Laidiens: 20.08.2015., Nr. 162

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/162.AKK1

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Sakaru un informācijas tehnoloģiju departamenta vecākais/-ā referents/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar darba specifikai atbilstošām mācībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- profesionālā pieredze līdz vienam gadam

- prasme strādāt ar standarta programmatūru: MS Word, Excel, Project, PowerPoint, Outlook un Lotus Notes

- prasme strādāt ar lietojumprogrammatūru amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī: lietvedības informācijas sistēmu un grāmatvedības programmu - resursu vadības sistēmu HORIZON

- pamatzināšanas grāmatvedībā

- pieredze dokumentu aprites darba organizācijā

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt datu lietotāju atbalsta funkciju, veikt informācijas apmaiņu, problēmu un konsultāciju pieteikumu vadību starp nozares vienotās grāmatvedības programmas - resursu vadības sistēmas HORIZON (turpmāk - RVS Horizon) gala lietotājiem

- sniegt konsultatīvo atbalstu, kas nepieciešams saistībā ar RVS Horizon lietošanu kompetencē esošos jautājumos

- veikt Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu RVS Horizon lietotāju iesniegto sistēmas darbības problēmu analīzi un novēršanu kompetencē esošos jautājumos

- veikt informācijas sistēmas konfigurācijas izmaiņas RVS Horizon, pamatojoties uz izmaiņām saimniecisko darījumu uzskaites vadlīnijās

- uzturēt vienotus pamatdatu klasifikatorus RVS Horizon

- sniegt atbalstu Aizsardzības ministrijas personālam lietvedības informācijas sistēmas lietošanā un vadīt departamenta informāciju lietvedības informācijas sistēmā

- organizēt departamenta lietvedību un gatavoto dokumentu nodošanu arhīvam

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi: vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2015/162.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu.

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ceturkšņa nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- statistisko rādītāju apkopošana, aprēķins un analīze ceturkšņa iekšzemes kopprodukta (IKP) izlietojuma aspekta rādītāju publicēšanai nacionālo kontu sistēmā

- IKP izlietojuma aspekta rādītāju izmaiņu tendenču sagatavošana IKP ātrā novērtējuma iegūšanai

- Daļas informācijas sagatavošana ievietošanai Pārvaldes publiskajā datu bāzē

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai līdzīgā jomā

- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un nacionālo kontu sistēmu

- vēlama darba pieredze statistisko rādītāju apkopošanā un analīzē

- labas analītiskās prasmes

- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/162.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas nodaļas vecākā/-s referenta/-es amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstoša augstākā izglītība sociālajā zinātnē (ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, finanšu vadībā vai tiesībzinātnē)

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē ne tikai sagatavot dokumentus un izmantot literatūru, bet arī nodrošināt komunikāciju (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)

- zināšanas par uzņēmumu darbības un konkurētspējas noteicošajiem faktoriem un administratīvā sloga mazināšanas jautājumiem

- zināšanas nodokļu un grāmatvedības jautājumos, finanšu analīzē

- pieredze projektu vadīšanā un valsts atbalsta programmu izstrādē un vērtēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- augsta atbildības sajūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus uzņēmējdarbības veikšanai labvēlīgas vides nodrošināšanai un administratīvo šķēršļu uzņēmējdarbībā mazināšanai

- nodrošināt investīciju projektu pieteikumu izvērtēšanu uzņēmumu ienākuma nodokļa atlaižu saņemšanai, t.sk., veikt komisijas sekretariāta funkciju, Ministru kabineta lēmuma projektu un tā pavadošo dokumentu paketes sagatavošanu un virzīšanu

- izstrādāt atbalsta pasākumus uzņēmējdarbības uzsākšanai, veikt to īstenošanas efektivitātes novērtēšanu un sniegt priekšlikumus minēto instrumentu uzlabošanai un turpmākai virzībai

- veikt nodokļu un nodevu, kā arī grāmatvedības normatīvo aktu analīzi un sagatavot priekšlikumu uzņēmējdarbībai labvēlīgas nodokļu politikas izstrādei un administratīvo šķēršļu samazināšanai

- veikt mikro, mazās un vidējās uzņēmējdarbības attīstības veicināšanas pasākumu analīzi, t.sk., analizēt uzņēmējdarbības veikšanas jautājumus ietekmējošos normatīvos aktus un sagatavot priekšlikumus veicamajiem pasākumiem

- nodrošināt Latvijas Republikas interešu apzināšanu un pārstāvēšanu Eiropas Savienības uzņēmējdarbības attīstības politikas ietvaros

Piedāvājam: atbildīgu un interesantu darbu, pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības politikas īstenošanu un atbalsta pasākumu izstrādi uzņēmējdarbības attīstībai un veicināšanai, vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu un Eiropas Savienības fondu līdzfinansētiem instrumentiem uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai, mēnešalgu atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam: amatam noteikta 36.saime "Politikas plānošana", III līmenis, 12.mēnešalgu grupa, mēnešalga no 1080 euro līdz 1647 euro.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, citu dokumentu, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu iesniegt, kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: Mara.Saulite@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013099.


OP 2015/162.AKK4

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas SISTĒMU ARHITEKTU/-I - ANALĪTIĶI (darbinieka amats)

Galvenie pienākumi:

- plāno un koordinē VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) koplietošanas infrastruktūras attīstību

- vada un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu tehnisko un funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu jaunu VRAA IS biznesa procesu vai e-pakalpojumu izstrādē

- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to īstenošanu

- sniedz priekšlikumus par VRAA IS vai e-pakalpojumu izmantošanas un attīstības iespējām

- organizē un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu akcepttestēšanā

- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un funkcionālajām prasībām

- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)

Prasības:

- otrā līmeņa augstākā izglītība vai pēdējā kursa students (ekonomikas, vadībzinības vai informācijas tehnoloģiju jomā)

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

- par priekšrocību tiks uzskatīta:

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 28347888.


OP 2015/162.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496;www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Tiesvedības daļas vecākā/-s juriskonsulta/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70a, Rīgā)

Prasības pretendentam/-ei:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze VSAA sistēmā vai valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par administratīvo procesu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme apgūt un pielietot praksē teorētiskās zināšanas, spēja apkopot un analizēt informācija

- argumentācijas prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS WORD, EXCEL, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas rakstveida un mutvārdu komunikācijas spējas, precizitāte

Galvenie pienākumi:

- sagatavot paskaidrojumus un citus procesuālos dokumentus iesniegšanai tiesām

- piedalīties tiesas sēdēs visās tiesu instancēs

- veikt tiesas spriedumu analīzi

- VSAA nelabvēlīgu spriedumu gadījumos sagatavot apelācijas un kasācijas sūdzības

- sagatavot administratīvos aktus par administratīvo aktu darbības apturēšanu un par nodarīto zaudējumu atlīdzinājumu

- sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām par vecākā juriskonsulta kompetencē esošiem jautājumiem

- konsultēt un sagatavot atbildes aģentūras struktūrvienībām par vecākā juriskonsulta kompetencē esošiem jautājumiem

Piedāvājam:

- mēnešalgu bruto no 688 euro līdz 911 euro (atkarībā no kategorijas)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> CV paraugs)

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt/iesniegt: VSAA Personāla daļa, Lāčplēša ielā 70A, Rīga (ar norādi "Konkursam uz vecākā juriskonsulta amatu"), vai sūtīt elektroniski uz e-pastu: Alda.Zarina@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 67011811.


OP 2015/162.AKK6

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Nozaru politikas nodaļas vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amata vietu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt atbildīgā darbinieka pienākumu veikšanu Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likumā noteiktajā kārtībā kapitālsabiedrībās, kurās Kultūras ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja

- sagatavot lēmumu, līgumu, rīkojumu, tiesību aktu projektu un citu dokumentu izstrādi savas kompetences jautājumos

- sagatavot un sniegt ziņojumus vai pārskatus par kapitālsabiedrību darbības finansiālajiem un darbību raksturojošiem rādītājiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, kvalifikācija ekonomikā, vadības zinātnēs vai jurisprudencē tiks uzskatīta par priekšrocību

- vismaz trīs gadu darba pieredze, kas saistīta ar kapitālsabiedrību vadību, finanšu vadību vai to finanšu darbības rezultātu izvērtēšanu

- pieredze ar kapitālsabiedrību darbību saistītās dokumentācijas un finanšu pārskatu sagatavošanā

- vēlama pieredze tiesību aktu sagatavošanā

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību pārvaldi, darbību regulējošajiem normatīvajiem aktiem un dokumentu apriti

- prasme analizēt gada pārskatos ietvertos finanšu rādītājus un darbības rādītājus, identificēt un analizēt kapitālsabiedrību darbības problēmas labas zināšanas kapitālsabiedrību finansiālā stāvokļa analīzē

- zināšanas par risku vadību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- svešvalodu prasmes

- prasmes darbā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām (MS excel eksperta līmenī)

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas un stabilu atalgojumu (35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K.Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā, vai elektroniski uz e-pastu: pasts@km.gov.lv ar norādi: "Vārds, Uzvārds pieteikums Nozaru politikas nodaļas vecākā referenta vakancei" šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv). Tālrunis uzziņām 67330207.


OP 2015/162.AKK7

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta būvinspektors/-e (4 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un patstāvīgā prakse ne mazāka par 5 (pieciem) gadiem pēc sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo 10 (desmit) gadu laikā

- pieredze būvinspektora, būvdarbu vadītāja vai inženiera amatā ne mazāk par 5 (pieciem) gadiem

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi: "Kontroles departamenta būvinspektora amata konkursam" līdz 2015.gada 1.septembrim. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015.gada 15.septembrim. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/162.AKK8

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta inspektors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- piedalīties būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu prasībām kontrolē, sagatavojot atzinumus, būvobjektu pārbaudes aktus un lēmumu projektus

- piedalīties Biroja kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā ekspluatācijā, piedaloties attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā

- piedalīties Biroja kompetencē esošu publisku ēku ekspluatācijas uzraudzībā atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām

- līdzdarboties informācijas iekļaušanā būvniecības informācijas sistēmā

Ja tev ir:

- augstākā izglītība inženierzinātnē

- pieredze būvniecības jomā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi: "Kontroles departamenta inspektora amata konkursam" līdz 2015.gada 1.septembrim. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015.gada 15.septembrim. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/162.AKK9

VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis: piedalīties un nodrošināt politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi, analizēt veselības nozares statistiskos datus un nozares īstenoto politiku.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā vai veselības zinātņu bakalaura grāds veselības aprūpē, sociālās zinātnēs, tiesību zinātnē, vai ekonomikā

- izpratne par veselības sistēmu regulējošiem tiesību aktiem un politikas plānošanas dokumentiem

- izpratne par veselības aprūpes sistēmas un sabiedrības veselības sistēmas organizāciju un plānošanu

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- prasme pielietot statistiskās informācijas analīzes metodes

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības nozares politikas plānošanas jautājumos

- vēlama izpratne par lietišķo pētījumu organizāciju un metodoloģiju

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības nozarē, normatīvo aktu vai veselības nozares politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas franču, vācu vai krievu valodas zināšanas

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem, precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē

- spēja strādāt patstāvīgi, konceptuālā domāšana, komunikācijas kompetence, ētiskums

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, SPSS, MS PowerPoint)

Galvenie pienākumi:

- piedalīties veselības nozari reglamentējošo tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- veikt sabiedrības veselības un veselības aprūpes pamatrādītāju tendenču analīzi

- izvērtēt veselības nozares statistiskās informācijas plūsmu un sniegt priekšlikumus tās optimizēšanai

- piedalīties pārskata par Valdības rīcības plānā iekļauto pasākumu izpildi sagatavošanā

- piedalīties ministrijas ikgadējā darba plāna un ministrijas darbības stratēģijas izstrādē, aktualizēšanā un atskaišu sagatavošanā par darba plāna izpildi

- piedalīties ar Latvijas dalību Eiropas Savienībā saistīto un nodaļas kompetencē esošo pasākumu izpildē

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām (motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas) jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā, Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 15 dienas pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums amata konkursam uz Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā referenta amatu". Papildu informācija pa tālruni 67876018.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/162.AKR1

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu finanšu un investīciju statistikas daļas vecākā referenta ierēdņa amatā 17.08.2015. iecelts PĒTERIS NALIVAIKO.


OP 2015/162.AKR2

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības un pakalpojumu statistikas daļas vecākā referenta ierēdņa amatā (uz noteiktu laiku) 17.08.2015. iecelti REINIS JANOVSKIS un RUZANNA GRIGORJANA.


OP 2015/162.AKR3

Valsts asinsdonoru centrs paziņo, ka konkurss uz vakanto Valsts asinsdonoru centra direktora vietnieka ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/162.AKR4

Nodarbinātības valsts aģentūras 2015.gada 26.jūnija Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.121 (5439) izsludinātais atklātais konkurss uz nodarbinātības organizatora (ierēdņa) amatu Talsu filiālē ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/162.AKR5

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2015.gada 17.augustā Ārstniecības pakalpojumu departamenta Procesu un metodiskās vadības nodaļas vecākās ekspertes amatā ir iecelta EVIJA LĀCE.


OP 2015/162.AKR6

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka 2015.gada 13.jūlijā izsludinātais konkurss vakantajam valsts notāra ierēdņa amatam uz nenoteiktu laiku Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektorā ir noslēdzies bez rezultātiem.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)