadībā vai tiesībzinātnē)
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata
pienākumu izpildē ne tikai sagatavot dokumentus un izmantot literatūru,
bet arī nodrošināt komunikāciju (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- zināšanas par uzņēmumu darbības un konkurētspējas noteicošajiem faktoriem
un administratīvā sloga mazināšanas jautājumiem
- zināšanas nodokļu un grāmatvedības jautājumos, finanšu analīzē
- pieredze projektu vadīšanā un valsts atbalsta programmu izstrādē un
vērtēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- augsta atbildības sajūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības
prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus
uzņēmējdarbības veikšanai labvēlīgas vides nodrošināšanai un administratīvo
šķēršļu uzņēmējdarbībā mazināšanai
- nodrošināt investīciju projektu pieteikumu izvērtēšanu uzņēmumu ienākuma
nodokļa atlaižu saņemšanai, t.sk., veikt komisijas sekretariāta funkciju,
Ministru kabineta lēmuma projektu un tā pavadošo dokumentu paketes sagatavošanu
un virzīšanu
- izstrādāt atbalsta pasākumus uzņēmējdarbības uzsākšanai, veikt to
īstenošanas efektivitātes novērtēšanu un sniegt priekšlikumus minēto
instrumentu uzlabošanai un turpmākai virzībai
- veikt nodokļu un nodevu, kā arī grāmatvedības normatīvo aktu analīzi un
sagatavot priekšlikumu uzņēmējdarbībai labvēlīgas nodokļu politikas izstrādei un
administratīvo šķēršļu samazināšanai
- veikt mikro, mazās un vidējās uzņēmējdarbības
attīstības veicināšanas pasākumu analīzi, t.sk., analizēt uzņēmējdarbības
veikšanas jautājumus ietekmējošos normatīvos aktus un sagatavot priekšlikumus
veicamajiem pasākumiem
- nodrošināt Latvijas Republikas interešu apzināšanu un pārstāvēšanu Eiropas
Savienības uzņēmējdarbības attīstības politikas ietvaros
Piedāvājam: atbildīgu un interesantu darbu, pieredzi darbā ar
uzņēmējdarbības politikas īstenošanu un atbalsta pasākumu izstrādi
uzņēmējdarbības attīstībai un veicināšanai, vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta
pasākumu īstenošanu un Eiropas Savienības fondu līdzfinansētiem instrumentiem
uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai, mēnešalgu atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam: amatam noteikta 36.saime "Politikas plānošana", III
līmenis, 12.mēnešalgu grupa, mēnešalga no 1080 euro
līdz 1647 euro.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, citu dokumentu, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu iesniegt,
kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: Mara.Saulite@em.gov.lv,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013099.
OP 2015/162.AKK4
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Integrācijas nodaļas SISTĒMU ARHITEKTU/-I - ANALĪTIĶI (darbinieka
amats)
Galvenie pienākumi:
- plāno un koordinē VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs;
Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv)
koplietošanas infrastruktūras attīstību
- vada un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu tehnisko un funkcionālo procesu
prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu jaunu VRAA IS biznesa procesu vai
e-pakalpojumu izstrādē
- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to
īstenošanu
- sniedz priekšlikumus par VRAA IS vai e-pakalpojumu izmantošanas un
attīstības iespējām
- organizē un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu akcepttestēšanā
- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos
nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un
funkcionālajām prasībām
- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām
(lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
Prasības:
- otrā līmeņa augstākā izglītība vai pēdējā kursa students (ekonomikas,
vadībzinības vai informācijas tehnoloģiju jomā)
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
- par priekšrocību tiks uzskatīta:
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu
- pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes
iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 28347888.
OP 2015/162.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496;www.vsaa.lv)
izsludina konkursu uz Tiesvedības daļas vecākā/-s juriskonsulta/-es - valsts
civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Lāčplēša ielā 70a, Rīgā)
Prasības pretendentam/-ei:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze VSAA sistēmā vai valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par administratīvo procesu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme apgūt un pielietot praksē teorētiskās zināšanas, spēja apkopot un
analizēt informācija
- argumentācijas prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS WORD, EXCEL, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas rakstveida un mutvārdu komunikācijas spējas, precizitāte
Galvenie pienākumi:
- sagatavot paskaidrojumus un citus procesuālos dokumentus iesniegšanai
tiesām
- piedalīties tiesas sēdēs visās tiesu instancēs
- veikt tiesas spriedumu analīzi
- VSAA nelabvēlīgu spriedumu gadījumos sagatavot apelācijas un kasācijas
sūdzības
- sagatavot administratīvos aktus par administratīvo aktu darbības
apturēšanu un par nodarīto zaudējumu atlīdzinājumu
- sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām
par vecākā juriskonsulta kompetencē esošiem jautājumiem
- konsultēt un sagatavot atbildes aģentūras struktūrvienībām par vecākā
juriskonsulta kompetencē esošiem jautājumiem
Piedāvājam:
- mēnešalgu bruto no 688 euro līdz 911 euro (atkarībā no
kategorijas)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
"Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) pēc parauga (pieejams
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba
piedāvājumi" -> CV paraugs)
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt/iesniegt: VSAA Personāla daļa,
Lāčplēša ielā 70A, Rīga (ar norādi "Konkursam uz vecākā juriskonsulta
amatu"), vai sūtīt elektroniski uz e-pastu: Alda.Zarina@vsaa.lv. Tālrunis
uzziņām 67011811.
OP 2015/162.AKK6
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Nozaru politikas nodaļas vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes)
amata vietu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt atbildīgā darbinieka pienākumu veikšanu Publiskas personas
kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likumā noteiktajā kārtībā
kapitālsabiedrībās, kurās Kultūras ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja
- sagatavot lēmumu, līgumu, rīkojumu, tiesību aktu projektu un citu
dokumentu izstrādi savas kompetences jautājumos
- sagatavot un sniegt ziņojumus vai pārskatus par kapitālsabiedrību darbības
finansiālajiem un darbību raksturojošiem rādītājiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs, kvalifikācija ekonomikā, vadības zinātnēs vai
jurisprudencē tiks uzskatīta par priekšrocību
- vismaz trīs gadu darba pieredze, kas saistīta ar kapitālsabiedrību vadību,
finanšu vadību vai to finanšu darbības rezultātu izvērtēšanu
- pieredze ar kapitālsabiedrību darbību saistītās dokumentācijas un finanšu
pārskatu sagatavošanā
- vēlama pieredze tiesību aktu sagatavošanā
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību pārvaldi, darbību regulējošajiem
normatīvajiem aktiem un dokumentu apriti
- prasme analizēt gada pārskatos ietvertos finanšu rādītājus un darbības
rādītājus, identificēt un analizēt kapitālsabiedrību darbības problēmas labas
zināšanas kapitālsabiedrību finansiālā stāvokļa analīzē
- zināšanas par risku vadību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- svešvalodu prasmes
- prasmes darbā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām (MS excel eksperta līmenī)
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas un stabilu atalgojumu (35.saime
"Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā
K.Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā, vai elektroniski uz e-pastu: pasts@km.gov.lv ar norādi: "Vārds, Uzvārds pieteikums
Nozaru politikas nodaļas vecākā referenta vakancei" šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv). Tālrunis uzziņām 67330207.
OP 2015/162.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Kontroles departamenta būvinspektors/-e (4 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu
prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot
informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai
rīcībai
- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot
attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu
- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli,
sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to
pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai
- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs,
pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un
juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un patstāvīgā prakse ne
mazāka par 5 (pieciem) gadiem pēc sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo 10
(desmit) gadu laikā
- pieredze būvinspektora, būvdarbu vadītāja vai inženiera amatā ne mazāk par
5 (pieciem) gadiem
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu
pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas
prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi: "Kontroles departamenta būvinspektora amata konkursam"
līdz 2015.gada 1.septembrim. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām,
sazināsimies līdz 2015.gada 15.septembrim. Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/162.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Kontroles departamenta inspektors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- piedalīties būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu
prasībām kontrolē, sagatavojot atzinumus, būvobjektu pārbaudes aktus un lēmumu
projektus
- piedalīties Biroja kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā
ekspluatācijā, piedaloties attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā
- piedalīties Biroja kompetencē esošu publisku ēku ekspluatācijas uzraudzībā
atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām
- līdzdarboties informācijas iekļaušanā būvniecības informācijas sistēmā
Ja tev ir:
- augstākā izglītība inženierzinātnē
- pieredze būvniecības jomā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas
prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam
darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi: "Kontroles departamenta inspektora amata konkursam" līdz
2015.gada 1.septembrim. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām,
sazināsimies līdz 2015.gada 15.septembrim. Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/162.AKK9
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Stratēģiskās plānošanas nodaļas
vecākais/-ā referents/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Amata mērķis: piedalīties un nodrošināt politikas plānošanas dokumentu un
normatīvo aktu izstrādi, analizēt veselības nozares statistiskos datus un
nozares īstenoto politiku.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnā vai veselības zinātņu bakalaura grāds veselības aprūpē, sociālās
zinātnēs, tiesību zinātnē, vai ekonomikā
- izpratne par veselības sistēmu regulējošiem tiesību aktiem un politikas
plānošanas dokumentiem
- izpratne par veselības aprūpes sistēmas un sabiedrības veselības sistēmas
organizāciju un plānošanu
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- prasme pielietot statistiskās informācijas analīzes metodes
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības nozares politikas plānošanas
jautājumos
- vēlama izpratne par lietišķo pētījumu organizāciju un metodoloģiju
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības nozarē, normatīvo aktu vai
veselības nozares politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas franču, vācu vai krievu valodas
zināšanas
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem,
precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē
- spēja strādāt patstāvīgi, konceptuālā domāšana, komunikācijas kompetence,
ētiskums
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, SPSS, MS PowerPoint)
Galvenie pienākumi:
- piedalīties veselības nozari reglamentējošo tiesību aktu projektu un
politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- veikt sabiedrības veselības un veselības aprūpes pamatrādītāju tendenču
analīzi
- izvērtēt veselības nozares statistiskās informācijas plūsmu un sniegt
priekšlikumus tās optimizēšanai
- piedalīties pārskata par Valdības rīcības plānā iekļauto pasākumu izpildi
sagatavošanā
- piedalīties ministrijas ikgadējā darba plāna un ministrijas darbības
stratēģijas izstrādē, aktualizēšanā un atskaišu sagatavošanā par darba plāna izpildi
- piedalīties ar Latvijas dalību Eiropas Savienībā saistīto un nodaļas
kompetencē esošo pasākumu izpildē
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pretendentus aicinām pieteikties 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Dokumenti, kas apliecina atbilstību
amata pretendentu prasībām (motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību,
pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas) jānosūta vai jāiesniedz
Veselības ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā, Brīvības ielā 72, Rīgā,
LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs
ir 15 dienas pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis"), vai uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar
norādi "Pieteikums amata konkursam uz Stratēģiskās plānošanas nodaļas
vecākā referenta amatu". Papildu informācija pa tālruni 67876018.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/162.AKR1
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā
Uzņēmumu statistikas departamenta
Uzņēmumu finanšu un investīciju statistikas
daļas vecākā referenta ierēdņa amatā 17.08.2015. iecelts PĒTERIS NALIVAIKO.
OP 2015/162.AKR2
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu
statistikas departamenta Tirdzniecības un pakalpojumu statistikas daļas vecākā
referenta ierēdņa amatā (uz noteiktu laiku) 17.08.2015. iecelti REINIS
JANOVSKIS un RUZANNA GRIGORJANA.
OP 2015/162.AKR3
Valsts asinsdonoru centrs paziņo, ka konkurss uz vakanto
Valsts asinsdonoru centra direktora vietnieka ierēdņa amatu ir noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2015/162.AKR4
Nodarbinātības valsts aģentūras 2015.gada 26.jūnija Latvijas
Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.121 (5439)
izsludinātais atklātais konkurss uz nodarbinātības organizatora (ierēdņa) amatu
Talsu filiālē ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2015/162.AKR5
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2015.gada
17.augustā Ārstniecības pakalpojumu departamenta Procesu un metodiskās vadības
nodaļas vecākās ekspertes amatā ir iecelta EVIJA LĀCE.
OP 2015/162.AKR6
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka 2015.gada
13.jūlijā izsludinātais konkurss vakantajam valsts notāra ierēdņa amatam uz
nenoteiktu laiku Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un
uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību
subjektu reģistrācijas sektorā ir noslēdzies bez rezultātiem.